-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricko
tag
Üdv.
Vissza olvastam és sikerült választ kapnom az egyik kérdésemre, de ami nem világos még, az hogy ha a vásárlástól számított 3 napon belül (igazából másnap) vissza vittem a hibás terméket, be is vették, kaptam róla átvételi bizonylatot rajta a hiba leírással... ilyenkor végül is a boltnak van rá 3 napja, hogy bevizsgálják a terméket és meggyőződjenek a hibáról, majd csak ez után adnak helyette újat?
Vagy igazából rögtön újat kell adniuk és csak utána vizsgálódnak és esetlegesen, ha nem volt jogos a csere, akkor utólagosan lépnek érvénybe szankciók a vásárlóval szemben?
Mert nekem most azt mondták, hogy egyenlőre kivizsgálják... csak én úgy tudom rögtön kellene cserélniük.
Esetleg erről pontos jogszabály valahol?