- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- OpenMediaVault
- DIGI internet
- Sweet.tv - internetes TV
- Németország: fákra költöztek a Tesla gigagyára ellen tüntetők
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kukinyo
addikt
Sziasztok
Egyik üzletből megrendeltem interneten keresztül egy műszaki cikket.Megrendelés után jött is az automatikus email hogy a megrendelés rendben.Tudom hogy ez még semmire nem jogosít fel.Ma vártam a tényleges vissza igazolást ami jött is.Olyan formában hogy a megrendelésemet törölték mert a honlapjukon téves cikkszám alapján meghatározott ár nem egyezik a valós árral, rendeljem meg újra.Azóta levették az árut a honlapjukról is (máshol nem találok ilyet) de nekem kellene az a cuccos.Ilyenkor mi a teendő?
A bolt részéről jogos ez az eljárás?
Köszönöm -
Topikgazda
válasz kukinyo #7252 üzenetére
Az történt, hogy nem figyelték eléggé az adatbázisukat. Csak akkor kapnak észbe, amikor vki megrendelné az adott cikket. Itt nem tehetsz semmit, ha máshol sem árulják, akkor nincs a nagykerekben. Ha meg rendelni kell, akkor az több hét/hónap is lehet, de lehet már sosem lesz. Ez sajnos ilyen
-
bb.bocs
őstag
acer aspire 5750zg laptop decemberben vásárolt készülékem ma kontakthibát jelzett... 6db kontakt hibát leltem meg ami 1 oldalt betoltése közben jelentkezik. ha visszaviszem a boltba, kötelesek visszavenni ? hogy van ez a kontakthibás dolog? üdv
-
bb.bocs
őstag
válasz Superhun #7255 üzenetére
állitólag mint mondják, nem kontakthibás hanem videókártya...rádugtam 1 másik tvre, erre behalt... leszedtem 1 programot ami teszteli a halott pixeleket csikozódást... udpixel a neve. és ezt találta.[link]
a bal felsö sarokból indul, és szabályszerüen megy. mindet nem tudtam lekapni de 7db van az első és utolsó között. állitolag ez nem pixeles hiba hanem videókártya. kérdés mit mondjak a boltban -
totti96
csendes tag
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni.
2 hónapja vásárolt NP300E5Z-S01HU notebookot bevittem TeleMax szervízébe fényes pixel hibával.
De amikor elhoztam volna a javított kijelzőt, közölték, hogy kicserélték a WD 500GB merevlemezt egy Seagate vagy Samsung winyora (választhatok), merthogy hibát írt ki a teszt programjuk.
Szervíz előtt HDSentinel 100% kondició, 100% teljesítmény, 0 Bad Sector írt nekem.
Mikor járok a legjobban?
Western Digital merevlemezt nem adnak bele, merthogy nincsen és nem is lesz raktáron.
Valaki tudja, hogy működik ez? Teljesen meg voltam elégedve a WD winyoval, teljesítménybe mindenben.
Samsungnál már reklamáltam.
Előre is köszönöm
-
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Nem tudom mennyire lehet a dolgomon segíteni, de eléggé kezd idegesíteni a dolog, elmesélem, hátha valaki tud valami okosat:
Adott egy Samsung YP-P3 MP3 lejátszó, egy ismert garanciális hibával (érintőkijelző, cserélni kell). Január 12-én bevittem az Oktogonhoz, mondják alkatrészt kell rendelni, jövő hét vége, papírra rá is írták: 19-én lehet érdeklődni.
Nos azóta is ott van náluk. Eddig kétszer voltam bent személyesen, annyit mondtak hogy alkatrészre vár, érdeklődjek később. Ma telefonáltam, mondják nincs kész, átkapcsol a műhelybe, tartsam kicsit. 5 percig tartottam, aztán meguntam.
Jelenleg ott tartok, hogy 5 hete náluk porosodik a cucc, nem hajlandóak semmit mondani mi van vele, szinte elhajtanak. Ma írtam a központi ügyfélszolgálatnak, hogy szerintem ez nagyon nem "30 napon belüli javításra való törekvés" kategória, valahogy oldják meg sürgősen. Most a válaszukra várok, de nem tudom hova lehetne tovább menni az üggyel. (azaz tippem van: Békéltetők, esetleg Homár...)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
nagysandor88
tag
Üdv!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy gigabyte gtx460 1g oc kártyám. Meghalt, beadtam gariba(IPON), három hét után jelentkeztek, hogy cserélték. Hazahoztam beraktam a gépbe driver fel, COD4 indít megy. OK. Alan Wake indít, garfika maxra, kifagy driver hibával. (GPU-Z folyamatosan ment-semmi extém hőfok) AW újra elindít, 3 perc játék kép elment becsíkozott, azóta csíkoz a kártya.
Kérdés a következő, nem szeretnék megint 3 hetet várni, pénzvisszafizetést, vagy levásárlást kérnék. A kártya 2010.09. ben ~62000 HUF volt. Úgy tudom ezt az árat kellene visszaadniuk. Erről ki mit tud? Fontos lenne, mert már ma vinném vissza, és nem szertném, ha rosszul járnék.
Előre is köszi a válaszokat.Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
Gyuri27
félisten
válasz nagysandor88 #7265 üzenetére
Nem szerelem kérdése. Amig javitanak vagy ugyanolyan vga-t adnak addig pénzt ne kérj vissza.
Amúgy ha a fenti kettő nem megy a vásárláskori vételár jár vissza.Amd - Radeon - Ryzen
-
nagysandor88
tag
válasz Gyuri27 #7266 üzenetére
Köszönöm a gyors választ. Most megyek hozzájuk, megpróbálok minél többet kihozni aa dologból.
Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
Vasinger!
nagyúr
Üdv.!
Ha egy számítástechnikai termék érték<10 000 rendelkezik kisker (bolti) garanciával, de a gyártóit már felhasználták akkor le lehet gariztatni még a boltival? Szóval ha már azt az azonosítót a terméken felhasználták ami a gyártói gariztatáshoz szükséges, a bolt az attól függetlenül le tudja garanciáztatni, ha még él rá a bolti garanciaidő?
[ Szerkesztve ]
-
nagysandor88
tag
válasz nagysandor88 #7267 üzenetére
Voltam iponéknál. Nem voltak valami készségesek. A levásárlást élből elutasították. Idézem: "Még nem tartunk ott."
Majd mint kiderült nem is azt a sorozatszámú kártyát adták ki nekem, ami az átvételi lapon van. No comment. Szóval most várunk a szervizre hétfőig, aztán meg ki tudja.Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
stol
addikt
válasz nagysandor88 #7265 üzenetére
A megoldás egyszerű... Nem kell NV kártyát venni. Köztudott, hogy a mai napig BGA forrasztási hibával döglenek sorra.
-
totti96
csendes tag
válasz Vasinger! #7271 üzenetére
Sziasztok!
Nemrég felvetettem, hogy a szervízbe kicserélték a Western Digital merevlemezt egy másik márkájúra és arra hivatkoznak, hogy a Samsung Quick Tool v2.2 FAIL hibakodót dob.
Valaki meg tudná erősíteni, amire gondolok, hogy ez a program kizárólag Samsung és Seagate driveokat vizsgál.
HUTIL will only test Samsung hard drives. HUTIL will load and find your non-Samsung drive you will not be able to run any diagnostics on the drive.
Kép elérhető itt:
http://kepfeltoltes.hu/view/120224/SQV22_www.kepfeltoltes.hu_.jpgElőre is köszönöm a válaszokat.
-
XaraX
addikt
válasz Dj Sügi #7221 üzenetére
PCX.-el kapcsolatban...
Rendeltem 2x4 giga ramot 02.14.-én, mivel sürgős lett volna, bolti személyes átvétellel.
Vártam az e-mailt-t, mikor mehetek érte.
16.-án kaptam, hogy 20.-tól átvehetem a pick-pack ponton.
Telefont ragadtam rögvest, hogy ugyan mely pick-pack ponton is kellene átvennem, mire némi értetlenkedés után( "hát, ott, ahova rendelte"), közölték, hogy a budaörsi Auchan áruházban az Inmedio üzletben.
Ok, benyeltem, igaz, az optimális esethez képest bőven csúszásban volt a dolog, de legyen.
Jött szombaton az újabb e-mail, már a pick-pack központtól, hogy megérkezett a cucc, átvehetem.
Ok, elmentem érte, hazaviszem,és kiderül, hogy a gyári értékekkel el sem indul a win, xmp-vel hibázik az első percben.
Hétfőn délelőtt telefon, elmondom, mi a helyzet, mondják, hibás, juttassam be.
Kedden visszaküldtem a ramokat, feleségem 2 utcányira dolgozik onnan, így vele.
Tehát az átvételtől számított 3 munkanapon belül.
Hazajött, közölte, átvették a szervizben, és közölték, továbbküldik valami szervizbe.
Nézem az átvételi lapot, "Vásárlás" 2011.11.10, ez van ráírva.
Másnap írtam nekik, jelezvén, hogy nem stimmel valami, egyben felhívva a figyelmüket, hogy 3 munkanapon belül a feltételezett hiba azonnali kivizsgálása illet meg, és bizonyítottság esetén a csere.
Amennyiben ez nem lehetséges náluk, élni kívánok az elállási jogommal.
Erre válasz annyi érkezett, hogy adminisztrációs hiba történt a vásárlás idópontjával kapcsolatban, a vásárlás dátuma 2012.02.16.
Írtam választ, miszerint ok, megértem, viszont véleményem szerint nem a számla dátuma, hanem az átvételé, és udvariasan felhívtam a figyelmüket a tényre, hogy feltehetően elkerülte a figyelmüket a levelem második fele, ami a 3 napos dologról szólt.
Erre már csak másnap kaptam választ, miszerint "A számlára csak azt a dátumot tudjuk írni amikor tőlünk elszállításra kerül a termék az átvétel napját mi nem tudjuk mikor lesz.
A hibás termékét szervizbe továbbítottuk a cserét várjuk."
Most itt tartunk, kedden lesz 2 hete, hogy megrendeltem, elvileg másnap nálam kellett volna lennie.
Ehhez képest használni még nem tudtam.
Hirdetik, hogy 14 napon belül elállási jogod van náluk, kíváncsi leszek, hétfőn személyesen fogok bemenni.
Első vásárlásom volt náluk, és egyben az utolsó is, sok jót olvastam a boltról, kár, hogy Én ebből semmit nem tapasztaltam.
Halkan jegyzem meg, bárhova vittem ramot garanciaidőn belül bármikor, azonnal bevizsgálták, és cserélték.
Nem találtam rossz boltok topicját... -
Dj Sügi
őstag
Vigyázni kell velük, mert valótlan dolgokat állítanak...
Addig, amíg szépen beszélsz velük, többször megkéred őket valamire csak félremagyaráznak, és teljesen más dologra válaszolnak, mint amit te kérdeztél.
Mivel én messze lakom tőlük, ezért nem tudtam személyesen bemenni, de nagy nehezen sikerült kicsikarni a pénzemet legalább, de mennyit kellett szenvedni érte...
Az tuti, hogy én sem vásárolok tőlük soha többet. (Amúgy a mai napig nem értem, hogy mennyivel lett volna nehezebb nekik kicserélni a terméket egy újra, mint ezt művelni...?)Másik, hogy azóta vettem másik ITX-es házat paneltáppal és adapterrel, azóta is tökéletesen működik, szóval csak nem én voltam a "hülye", mint állították...
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
ViZion
félisten
Helló emberek!
Lecseréltem a konfigomat. Először procit vettem, régi lapba be, régi CPU elad, öröm, bódottá.
Majd alaplap+ram csere következett, balga módon eladtam a régit, de másnapra ígérték az újat, meg is érkezett csütörtök délután.
Lapot itt ajánlották, ASRock, de a neten nézve azért akad vele gond, de melyikkel nem?
Hazavittem, kicsomagolás, majd összeszerelés -nem az első gép, +elektronikai műszerész végzettség, de amúgy sem vmi ördögtől való dolgok ezek.
CPU és VGA a régi konfigból, mobo és ram új.
Se kép, se hang, se beep. ajánlottak mindent, de nem kelt életre. Volt clear cmos (pedig biosig se jutottam, de hátha), volt ram csere, minden lehúzva próba, de bizony semmi.
Ventik pörögnek, annyi. Nincs post. Pénteken munka után üzletbe be, mondom alaplap hiba lesz -gyanítom, mert többi alkatrész jó -remélem nem nyírta ki a lap legalábbis.Írtak CHS nagykernek, hogy 72 órás csere lenne, erre azok meg, h vigyük budaörsre (~150 Km) a szervizbe... Mondtam, h ez a bolt sara, azt mondták megpróbálják futárral, de annak költsége van... Meg a 72 órán belüli csere esetén is kb. 2 hét mire kapok cserét, ha valóban hibás...
Ez így van tényleg??? Azért gondoltam max. keddre lesz gépem, nekem ez munkaeszköz is...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy #Eladó GoSund okoskonnektor, SonicWall: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
ViZion
félisten
válasz Superhun #7276 üzenetére
Javítás? 3 napon belül visszavittem, gyk. halott volt amit kaptam...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy #Eladó GoSund okoskonnektor, SonicWall: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
ViZion
félisten
válasz Superhun #7278 üzenetére
A boltnak írták, h vigye a szervizbe, Ők mondták, h ez van. de akkor hétfőn erre még visszatérek... végülis mindegy, mert a jövő hét végére üzemelnie kell, nem ragaszkodom ehhez a laphoz, csak a bolt mit mond majd rá...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy #Eladó GoSund okoskonnektor, SonicWall: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
sasa311
veterán
72 órán belül nincs mérlegelési joga a boltnak, azonnal cserélnie kell - vagy ha erre nem képes akkor pénzvisszafizetnie.
Én most egy cipővel küzdök, már 3x járok vele gariba, megint ragaszgatni akarták a talpát, mondtam, hogy kösz nem, inkább adhatnának egy újat, nincs kedvem megint 1 hét múlva visszahozni (eddig tartott az előző). De nem, ők csak javítanak.
Ment is bevizsgálásra (keresem is a hivatalos bevizsgálók listáját, valahogy gyanítom sutyiban valami maszek haver lesz a "bevizsgáló" ), meg kíváncsian várom a választ a panaszkönyvre
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ViZion
félisten
-
-
Topikgazda
válasz Vasinger! #7286 üzenetére
Nem, a bolti garancia azt jelenti, hogy a bolt kötelezettséget vállal arra, hogy az adott termék a vállalt időben hibamentes lesz. A gyártói garancia érvényesítése egy mód a köztelezettség-vállalás teljesítésére. Ha az lejárt, akkor meg kell próbálnia kijavítani, és ha az nem megy, akkor cserélni a terméket.
-
Josi
senior tag
válasz Vasinger! #7286 üzenetére
El lehet árulni, hogy milyen termékről van szó?
Ha a terméknek egyedi gyári száma van, akkor szerintem buktad a bolti garanciát, mert nem fog egyezni a gyári szám.
És mondhatja nyugodtan, hogy ez nem az ő terméke.
Első esetben miért hagytad ki a boltot, és intézted a gyártónál a garanciát?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
senior tag
válasz Vasinger! #7289 üzenetére
A termékeken 1db gyári szám (serial number) van.
Az valami más kód.
Ha a gyári szám nem azonos azzal, ami a garancialapon (számlán, stb)
van, akkor a bolt joggal utasítja el a garanciális cserét, javítást, mivel ez nem az a termék amit eladott, és amire vállalta ő a jótállást.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Vasinger!
nagyúr
Hát ami azt illeti a bolt csak a vonalkódot tudja ami rá van ragasztva, mert az van a garijegyen is. Szóval a terméken lévő 2 db azonosító ami nem egyezik meg a vonalkóddal, azt meg nem tudja, mert nem bontották ki előtte.
De továbbra se értem miért van rajta 2 ilyen azonosító a terméken. És szerintem mindkettő valósnak tűnik.
-
kukinyo
addikt
Ha egy webáruházba megrendelt árut személyesen veszem át, akkor is jár a 3 nap vissza csinálási lehetőség, indoklás nélkül?
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz nagysandor88 #7269 üzenetére
Mivel nem egy kifutott széria biztosan lesz belőle csere vagy javítás így nem kell arra apellálnod, hogy a vételárat kapod vissza.
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- alza vélemények - tapasztalatok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen autót vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Külpolitika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Path of Exile (ARPG)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest