- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grass
aktív tag
Sziasztok.
2004 karácsonyára kaptam egy genius hs04a fejhallgatót ami 8 hónapra rá kontakthibás lett. 1éves gari volt rá így visszavittük. Azt mondták 2 hét a javítási idő. Letelt, nem csinálták meg így adtak egy újat. Eddig minden szép és jó. De most ismét kontakhiba miatt visszakellet vinnünk. És kitalálták hogy csak feltételesen veszik át, mert a zsinor megvan tördelve és ez ''nem a rendeltetésszerű használatból fakad''. A zsineg tényleg megvan tördelve, de nem tudom mitől. Ez valószínűleg abból ered. hogy egyszer vittem LAN-ra a fülest és ott felkellett rá tekernem hoyg visszatehessem a dobozba. Azóta küszködök fele mert állandóan bepödörödik és marha zavaró. Na mindegy. A két hét megincsak letelt, de nem tudták megmondani hogy mi lesz. És időben még csak be sem határolják hogy mikorra lesz válasz. Ilyenkor mit lehet tenni? Azt mondták ''majd hívnak ha van valami''. Aha persze ez eddig is jellemző volt ám. Szóval nincs valami szabály hogy a visszavitt terméket x napon belül kötelesek megjavítani vagy ilyesmi? Előre is köszönöm a segítséget."Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...