Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    válasz pinnacle #11723 üzenetére

    Telenorral jól megszívtam. Nem adták vissza a pénzt. Hiába magyaráztam 1 órán keresztül, hogy ha nem tudják kicserélni a telefont akkor visszakérhetem az árát a 306. § szerint, ami a garancia jegyen és a Samsung csereutalványán is szerepelt. Beszéltem az eladóval, az üzletvezetővel, az üzletvezető főnökével mindenki azt mondta, hogy pénzt ők soha nem adnak vissza, csak levásárolhatom, illetve írhatok levelet az egyedi igénykezelés csoportnak. Hiába mondtam, hogy levásárlási kötelezettség nincsen, és az sem érdekelte őket, hogy a vásárló kárára nem lehet eltérni a belső szabályzatban.
    "(5) Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényben meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el."
    Egyébként tudja valaki, hol van a Telenor ASZ-ban a vevő joga leírva, akkor ha nem lehet a készüléket javítani? Én csak az Online-t találtam meg, de ott is a "A vásárlót a Ptk. 305-311/A. §-ban meghatározott jogok és kötelezettségek is megilletik."
    1220-al is beszéltem, ők is azt mondták, hogy pénzt nem kérhetek vissza. Erősködtem, hogy pont erről szól a 306.§, megint vártam 20 percet, azt mondták, hogy nincs bent főnök, de azért visszakapok 2 havi díjat a kellemetlenségért, és továbbítják a panaszomat, de ők tényleg nem tudnak erről.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák