Új hozzászólás Aktív témák

  • #86952448

    törölt tag

    válasz Freddycom #19265 üzenetére

    Nem raktma zsebre, egyéábként úgy jogos lenne. Most bizonyíthatom, hogy nem volt benne a számlás zacskóban, ami egyébként ki volt szakadva. A futárt hívtam természetesen nem tud semmit.

    Mindenki dadog, akivel beszélek. A pécsi üzlet nem veszi fel a telefont.

    A dell szervizben a csaj kedves volt, de rendkívül ideges lett, amint elsoroltam a dolgokat. Egyedül a rendszerben látható nov 16-án történt frissítésre nem volt válasza. Elmondása szerint a 8 órás üzemóra a szervizben telhetett el, a jótállás meg akkor kezdődik, amikor a gép elhagyja a gyárat. Ezekkel nem tudok kötekedni.

    A legnagyobb baj az, hogy a zárjegy sértetlen volt. Tehát használtan csomagolták újra, egy olyan helyen, ahol van zárjegy meg doboz. És az is baj, hogy ez gyakorlat. Nem csak a kereskedőknél, hanem ezek szerint a szervizekben is. Bár tévednék.

Új hozzászólás Aktív témák