Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcica

    Topikgazda

    válasz nike_ #1126 üzenetére

    a toltes tetejen futok..valojaban egy poros-felig fuves ut nyaron,ilyenkor pedig lucskos-havas..fent a szel is erosebb...igazi nehezitett terepfutas,de bokakimelo :D

    15km az ossz mai edzes,sose merem mert van h 4-5km csak laza bemelegito (kb 5perces ezrek kb..) utana gyorsitok vannak,kis torna...szokdelesek..futotechnika es gyorsitok belole..utana laza rahangolo futas es indul a napi "munka"...multkor mertem a 20km-t 1:57 lett neki,de eloszor futott ilyen hosszut el is keszult 13-15korul..eros szelben jottunk feletol vissza meg kicsit szerintem meg is ijedt a tavtol...de 2orasat akart megkapta :D

    (amugy 5km-re keszitem fel 20perc alattit akar nyaron menni,de szerintem ha igy halad es nem ijed meg felenel akkor meglesz 19.20-30 is siman)

    en jomagam ilyen idoben 1:30as 20km-t tudok most futni,de igen el vagyok a formamtol maradva per pillanat...

    1:17 a felmaratonos idom..tel vegen futottam ki,menne szerintem 1:15ala is ha rakeszul az ember es jobb az ido

    [ Szerkesztve ]

    There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."

Új hozzászólás Aktív témák