Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    őstag

    Sziasztok!

    Cégünk várt egy csomagot a GLS-től, ezért ma reggel megnéztem a csomagszámot, hogy áll a dolog. A csomagkövetés szerint tegnap délután kézbesítették a csomagot, de mi nem vettünk át ilyet.

    Több körben egyeztettem a GLS ügyfélszolgálattal és a portaszolgálattal is, ezek derültek

    - Az ügyfélszolgálat beszélt a futárral, szerinte rendben leszállította a csomagot és át is vette tőle egy Jóska Zoltán nevű személy. A címzettnél csak cégnév szerepelt, személynév nem.

    - Ilyen személy nem dolgozik sem a cégünknél, sem az épületben található többi irodában.

    - Az épület kamera rendszerével visszakerestük a felvételeket, és ez igazolja, hogy ilyen méretű csomagot (21,3 kg súlyú, kb. 80x80x80 cm-es nagyméretű doboz) nem hozott a futár az épületbe és nem adott át se a címzettnek, se az épületen belül más irodának.

    - Ugyanez a futár 18 perccel korábban egy másik kisméretű csomagot valóban kézbesített a cégünknek, amelyet rendben át is vettünk. De a későbbi csomag átadás ugyanerre a címre ugyanazon futár által nem történt meg.

    Ilyenkor szerintetek mit lehet tenni?
    Ha nincs személy megadva címzettként, akkor a futár bárkinek odaadhatja, majd később arra hivatkozik, hogy tőle rendben átvették?
    Nem gyanús, hogy a futár ugyanabban a körben ugyanarra a címre 18 perc különbséggel kézbesít? Ennek mégis mi lenne a racionális oka?

    A legszarabb, hogy nem csak nagyértékű a csomag, de még sürgős is lett volna.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák