- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
PC-re csak a digitális verzió jó! Megveszed a microsoft profilodra, utána ha azzal bejelentkezel egy xboxon, ott is menni fog. Ugyanez fordítva is igaz: ha veszel xboxra egy digitális verziót, ugyanazzal a profilla pc-n bejelentkezve ott is menni fog. Lemezes verzió nincs profilhoz kötve, az csak akkor megy, ha a lemez a gépben van - pc pedig az xbox lemezeket nem tudja olvasni. A lemezes verzióval xboxon készült mentésed viszont a profilhoz kötődik, tehát ha később megveszed digitálisan, akkor tudod folytatni a játékot, akár pc-n is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Szerintem elég jó multiban. A sima multiplayer az olyan amilyen ellenfelekkel épp egy lobbyba sorsol a játék. Ha mindenki törekszik a tiszta versenyzésre, akkor jó móka, akárhanyadik is lesz az ember. Ha nem, akkor egy kicsit kevésbbé. Van még a multiplayer league, ahol minden héten négy-négy féle választható autók terén elég kötött versenyben vehet részt az ember. Az egy kicsit jobb szerintem, egyrészt mert rangsorolt, és bár nincs benne olyan fejlett fair play pontozás mint ami állítólag a GT Sportban van, de azért annyi elmondható, hogy ahogy halad felfele az ember a ranglistán egyre értelmesebb ellenfelekkel találkozik, másrészt pedig az, hogy mindenki azonos, vagy legalább azonos géposztályba tartozó kocsikkal indul az segíti a tiszta versenyzést, mert egyenesben és kanyarban sincsenek akkora sebességbeli különbségek, hogy véletlen összeakadjon az ember a másikkal.
Amit fontos tudni, hogy az FM7-ben az egymást követő online versenyeken az határozza meg a rajtsorrendet, hogy az előző versenyen kinek mi volt a legjobb körideje. A tiszta (ütközés, pályaelhagyás, wallriding) nélküli kör még ha lassabb is, üti a szabálytalan kört, ezért mindig érdemes törekedni a tiszta versenyzésre, még akkor is ha esetleg valami paraszt kilök. Jó bosszú utolérni és kilökni a fenébe, de még jobb a következő versenyen 15 hellyel előbbről rajtolva röhögni rajta.
-
rdt89
addikt
Szia, gratulálok a játékhoz, biztos, hogy ne mfog hónapokig engedni a kezei közül. Az első kérdést látom megtaláltad, a másodikra a válasz, a multi elég stabil szokott lenni, szerintem a szolgáltatónál keresendő a gond, de néha-néha a Horizon szerverei is instabilak, de akkor itt úgy is jelzik többen is eme anomáliát. A tuning nem fontos, én alap autókkal pörgettem ki a játékot, utána kezdtem el adni az élvezetnek, de persze 1-2 extre erőtartalékot okozó felszerelés csak jót tesz a kocsinknak. A Soundtrack-et meg majd a sokadik játék után kifejezetten idegesítőnek fogod tartani, szerintem rengeteg 500+ órát beleölt játékos van, aki már falra mászik a zenéjétől, kár, hogy azokat nem lehet változtatni, azokat nem frissítették, de ez nem von le a játékélményből semmit, garantálom, hogy 2-300 órát minimum bele fogsz ölni ebbe a remekműbe.
-
Kisgépkezelő
senior tag
A multi most a héten nekünk is instabil volt, úgyhogy én valami szerver/szolgáltató oldali gondra gyanakodnék.
Tuningolni, ha versenyképes szeretnél lenni, akkor nagyon fontos, mert még a sportosnak mondott kocsik legnagyobb része sem valódi versenyautó. Ez nem olyan játék, mint egy Need for Speed, hogy mindent maxra tuningolsz azt akkor jó lesz, hanem valahogy kiegyensúlyozottra kell tuningolni, hogy már épp elég gyors legyen, de még épp elég irányítható. Az ellenfeleid szintjét hozzád igazítja, ezért minden ponttal amivel magasabb szintre kerül a kocsid, az ellenfeleid is követnek. Pont ezért, ha mondjuk túl sok pontnyi fejlesztést teszel az irányíthatóságra, akkor egyenesben úgy otthagynak, mintha Trabanttal mennél, fordított esetben meg... A legegyszerűbb becélozni mondjuk egy B623-as kocsival az osztály tetejét, B700-at és úgy pakolni bele a dolgokat, hogy a végén erős is, meg kezelhető is legyen. A csíkokat nem érdemes figyelni, hogy a játék szerint 1-10-es skálán milyen a kocsid, mert az nem számol a végső finomhangolással.
Utána még be kell állítani a másik menüben a váltóáttételt, a guminyomást, a futóműhöz tartozó 8-10 paramétert, a leszorítóerőt meg miegymást. Majd ráérzel.De a legjobb funkciója a játéknak, hogy az elkészült tuningokat meg is lehet osztani, így nem is nagyon kell a tuningolással foglalkozni, mert le lehet tölteni mások kész tuningjait. Első körben mindenképp jobban jársz vele, mert a jobb játékosok tuningjai többnyire jól is működnek, és azokat nézve nagyjából te is látod majd, hogy merre érdemes elindulni egy-egy autó tuningolásánál. A kedvenc tunereidet lehet követni is, és akkor bármilyen kocsihoz keresel tuningot, az övéik jelennek meg a lista elején. Majd valamikor írok egy listát arról, hogy kit érdemes követni, de ha magad fedeznéd fel a dolgot, akkor iránymutatásnak annyi, hogy szinte bárki az [*1%*] brigádban van, meg még sokan mások akiknek a neve rivális módban a ranglista elején van, nem látványosan elcsalt időkkel. Letölteni sem érdemes maximumra tuningolt tuningokat, hanem szintén olyanokat, amik valamelyik osztály tetejére vannak fejlesztve, többnyire legfeljebb legfeljebb pár osztályal az eredeti szint fölé. Itt sem a csíkokat meg az 1-10-es osztályzatot kell figyelni. A szintjéhez képest nagyonerős hátsókerékhajtású tuningokat első körben érdemes kerülni.
neverwinter1: Ahhoz képest amilyen máig tartó rajongást indított bennem majd 20 éve egy-két NFS-es zene, vagy olyan ingame rádiók, mint a V-Rock vagy a Radio X a GTA-kból, valahogy ezeknek a nevenincs előadóknak a számai nem nagyon fogtak meg. Még duplavégű jackkábelt szőttem azért, hogy valahogy átvehessem őket kazira és Walkmanen hallgathassam, ezekért meg egy youtube-os keresést sem indítottam sose.
-
IntelKiller7
Topikgazda
Nincs is értelme. Egy rakás pénzed elmegy rá az elején amiből amúgy is kevés van.
Tuning amúgy sem kifizetődő. Ha elakarod adni, nem sokkal ér többet.
Jobban jársz néha, ha építés előtt ránézel az aukciós házra. A nem ritka autókból mindig van egy rakás magasabb kategóriás verzió.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Kuka. Ki fogod még pörgetni őket párszor, meg az események nyereményei között is ott lesznek. Én is csak azokat teszem be ah-ba, amiket legalább párszázezerért be lehet rakni, és azokat is alacsonyabb licitáron, meg egy kicsit leveszek az instant buy árból is, így általában elmennek. Pártízezres autókkal nem éri meg szarozni. Így is csak azért szórakozok vele, mert ki akarom akasztani a credit-számlálót (valahol 840 millió körül vagyok), de csak azokat teszem be, amiket nyerek itt-ott, külön nem ah-zgatok. Ráadásul lvl2-es tuner, meg designer vagyok, szóval eleve nem is tudok annyit kérni az autókért, mint a 'nagyok'.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ha az áruk is kell, akkor azt javaslom tölts le rájuk valami jó festést és úgy tedd ki őket! Úgy elkapkodják, mintha nem tudnák, hogy ők is letölthetik ingyen pont ugyanazt a festést.
peterkeT: Lassan már semmit nem lehet sok pénzért kitenni, úgyhogy mindegy is. Most szórtam ki vagy 50-60 ritkább kocsit, de már egyikért se lehetett 10M fölött kérni. Úgy meg sokat nem ér, ha te ki tudod rakni 20-ért, legfeljebb a tied lesz az egyetlen amit senki sem vesz meg.
[ Szerkesztve ]
-
NoMagix
addikt
áááá ez semmi, majd lassan hozzászoksz!
Más:
belefutottam most egy Super 7-es mókába, amit nem tudom, hogy a kedves alkotó hogyan oldott meg!
Ha, valakinek van kedve ránézhetne, mert b@ssza a csőrömet!
Enter Senna a pálya neve, rögtön a Horizon festivál bejáratánál akadtam rá.
1.20. alatt kell a tarfipaxnál megütni a 341-et a Sennával.
Amennyire csak lehet elmegyek az ellentétes irányba hogy legyen kellő időm felgyorsulni, kb.
2.2-2.5km volt ameddig még eltudtam nyújtani a távot, akkor kb. 40sec a maradék idő a visszaútra, ellemben a trafinál nem ment feljebb a sebesség 332-nél![ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Igazából nem csalás, csak erőforrásokkal való spórolás. Ha nagyobb távolságból követsz valakit, akkor neked már nem aszerint jelenik meg a pálya, ahogy az előtted menő hagyta, hanem érintetlenül jelenik meg minden. Két kör között is "újraépül" a pályaelemek nagyobbik része. Multiplayerben ugyanez van, ha nagyon lemaradsz az ellenfeleidtől.
-
-
Kisgépkezelő
senior tag
Úgy nagyjából ennyi kell onlinera. Nyilván akad még egy nagy rakás másik autó, ami egész versenyképes, de ha csak simán a legjobbak érdekelnek az szerintem kb. ennyi.
B700 rally: Shelby Daytona, Nissan Pulsar, Ram 2500,
A800 aszfalt: Chevy Nova Forza Edition,
A800 rally: Atomic Punk Bubbletop
A800 offroad: Mercedes X class, Chevy Colorado ZR2, Ford Ranger Raptor '19S1 aszfalt: Bugatti EB110 (ha manuális váltót használsz), Ford GT '05
S1 Rally: Toyota T100 Baja "welcome pack" (a sima nem jó), Alfa 33 Stradale
S1 Offroad: Toyota T100 Baja "welcome pack", Jeep TrailcatS2 aszfalt: Königsegg CCGT, Ferrari F40C
homerhamm: Ez a Bronco is olyan mint a Barrett Jacksonos, hogy mintha hiába lenne 60 centis hasmagassága, a rugóútja ebből 1,5 centi. Kicsit egyenetlenebb a terep már nem bírok se kanyarodni gyorsítani, se lassítani, mert az össes kerék a levegőben van, miközben ugyanott még egy Imprezával vagy egy Evo-val gond nélkül elmegyek.
CJ4567: Pedig már több embert is láttam youtube-on akik most a frissítésnél kapták a bant és már újra játszanak, úgyhogy valami módja biztos van a dolognak.
-
stillmatic
aktív tag
Azzal nem lehet elfordulni, nekem 202 a max. Tök örülnék pár finomhangolt tuningnak, sima alkatrészpakolgatással egyik autóval sem lesz meg. Jöhetnek a megosztókódok, nem kell szerénykedni!
Ezért gyűlöli a legtöbb játékos ezt a ránkerőltetett telet, nulla az élvezetfaktor. A Horizon 3 DLC-ben élveztem, ha besokalltam visszautaztam a sivatagba. Itt meg minden negyedik hét malmozással telik el, a kötelezőkön kívül be nem lépek. -
C4mp3r
addikt
azert a billentyuzet ad egy eleg nagy plusz nehezseget, nem is tudom hogy tudnek ugy jatszani, nem lehet finoman kontrollalni a gazt meg a feket.
> Autókat nem piszkálom, minden gyári
mondjuk azt nem ertem, jatek egyik lenyege szerintem, hogy adott kategoriat kimaxoljuk es a legoptimalisabb tuninggal menjenek a versenyek. evszakos trialon szoktam szeretni, hogy sokan bejonnek a full gyari geppel aztan otthagyjak oket, mint a szart.
-
homerhamm
addikt
-
zolee145
tag
Kb olyan, mintha fociznátok, és ő csak a labdát nézné. Tökmindegy, hogy vele egy csapatban van valaki, vagy ellen, akinél a labda van azt támadja ezerrel, szabálytalanul.
Nehéz megmondani, hogy ezek ilyen balfaszul vezetnek, ennyire hülyék, hogy nem tudják felfogni ki kivel van, vagy csak azért járnak fel játszani, hogy mindenkinek nekimenjenek?
-
PeL
addikt
Ez most nagyon felidegesített, két nyert versenyszériát buktam most emiatt szinte zsinórban, és mindkettőnél az utolsó versenyen vagy előtte dob ki... El akartam valahogy érni az 5. ligát hogy a Bugatti Veyron-t megkapjam. Két nap van hátra, még talán meg is lett volna, de így nem hogy minden második versenyből eldobál. El is ment a kedvem tőle... Az meg pláne elszomorít hogy ahogy utánaolvastam kb 2019 óta van ez a probléma ami szinte mindenkit érint és képtelenek voltak ennyi idő alatt megoldani valahogy.
Bocsi a sok sírásért, befejeztem, ígérem... De ki kellett írnom magamból.
[ Szerkesztve ]
-
NoMagix
addikt
-
DjDanee87
addikt
Csak saját tapasztalat, nem biztos hogy igaz: nekem olyankor volt mindig hasonló problémám, mikor kitaboltam a játékból. Nemtudom van-e összefüggés vagy tök véletlen, de nálam szinte fix a multi disconnect, ha előtte a játék indítása után valamikor kitaboltam, akár csak egy pillanatra is. Persze ha te nem csinálod nincs jelentősége, de ha igen próbáld meg elhagyni a dolgot, hátha segít. Én azóta telefonon nézek utána barminek, ha FH4 közben kéne valamit az interneten keresnem, vagy mailt olvasni, ilyesmi.
-
CJ4567
veterán
Annó 2018 végén, 2019 elején elég stabil volt a játék, majd volt egy rosszabb periódus, viszont kb. nyár végétől kezdve a 2020 márciusáig teljesen jó volt minden, na tavaly márciustól kezdve szépen lassan kezdett egyre jobban romlani a szerverek minősége. Nyáron még tűrhető volt, majd kb. ősszel rohamos romlásba kezdett megint.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Pár jobb tuningoló:
Hlundh, ESV Suimin, Nalak28, SVR Barcode, scaans, Assassin KhaZix, Hirune Nomi (és OnlyNaps), The Godration(és Garbage Driving), Pulse155, Gaizi junet, az ő tuningjaikban bízhatsz, és a népszerűbb autókhoz vannak tuningjaik.Próbálj minél újabb tuningokat letölteni, a 2019-es tuningok már kicsit elavultak, a 2020-asak már általában jók.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
stillmatic
aktív tag
Forza Horizon 4 fórumról szoktam heti kihívásokhoz tuningokat vadászni, vannak köztük olyanok amiket érdemes későbbre is megtartani. Külön topikot szoktak nyitni az adott széria adott évszakának, az 1-2 nap múlva tele van tuningokkal.
https://forums.forzamotorsport.net/turn10_topics110_Forza-Horizon-4-Discussion.aspx -
Kisgépkezelő
senior tag
Meg még a fentiek mellett még szerintem: BenBenBenBen999, Greddy295, GreetedDust8, JumpyArdwarkITA, KapienPL, TDU1PlatinumMod, ESV Takata, EvozRaaz, RBM CODCAOS, ATK Mang0, R e Z o a K
Érdemes követni őket a creative hubban, mert amikor tuningot keresel egy kocsihoz, az első pár amit ajánl az minig azoktól lesz akiket követsz.
Minden bizonnyal szerver oldali a gond, mert ha többen játszunk coopban akkor egymástól függetlenül egyszerre szokott ledobálni minket. Szerintem akkor kezdett el nagy gond lenni, amikor sokan kerültek home office-ba. FM7-ben is ugyanakkor kezdődtek a panaszok. Hogy az zavar e be, hogy közös szerveren megy át az adat minden Meet videokonferenciával, milliónyi Onedriveos fel-letöltéssel, meg Office365-ös dokukkal, vagy valahol másutt van bottlenek azt nem tudom, de szerintem elég egyértelmű a kapcsolat az online élmény romlása és a "hullámok" közt. De a Bugatti miatt ne szomorkodj, semmire se jó csak tán driftelni, mert olyan nehéz, hogy csak egyenesen képes menni megállás nélkül, de azt legalább akkor is tudja, ha az eleje nem is arra néz.Az Alfa 155 meg valóban kicsit szenved itt-ott attól, hogy orrnehéz, de összességében mégiscsak jobb mint az átlag jó kocsik.
A Chevy Nova FE-vel pedig egyértelműen a legjobb kanyarodni online versenyeken. Lehet, hogy olyan mint egy nagy tégla, de cserében mindent legyorsul, és hidd el, hogy sokkal könnyebb úgy befordulni, ha az első kanyarokban nem előtted tötyög egy Chevy Nova a jó íveken, hanem te vagy azzal.
Az Atomic Punknak meg sajnos nem nagyon tudok alternatívát. Még az Ariel Nomad talán olyan, hogy ha véletlenül az összes pálya lassú és kanyargós, akkor könnyen verhető vele az AP, de akkor is ott a két freeroam ahol meg kegyetlenül kikap tőlük.
A téllel viszont annyi szerencse van, hogy véletlenül a legtöbb onlineban erős kocsin pont a rallygumival lehet megtalálni az arany középutat a sebesség-irányíthatóság között, az meg télen télivé változik. Elég csak választani egy kocsit amin emlékszel, hogy az van.peterkeT: Mondjuk Hooni S2, terepen elég egyértelmű választás lett volna az RS200. Olyan szinten dominálja terepen azt az osztályt, hogy kb. az összes rallys és cross country pályán a top 100 idő legalább fele, de gyakran inkább 99%-a azzal a kocsival lett elérve. De szerencsére ha nem a trialra kell menni, akkor egy S2-901 pont olyan jó mint egy 998. Néha az ilyen versenyeknél jobban megéri megcélozni az osztály alját.
szimszonos: Ugyanolyan szórakoztató, mint a többi, de semmi extra. A pálya nem más, mint bármelyik másik területen, csak itt-ott elszórtak egy pár tucat legó pálmafát, meg ilyesmit. Akinek megvan és nem annyira tetszik neki, annak pont azért nem is tetszik annyira, mert egyáltalán nem ad annyira újszerű és eltérő játékélményt, mint a Hot Wheelses volt, de azért nem rossz, csak ebből a legós dologból nem lehetett annyit kihozni. Páran szidják azért mert gyerekes, de amikor az ember 450-el lehajt az útról átmegy a dágványon, ugrat 600 métert hogy szerezzen egy "szuper pörgetést" majd szépen odébbgurul, akkor már szerintem nem lesz attól sokkal gyerekesebb, hogy esetleg egy tucat legó napernyőt is kidönt menet közben.
-
Win-T
senior tag
Ezt egyébként én sem értem miért jó, hogy le vannak zárva a letöltött tuningok. Jó lenne pedig megnézni, hogy mi, hogyan van beállítva benne, esetleg még tovább finomhangolni a saját izlésnek megfelelően. Lehet a legtöbben nincs is semmi mókolva csak feltölti a jóember valami olyan néven amire ugrik a nép. Semmi logikát nem látok benne.
-
NoMagix
addikt
Én sem vagyok nagy mágus, de józan paraszti ésszel végiggondolva lehet jókat alkotni.
Nem az a célom, hogy az enyém legyen a legeslegjobb, de azért nem is a legrosszabb!
Súlycsökkentés, tapadás, motorpiszkálás, felni csere majd utána mehet a finomhangolás a tuningban! Néha csak a végáttétellel bohóckodok, időnként mást is állítgatni szoktam!Qkackca vagy kisgépkezelő többet tudnának segíteni, esetleg tőlük próbálj ki valamit, mert rendre lehagynak az ő alkotásaik!
[ Szerkesztve ]
-
Qkackca
őstag
Sokszor igazából mindegy is milyen gumi van rajta, nem kell azt túl izgulni
Néha látszik amúgy a kis bélyegképen milyen gumi van rajta, de persze sokszor meg nem.
Többnyire azért látszik hogy van-e szárny rajta. A csíkok hossza illetve a szám mellettük segít néha.
Megnézed a kocsi gyári állapotát, ott mekkora számok vannak mellette, milyen hosszú a fehér csík. Aztán ha egyszer is próbáltál már fejleszteni, gumit változtatni, akkor látod melyik gumi mennyit dob a csíkon nagyjából. Onnan be tudod lőni, hogy mi lehet az.
De a lényeg, a futómű hangolás és a váltóáttétel, az így semmilyen formában nem kitalálható.A legbiztosabb megoldás természetesen a próba.
Vannak módszerek amivel elég jól ki lehet találni mit gondolt a költő, de teljesen reprodukálni elég nehéz, meg sok tapasztalat kell hozzá.
A felni pedig a teljesítmény tuning része, nem az optikaié, ez ilyen, nem tudsz mit csinálni vele.
De pár poszttal feljebb vannak ajánlott tunerek, keresgélj náluk, olyan rosszul nem hinném hogy járnál velük.
Lehetőség szerint próbálok saját alkotást használni, aztán időnként betalál, néha meg nem
NoMagix, neked meg köcce
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
CJ4567
veterán
A gusztustalan felnik általában azért vannak a tuningokon, mert sokszor lehet azzal trükközni, hogy felteszed az autóra valamelyik legnehezebb felnit, jó nagyra növeled a dísztárcsák méretét hátul, és így lehet, hogy vagy több erőt tudsz az autóba pakolni, vagy könnyebbé tudod tenni más fejlesztésekkel, mint a gyári, könnyebb felnivel.
A gumiknak meg tudod nézni a textúráját a garázsban, vagy garázson kívül, viszont nincsen fixen megadva az, hogy most a rally gumi csak földúton működik, sok autón rally gumi van S1-ben, pedig aszfaltra van tuningolva.Ezt próbáld ki, a legtöbb gyors tuning manapság ez alapján készül.
No Sana No Life
-
zsiz
őstag
Én próbálkozni szoktam... Ugye javasol párat a játék, azoknak az elejéről szoktam választani. Ha nem jön be, választok másikat. Azért a név is szokott segíteni (drift, EZ forzathon, seasonal, stb...), meg a létrehozás dátuma, ha most készítették és mondjuk seasonal néven, akkor valószínű a mostani évszakos feladathoz lesz jó. Ha pl seasonal néven, de tavalyi, akkor azt nem töltöm le. Általában az első letöltött tuning megfelel arra, hogy viszonylag könnyen megcsináljam az adott évszakos feladatot. Ha az első nem is, a második már majdnem biztos jó. De ha véletlen még a harmadik letöltött tuninggal se bírok, akkor választok másik kocsit, (ha van rá lehetőség) és arra töltök le valamit. Tényleg jobb lenne, ha bele lehetne látni, meg módosítani.. Még akár tanulni is lehetne belőle.
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Kisgépkezelő
senior tag
Csapatos versenynél vissza lehetett élni azzal, hogy kilépkednek emberek a csapatból, így a problémát javítandó hoztak egy ilyen szabályt, hogy ha valaki kilép (vagy csak simán megszakad vele a kapcsolat) senki sem kap pontot. Hogy szépen fogalmazzak ezzel a javítással kreáltak egy új problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Házimozi belépő szinten
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- alza 404 akciók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen