Aktív témák
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Motion_Blur #40034 üzenetére
"A két exrenault-s arra is ígéretet tett, hogy eláll minden további követeléstől, valamint hogy 2012 december 31-éig nem vállal szerepet a Forma-1-ben - ez azonban azt is jelenti, hogy a Briatoréra kiszabott életfogytig tartó eltiltás mostantól "csak" 2013-ig tart."
Ha már guglizni akarsz tanítani, amit köszi, de tudok használni, és igen emlékeztem valami eltörlésre, de úgy emlékeztem bíróság törölte, de FIA nem értett egyet, amiben igazam is volt de megegyeztek ahogy a fentebbi idézet is mutatja.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #40159 üzenetére
Britney = Rosberg.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #40163 üzenetére
Egyébként ha jól emlékszem azért Britney a beceneve mert sokat foglalkozik a külsejével, de lehet csak túl sima volt az arca amíg nem borostásan mászkált.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz hunnylander #40206 üzenetére
Nem egyforma a kettő. Felül írtad a tárhelyen rendesen a fájlokat? A te böngésződ nem cacheből dolgozik véletlen, és azért mutatja jól?
Szerk: Nálam is olyan mint Pá-nál, XP+firefox 9.0.1, és miközben megnéztem a firefox pontos verzióját, le is szedte a 10.0-t azzal is ilyen.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Peat;) #40801 üzenetére
Nem áll rosszul a Lotus anyagilag a Genii-nek van pénze, most akarják meg venni az eladóvá vált Proton autógyárat akiknek a tulajdonában van a Lotus autógyár, ehhez kell tőke, továbbá érkeztek új pénzes szponzorok is a csapathoz, szóval nem hiszem hogy instabil lenne a csapat.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Xirtam #41250 üzenetére
A Ferrari, de szerintem a McLaren is változtat rajta, mert igaz hogy a fékek és gumik előbb melegednek így fel, de túl is hevülnek ha folyamatosan oda megy a gáz, szerintem a Red Bull félére térnek majd át, ahol a lengőkarok irányítják a hátsó szárnyra a kipufogógázokat. Rugózatlan tömeg terelhet, és a lengőkarok még azok.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #41257 üzenetére
2 hétig tilos a fejlesztés, illetve egyáltalán a munka a csapatok részéről, szóval csak a szünet felében, nem a teljes 4 hétig.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Honey Bátyó #41274 üzenetére
4. kép Glock
8. kép Kimi
9. kép Hakkinen
10. kép Senna
13. kép Trulli
15. kép Liuzzi[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz grabber #41273 üzenetére
Azért rondák, mert a McLaren kivételével mindenki követte a Red Bull féle magas orr kialakítást, és most hogy az orrkúpnak alacsonynak kell lennie is maradtak a magas orrnál ameddig lehet és csak azt a részt tették alacsonyabbra, amit kötelező volt, míg a McLaren maradt a hagyományos alacsonyabb orrnál. A magas orr előnye hogy több levegőt tudnak az autó alá juttatni.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!