-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #36308 üzenetére
Nagy szemtelenség volt a Tervezőtől, amikor szabadalmaztatta a vas-oxidot.
Én a kutyacsontokkal vagyok így, jelen állapotukban még a kutyának se kellettek. -
darvinya
titán
válasz troll81 #36359 üzenetére
Hogy ne essék bántóan, de ugyanilyen Mondeo.
Viszont a gond, mint a tiednél is, hogy legtöbb tartószerkezeti hegesztési pont korrodált.
Ez még magában nem gond, ameddig van hova hegeszteni a csere darabot.
Azzal, hogy a felszínét meg bombázod homokszóróval, még a hegesztés körüli lemez már nem tart.
Ilyenkor jön a ívhegesztési lyuk szakadás.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz troll81 #36366 üzenetére
Végülis.
Azt hogyan tudod kalapálni, mikor (ív)ponthegesztés környékén rohad szét.
Magyarul, a hegesztési pont ép, csak körülötte lévő max. 5mm-es sávban rohadt.
Ez szokott kiszakadni, s hegesztési lyuk marad utána.
Ezt megelőzedő, rendesen sávban meghegesztik az alkatrész oldalánál.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz troll81 #36375 üzenetére
Nem vitatom, hogy fém s rohadás kéz a kézben jár.
Amiért vitattam, hogy felépítmény és kialakítása.
Escort merevítése utastérben van és a padlólemez alul.
Ez változott meg, mert gyártási klt és idő technológiában ezt hozta magával.
Magyarán, elkészült merevítőhőz építik a padlólemezeket.
Viszont a merevítők nincsen közvetlen egységbe foglalva, mert akkor nem felelne meg az ütközést elnyelő felépítménynek.
Tehát Escort megbukik, addig Focus nem, viszont cserébe nem tartósabb.
Pl: legújabb autókat, ha megnézed, akkor látható, hogy 5 év után elkezd totál széthullani.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #36439 üzenetére
A 30mm az mi lenne?
Nem gondolnám hogy egy 50+ százalékos hengerűrtartalom növelés csak egy egyszerű fúrással megoldható, de mivel még nem csináltam ilyet így nem állítom hogy lehetetlenség, de a motor többi részével akkor is mi lesz ha sikerült felfúrni?
Kezdve az üzemanyag szivattyútól a befecskendezőkön és a szelepeken át a kipufogóig?
Főtengely elbírja hogy 60 helyett 150 lovas lett a motor?
A kuplung? A féltengely? -
darvinya
titán
válasz troll81 #36443 üzenetére
Ugyanaz a blokkok.
Ha látnál élőben CVH blokkot, akkor már látnád, mekkora batár.
Múltkor összehasonlítottuk, s 2.0-es blokknak megfelelő a mérete.
De az előző autómnál a szerelő mutatta ott lévőOpel-osnak, mekkora, miközben papíron ugyanúgy 1.4 volt mind kettő.
Másik autó blokkja fel akkora volt, mint az.
Állóhelyzetben szerelő mutogatta Escort motort, hogy mekkora ereje, van, mert gázfröccsre ki akart bukni.
Átülve a mostani tényleg 1.4-esbe, óriási a motor erő különbség, s ez tűnt fel egyből, pedig 9 év eltelt a két autó között.
3 ajtós volt az előző, hátsóajtónak volt szárny kiemelés a legvégén.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
darvinya
titán
válasz troll81 #36860 üzenetére
Hát, semmi jó.
Most vadászhatok ilyen sárvédőt legalább.Amúgy egész hétvége szarul kezdődött.
Péntek este telom döglött be, persze bank ilyenkor már nincs, miért is lenne.
Otthon lévő tartalékból tegnap hirtelen venni telot, közben megfáztam mint az állat.
De azért ma menjünk.
Na…mindegy ez történt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
flymi
addikt
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #36906 üzenetére
A frissen festett híd nálam is stimmel.
[kép]
Én a homoxórást kihagytam, manuál módszer volt, de drótkorong helyett egy éles favésőt használtam. Nem is hittem volna hogy egy favésővel milyen frankón le lehet hántolni egy rozsdás hidat..
Meg persze foszforsav. Sok foszforsav. Aztán matt fekete hammerite a finish.
A lengőkarok maradtak a gyáriak, de mindenhol új szilent figyel. A héten már lábra is akarom állítani az autót egy tesztkörre. -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #36918 üzenetére
Köszi, a széptől azért távol áll, most valami gőzmozdony alkatrészre emlékeztet, de már legalább rozsdamentes.
Az idő inkább a régi szilentek likvidálásával ment el. Nem is lep meg, hogy egy futómű felújításért már látható összeget szoktak elkérni műhelyben.
néhai Ford szilentek#36919 subaruwrc most már lazán nyúlhatsz a témához, nálad is új minden szilent. Már lehetne 1Aauto stílusú oktatóvideokat tolni lengőkarcseréről, híd levételről..
"most rátesszük a 15ös dugókulcsot és kihajtjuk a szilentcsavart"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen