- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Hálózati / IP kamera
- XPEnology
- Hálózatokról alaposan
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
- Microsoft Excel topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Family Link
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz
radi8tor #4953 üzenetére
Nyugi, nekem mindig a PH! lesz az igazi.
Egyébként bocs az offért, csak tervezek a kedvezményekkel.
Jövő hét szerdától meg már talán én is "Fordos" leszek.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Ace Ventura
addikt
Nem jár valaki Debrecenbe megnézni [link]??
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
marsu
addikt
válasz
Théodore #4951 üzenetére
Ne aggódj az első fűtőszál miatt ...
Annyira vékony hogy szinte nem is látszik. Csak ha közelről nézed. Éjszaka sem zavaró.
Viszont télen ha rá van fagyva a szélvédőre a jég, csak bekapcsolod és nem kell kapargatni ...
Jobban jársz ha nem cserélteted ki!
Press any key to continue ...
-
mtade
aktív tag
Első lefagyott szélvédős napokon mindíg megvárok pár szomszédot, hogy elkezdje kapirgálni az ablakokat. Gyönyörködök benne kicsit, leolvasztom a jeget, és indulok. Priceless...
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Goose-T
veterán
válasz
Théodore #4961 üzenetére
Fehér holló a megbízható benzines az Euro5 (2009 szeptember) óta, elvétve találhatsz még 1,6-osat, a turbósak meg kb. pont olyan szinten vannak szervizköltségben, mint a dízelek. Focusban állítólag az 1,6-os TDCi a legmegbízhatóbb dízeles, Mondeoban meg a 2,0 TDCi. Ezt úgy értsd, hogy csak háromszor annyit kell költeni a szervizelésére, nem ötször. Én is benzines Focust szerettem volna, de szökőévenként bukkan fel egy darab, ami nem teljesen fapados. Így inkább ráálltam a 2,0 TDCi Mondeókra, azt tervezek venni jövő tavasszal, azokban legalább van rendes felszereltség.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
Sethdobaloah
senior tag
nekem kavicsfelverődés miatt cserélte üveges a szélvédőt. Sikerült úgy beraknia az újat, hogy az ablaktörlő mechanika lökdöste a kábelét...
Nem örültem neki, amikor minusz 5 fokban keresgettem hol van a szakadás, miért nem fűt csak az anyós oldalon...csak én vagyok helikopter?
-
Goose-T
veterán
válasz
Théodore #4964 üzenetére
Igen, ezek az utolsó darabok. Ezek közül is összesen kettőben van digitklíma, ami nálam alapfeltétel volt, mert a mostani MK1-es Focusomban is van, és nem akarom lejjebb adni. Ráadásul annyiba kerülnek, amennyiből egy hasonló évjáratú, de ezerszer jobban felszerelt Mondeót is lehet kapni. Persze annak nagyobb a fenntartási költsége, de én úgy voltam vele, hogy simán bele fog férni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Real_Necro
veterán
válasz
SzlobiG #4972 üzenetére
Amit jövő héten meglesek, ott is van kavicsfelverődés, ami javítva, lett... állítólag felajánlották cascora a cserét, de nem történt meg.
Egyébként ha már casco, milyen % és önrész mellett érdemes kötni? Tudom, mindenkinek máshogy igazodik anyagiakhoz, de mit érdemes szem előtt tartani?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz
Real_Necro #4973 üzenetére
nekem 10% vagy 50e ft van asszem. minél kisebb, annál jobb. üvegnél meg nincs önrész.
-
DeFranco
nagyúr
mennyi volt az üvegcsere és mennyivel nőtt a csaód utána, hogy buktad a kármentességi bónuszt?
nekem is van csaóm a kocsira, de pont azon gondolkodtam, hogy nem nagyon jelentenék le rá semmit, mert annyira megnöveli a díját egy kárkifizetés hogy nem éri meg (ne legyen rá szükség)
egyszer kiszámoltam, hogy egy okozott kár mennyi pluszt jelentene a kötelező, azon is leültem, kb. 100 és 150 között áll meg... az alatt egyszerűbb ha zsebből fizetek.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
radi8tor #4977 üzenetére
én azért kötöttem, hogy védve legyek a nullázós esetektől, legalább valamennyire. erre jó. évi 40k, nem a világ vége, bár már kezdem soknak érezni, de amilyen ráparázós vagyok, ennyit megér a viszonylagos nyugalmam. örültem, hogy legalább valaki kötött rá, és még viszonylag értelmes áron.
ahogy írtam, ilyen kisebb összegű esetekben nem éri meg kárkifizetést kérni rá.
-
Real_Necro
veterán
válasz
radi8tor #4977 üzenetére
Itt most pont félút, 5-6 éves, még nem volt eddig kötve, így 120-150 között mozogna...
Még azt sem tudom mit tegyek Astrával kgfb ügyben, mert megmarad asszonynak, de a kocsi az én nevemen van, asszony nevén meg még nem volt autó.
Olcsón akkor sem úszom meg ha ő lesz az üzembentartója, meg akkor sem, ha marad "nálam". Második autó kgfb-je gondolom nulláról indul...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz
Real_Necro #4979 üzenetére
második nulláról indul. én a clio-t az asszony nevére irattam, legyen ő is boldog, hogy van egy kocsija.
-
Real_Necro
veterán
Ha lesz mondi, tuti a nevemen lesz... Astra most marad, de 5 éves tervben szerintem az is csere... mondjuk egy újabb Fiestára.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
A hibás Fordomhoz a végszó: délelőtt voltam a márkaszervízben,semmilyen hibakód nem volt a gépben,a fojtószelepet takarították ki +1000 Ft-ért.
-
Immy
őstag
Sziasztok,
Ez szerintetek megéri?
Mindenhol csak 1.25-ös fiestát látok és Budapest-Zalaegerszeg-Szombathely távra talán ideálisabb lenne az 1.4-es motor.
[link]Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
SzlobiG
félisten
-
Immy
őstag
válasz
TommyX_ #4984 üzenetére
Szia,
Mekkora a fogyasztás és a fordulatszám 130-nál?
Olyasmit olvastam, hogy az 1.4-es motor 2002-es fejlesztés és 2008-ban valamit módosítottak rajta, hogy kicsit több lóerőt adjon le, míg az 1.25-ös teljesen új konstrukció.TayRol: 250km
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
Dorien
veterán
-
Real_Necro
veterán
-
SzlobiG
félisten
válasz
westcoastog #4988 üzenetére
Akármelyikkel jöhetne ebbe minden van még a nagyon ritka ülés szellőztetés is.
-
TommyX_
őstag
Nekünk ez a fajta Fiesta van 1.25-ös motorral, nem az újabb, amit Te is linkeltél.
Megmondanám szívesen mennyit eszik, 130-nál, de autópályán mivel a nagyszülők használják nagyon ritkán megy, így nem tudok mit mondani a fogyasztásra.
Én úgy általánosságban írtam, hogy a kicsivel tempósabb haladáshoz nem ajánlanám a 1.25 motort.Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
Sethdobaloah
senior tag
ma belémjöttek hátulról
De örülök a vonóhorognak
...csak én vagyok helikopter?
-
SzlobiG
félisten
válasz
Sethdobaloah #4999 üzenetére
Tavaly belém 2x is.
Igaz nem volt fent a vonóhorog, de az acél tartó konzol jól szolgált itt is.