- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- CentOS Linux
- Debian GNU/Linux
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Facebook és Messenger
- LibreOffice topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #24901 üzenetére
Csak egyszer írta ki, utána semmi. Holnap ráteszem a forscant, hátha...
-
-
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #24900 üzenetére
Pukizó dízel, tiszta élvezet mögötte ekkor haladni.
Tömény dízel végtermék, aztán lehet fulladozni, nemcsak autó, hanem ember.
Pár napja, szó szerint majd meg fulladtam, ezután kénytelen voltam lelassítani nagy követési távot tartani, és megállni.Regenerációt 100 felett kellene megtennie, ha ez alatt teszi meg (mint velem történt), akkor valamelyik szenzor rossz értékek ad, emiatt hiszi ilyen gyorsan haladsz.
Vagy annyira kezd eldugulni és ekkor is elindítja folyamatot.
Következő az lesz, hogy ki lesz iktatva, mert már totál el van dugulva.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
válasz darvinya #24904 üzenetére
Valamit félreértettél. Ez nem füstöl, semennyit se. DPF+AdBlue rendszerű céges, lízingelt kocsi. Nem lesz kiiktatva a DPF. Pont az a lényeg, hogy az elektronika hibát észlelt, és emiatt leállította a motort, nem hagyja így működni.
Egyébként én meg tegnap két olajzabáló benzines mögött is mentem. Nem a dízel vagy benzines a probléma, hanem a karbantartás hiánya.-
-
troll81
addikt
Az s max hoz mankó kereket lehetne szerezni venni?
Az enyémet defekt javító készlettel kaptam az anyira nem fasza..
Gondolkodom valami jó opción. -
Sys85
veterán
válasz darvinya #24904 üzenetére
Az enyém se füstöl amikor regenerál.
Azzal a géppel valami gond volt.
A regeneració nem sebesség kérdése.Ha a dpf szenzor úgy érzélekeli,hogy ideje lenne a regenerálásnak és megvannak a feltételek (fordulatszám,olajhőfok,vízhőfok stb),akkor elkezdi,nem kell hozzá 100km/h feletti tempó.
Ezt járműmérnök cimborám is megerősítette.
Nekem egy sima rövidebb (3km) megterelés után is elkezdte már,meg is lepődtem amikor leállítás után 10 percig ment még a hűtőventi és hűtötte vissza a rendszert,mert éppen csak a ciklus elején járt és forró volt minden.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #24910 üzenetére
A 205 65 r16 váltója a 235 45 r18.. 4 mm a difi a kalkulátor szerint.
Az nem akkora gáz az első szerviz ig ha jól gondolom?
A 205 65 r16 al meg egyező kereket kellene keresnem. -
A Zéé
addikt
válasz troll81 #24908 üzenetére
bontó.
Anno szüleim Mondeojába is vadásztuk, nem volt kis feladat. Nem is a kerék, az egész hamar lett, hanem a pótkerék helyére való betét adta fel a leckét, amihez rögzíteni tudod. Na azt vagy fél évig kerestük minden útba eső autóbontóban, kb. egész MagyarországonJust a simple Lineman...
-
bajnokpityu
félisten
válasz sparta2 #24899 üzenetére
3.3. Cyan alapján, de nem a programjukkal. Az majdnem teglasitott.
Hülyeség, h 100 alatt nem regenerál. Akár álló helyzetben is regenerál. Mai adblues dieselek bonyolultak, de nem budosek. Mármint nem budosebbek mint egy benyas. Budos az mind, csak másképp.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #24905 üzenetére
És Gixxer88
Kicsit félre értitek, mert szóval nem írtam, hogy füstölt.
Egyszer csak fura szenes ízt éreztem, utána az autó is gyengyült és én meg alig kaptam levegő, mintha szénbányában lennék fejtés alatt.Visszatérve problémádhoz.
Fórumtárs írja, hogy mikor megy a regeneráció, akkor a hűtése is megy.
Ha ez nincs nálad, akkor veszély helyzetnek veszi és mindent leállít.
Ezt kellene kideríteni, hogy.működik ilyenkor a hűtés.troll81
Ebbe a csoportban [link] múltkor többen.árultak ilyen kereket.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#04331520
törölt tag
Sziasztok!
Első generációs C-Maxot milyen motorral "szabad" venni? Benzin, diesel is érdekel. Melyiket érdemes kerülni?
-
#04331520
törölt tag
válasz molnarpeter #24920 üzenetére
Köszi szépen. A dieselhez légy szíves fejtsd ki amit hozzáfűztél!
-
#04331520
törölt tag
válasz molnarpeter #24922 üzenetére
Amit felfogtam, hogy a 90 lovasban nincs részecske szűrő. Ez tényleg jó. Kettőstömegű van benne?
A másik amit értek, hogy a turbót olajozó csőben egy üreges csavaron jut be a kenőanyag és ez könnyen eldugul.
Mi a háló amit írtál? -
#04331520
törölt tag
válasz molnarpeter #24925 üzenetére
Köszi szépen. Szimpatikus. Ha nem lenne elég az erő kibír egy chip tuningot?
-
#04331520
törölt tag
válasz molnarpeter #24927 üzenetére
Abban már van részecskeszűrő?
-
7Sony7
addikt
-
#04331520
törölt tag
válasz troll81 #24930 üzenetére
Dehogy egyből. Csak előrelátó vagyok. Fél évig hozzá sem nyúlnék. Abban lenne egy kis meleg, egy kis hideg idő. Tudnám mikor, hogyan viselkedik és talán előfordulhat, hogy lesz egy olyan tartomány ami gyengébb lesz pl. előzésnél. Na akkor jól lenne ha kérhetnék plusz húsz pacit.
-
bajnokpityu
félisten
válasz troll81 #24930 üzenetére
amúgy nekem is azzal indult a fordos pályafutásom (megvettem, mert olcsó, de második héten már hifi+chip). 1200kg 200 ló után picit megfontoltnak tünt a mondeo féle 1600kg 140ló. 190el már eljutottam AbólBbe.
viszont valami furán lett nálam bekötve az smax-al, 2000 kg 150ló, és mégis vágyok rá, h beleüljek...ma amúgy újra rákérdeztem, az adblues fordokból van olyan, ami chipelhető/átállitható 190re (focus) de általánosságban nem tudják még mindig megoldani. pedig hardware megint ugyanaz a 150 esnek és a 190esnek.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #24933 üzenetére
viszont valami furán lett nálam bekötve az smax-al, 2000 kg 150ló, és mégis vágyok rá, h beleüljek...
Dehogyis. Ez így egészséges. Jóa'!
(A 340Nm az háromszáznegyven Newton-meter)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
troll81
addikt
válasz bajnokpityu #24933 üzenetére
Nekem ha haza jutok okositom az s max ot. Itt 250-70ps ig írjak meg garral gondolkodás nélkül. Én 250 el siman be érem meg jon kis nyomaték pluszban...
Bár én is vezetem minden nap az enyém de hétköznap más jut.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz patomi #24937 üzenetére
Ez jutott eszembe nekem is, mikor olvastam, hogy ki kéne próbálni lehúzott kartergáz csővel. Kár, hogy a hsz írásig csak most jutottam el lényeg, hogy megjavult mennyibe fájt a szelep?
Nagyon off (traktor) esetén amúgy gondolkodtam, hogy utólag rá kéne építeni a PCV-t, hátha csökkenne összességében az olaj szivárgás (szívó motor).
-
patomi
őstag
-
7Sony7
addikt
válasz 7Sony7 #24929 üzenetére
Közben kiolvastam lapossal is, 900°c ra melegedett a dpf, ezért tiltott ke az elektronika. Szuper. Nem lehetett volna úgy megírni a szoftvert, hogy mondjuk 750 foknál szól, hogy gáz van? De amúgy mitől hevül túl? A kemény 50 es tempótól, amivel haladtam?
Amúgy ezzel a hibakóddal van a neten több cikk is, kb megoldás nélkül.-
-
7Sony7
addikt
válasz bajnokpityu #24942 üzenetére
Nem tom, nem fogtam meg. Elviszem majd szervízbe, de gyanús, hogy csak vállat vonnak...
-
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #24945 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy a harmadik szenzorra írta a 900 fokot, (szerintem regenerált) a kettesre valami 500 körül, az egyesre kb 250 et. Holnap figyelem mindhármat, hátha látszik valami.
-
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #24948 üzenetére
Ezt majd a szervíz, ha eljutnak odáig. Céges autó, nekem erre nem futja...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- MotoGP 24 - Íme a launch trailer
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen