- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #17245 üzenetére
A passat? Kb egy árba vannak a mondival sztem, kicsit talán drágább. Anno mikor a mondit vettük közel 9 millió volt a passat szintén annyira jött volna ki. Hozzá teszem szerencsére nem a passatot választottuk a 2.0 pd-vel...
Ha most ránézel a használt 2015-ös passatra és az ötös mondeora kb ugyanolyan áron mennek a dízelek.
-
#31600896
törölt tag
Üdv!
Focus II 1.4 benzineshez egy jó hibakód olvasót és törlőt tudnátok linkelni nekem?
Még mindig dobálja a sárga jelet, pedig szondák rendben vannak, katalizátor is okés, motorikusan is remek, váltó is tökéletes... városban ilyen hidegben 7.1 - 7.3 a fogyasztás, ami szerintem nem gáz, valamint az olajat se eszi. Már nincs mit megcsináltatni rajta gyakorlatilag, így szerintem elegendő lenne nekem egy kiolvasó amivel törlöm néha...[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Délután szétkaptam a jobb hátsó ajtókárpitot és meglepődve tapasztaltam, h csak egy darab nem gyári csavar fogta az egészet, tehát már volt cserélve korábban. Elég avíttas állapotban volt a hangszóró.
Betettem a bontott újat 3 helyen az ajtóhoz fogatva, szépen szól. A régivel viszont nem tudom mit kezdjek. Kuka?
A kilincs leszedése kicsit trükkös volt, de a jutyúk a barátom és végül megoldottam egy rongy segítségével.
Hátsó rendszámtáblát is lecseréltem úgy mint korábban az elsőt, ne virítson már kocsin a kereskedés neve. Meg ha már ott matattam kivettem a rendszámtábla világítást, megpucoltam a burkolatot (volt némi ganyé), mögötte elég szar állapotú 36mm-es szofita gyári izzók vannak, rendeltem is gyorsan egy marék ledest ebayről, azzal szebb lesz ha ideérnek és beépítem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
mtade
aktív tag
válasz ReFleXx #17262 üzenetére
Kezdő usernek felesleges szerintem.
Hibát olvasni / törölni simán lehet a nem kapcsolóssal is, viszont konfigurálni nem kellene 0 tapasztalattal. Ha már magabiztos az alapokban, onnantól meg már úgysem kérdez ilyesmit. Szerintem.Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Goose-T
veterán
A rendszámtábla-világítás kültérinek számít, csak E jelzésű izzót rakhatsz elvileg bele. Fel van fűzve a CAN buszra is, úgyhogy ha nem CAN-kompatibilis ledet vettél, akkor hibakód lesz a jutalmad.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Motar
tag
Sziasztok.
Adott egy 2008as mk4. Sajnos nálam is jelentkezett a "motor malfunction" jelenség porlasztócsúcs felújítás után (nem tudom van e összefüggés)! Tudtok ajánlani JÓ szerelőt, aki benne van ebben a Ford betegségben? Volt már kormos turbó, meg rossz üzemanyag... Nem akarok Dr House áldozat lenni.
Lehetőleg Bp-n belül. Köszi
[ Szerkesztve ]
Attól hogy mindig a szexre gondolok, már szexmániás vagyok?
-
flymi
addikt
válasz Goose-T #17264 üzenetére
Nyami. Akkor tudsz olyat ami megfelel a paramétereknek és ledes? Linkkel természetesen.
Már megrendeltem egy marékkal, a fene se nézte h can buszos-e...
Most néztem, az egyik hirdetéshez ez van írva: 5050 36mm Error Free Canbus Festoon Dome LED Lights White
Hááát... Meglátjuk./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Motar
tag
válasz SzlobiG #17266 üzenetére
Ki lett olvasva, állítólag turbó. De a turbó tölt, kaptam adalékot és ki lettem küldve pályára. Ideig, óráig segített.
Nem sokkal előtte vettem az autót, akkor elvileg minden ki lett olvasva és csak az injektorokkal volt gond.
[ Szerkesztve ]
Attól hogy mindig a szexre gondolok, már szexmániás vagyok?
-
Motar
tag
válasz bajnokpityu #17269 üzenetére
Az is lehet, nem tom nem értek hozzá. Csak eddig 3 embert kérdeztem meg, mindenki mást mondott és mindenki ezt tipikus tdci motor hibának vélte. Amúgy 2.0 tdci.
Attól hogy mindig a szexre gondolok, már szexmániás vagyok?
-
Motar
tag
Van, hogy kilő mint a golyó, van hogy rángat mintha menet közben el-el menne az erő. Volt hogy nem bírta a tempomat a 140et tartani kicsi emelkedőn. És ezeknél az eseteknel nem égett a hiba jelzés.
Attól hogy mindig a szexre gondolok, már szexmániás vagyok?
-
Goose-T
veterán
-
Goose-T
veterán
Vidd el hozzájuk. Nincs cím megadva, de felhívhatod őket, elmondják, hova kell menni. Én hozzájuk hordom évek óta a Fordjaimat, nem találgatóemberek, hanem hozzáértő szerelők.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Cyrin
addikt
a megvett ford focus 2-ben ki szeretném cserélni a fényszóró izzót, az undorító sárga halogén helyett.
Ezeket néztem, a másodis tungsram 4200K, és a negyedik Osram 3750K tetszik, de gyakorlatban nem tudom mit mutatnak, esetleg túl kékes a 4200K? Azt írja ez a megendedett felső határ.
A másik, hogy az autó alatt ültetpő rugók vannak, ezekről semmit nem tudok, hogy ez most jó vagy nem a gyárihoz képest. Ez maradhat vagy csere?
-
őstag
Osram Night Breaker Laser 150 van bent nekem is most - valamivel fehérebb a fénye, de azért csodát ne várj
Előtte Tungsram Megalight Ultra volt, az is hasonló tudású. Sajnos az árukhoz képest nem nyújtanak annyival többet... persze én is időről időre megveszem őket (amikor le vannak akciózva 3500/pár körülre), de amúgy én sima H7-tel járok.
Persze a lámpabúra és a foncsor minősége is mérvadó lehet.Sportrugó ízlés kérdése - ha nem pattog, nem túl kemény, akkor akár maradhat is.
-
tibbike01
őstag
Még a 4200K is sárgás lesz! Nálam a Cool Blue Intense csalódás volt színben. Vártam, hogy majd fehér-kékes színe lesz, erre csak valamelyes világosabb sárga.
Ha már lumenetről rendelsz érdemes kb az összes izzót cserélned az autóban...pláne index, rendszámtábla és hátsó világítást. Szebbé tudja tenni az autót ha szépek, élénkek a színek.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Egy új izzónak (pláne egy márkásnak) erősebb, élesebb a fénye és mély sárga a színe valamint a villogása is feszesebb. Az izzó búráját sárga festékkel szokták bevonni, ami elvékonyul vagy lepattogzik egy idő után és marad a fehéres-sárgás szín. Lehet, hogy így elsőre nem tűnik fel, de ha cserélnéd rögtön észrevennéd a változást.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek nagyjából mennyi idő alatt melegszik be a motor? Nyáron kicserélték a termosztátomat és 82 helyett 74-est tettek bele, merthogy az 1.6 benzinbe (2003) az való. (Utána is melegedett. Visszavittem: kiderült hogy a kupak nem zár, szóval nem is kellett volna csesztetni...)
Ma reggel 3 fokban 3km és kb 10 perc volt mire elindult a mutató. 30 perc araszolás után is még visszament piros lámpánál. A 82 fokossal ilyet nem csinált...
Legutóbb az volt gyanús, hogy kb 200km pálya, majd kb 800-900m lejtő (motorfék) után visszament majdnem legalulra...
Télen városban letakart hűtővel járok eleve (Lökhárítón csak, azaz kb 30% felület szabad) így eddig nemigen jött elő, csak most az enyhülés miatt kiszedtem a takarást.
Visszavinném szívem szerint megint, de ha utána meg nyáron a 82-es miatt fog melegedni, akkor nem vagyok előrébb...
Kösz,
Z.ui:
Tudom, hogy a mutató csak nagyságrendi visszajelzés, kiírva a hőfokot az indulás ~50 fok és középre ~80-nál ér. 95-nél meg pont ugyanott van, mint 80-nál -
kcsa
veterán
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
Sajnos általános tapasztalat, hogy az utángyártott termosztátokkal sok a gond, nagy általánosságban a gyári ajánlott.
-
gabor9991
őstag
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
Ha a gyárival melegszik akkor ott más baj van.
-
#31600896
törölt tag
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
Nekem 15 perc alatt delet mutat a mutató
-
kelly416
veterán
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
És még én sírok, hogy beáll 75 fok körül a mutató (10-12 perc elteltével a mostani külső hőmérsékletek mellett) és tartja hegyen-völgyön? Még majdnem termosztátot cseréltettem, hogy 80 körül legyen, mert a dpf regen sem nagyon akart elindulni álló helyben az alacsony hőfok miatt, csak nagysokára? Befogtam a számat és a polcon hagyom azt a termosztátot még egy ideig, ha már gyári, nem kótyavetyélem el pár ezresért...
-
Cyrin
addikt
nyugi gyerekek, én 100 ezret költöttem a dízel mondeomnál termosztát cserére, (3 is van benne, ebbpl az egyik 55 ezer) és sose lett jó, szintén visszahűlt...
-
Cyrin
addikt
válasz ReFleXx #17292 üzenetére
2001 2.0 régi típusu TDi, először csak utángyártott termosztátot vettem, ez minden más autóban meg is oldja a problémát max 5 ezeres tétel, ez nem vált be, biztos szar a termosztát vegyünk mégegyet, az se jó, vegyünk gyárit, azzal se jó.
aztán jött az olajtermosztát, meg ez az eldugott motor hátulján lévő cső az 55 ezres. Mindig jobb lett egy darabig, utána mégse jó. Ok vigyük fordos szerelőhöz, megcsinálta, jó volt egy pár hónapig, aztán télen megint nem jó. aztán eladtam.Nem túlmelegedett, hanem nem melegedett fel. ha nagy nehezen mégis, a menetszél levitte. megint első vonásig akár kicsit alá is.
[ Szerkesztve ]
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz gabor9991 #17288 üzenetére
Pontosan! Az volt a baj, hogy rossz volt a kupak és nem volt zárt a rendszer...
Mindenhol azt írják, hogy a termosztátcsere alapból lutri, ezért tartok most egy újabbtól... De ezek szerint a gyáriban lehet bízni.Még megvan a levél, amiben vastagbetűkkel kiemelve írták, hogy 74 fokos kell bele.
Előtte SOHA semmi panaszom nem volt rá. Már szervizbe se szívesen viszem...
Lehet visszaviszem, hogy tegyenek bele egy gyárit. Így akkor végülis 4 kör alatt sikerül abszolválniuk a vízpumpacserét normálisan.[ Szerkesztve ]
-
KilgoreTrout
senior tag
Sziasztok,
2-es kombi Focus-ban jelenleg a 4 ajtó hangszóróból csak 1 szól, a bal első és a hátsók némák.
80 ezernél többet nem költenék rá, ennyiből érdemes bármit is csinálni vele? Fejegységet is jó lenne cserélni (vagy legalább egy jack bemenet jó lenne). -
kcsa
veterán
válasz KilgoreTrout #17295 üzenetére
80-ból röhögve kijön valami elfogadható bt+usb fej négy elfogadható hangszóróval. Persze ha kábelezésben van gond az még remek móka tud lenni...
-
szgabor12
tag
válasz KilgoreTrout #17297 üzenetére
Ez elég változó, attól függ milyen szakit találsz. Nekem a mélyláda, erősítő, 2 hangszóró + 2 csipogó és fejegység beszerelést és kábelezést 12-ért csinálták az előző autómba, de volt aki ugyanerre 25-öt mondott..
[ Szerkesztve ]
,,If I'm not back in five minutes... just wait longer!"
-
gabor9991
őstag
válasz KilgoreTrout #17295 üzenetére
jack bemenet 2300forint vagy veszel ide egy ilyen átalakítót 2098 forintért, bontott gyári hangszórót szerintem 5000/darab áron vehetsz, így még marad is a keretből.
Persze előbb nézesd meg, hogy a hangszórók vagy a fejegység a hibás.[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Mintha valahol olvastam volna a múltkor, h a Focus kombi ajtaját is lehet kézzel nyitni. Mármint tegyük fel mi van ha bedöglik a kulcsban az elem vagy bármi és nekem mégis ki kellene nyitni az mk2 csomagtér ajtaját, akkor hogy?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen