-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #13588 üzenetére
Mérj benzinnyomást valahol.
-
ReFleXx
addikt
válasz zoltan.bagi #13588 üzenetére
alapjaratszabalyzo ? probabol kipucolnam.
[link][ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz zoltan.bagi #16556 üzenetére
Sorry a spam-ért, már nem tudok szerkeszteni.
Itt mondjuk van ellentmondás, hogy kell-e utána olajcsere...
[eszerint nem]
[itt már igen]
Nem túl bíztató, hogy a gyártó infói sem egységesek.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zoltan.bagi #16556 üzenetére
Tulajdonosok száma hitelintézetekkel növekszik, második tulajként lehetsz ötödik is, ha előtte tesztautó volt a kereskedésben pl.
Kezdésnek karter le, aztán érdemes lenne olajpumpa szívókosarat tisztítani, aztán egy olajcsere idő előtt, hátha tud eleget tisztulni a motor.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz zoltan.bagi #16556 üzenetére
A tulajdonosok száma "nem stimmel", hozzáadja a kereskedőket és a tippek szerint a lízingbeadókat is (ugye jó pár éve nincs hitel, csak lízing).
-
ReFleXx
addikt
válasz zoltan.bagi #16557 üzenetére
volt ket Focusom is FYDA motorral, mind a ketto ette az olajat, pedig nem extrem korulmenyek kozott volt hasznalva es 10-15e kmenkent megkapta a friss olajat.
a masodik kozel 1L-t benyelt 1000kmen a vege fele (283e km), rozsda is kezdte enni a hatsoiveket, meg a kuszobelejet a sarvedovel, hetekre szereloknel dekkolt volna ha ugy dontok megjavitom. motorgeneral biztos lett volna 300e Ft, sajnaltam de inkabb eladtam, 375e-rt ment el...2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz zoltan.bagi #16558 üzenetére
a legjobb ha olajcsere elott csinalod meg. egy probat megerhet, nagyobb bajt nem okozhat, bar en nem bizok az ilyen cuccok sikereben, de max kidobtal par ezrest az ablakon.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
válasz zoltan.bagi #16643 üzenetére
110es nyári Olaszország 5.9l -> Úgy könnyű, ott sűrűbb a levegő.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz zoltan.bagi #16909 üzenetére
"Szinte biztos, hogy a tiédben is (hasonló helyen) van és kell is cserélni időnként."
Nem, nincs benne ilyen külső szűrő és nem kell cserélni csak akkor ha a szivattyút is cserélik.
Pont úgy ahogy írtam korábban. -
Anulu79
addikt
válasz zoltan.bagi #16911 üzenetére
Már máshol is írták, hogy egyben van a benzinszivattyúval. Így csak akkor kell cserélni ha az is tönkremegy. Akkor marad sűrűbben a 100-as vagy a 95-ös V-Power "tisztítónak".
Amúgy létezik valami csodaszer a tankba a tisztításra? -
kcsa
veterán
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
Sajnos általános tapasztalat, hogy az utángyártott termosztátokkal sok a gond, nagy általánosságban a gyári ajánlott.
-
gabor9991
őstag
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
Ha a gyárival melegszik akkor ott más baj van.
-
#31600896
törölt tag
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
Nekem 15 perc alatt delet mutat a mutató
-
kelly416
veterán
válasz zoltan.bagi #17286 üzenetére
És még én sírok, hogy beáll 75 fok körül a mutató (10-12 perc elteltével a mostani külső hőmérsékletek mellett) és tartja hegyen-völgyön? Még majdnem termosztátot cseréltettem, hogy 80 körül legyen, mert a dpf regen sem nagyon akart elindulni álló helyben az alacsony hőfok miatt, csak nagysokára? Befogtam a számat és a polcon hagyom azt a termosztátot még egy ideig, ha már gyári, nem kótyavetyélem el pár ezresért...
-
Anulu79
addikt
válasz zoltan.bagi #17411 üzenetére
Ez a cső merre van nálad? Még az jött a sziszegés mellé, hogy a leghidegebb fokozatban sem hűt már úgy a klíma ahogy kéne neki.Ha lhajolok a jobb első kerékhez ott jobban hallani a sziszegést.
-
Anulu79
addikt
válasz zoltan.bagi #17414 üzenetére
Köszi!
Hivtam klímás szakit és 1,5 hét múlva vihetem az autot. Legalább csináltatok egy takarítást is a rendszeren. -
Barni22
tag
válasz zoltan.bagi #17455 üzenetére
Szia.igen szakember vegezte,fordnal dolgozik 10en x éve de otthon is maszekol.december ota kuzdok vele.zartnak zart a rendszer,nem ereszt sehol.a gates termoval mentem kb 1500 km-t de nem szunt meg a dugulas, ha az van benne, legtelenito nincs rajta sehol.onnan tudom hogy nem nyit hogy - 10 ben is bekapcsolt a ventillator menet kozben is,ami 107 foknal van (szerviz menuben nezem) es nem hűti le a vizet mert nem nyit.ilyenkor kiszoktam nyomni a kuplungot, megporgetem a motort es kinyit a termo.
Barni
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #17719 üzenetére
Szerintem felesleges évente üa szűrőt cserélni. Nekem 120e km a periódus a hondán, az opelen meg valami 40 vagy 60e (vagy 6 év), cseréltem mindkettőn, egyiken sem volt dzsuvás. Tartani kell a gyári periódust, aztán csókolom.
A pollent viszont érdemes évente többször szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoltan.bagi #17743 üzenetére
nekem 9 éves volt az autó amikor a vezérlést cserélték és volt benne 9xk kilométer. megnézték azt mondták nem indokolt, ráér, pár évig el is ment szépen.
-
válasz zoltan.bagi #18339 üzenetére
Nekem is kellene kétszer 5 centi. Majd oszd el az árat, told meg egy pk-val és máris annyival kevesebb marad neked a polcon.
De most komolyan, ha veszel utána vevő lennék egy darabra én is. Felújítanám az én szettem, mert bár rendeltem hozzá másikat amit már be is szereltem, de sajnálnám kidobni két pici csődarab hiánya/elnyíródása miatt.
Követlek!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz zoltan.bagi #18341 üzenetére
Szuper, én vevő lennék egy darabra. Csak el ne felejtsük.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #18549 üzenetére
Kérdés. Milyen olaj van benne? Ha nem gyári az lehet gond. Esetleg megnézni nem e folyik valahol az olaj, ahol kinyomná.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #18551 üzenetére
Az olaj jó akkor. Menniy km után kezdi el enni? Mert nekem 10k felett kell ~1 dl töltenem rá.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
diegho
nagyúr
válasz zoltan.bagi #18910 üzenetére
Én csak független szervizbe megyek. Eddig bármit vittem oda, elmondtam a hibát, azonnal tudták mi a gond és az áraik is jók.
-
n1nja
tag
válasz zoltan.bagi #18936 üzenetére
Üresben, ha elengedem a gázpedált, jópár másodpercig pörög 1500-on, majd onnan ejti vissza alapjáratra.
Nem találtam sérült vagy lecsúszott csövet. (ez persze nem jelenti azt, hogy nincs).
A fojtószelepen lehet bármit állítani? -
n1nja
tag
válasz zoltan.bagi #18945 üzenetére
Aha, álló autó, nem gurul.
-
ReFleXx
addikt
válasz zoltan.bagi #18945 üzenetére
de az is jo ha megfujkalod fektisztito sprayvel, ha valtozik a hang/alapjarat akkor ott a bibi.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz zoltan.bagi #19713 üzenetére
divat lett kifelejteni az auto tipusát?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz zoltan.bagi #19723 üzenetére
a küszöböket és a hátsó ajtók alját már te kezelted?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #19725 üzenetére
A villamosmérnök a villamosokat mérnököli?
(Bocs...)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
A Zéé
addikt
válasz zoltan.bagi #20268 üzenetére
a gumik semmit, a felnik sztem max 10-12k/db. A Fiestára akartam venni felnit tavaly, akkor a régebbi gyári felnik annyiért mentek 14-15" méretben.
Just a simple Lineman...
-
Peathee
aktív tag
válasz zoltan.bagi #20268 üzenetére
Igen, ahogy írták már, a felnik 10-12ezr/db attól függ mennyi padkázás nyom van rajta meg a kupak megléte középen.
Ha a gumi több mint 6 éves akkor gyakorlatilag kuka, lehetetlen (nagyon nehéz) lesz eladni. -
válasz zoltan.bagi #20767 üzenetére
Pedig annyira nem is kóklerek és nem hinném h átbasznának a palánkon. Egyik sem akarta még a hidroelektromos diffundáló visszapillantó kapcsolót kicseréltetni.
Viszont tényleg ismerek itt a városban olyat akinek a legprecízebb műszere a kalapács meg a villáskulcs, azokat inkább kilométerekre elkerülöm. Ezeknek viszont van cégérjük, emelőjük, műhely tele szerszámokkal, "B"-nél még diag műszer és lézeres futó állító is.
Márkaszervizbe 1 hónapnál előbb nem lehet időpontot kapni és nagyon sok rosszat hallani az ott dolgozó "pékekről" meg az óradíjak se épp alacsonyak./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoltan.bagi #20774 üzenetére
innye, jól lement az ára az alkatrészeknek pár apróság valamennyivel drágult, de nálam még a kerék 25k volt a vezérlés kit meg 30k, 6 éve.
-
ReFleXx
addikt
válasz zoltan.bagi #20774 üzenetére
283e km-el adtam el az enyem, meg gyari kuplunggal
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoltan.bagi #20894 üzenetére
én is egy darabig, aztán vettem rá egy antennát az egyik barkácsboltban. de ideiglenesen jó a zsugorcső.
-
troll81
addikt
válasz zoltan.bagi #20941 üzenetére
Köszönöm a felvilágosítást. Megy exportra ki veszek mindent belőle ami értékes. 1 eve kapott uj futóművet.... Kb ha nem értékelik az állapotot akkor inkabb export eladás vagy elbontom
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #21566 üzenetére
Kwikfit-nél 1x voltam, még Hondával, egy nyomorult defektet nem voltak képesek megcsináni - főnök, ez W-s gumi, eztet nem lehet csak úgy
- Örsön a Ficsornál 15 perc alatt megoldotta az ottani egyik gumis...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
littleguy00
újonc
válasz zoltan.bagi #21569 üzenetére
Köszi a tippet! Utánanézek ezeknek.
-
kalmanchris
tag
válasz zoltan.bagi #21572 üzenetére
Ha kábeles, akkor igen.
Littleguy00: trafót ki lehet mérni, ha jó, nézd/nézesd át a szívócsövet, valamint a vákuum csöveket a fékrásegítőét is! Ha van pótlevegő szivattyú, annak és a kartergáz csöveit is. Melegen járó motornál végigfújhatod féktisztítóval ezeket, ahol emelkedik a fordulatszám, ott falsot szív a motor, ezért nem tudja belőni az ecu a hidegüzemi dúsítást.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #21638 üzenetére
Lehet, hogy mégis Touran-t kellett volna vennem?
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
kcsa
veterán
válasz zoltan.bagi #22755 üzenetére
Ez már az advanced csere, de igen, így a száz százalékos.
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoltan.bagi #23041 üzenetére
hát dombon ülő vadászkutya legyek ha nekem ilyen volt az akku merülés. nekem úgy merült le ahogy az elemek szoktak, még először nye-nyegett egyet ahogy próbált tekerni aztán onnantól se kép se hang.
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoltan.bagi #23047 üzenetére
fókában nekem sem. de ez nem hiszem, hogy autóspecifikus.
@Gixxer88: legyen
gültemakku, az a legolcsóbb megoldás.[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
veterán
válasz zoltan.bagi #23288 üzenetére
Én csak 1x mosok alvázat, tél után, ha már várhatóan nem sóznak, mert se időkép, se egyéb nem utal majd sószükségletre. + nyilván ha már az utakról is lemosta.
Többször alvázat, pláne kéthetente, szerintem nemhogy felesleges, káros is. Ott vannak olyan helyek, ahova a nagynyomású fúvókák inkább csak évente 1x fújjanak be március körül, aztán leginkább soha többet. A kosz is konzerválja, persze nem biztos, hogy a legideálisabb dolog oxigéntől elzárásra, de hogy a kétheti sterimo szerű megfújatás alulról, ahogy sok-sok mosó alvázmosója is működik, NEM HASZNÁL, az 101. Szóval én nem tenném, csak a téli sós cucc miatt évi 1x, de amúgy kifejezetten kerülöm.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel