-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acor
aktív tag
válasz Geryson #9029 üzenetére
Na igen hogy ebbol mi lesz... Azt irja a nemet, hogy ingyenesen letoltheted a Beta verziot amihez jar a Hawai kiegeszito is 20 kuldetessel stb....stb..
Tovabbi kiegeszitok jonnek es hogy az Aerosoft fejleszt hozza (vagy mar megtette) dolgokat es azokat is majd meglehet vasarolni..Vagyis ugy csinalja a MS mint ahogy a windows-t dobta a piacra... beta....... teszteld majd egy honap mulva vedd meg... gondolom en....
Ez vagy bejon nekik vagy nem ebbol meg nem lettunk okosabbak majd 22nap mulva kiprobaljuk, csak optimistan
[ Szerkesztve ]
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Geryson #9149 üzenetére
Na most nem tudom, hogy stock géppel próbálkozol-e (melyik FS verzió?), de ha addon akkor ott előfordulhat, hogy komolyabb a gép kezelése, mint a többinek. A beépített gépek rendszerint már járó motorral indulnak.
Ellenőriztél mindent? Elektromosság, olajnyomás, stb? Velem eddig ilyen csak a levegőben volt, mikor kikapcsoltam a motort, majd ugyan ezt csinálva nem akart újra indulni.
-
senior tag
válasz Geryson #9214 üzenetére
A kérdés jó!
Max annyit tudok hozzá tenni, hogy több helyről ezt az infót kaptam, hogy célszerű limitálni...
A UTraffic-ot levettem "0" ra, de akkor is csinálja!
Amit most pl megfigyeltem, hogy az erőforrásfigyelőbe ugyan akkor vesz mintát, mint mikor beakad. Szóval mikor a diagram ugrik akkor akad a kép is.
Néztem a CPU felhasználás 30-34%
0cpu 90-95%
1cpu 10%
2cpu30-45%
3cpu2-4%
RAM 32%
4000lábon LHBP felet 38-40 fps közepes alacsony felhő rétegben.
Persze lehet olyan felhőrétegeket csinálni, ahol 16-18 is leesik, de érdekes mód ott nem lehet észre venni az akadozást!(bár lehet azért, mert a felhők nem fix tereptárgyak... ) -
senior tag
válasz Geryson #9219 üzenetére
A vinyo kérdés az kilőve, mert SSD ről megy...
Ami a RAM-ot illeti az is nem rég cseréltem. 4G OCZ volt bent 1333Mhz, most 8Gb Corsair 1600Mhz! Az akadás nem szűnt meg. Aztán gondoltam a VGA ra! Eddig HD5750 1Gb VaporX volt, de az csak 128 széles. Cseréltem egy HD6850 2Gb re ez már 256 Bit-tes BUS sávval rendelkezik, de ez se oldotta meg a gondom!
A Parasztias megoldás az, ha leragasztom a kijelző két szélét egy 15cm papírral!
Akkor nem fog zavarni! -
Korcsii
őstag
válasz Geryson #9212 üzenetére
Szépen mosolyog. Ne tudom, de nekem a cargo sokkal jobban bejön, mint az utasszállító variánsa. Persze lehet csak azért, mert ahhoz legalább már volt szerencsém élőben is (ráadásul legelső itteni reggelén).
Kéne majd egyszer repülni valami jó útvonalat az új vasakkal. Persze csak ha már ki Cessna-ztad magad, és a 737-et is unod, ráadásul még 747-8F-ed is meglesz (ja meg nekem a rendes livery, nem csak az előre legyártott gyári fictional).
-
RCH663
aktív tag
válasz Geryson #9357 üzenetére
Akkor áll fent a jegesedés veszélye, ha a levegőben túlhűlt vízgőz található. A tűlhűlt vízgőz nagyon instabil, kisebb behatásra is azonnal szilárddá kristályossá válik.
A jegesedésnek három fajtája lehet:
Rime Ice: durva matt jegesedés: Túlhűlt felhőben rakódik le, repülési tulajdonságokat rontja, de lazán tapad könnyű eltávolítani,
Clear Ice: sima átlátszó jég, pl ónos eső, csapadék elemek okozzák, nehéz eltávolítani, nagyon lerontja az aerodinamikai tulajdonságokat,
E két típus kevert formában is jelen lehet.
harmadikat nem a túl hűlt víz okozza:
Frost (zúzmara): látható csapadék nélkül megy végbe, ha a hideg, negatív hőmérsékletű repülőgép nagy nedvesség tartalmú levegőben repül.
Tehát a lényeg, hogy adott nyomáson, hőmérsékleten mikor válik telítetté a vízgőz.
0 és -8 fok között minden párásságot, felhőt és csapadékot erősen jegesítő hatásúnak feltételezünk. (az is)
-8 és -40 között csak felhő és/vagy csapadék jelenlétében keletkezik jegesedés.
-40 alatt nincs jegesedés (fizikai, és légköri okok együttes hatására) (mindenképpen telítetté válik a vízgőz, és kicsapódik, "adiabatikus" folyamatok)
Jégtelenítés:
Alkoholos/fagyállós: Légcsavart, szélvédőt lehet vele jégteleníteni, bekapcsolás után folyamatosan ereszti a folyadékot a felületre, hatékony, de korlátozott az üzemidő a vegyszer mennyisége függvényében.
Felület, részegység fűtése: lehet elektromos, vagy forró levegő. Elektromos folyamatosan nem használható, mert túl hevítheti a felületeket, ami kilágyulást, deformációt okozhat. (kivétel a pitot, és egyéb jeladók fűtése, azok erre vannak tervezve) Legtöbbször relé kapcsolja ki-be, adott időközönként. Nagyon sokat fogyaszt, nagyon terheli a generátorokat.
A forró levegő nem minden esetben hatékony, vagy ha az, akkor szintén szerkezeti deformációt okozhat. Mivel a hajtóműből megcsapolt forró levegő kell neki, némileg csökkenti a teljesítményt. Dugattyús motornál hőcserélőről megy (kipufugó, olajhűtő általában)
A belépő élek jégtelenítése leghatékonyabban egy ráragasztott gumi tömlővel oldható meg, ami folyamatosan felfúvódik majd le ereszt. (ez elég kis mértékű, épp csak annyi hogy leváljon a jég, hátránya, hogy pont ott rontja a szárny aerodinamikai tulajdonságait ahol a határréteg kialakul. Le és felszállás közben épp ezért nem használható.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Geryson #9541 üzenetére
Igen, azt már megtettem. Igazából a legnagyobb probléma a darabos mozgás. Finom manővereknél kikészít. Óvatosan elkezdem dönteni egyik irányba. majd megakad. Nyomom kicsit erősebben, még erősebben, aztán hupsz!, megugrik egy kicsit. Olyan, mintha a rúgó alatti tányér nem csúszna rendesen a karimán, hanem kicsit tapadna hozzá.
De egyenlőre visszatettem a jó öreg Logit, kicsit kiporolva, kitakarítva (gázkar visszaillesztése nem volt egyszerű, de végül siker lett)cintula187: Nem úgy tűnt a csomagolás alapján, bár manapság kitudja...
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #9732 üzenetére
Nagyon jó ez az anyag, én is köszönöm, hogy dolgoztál vele a kedvünkért.
(#9740) atys25: FsDreamTeam és Zurich scenery töröl. Registryt tisztsd ki, FSX újraindít, majd kilép. Ezután, először scenery újrainstall majd a FSDT is reinstall. Így működnie kell.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #9813 üzenetére
Azt akarom igazából megtudni, hogy ha derated T/O-t csinálok, akkor a gomb megnyomása után is maximum csak a tiltásig csinálja a tolóerőt, ugye?
Igen, addig az értékig, amit az CDU N1 Limit oldalán látsz, ami nyilván függ a hőmérséklettől (is). Az N1 Limitet egyébként bármikor felülbírálhatod manuálisan, ha nagyobb teljesítményre van szükséged.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #9816 üzenetére
Az Auto Brake kapcsolója mellett balra, van egy MFD felirat, az alatt vannak a lower DU kapcsolói. Az ajtókat az OHD panelen tudod megnézni, a DU-on a hajtómű paramétereket tudod szétosztani két képernyőre, valamint a hidraulikus nyomást és a féktárcsák hőmérsékletét ellenőrizheted. Valamint a pushback utáni flight controlls checket (full left-neutral-full right, stb) tudod végrehajtani.
Ha inop a két kapcsoló, akkor valószínűleg EFIS/MAP nézetet használsz a képernyőkön. Át kell váltanod PFD/ND-re, csak ezután lesznek akítvak a gombok.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #9829 üzenetére
Én korábban ASE-t használtam, most pedig AS2012-t.
Előbbiben nem lehet egyenként útvonalpontokat bevinni. Utóbbiba viszont igen. Ha otthon leszek, majd küldök róla képet is.
Egyébként én a helyedben a 2012-őt venném meg, sokkal jobb a motor, valóságosabb a szimuláció, iszonyú nagy (több száz darabos) a textúra könyvtár, gyakorlatilag mindent személyre tudsz szabni (felhők, ég, víz, nap, hold, talajtextúrák, utak, reptéri fények, villámok, egyéb hangok, stb). Olyan, mint a REX, csak kevéssbé erőforrrásigényes és sokkal gyorsabb.
És a Simmarketen kedvezményesen lehet megvenni.
A PMDG .rte kiterjesztéssel dolgozik.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Google Chromecast topic
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- iPad topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- Iphone 11 Pro 64Gb Gold + kiegészítők
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest