Hirdetés
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11546 üzenetére
Meg remarks-ba nem árt beleírni, hogy melyik NAT trackot választottuk... na de én csak az útvonaltervezésről írtam, rádiózást, egyebeket nem érintettem.
FL285-FL420 újdonság volt számomra, bár tudtam, hogy a Concorde más útvonalakt használt (meg jóval magasabban repült).
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11552 üzenetére
Accountom van, csak még egy percet nem repültem, így inaktiváltak is.
VATSIM-en elvileg nincs ilyen rendszer, bár azért egy max két havonta mindig repültem.
Gondoltam bemelegítésként IVAO-n repülöm az utolsó mission-t az island hoppingon, és azt logolni kell valamilyen online módon. Végül letettem róla, elég idő elmenne az aktiválással etc. Mondjuk vataware meg nem logolta, szóval.. Mindegy, megoldva.
Nekem a kedvenc hasonló programom a Dolomynum volt hosszú ideig, azt is ő fejlesztette, és mind a két hálózatot ismeri.
szerk: most nézem épp Cross the Pond van, akkor fel is rakok róla egy képet.
Videót meg megesszük nyersen is, de ha gondolod, az unalmas részekre keverj valami zenét alá.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11559 üzenetére
Kicsit bugosnak érzem az oldal végét.
Amúgy FP-t néztem, kívülről csak azokat lehet látni, és ott volt 5220N. No mindegy, akinek kell, az úgy is megérti.
Privát szerveres repkedés pedig tényleg nem hangzik rosszul. Én valami rövidet repülnék... esetleg VFR. Londhaul azért szerintem csapatban is unalmas, ha nincs se keresztező forgalom, se ATC.
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11567 üzenetére
Hm, ez azért már egy elég komoly technika, ez a videón is átjön.
Gondolom ennek a használata akár képzés vagy gyakorlás céljából is egy pilótának úgy számít, mintha valódi repülés lenne, a repülési órák számát növeli. (?)
Lehet azt tudni, hogy ennek mi lett a sorsa? Oktat rajta valaki vagy elkerült innen?Félelmetes az időjárás változásának gyorsasága és (gondolom ott még inkább látható) a minősége!
Ha jól sejtem ez egy elég nagy élmény volt!
A repülési tevékenységeket nem kommentálnám, majd pár év és pár (tíz)ezer mérföld múlva , szerintem rendben volt, sose legyenek rosszabb leszállásaim!
Köszi a videót!
[ Szerkesztve ]
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11567 üzenetére
Ez nagyon-nagyon tetszett . A videó minőségével sincs gond, brutál a technika, totál kész.... áááááá
Hát barátom, ezt én is kipróbáltam volna szívesen, de ezzel azt hiszem nem vagyok egyedül.
Valamikor régen, egy messzi-messzi galaxisban.... volt itt Kecskeméten MIG-21 szimulátor (mert kellett, hogy legyen, a bázison) és ugyan halványan (3 éves lehettem kb.) de emlékszek rá, hogy jóapám ölében ülve repültünk.
A "technika" a régi Star Treck Enterprise irányító termére hasonlított (amikor még TJ.Hoocker volt Kirk kapitány ) és vetítő géppel volt egy bazi-nagy, sík vászonra kivetítve a suhanó táj, a"grafika"Próbáltam keresni képet róla, de nem nagyon találok. Persze ez "hadititok" volt anno.....
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
wolruf
őstag
válasz Cypresss #11589 üzenetére
"Más2: Gondolom mindenki hallotta, hogy lesz itthon Wizz oktatási központ (profi A320 szimulátorral együtt). Megpróbálom összehozni, hogy – valamikor az év második felében - elmehessünk. Érdekel valakit? "
Azért örülök, hogy te sem kérdezted komolyan
1 bebetonozott hely rendel
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11590 üzenetére
Szia!
Muszikálgat, de még "finomhangolni" kell. ProcSpeed=18745 (cfg)
Egyellőre 4.4GHz-en, 1.300V megy (sajnos elég "éhes" darabot fogtam ki 1,345V kell neki a 4.5-höz, ott meg melegszik szépen), de Intel lévén van benne "Kraft".Prezentálok, majd képeket is....
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11597 üzenetére
Én is jelentkeznék erre a Wizz-es témára, nézőnek (valamiért elfogult vagyok a 737 iránt, ő a szívem csücske)
Ha a NET szolgáltatóm is úgy akarja, akkor lesz kép és videót is csinálok majd. Valamiért nem tudnak szolgáltatni....
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11601 üzenetére
Ezzel a track oldallal kapcsolatban az lenne a kérdésem (lehet, hogy buta kérdés), hogy azt szabályozzák, hogy mely irányba melyik útvonalat választhatom?
Pl.: a Track C nevűt használhatják mind az Amerikába mind az onnan Európába érkezők egyszerre?
Vagy a két waypoint/koordináta között a FMC/FMS kicsit más irányon visz a két irányból?
Az ütközések miatt kérdezem, bár annyira nem sűrű online repülésnél egy ilyen útvonal, oda lehet figyelni egy útvonal vagy magasság módosításra! -
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11609 üzenetére
Az oroszok olyanokat megcsinálnak a gépekkel zsigerből, ami másnak még a rémálmaiba is sok lenne......
..... csak néha nem jön be .
Azért lenne egy kérdésem:
A jégtelenítést, hogy oldják meg?
Vagy nincs az a jég ami rontaná a szárnyprofilt, vagy vodka, ha nem elég, akkor sok vodka ?Más:
Csináltam videót, 34,1GB lett, EGLL "iskolakör"( vagy valami hasonló), 20 perc.Ezt még konvertálni kellene YouTube-ra, de ekkorát nem lehet feltölteni.....
FSRec-el, utána az MSIAfterburner-rel csináltam. Ha megvágom mit hagyjak benne?
Sajnos a videón látható FPS nem valós, a felvétel el vesz belőle 5-6-FPS-t.
Vagy bizományba betegyem virágboltba és onnan vásároljátok?Tazi
[ Szerkesztve ]
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11652 üzenetére
Ez a tendencia, hogy inkább A320-as szimulátorok épülnek arra utal, hogy a 737-esek is lassacskán lecserélődnek Airbusokra a társaságoknál? Vagy egyszerűen csak több a 737-es szimulátor még és ez hiánypótlás?
Valamennyire jellemző kép ez a flightradaron is, sokszor nézem, hogy milyen induló és érkező járatok vannak LHBP-n és nem egyszer előfordult, hogy csak A319, A320-as gépek vannak, ritkán kiegyenlített a sor 738-akkal és régebbi Boeing gépekkel.
Még a végén át kell térni a 320-ra, wolruf majd megyek hozzád segítségért!
Csak igazából nekem még mindig jobban tetszik a 738, meg már viszonylag ismerem is, igaz olvasottságot tekintve nem tartok még 1400 oldalnál!Várjuk a napot, amikor eljuthatunk Wizzékhez, élmény lenne!
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11663 üzenetére
Ohhh, jaj! Nem szeretem az ilyen videókat, főleg éhgyomorra
Csúnyán átesett..... Happy Birthday
Majd a Natgeo-n megnézem pár év múlva, hogy mi volt a baj.@matthew@:
Ennél nincs. Túl vagyok az ötödik telepítésen.
Jellemzően az EA Games-nél (és/vagy amiben benne volt a keze) volt ez, de ha jól tudom már megszüntették, mert a "drága édesanyjukkal való fajtalankodásra" buzdította őket minden játék tulajdonos/felhasználó.
Tazi
[ Szerkesztve ]
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11654 üzenetére
Sajnos ilyesmi válaszra számítottam, gondoltam, hogy a költségek faragása sokat nyom a latba, ami érthető is.
Highfly-nál is látszott, hogy az Airbus egy sokkal modernebb technológia, de fura, hogy ebben a kategóriában a Boeing miért nem fejleszt? Bár lehet, hogy ez csak késik, mert most a 787 vitte (viszi) el az erőforrásokat. Hasonló technológiával egy 737 is gazdaságosabban lenne működtethető és látva ezeknek a kisebb gépeknek (és kisebb társaságoknak) a számát, talán még meg is érné egy komolyabb fejlesztés. De ezt valószínű nálam sokkal jobban látják Boeingék!Bizony, nekem is kedvenc a 737 és 747!
Rossz is volt látni ezt az átesős videót, ez nagyon csúnya! Pont tegnap délután figyeltem, ahogy a Cargolux 747 LHBP 13 irányba tart és ugyanez a sziluett jelent meg a videón is, csak ez elég rosszul végződött.
Ja, még egy kérdés az Airbusosokhoz. Az lehet, hogy az A320-ban a kapitány ül a jobb oldalon és a f/o a balján? Láttam egy ilyen videót, hogy a jobb oldalon ülő irányította, emelte fel, rakta le a gépet, és a bal oldalon ülő végezte a másodpilóta szerepet, minden műszert ő kezelt (és nem oktatóvideó volt). Lehet oka, hogy egy jobbkezesnek nyilván a tőle jobbra lévő botkormánnyal ideális az irányítás? Fura volt látni, azt hittem a bal oldalon van a főnök elv érvényesül a repülésben!
Igaz bal kézzel én sem nagyon tudnék manőverezni a Logitech joystickommal, vagy nagyon sokat kellene gyakorolni, szóval akár még érthető is lenne a dolog. -
uRSul
tag
válasz Cypresss #11671 üzenetére
Igen, azt gondoltam, hogy nem kevés pénzről van itt szó, de akkor azt is jól sejtettem, hogy más projektek miatt foglalkoznak kevesebbet a még sok társaságnál teljesítő (és jól fogyó) 737-essel!
De bíztató, hogy tervben van a 'kisebb testvér' fejlesztése is!Most, hogy a Dreamlinerek problémája is megoldódni látszik, a mérnöki kapacitás is valószínűleg átrendeződik cégen belül, bár lehet, hogy a 787-es csapat utána már egy másik nagy gépen fog dolgozni. Bár ha ennyire mérnökhiány van, akkor ki tudja, hogy csoportosítanak át.
A lényeg, hogy a verseny (itt is) jót tesz a piacnak, meg a repülést szeretőknek.Csak aztán majd legyen jó kis PMDG változat ezekből az új modellekből!
(#11693) Korcsii
Ez a 777 elég ígéretesnek néz ki, szép, nagy, jól modellezett! És a leírtak szerint a te kedvedre is tesznek a 747 400 v2-vel, bár lehet, hogy te 747-800-al repülsz. (?) -
uRSul
tag
válasz Cypresss #11706 üzenetére
Értem, így már ok!
A szervezés felvezetésekor azt hittem, hogy legalább egy 747-est tettél le Ferihegyen, de azért ez sem rossz!
Ettől közelebb nem nagyon lehet kerülni felszállás előtt álló géphez!Egyébként (ha nem is ilyen, de hasonló) eseményekre hol lehet jelentkezni vagy hol vannak ilyen infók? Gondolom a pushback-elés egy egyedi eset volt, de pl.: a 787-es érkezése már nyilvános volt. Azt a reptér hirdeti meg? Vagy airportal.hu-n is írnak ilyesmikről?
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11720 üzenetére
Biztos, hogy másabb, mint egy cockpit belső, kicsit eltérő élmény (lehet) szemtől szembe lenni egy ilyen géppel!
Az igazán hatásos, amikor minden procikádat megremegteti valami! Akkor ebből itt nem volt hiány!Hm, akkor nem sajtósként és csekély ismeretséggel viszonylag kevés esélyem van ilyen helyekre bejutni. Kár.
Ja, ilyet használ esetleg valaki?
[link] -
nagyúr
válasz Cypresss #11724 üzenetére
Az nem meglepő, mivel mi (MGH) szolgáljuk ki a Wizz-t, és ugye ezek ugyanazok az eszközök, amivel az MGH minket (Malév) szolgált ki. Nem vagyok skizó, csak a Malév leállása után a GH-hoz jöttem.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Cypresss #11727 üzenetére
Nekem ne mondd, mennyit változtak a dolgok az elmúlt években...
A tevékenység gazdasági részére nem látok rá túl mélyen, de amennyire meg tudom ítélni, a két nagy cég bőven le tudná fedni a forgalmat (Celebi+MGH). A BUDPORT nem végez effektíve földi kiszolgálást, csak néhány szolgáltatást biztosítanak néhány GH cégnek, illetve légitársaságnak. Tehát van a Celebi, mint legnagyobb cég LHBP-n, vagyunk mi, és van - mind méretében, mind forgalmában messze elmaradva az előző kettőtől - a Menzis. Plusz még olyan kis cégek, mint mondjuk a Farnair, akik pl. tőlünk bérelnek eszközöket, ha szükségük van rá.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
hhelikopter
tag
válasz Cypresss #11745 üzenetére
Szia!
Köszi, természetesen a gyűjtemény részét képezi a Milford Sound is.
Még azt akarom Tőled kérdezni Cypresss, hogyha lecserélem a jelenlegi SAPPHIRE HD6950 kártyámat a HD 7970- re akkor ez jelent kb 3-6 FPS növekedést is?Korcsii wolruf
Szerintem az FSX -el I 7-920 processzor alatt, tuning nélkül nem érdemes foglalkozni. Az Én gépem 360.000 Ft volt 2 éve, és egyet len forintját sem bántam meg, mert azt az élményt amit nap mint nap kapok...
Persze hozzáteszem ez nem más mint pénz kérdés, ki mennyit tud a mai szaros helyzetbe áldozni PC-re.
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11749 üzenetére
"az FMGS működése, igaz egyelőre nem kerültünk közeli barátságba, mert az NGX-hez képest egészen más logika alapján működik, szóval tanulni kell ezerrel"
Mert az NGX-ben fapados FMC van, csak eddig nem tudtad.
Nem PMDG-nek készült, de szerintem rendben van. FPS és egyszerűség oltárán sok mindent beáldoztak, és szerintem kicsit félkészen adták ki az első verziót (bár ez manapság tendencia, sőt tanítják a "good enough" fogalmát). v1.10 sok újdonságot hozott (meg egy kétoldalas known issues-t, incomplete feaure-t), reméljük mihamarabb végeznek ezekkel. Azért még mindig klasszisokkal jobb, mint a wilco "végleges" busza.
Amúgy a stick mozog, legalábbis a kapitány oldalán.
más: NGX-ben van weather radar? Úgy emlékeztem van, aztán most meg hiába kattintgatom, semmi. Lehet csak a terrain radarral kevertem? (tudom, tudom, FSX e téren fos)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- New Game Blitz - 2024
- Milyen széket vegyek?
- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon Kindle
- PlayStation 5
- Egy fél GPU passthrough KVM-en
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell 7390 13,3" FULL HD/i5-8250U/DDR4 8Gb/256GB M2 SSD/HDMI/4G/CAM/BT/Wifi/Új AKKU 1 Év Gari!
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/512 Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Thrustmaster racing clamp kézifék tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest