-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cintula187
addikt
válasz Cypresss #11129 üzenetére
Királyos akkor fix az időpont. Ár is kitűnő.
Ez a 3. fél nézőnek ár engem is érdekelne. Persze csak úgy h. ne legyen zsúfolás, bár ahogy emlékszem a 320 as mögött egész nagy hely van, nem egy cockpit méret mint a 737,
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11129 üzenetére
Az úgy kellemes ár.
Amúgy szerintem iskolakörözni (vagy csak úgy repkedni kicsit) jobb, mint útvonalat repülni, bár egy (nagyon) rövid abból is beleférhet. Végső soron a fel/leszállás ami a legtevékenyebb - a tájban gyönyörködni ráérünk otthon is, ott úgy sincs annyi kapcsoló/kar/akármi, amit piszkálni lehet.
Más: QW 787 cockpit preview: [link] (face-n van még pár kép)
-
nagyúr
válasz Cypresss #11175 üzenetére
Érdeklődöm, hogy a szimulátorozás során mire készüljünk. Approach-ozunk, touch-and-go, iskolakörök, vagy akármi, amit kitalálunk ott, ahogy jólesik? VFR vagy IFR iskolakör? Ha IFR, ott dobunk össze vmit FMS-ben? Milyen reptereket tartalmaz a szimulátor? A kezelő (oktató) gondolom ott ül velünk a szimulátorban, milyen időjárási komponenseket lehet beállítani? Ő "tankol", tesz be hibákat, stb.? Készítünk előre vmi beosztást, vagy ott találjuk ki? Több kérdés most nem jut eszembe.
Ejj, jó lehetett nektek ott a 787-esen...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
RCH663
aktív tag
válasz Cypresss #11242 üzenetére
Ja meg a "plusznulla", meg a kirakat idő, meg girhleni a nullát, és társai. Meg elküldeni a kezdőt gyalog vissza a hangárba csűrő pumpáért, ahol vissza kérdeznek hogy jobbos vagy balos kell, persze telefon nincs nála, meg hangármesteré is lemerült, így visszaküldi a startra hogy kérdezze meg.
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11260 üzenetére
Igen, Atti bával kétszer (igazi legenda) meg Farkas Bertalannal, Besenyei Péterrel is volt szerencsém személyesen találkozni, többek között.
De, majd ha találkozunk egyszer személyesen, elsztorizgathatunk.
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Đusty
addikt
válasz Cypresss #11258 üzenetére
"Többi gomb rendeltetése világos?"
Világosnak nem világos de nem várhatom el, hogy írj egy magyar nyelvű használati utasítást hozzá.
Majd kapcsolgatom, nézegetem, halgatom, próbálgatom és ha lesz konkrét kérdésem kérdezek, amire előre is köszönöm a válaszokat.[ Szerkesztve ]
-
wolruf
őstag
válasz Cypresss #11291 üzenetére
Lévén agyam, mint a szivacs (nem magábaszív és ott tart mindent, hanem üreges ), az időpontot egyeztessük újra Meg az sem ártana, ha ott valakivel tudnánk találkozni (mondjuk összegyűlni ). Szerintem Álmomban már keményen vezettem az A320-ast, ami azért érdekes leginkább, mert kb. gőzöm sincs a legtöbb cheklistjéről
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
nagyúr
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11352 üzenetére
Ja durva volt, még ezt a videót megelőzően postolták csak azt a madaras jelenetet is. Nem tudom, hogy az utasok mit éreztek ebből, de azért elég szépen be lett lépve (?) a gép. Tényleg, van erre valami "standard" eljárás? Vagy csak kerüld ki ahogy tudod?
Szerintem elég színvonalas videók ahhoz, hogy a légitársaság ne akarja aláásni. Meg nincs benne semmi, ami rossz fényt vetítene rájuk.
Az más kérdés, hogy USA-ban most épp be akarnak vezetni valami olyasmit, hogy csak utazómagasságon (vagy FL100 felett?) lehet bármi elektromos kütyüt üzemeltetni/bármi mással foglalkozni a cockpit-ben. A pontos részleteket már nem tudom, talán airportal-on olvastam... cintula187?
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11369 üzenetére
A képről már lemondtam. Rákerestem a srácra név alapján, de miután kidobott egy rakat különböző találatot, így inkább hagytam. Na majd lehet próbálkozok majd még... vagy repülök még egy kört, mert tényleg jó volt, össze is jött elég korrekten. Csak mondjuk a gázkarral erősen szenvedtem, mert kicsit bugos, ezért is tűnt el az instant replay, mert betaxizás végén elszabadult a gép, aztán csak a hajtóművek leállításával tudtam megállítani (valamelyik hegy gyomrában - a látható felszín alatt volt még egy). Aztán teleportáltam vissza az állóhelyre, csak ha menüből rakom vissza a gépet, akkor nullázza a replay-t... na most már ezt is tudom.
Ma-holnap Tahiti X körutazás, aztán hoppingolok tovább.
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11372 üzenetére
Összeveszik a thrust1-2 meg reverser. Első kettő külön van a két gázkrra, a sugárfordító viszont közös, ráadásul FSX-ben nincs neki külön axsis, így a sima (közös) thrustot kapta meg, és haa negatív értéket kap, akkor aktiválja a fordítót. Namármost ha a két gázkar alapjáraton van, akkor a reverser teljesen átveszi az uralmat, és max rev - 0 - full throttle közöttv ezérléi a gépet. Ergo 0-ra (középállásra) kéne visszarakni megállás után, csak az nem mindig olyan egyszerű. FSUIPC-ben lehet meg lehetne oldani, de nem akartam vele szöszölni - eddig.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11501 üzenetére
RE: (#11493) skynet666: 1db 27-esről volt szó. Azt még talán ki is tudja hajtani (VRAM kéne).
Én egy monitorral tolom még mindig (22"), 2 esetén szerintem zavarna, hogy pont középen van elvágva, a másodikat inkább más programok futtatására használnám. 3 monitor már feelinges lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest