- Vírusirtó topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- DIGI internet
-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Geryson
addikt
válasz DrGonzo22 #815 üzenetére
Tudtommal leszállás előtt oldalszélnél mindenképpen a függőleges vezérsíkon lévő oldalkormányt (azaz a ruddert) működtetik a pedállal ezzel érik el, hogy a gép bedölés nélkül alkossa az általad is említett szöget, ami ellensúlyozza az oldalszél hatását. A bedöntést azért nem hiszem, hogy szabadna alkalmazni, mert akkor a talajra érés pillanatában az egyik főfutó túl nagy terhelést kapna.
Normális esetben fordulásnál egy bizonyos sebességig úgy tudom lehet használni a ruddert, de a keletkezett nyomaték miatt ilyenkor ezt együtt kell használni a csűrővel. A szomszédunk kapitány rákérdezzek ezekre, hogy jól sejtem-e?
v!ct0y: Hát ez nagyon komoly. Jól látom, hogy a talajgrafika egy bizonyos szegmensét kicserélte ilyen Windows-os képre? Nem piszkáltál ott semmibe bele? Vagy az a gondod, hogy rohadt közel van egymáshoz a 2 gép?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Flatron710 #824 üzenetére
háááát, a .bin kiterjesztés igazából nem az a téma, amit szívesen látnak ezen a fórumon (sem).
Segítségképpen talán annyit, hogy ez egy cd-kép (egy bináris file), amihez egy cd-képet beolvasni tudó progi kell...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
-
Geryson
addikt
Természetesen, merthogy a kettőnek köze nincs egymáshoz!
Az [FS Global 2008] az egy mesh, azaz egy világméretű domborzati térkép, magyarul még szebbek, még pontosabbak a hegyek, folyók, tavak, hasonlók. Nem optikára, hanem helyzetileg és magasságilag ill. mélységileg.
Az [Ultimate Terrain X] az meg egy utakat, vasútvonalakat, városokat, tengerpartokat rendberakó program. Magyarul ha elindulsz Pestről, akkor az autópálya felett el tudsz szépen repülni Münchenig. Ez szép ill. VFR-ben igen hasznos, hiszen erre épül a VFR.
Nem mondom, hogy az egyik nem nyúl bele egy kicsit a másikba, de a kettő funkciója igazából más, így ÉN mindkettőt javaslom úgy, hogy abszolúte elsőnek az FSGlobal-t tenném fel és minden egyes plusz tájszintű kiegészítőt erre tennék rá.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Urak! Deepdish-el (is) többször beszéltünk arról, hogy milyen komoly hardware-igénye van ennek a proginak és mennyire nem játszható. Na, a múlt héten meghúztuk a gépem (rövidesen be is fogom írni az adataim közé) és fizetős, sokpoligonos C441-el a világ egyik legsűrűbben lakott részén (Los Angeles és Las Vegas vagy San Francisco) is megvan tök stabilan a 20 FPS, sőt inkább 20 és 30 között van (30 nálam a limit)! Vannak még apróbb stabilitás gondok, de tolok képet ahogy a héten belőjjük pontosan a gépet. Forgolódtam, külső nézet távolról, belső nézet, földön, levegőben, mindenhol!
Egy dolog már most tuti! Vagy online repülés, vagy forgalom (General Aviation és Airliner) lehúzva nullára! Azt vettem észre, hogy ez a sz@r annyira megfogja a gépet, hogy az valami hihetetlen!
Van olyan gamer, akinél szintén f@szán meg a játék? A grafikabeállításoknál konzultálnék szívesen, merthogy állítólag van, amit tökre felesleges feltolni magasra.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz DeepDish #846 üzenetére
Milyen gépet vettél? Mi most 4.2-re húztuk a 3.16-os 8500-asomat és mondom olyan változás lett, hogy ha sikerül stabilra belőni a gépet (3-4-5 óra játék után be-besz@rik vagy szakadozik és kifagy) akkor veszek is meg a PMDG 747-est! 80 dollárért adják, nem szívbajosak...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Időjárás nekem alapból Active Sky. Mindig. Mondjuk mivel úgy sem szereti az FSX a ki-beugrálást, így lehet feleslegesen vettem meg, mert úgy látom az FSInn elég fasza időjárás beszerzés és leszimulálás területén.
Eskü a forgalom (mármint a 100%-os) levesz vagy 15 FPS-t. Grafikánál azért kérdem, mert tudom, hogy pl. azt hiszem az a scenery csúszka, ahol a részletességet lehet állítani cm / m-ben ott felesleges pl. egy bizonyos szint alá húzni, mert nincs olyan részletes grafika még az FSX-hez. Azt hiszem a mesh részletességnél is felesleges 65 alá menni, mert az FSGlobal most 65m per másodperces.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz DeepDish #850 üzenetére
Mi nem tudtuk elérni a 4.5 Ghz-t. Illetve volt 4,5-ös eredményünk stabilan, de majdnem 1,6 volttal ami azért nem kevés. Nem tragédia, de állítólag sokat használt gépnél nem tesz jót egy idő után és azért nem akartam kockáztatni. Most lementem egészen 1,35 Voltra, szerintem a videóval van nálam most gond...
GTX260 nem gyenge hallod, azzal nem lesz gondod egy darabig, főleg nem húzva.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
1.680 x 1.050-ben játszom én, azaz ha jól számolom itt 16:10 az arány és ez valós is a 22"-omnál. Nagy TFT-t úgy sem kapsz 16:9-eset úgy tudom ott már nincs ez az arány. Amúgy az FSX elég okos felbontások területén én úgy vettem észre...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
-
-
Geryson
addikt
Kozma mester Budapest kiegészítője egyszerűen valami csodálatos mű, már a 2004-ben sikerült olyan kiegésztőt csinálni, ami képes volt tönkretenni a játék élményét. Sikerült mind a 2 verziót megvennem teljesen jogtisztán, továbbra is így fogok tenni, de tényleg baromi furcsa a programozás efaja módja, egyszerűen nem értem (sok már repülős társammal együtt), hogy miért ennyire FPS zabáló a Bud-scenery. FS2004-ben mi kitaláltunk olyan szinte szükségtelen részletek törlését, amivel az FPS nagyjából rendbejött, szerintem valami hasonló lesz FSX-nél is a megoldás.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Kerestem a korábbi feljegyzéseim között, hogy mik voltak azok a fájlok amiket simán lehetett törölni és utána jobb FPS-t kapsz - bár ez hangsúlyozom, hogy FS2004-nél volt! Bevallom azt is, hogy én csak követtem a nagyok utasításait, mert soha nem volt türelmem az ilyen jellegű teszteléshez és úgy tudom, hogy az FSX-nél eleve egy picit másképp van minden.
Lehet érdemes lenne fórumokon utánaolvasni, hogy miképp optimalizálható egy bonyolult scenery, mert Budapest sajnos az...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Felraktam végre a 747-400X-et, hááát ezzel bizony azért rögtön más a helyzet FPS terén, nem is tudom igazán, hogy mihez nyúljak. Nézzek új VGA-t? 8500-asom van, keményen meghúztuk, de sajnos a (valószínüleg) a VGA összeomlott, félek, hogy ez most a szűk keresztmetszet...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz DeepDish #902 üzenetére
De most nem az volt az FSX-nél a megoldás (asszem korábban itt is elhangzott már), hogy minél magasabb órajel (azaz CPU)? Biztos, hogy dob rajta a GPU is?
A videóval kapcsolatban: Neked ez tetszik amúgy? Szerintem baromi látványos, de nekem baromira nem tetszik a sok káva miatt. Én 2 monitorral nyomom, de még soha nem vettem rá magam, hogy hárommal toljam pontosan a kávák miatt. A technika tényleg nem gyenge a gépben...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz DeepDish #902 üzenetére
Na kiváncsian várom, mert egy 280-as mellett döntöttem és úgy néz ki, hogy el is ment a kártyám. Iszonyat jó FPS-eket produkál egy 280 a tesztekben, remélem ez az FSX-ben is azért tükröződni fog...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz #91574272 #924 üzenetére
Én tapasztalatból azt mondom, hogy az FSX is igen gyengén bírja a húzást. Prime 12 órán keresztül ment, no hiba, FSX meg eldobta magát. Most veszek új videókarit, megint nekiülök a húzásnak, de bevallom tartok tőle:
Saitek X52
Saitek Pro Flight YokeNekem az utóbbi van meg, a kezdeti nehézségeket leszámítva Isten. Én ha X52-öt vennék, akkor csakis az X52 Pro-t, mert ebben a rádiópanelt tudod gombokról kezelni és a kijelzőn is látod a betekert COM adatokat (állítólag, élőben még nem láttam).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Betettem az új karit és minden húzás nélkül (csak a proci van gyengén meghúzva) olyat pattan az FSX, hogy hihetetlen. Sármellék - Ferihegy, végig 30-50 FPS között, Ferihegy 20 FPS körül. Grafika majdnem fullon, csináltam csomó képet (a beállításoldallal együtt), holnap bemásolgatom.
Gép: fizetős Cessna 441C2, 747 PMDG-t meg kell vennem még, mert a tesztpéldányom állandóan kifagy és meg is untam így töröltem. Ahogy néztem ott alacsonyabb lesz az FPS, de hangsúlyozom, hogy a grafika most 90%-ban fullon van!
Kiváncsi vagyok mit csinálna egy 295-ös...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Nekem most így megy ez a C441, hétvégén már próbálom is a LevelD 767-el (747 sztem túlzottan drága lett). Én is tudom, látszik pár helyen, hogy behomályosít a progi és csak később építi fel az utakat is, de most direkt "szivattam" ezekkel az elég komoly beállításokkal, de hol volt nekem 20 FPS-em approach közben Ferihegyre FSX-el!
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
-
Geryson
addikt
Nem akarom elkiabálni, PMDG 747 LHBP gate 43, külső nézet 22 FPS körül, belül 27 FPS körül. Grafika az előbb elküldött képek alapján. Úgy, hogy "csak" 4 gigáig van húzva a proci. Most tesztelem a stabilitást és holnap nyomok egy iskolakört, mert APP közben fontos az FPS...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz DeepDish #951 üzenetére
Igazán köszönöm!
A kérdés inkább arról szólt (mint ahogy le is írtam), hogy mi lesz 5 FPS? A PMDG 747-ese és LHBP? Vagy Nálad annyi, vagy hogyan értsem?
Ja, amúgy "Frames Per Second"
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
-
Geryson
addikt
Na hát 31L-ről elstartolva ott csak 12-15 FPS között mozgott, a levegőben felment gyorsan 20 fölé, nagyon sok házzal és mindenfélével. Aztán keresztfalon forgolódtam, fotóztam, 15-20 FPS között kattogtattam, mire nagyon diszkréten kilett az FS és a hibaüzenetben tájékoztatott, hogy indítsam újra a játékot gyengébb beállításokkal mert "out of memory". Konkrétan nem bosszant, mert mint mutattam igen csúcsra húzott grafikával toltam azt hiszem az egyik legrészletesebb fizetős géppel és a szgépem azért nem annyira csúcs, de nagyon tetszett, hogy semmi kifagyás meg kékhalál hanem korrektül tájékoztatott. Az autogent fogom kicsit lejebb venni és holnap újrarepülöm.
Ha holnap meg tudom venni ezt a rohadt 747-est (merthogy a 767 szintén baromi drága, de annyira nem tetszik mostmár mint a 747), akkor szerintem tolok is egy Bp-New Yorkot szombaton és megnézem hogyan dolgozik a kis szgépem.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Gondoltam elmesélem tapasztalataimat mivel 2 hete megvettem a 747-est. Azt hiszem 4 alkalommal volt fagyásom, olyan igazi "elnézést de ezt benézted, persze küldhetsz levelet, de senki nem fog foglalkozni vele" és még egész az elején egyszer "kevés a memória, indítsd újra". A grafikát egy picit visszahúztam és azóta csak az előbb említett 4 kifagyás aminél most kezdek gyanakodni egy dologra: a képlopóra! Konkrétan amióta nem használom (kb. 1 hete) azóta semmi és tegnap hazajöttem New Yorkból és szintén semmi. ALT+TAB kombináció folyamatosan a térképek miatt, levelezés, Winamp, szörfölés a neten az FS folyamatosan a háttérben, oda-visszaugrás és semmi gond. Azért gyanakszom amúgy a beépített és egy külső képlopóra is, mert mindig pont fotózás után szállt el, olyan eddig nem volt, hogy pl. a levegőben. A beépített képlopónál úgy fagyott ki egészen pontosan 2x, hogy "unable to capture screenshot" figyelmeztetés, minden megy tovább és ahogy nézetet váltok vagy kinyitok egy panelt akkor azonnal eldobja magát.
Ja, amúgy az FPS olyan 15 és 25 között elég komoly grafikával és ez egyenlőre a legnagyobb reptereken gond nélkül: New York, Seattle, Denver. Lehetne jobb is, de végülis így nem lesz gond azt hiszem...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Ez konkrétan melyik Airbus? Egy netről szedhető okosság? Merthogy akkor bizony lehet benne száz meg száz hiba is bár meg kell, hogy mondjam, hogy a fizetős PSS-Airbusban is anno találtam egy csomó hibát és hallottam hasonlóakat másoktól is. A tolóerőre így pontosan nincs megoldásom, de egyre még emlékszem hosszú évek távlatából, hogy az Airbus throttle konzolja úgy működik, mint autóban egy automata váltó, azaz fokozatok vannak (taxi, climb, cruise, descend meg ilyenek) és ő ezen belül változtatja az aktuális igénynek megfelelően a tolóerőt. Ha jól emlékszem, akkor vagy a Num Lock-os 7/1 vagy a 3/9-el lehetett "kategóriát" váltani de azt is bevallom, hogy vagy 3 éve nem repültem vele már és nem is olvastam az anyagot.
FSPASS-t én nyomom, 2.800 órám van, szerintem nagyon király. Most, a következő hetekben akarom megvenni az FSPASSX-et, hogy folytathassam az ezzel történo repülést.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Nem szép az FS földközelben? Told fel rá az Ultimate Terrain X-et és a Ground Environment X-et lefekszel...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Én ezért nem vettem még meg az UTX USA-t. Most így jól repülhető a PMDG 747, de ennél jobban már nem szeretném megfogni a procimat, mert kell a 20 FPS legalább nekem leszálláskor. Majd 1 év múlva már jobb kilátások lesznek...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
-
Geryson
addikt
Gondolom volt fejed, amikor szétesett a gép!
Igazából ezt úgy "szokás", hogy FL260 alatt csomóban, felette pedig mach-ban adják meg a sebességet. Magyarul húzod fel a gépet szépen mondjuk 280 csomó körül és amikor átlépsz 26.000 lábon, akkor (PMDG-ben) szimplán átkapcsolsz arra, hogy innentől hangsebességben (mach) adja meg a sebességet és úgy állítod be, hogy ez 0,8 mach legyen (nem tudom a gyáriakon ezt hol lehet belőni).
Amúgy kicsit gyors a 0,8! Malévnál a 737-esek tudtommal 0,74 (long cruise) vagy 0,76 (high speed cruise) sebességgel mennek, a 767-esek mentek csak 0,8-al.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Nem teljesen jutnak eszembe a fogalmak, de külön sebességről beszéltek! A repülőgépek sebességmérésénél fontos tényező a magasság, mert a torlónyomás (ami által a repülőgép képes mérni a sebességet) a különböző magasságokban más és más - hiszen más a légnyomás is. Mellékesen ezért van az, hogy statikus nyomást is mérnek a műszerek mert abból tudják meg, hogy milyen magasan vannak és ebből számítják a sebességet is.
Csorbi az IAS (Indicated Air Speed) értéket mondta neked, ennél a GS (Ground Speed - földhöz viszonyított még brutálisabb is lehet, nálam volt a hétvégén 557 csomó is). Ennek ellenére a "betekert" sebességed olyan 280-300 csomó körül van, de ennek a pontos neve nem jut most eszembe, próbáld csak ki és figyeld meg, hogy nem ugyanazok az értékek!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz illusiON #1015 üzenetére
Keress rá a neten, hogy "cold and dark cockpit PMDG" vagy hasonló szavakkal és találsz 1 fájlt, amit be kell másolnod asszem a mentett repüléseid közé és akkor onnantól fogva nuku műszer nélkül fogsz indulni. Pontosan már nem emlékszem a részletekre, mert régóta nem FS9-ezem, de tuti van egy fájl ami elég könnyen megszerezhető.
FSX-ben úgy oldotta meg a PMDG (legalábbis a 747-nél), hogy van egy PMDG menü ahol van egy "load panel state" nevű opció és ott van egy általad valamilyen státuszban létrehozott panel-állás (nálam ez totál áramtalanítás + minden kapcsoló ki van kapcsolva de az ajtók nyitva és ott állnak a berakodó gépek) és amikor arra ráböksz akkor már tölti is be mentett panelállást. Mondjuk sajnálom, hogy nem együtt tölti be, hanem először magát a repülőt kell betölteni és utána a panel-állást, de hát ennyi még belefér.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Ha már ilyen offline-pilóták vagytok, akkor javaslom az alábbi kiegészítőket, amivel kategóriákkal fel lehet javítani a beépített ATC stílusát...
Pro Flight Emulator Deluxe
Pro Flight Emulator: Voice Set Expansion PackEz utóbbinál vannak példahangok és azt olvasom (remélem jól olvastam), hogy Magyarországon magyar akcentussal beszél az irányító!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Kosztinho: Ez a magyar virtuális csapat hivatalos oldala: [link] Ők VATSIM-en irányítanak, tudtommal (bár ezzel a kérdéssel tüzetesebben még nem foglalkoztam) IVAO-n nem igen van magyar csapat fent - bár az tény és való, hogy az IVAO-n nagyobb a forgalom általában, de nekem az előbbi is bőven elég.
A pilóták/oktatás részben vannak benne a fónia alapfogalmak, ezeket érdemes 1-2-szer átolvasni. Azt azért elárulom, hogy amikor én 2003-ban felmentem először akkor fogalmam sem volt, hogy ott mit kell csinálni csak pár éves beépített ATC tapasztalataimra tudtam hagyatkozni de pár oldal elolvasásával (akkor még nem volt magyar oktatóanyag) és kérdezéssel belejöttem mint kiskutya a repülésbe, vagyis ugatásba. Nem vészes a dolog, csak ajánlani tudom, de tényleg el kell olvasni előtte az anyagot mert úgy szívesebben segítenek mindenkinek ha látják, hogy azért Te is megtetted az első lépéseket. Amúgy mindenki mint kezdő kezdi (de hülye mondat), szóval no para, bele fogtok jönni és a büdös életbe többet nem repülsz offline sztem. Menj fel, nézelődj, hallgatózz és tuti el fogsz indulni egy idő után egy iskolakörré. Ja, és mikrofon kötelező!
V!ct0y: A bemásolt linknél van a "linkek" rész és ott van a Squawkbox nevű progi ami sztem nagyon jó, de hasonlóan ajánlom az FSINN-t is de 2004-hez én az előbbit mondanám.
3 gyors tipp:
- Szedjétek le a Servinfo nevű progit, ott a VATSIM vagy IVAO gombokra kattintva meg is tudjátok nézni, hogy ki van online (pilóta és irányító)
- A COMM1-et tekerjétek be csatlakozás után a 122,8-ra, ez az úgynevezett UNICOM, itt irják be a pilóták a közlendőjüket, hogy közelednek, gurulnak, felszállnak, zuhannak (bár ezt ritkábban) és hasonlók. Fontos megjegyeznem, hogy ezt fél Európa látja, szóval csínján az üzikkel sőt kategórikusan utált ha valaki itt elkezd hülyeségeket, felesleges dolgokat beírni vagy akár chatelni!
- Chatelésre, kérdezésre egy tuti tipp: be kell írni a főablakba (SBOX) és a chat ablakba (FSINN), hogy ".msg MAHxxx[szóköz]és a mondandód". Értelemszerűen kinézel pl. egy MAH gépet a Servinfon és az ő számának az xxx-helyre történő beírásával meg tudod szólítani őt privátban úgy, hogy nem látja senki más. Így lehet kérdezni bármit, de illik megkérdezni előtte, hogy zavarhatod-e, mert nem mindenki szereti (vagy éppen leszáll és nem is ér nagyon rá)! A választ ugyanúgy kékkel kapod, ez azt jelenti, hogy privát üzit kaptál. Érdemes ilyenkor a kék üzire ráklikkelni és nyílik egy saját chat ablak, ahova már nem kell beírni az előbbi ".msg xxx" szöveget csak a mondandódat. Kieg: az idézőjeleket nem kell természetesen beírni, de a PONT(.) az msg előtt kell![ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Ezt nézzétek meg!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Hát én ezt az MCP Combot szinte tuti megveszem, ez nagyon király és még az ára is elfogadható. Végülis nekem ez a repülés a hobbim 15 éve, így ennyi nálam belefér. A JetPit nem kellene, mert rohadt drága és így is van 2 monitorom amin nagyon szépen elfér minden, szinte csak a tekerőket használnám csak, akkor meg ott van az MCP Combo. Na olvasgatok egy pár tesztet...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Escape from Tarkov
- alza vélemények - tapasztalatok
- GTA V
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- PlayStation 5
- Társasjáték topic
- További aktív témák...
- Hp Probook 430 G5 7.gen!!/8Gb/SSD/Újszerű/ SSD /jó Akku / Garancia/ Office
- ÚJ! Trustfire MC18 XP-L 1200 lumen Magnetic charge Led fejlámpa
- Új!Ledes Akkumlátoros Mont Fejlámpa Vízálló
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Legolcsóbb! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 120GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I MAGYAR bill.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen