Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Napster01 #617 üzenetére

    Általában egy jól kidolgozott setup lehet gyors körös, vagy versenybeáll.
    ..és sajna azokat is butítva rakják fel a netre (tisztelet a kivételnek), ha átlátod a beállítást, akkor könnyebb kihozni hogy mit butítottak le rajta, vagy hogy hogy lesz alkalmas egy hotlap setup versenyre.
    A legjobb a saját sztem, akkor legalább tudod mi van, nem kell bogarászni hogy mi dolgozik mi ellen (legjellemzőbb a rugózás).
    Pl. ha egy merev autó kell mert az adott pályán használod a rázókövet, akkor máshol kell megoldani hogy alul, vagy túlkormányozottá tedd, a merevítés magas lesz elől-hátul, kirugózás alacsony hogy ne dobja el az autót a rázókőről, tehát már csak a berugózás és a rugófeszesség az amivel el lehet rontani, a rugófeszesség arányaiban puhább lesz mint a berugózás (fordított állásban kigyorson behimbál az autó hátulja), így óvatosan kell állítani hogy alul vagy túkormányozott irányba állítsd mégis az autót.
    Ha buta a beáll, akkor vhol veszteni fogsz..ezért jó ha magad csinálod.
    arról nem beszélve hogy vannak arcok akik szinte alapbeállon is nagyon gyorsak. :)
    őket gyors körön nehéz megverni, de versenyben könnyebb, mert a beáll hibái miatt nagyobb a hibázás lehetősége, máshogy melegíti el a gumit, ahogy fogy a benzin megváltozik a súlyelosztás..stb.
    Sztem jó dolog nagyjából érteni, a telemetria szerint állítani már nagyon kemény, bár az az igazi.

Új hozzászólás Aktív témák