Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • roul

    csendes tag

    válasz Smallfont #107 üzenetére

    Hát igazából alig mentem 2005Rh-val
    Inkább 2004Rh-val megyek. Mert a 2005 sokkal csúszósabb. Tényleg bazi nehéz.
    Alap szabály NEKEM 2005Rh-hoz, hogy mindig olyan 60-70%-os difizárat kell használni, főleg esőben. Esőben, a kormány szöget visszakell venni. Meg kell emelni a kocsi mert ha felül az alja akkor gameover :D
    Aztán az eslő szárnyat minél magasabbra és a hátsó szárnyat is jóval magasabbra kell tenni mintha csak szárazon mennél. Ha lágyrúgókat használsz(én kb közepeset minden pályán) akkor magasabbra kell tenni a kocsit ha keményebbet akko lehet alacsonyabra.(eslő olyan 160kb hátsó mindig 75 :) ) A gyuminyomást a melegedéshez kell igazítani. A váltókat hosszabb fokozatra való beállítása segít hogy gyorsításkor ne tolja ki a hátulját. De a motor valamennyi visszafolytása is segíthet a dolgon, pl egy hosszu közepes kanyarban alacsonyabb fordulaton könyebben boldogulsz, mint magasan. És pl pedállal se mindig tom szabályozni olyan szépen.

    Na kb ennyi az én tanácsom de abszolút nem alapköny ez, de nekem bejött

Új hozzászólás Aktív témák