Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Gabibácsi #70659 üzenetére

    defekt volt az egyik kereken, ugyhogy muszaj voltam oda menni
    es mivel javithatatlan volt a gumi, kellett venni a tengelyre egy vele azonos mintazatut is
    ezert kellett levenni mindkjet hatso felnit, de igy vertek le
    es zokszo nelkul felraktak vissza a rozsdara

    most amikor a 147-l voltam ket hete a gumisnal szinten egy defekt miatt, az oreg kerdes nelkul vette elo a 230VAC-s furot meg fel az arcrajzsot es ment is neki a felni belso felenek meg az agyresz felfekvo feluletenek
    meg volt egy spray is, azzal megfujkalta
    szoval szerintem azzal nem lesz para

    de a felnit en raktam fel meg 4 honapja, es be volt zsirozva is, ugyhogy igazabol sok dolga nem volt vele
    autoszerelo is ugy csinalta a stabrud meg a kutyacsont cseret, hogy a csavarmenetek be vannak zsirozva
    de o is alapbol zsiroz mindent, ott van mindig a keze ugyeben a tegely a szerelozsirral

    en is meloban zsirzok minden csavarkotest
    pl pneumatika munkahenger ha szet van szedve egy tomites elhalalozasa miatt, akkor csavarok zsirozodnak ott is, mindegyik, mert vhol az aluminiumba megy be az acelcsavar es azok szarazon hajlamosak galvanelem reakcioba lepni egymassal es osszerohadnak a levego paratartalmatol is akar
    de ha be van zsirozva a menet, akkor az mar szigetelokent mukodik kozottuk

    na meg ha lenve van a menet akkor nem surlodik szarazon, es nem serul/roncsolodik a menetprofil

    ha ez lenne mindig osszerakva akkor csavarlazito spray-nak nem lenne nagyon dolga meg piaca...

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák