- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #65108 üzenetére
Nekem múltkor az egyik kissrác jött oda edzés előtt, hogy a lánc "leesett" a bringán, meg tudom-e csinálni. Váltós 20"-os gyerekbringa, egy ugratásnál a lánc "átugrott" hátul a 2. fokozatról a 4-re talán. Felemeltem a bringát, tekertem egyet a pedálon és akkor a lánc a helyére ugrott, ahol a váltó kanala volt éppen.
A kissrác meg csak nézett csodálkozva, hogy milyen hamar "megcsináltam" a láncot...
-
-
npera
újonc
Win-win situation!
-
npera
újonc
Még régen rendeltem két pár XT60-XT30 konvertert, amikor rájöttem, hogy összesen 2 db XT30 van itthon és behúzott a rinyarelé.
Március 28-án adtam fel, és ma jött meg a csomag. És képesek voltak Hollandián át küldeni ezt is...
Annyira megörültem, hogy egyből írtam rivjút.
The package has arrived. I have opened it immediately!
The product has arrived without any damage. The heat shrink has a good tension and nice tactile feel. The connection on the terminals is firm, yet smooth to the push and pulling action.
All-in-all the connectors radiate quality and durability.
Will try them with my ISDT charger, which I have also purchased from Banggood.
Happy times!Kaptam is jutalompontokat jól.
Remélem a rivjú nagy segítség lesz a többi kedves kuncsaftnak ......
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #65129 üzenetére
Neked olyan dekopírfűrész kellene, mint a Trabantgyárban volt. Padlótól kábé mellkasig futott a penge szépen. És lobogó szárú kantáros nadrágban vágta le a kész tetőpanelekről a felesleget vele két bundásligás csóka. Fürgén forgatva a tetőpanelt és ügyelve rá, hogy a karjukat ne vigye le a fűrész.
Valami ilyesmivel seperc alatt ki tudnád vágni a cuccot, csak a gyerekeket kell asszonynak lefoglalnia addig, hogy ne rohangáljanak a fűrészlap közelében.
Volt valami animációs film arról, amikor az alien megsérti magát és elkezd vérezni, aztán a vér átmarja a padlót és átesik minden szinten. Valahogy így tudom a savas véres megoldást elképzelni....
-
npera
újonc
válasz A. Crowley #65130 üzenetére
Karddal kell kivágni az oldalát, mint a ninja kisgyerek. Akkor nem kell 20 óra, hogy kiürüljön.
-
npera
újonc
Nekünk szóltak, hogy 25-én költözünk másik épületbe. Aztán pár perc múlva, hogy igazából 25. hét és 18-án. Ami jövő csütörtök.
Az a jó, hogy amióta agilis vagyok (hú, de nagyon!) és kaptárban lakunk azóta nincsen semmiféle cuccom azon felül ami a kaptárba befér. Tehát azt kiveszem és megy egy költözős kartonba és kész. Semmit nem fogom pakolni.
Legjobb.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #65132 üzenetére
Kicsit csalódott vagyok, mert azt hittem, hogy a patch antenna jött meg. De az még valahol a köztes létben van valahol. A tracking nem működik, mert most van a féreglyuk Kína és Hollandia között, ahol nincs tracking. Mint amikor Frodó felhúzta a gyűrűt és a lovasok mentek rá. Tracking nem volt, de sejtették, hogy merre van.
Ha ez megjön, akkor csinálok szép képeket a szemüvegről, mert bitangul fog kinézni...
-
npera
újonc
válasz A. Crowley #65137 üzenetére
Plusz?
-
npera
újonc
Itt most valami 4k ember fog mozogni különféle lokációk között. Nem egy nap, hanem pár hét lefutása alatt a nyári szünet körül. Most kezdik el komolyan szétválasztani az elektromos és a belsőégésű fejlesztőközpontot. És közben visszahoznak a város pereméről egy bérelt lokációból is egy részleget. Meg mozogni fog a beszerzés, a pénzügy.
Jó móka lesz.
Most adták ki az iroda tervezett beosztását, kábé így fogunk ülni:
és
-
npera
újonc
Lenyomtuk egész Skandináviát!!!
COVID-19 halottak száma per millió lakos:
- Svédország: 150
- Dánia: 60
- Norvégia: 30
- Finnország: 16Svédország jobban teljesít!
-
npera
újonc
válasz hobizoli #65162 üzenetére
Ez egy elég komplex probléma lesz, mert van kábé 2M ember, elég nagy sugarú körben. Elég nagy tömeg akar mozogni kábé másfél órás sávban reggel és délután. A tömeg nagy hányada a megszokott és neki kényelmes eszközzel akar menni, de a többiek érdekét már elég kevesen nézik.
És akkor erre jönnek a komplikáló tényezők, amikor van gyerek vagy egyéb faktor.
Egy fórumon úgyis csak lőzungokat tudunk puffogtatni, de alapvetően egy mai nagyvárosban valóban el kellene már felejteni a mindenki autóval jár modellt. A gond az, hogy ez sem olyan egyszerű, hogy akkor legyen világszínvonalú tömegközlekedés. Mert egyrészt magától nem lesz, másrészt még ha japán szintű lenne a tömegközlekedés akkor sem ülne fel mindenki önként és dalolva a makulátlan vonatra csak úgy önként.
Sajnos a tömeget kénytelen vagy kényszeríteni valamilyen módon, mert máskülönben mindenki csak a saját érdekét nézi és a város megfullad magában.
Csak itt a fórumon komoly extrémitások vannak. Anélkül, hogy bárkit pellengérre akarnék állítani gondod át milyen peremfeltételek mentén közlekedik mondjuk:
- Leslie
- Jahno
- Bujdy
- FőDudu
- én
- te
- Samott
- BobaMindenki teljesen más életfázisban van, gyerek nélkül vagy egy kisebb csoport gyerekkel. Városon kívül vagy lakótelepen. Melótól 40 km-re vagy home office vagy kerékpáros távolság.
Ha holnaptól a fenti szereplőknek kötelező lenne kocsival járni, akkor sem biztos, hogy mindenki tapsikolna. Vagy tömegközlekedés. Nekem kábé 3/4 óra a tömegközlekedés olyan busszal, ami néha nem is jön. És körbe megyek a fél városon rossz irányba, hogy várjak a néha nem jövő buszra. Akkor inkább bringázom.
Most Göteborgban is kezd nagyon felkavarodni a miskulancia. Az elkezdett nagy tömegközlekedési projekt már most milliárdokkal drágább (SEK), pedig még csak most kezdtek el ásni. Éveken át csak ásnak, a belváros száraz időben a porban fog fuldokolni, esőben pedig a sárban.
A város 400. évfordulójára tervezett nagy felújítást múlt héten részben lőtték le, ezen a héten pedig fullba, mert olyan mértékben mentek fel a költségek, hogy inkább el sem kezdik. A tanulmányokra eltapsolt 100+ M SEK-et az adófizetők röhögve köhögik fel persze.
Az egész belváros el van kefélve, hacsak nem a föld alatt csinálsz valamit, akkor nem férnek el a buszok és villamosok. Szóval nincs más választás, hacsak nem dózerozol le komplett utcákat.
Budapesthez képest Göteborg egy kis fing, elővárosokkal együtt 800k a lakosság. Egy Budapest méretű városban újragondolni a tömegközlekedést szép kihívás. Ehhez kellene pártoktól és választási ciklusoktól független szakértők által vezényelt csapat, de ez utópia. Göteborgban is olyan korrupció van, mint állat, mindent szétlopnak és elsikkasztanak.
-
-
npera
újonc
Nézem a Totalcar műhelyes sorozatát, a Lexus LS400-ast. Háááát...
Jól le lett lakva a gépkocsi. Ezt rendberakni gondolom sosem fogja a tulaj.
-
npera
újonc
Nova és Qnadam vélhetően kábé annyira fogja szorítani a farpofákat, mint én. A többiek esetleg reagálnak majd a rotor fordulatszám drasztikus esésére és hektikus jellegére.
Egy motorkerékpár és quadkopter kereszteződése látható 7:54-től. A "pilóta" végül túléli, de nagy volt a szerencséje....
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #65173 üzenetére
Én most azt nézem, hogy ha másik bejárós bringát szeretnék, akkor inkább nem szeretnék. Ami még emészthető árban van, az a Phülöp új paripája, de lehet továbbra is életben tartom a mostanit, csak átrakom 2-részesre a hajtóművet és átállok versenybringás csapágyra.
Mindig elfelejtem hogy melyik menet van rajta és mit lehet a vázba belecsavarni. De ha asszony kap végre munkát, akkor szerintem belevágok. Az egyik oldalon összekorrodált a pedál a hajtókarral, meg sem bírom mozdítani. Azt majd úgy kell vélhetően leverni róla. A másik oldalon bezsíroztam, amikor leküzdöttem róla. A hajtómű is össze van gyógyulva, szóval szerintem azt szervízben fogom kiszedetni, ha a csöves módszer nem működik. Előtte veszek vascsövet amit rá tudok húzni a grimbuszra, meg egy másikat a hajtókarra. Aztán elkezdtem tépni. Ha úgy sem jön le, akkor szerelő.
Ha 2-részes CX hajtómű menne rá versenybringás csapággyal, akkor rögtön könnyebb lenne a lánc és a lánckerék karbantartása és a végáttételt is rövidebbre tudnám venni. Most az utolsó 4 fokozat gyakorlatilag túl hosszú melóba menet.
-
npera
újonc
F7 dupla girós torony. Élőben kisebb, mint a képen.
Kamera sem túl nagy. Méretnek ott van mellette a Core i5 matrica.
Viszont a motor az ami elgondokodtatott. Amikor először megnéztem azt hittem rosszat küldtek. Nagyon pici. De logikus: 12 mm átmérőjű a stator és 6 mm magas.
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
Olyan, mintha kiskorban kapnának oltást a gépjárművek kezelése ellen. Elképesztő. Nyélgázon bele mindenbe IS.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #65187 üzenetére
Igazából nem gond, ha beletörik, mert úgyis ki akarom rakni a bringából.
A hajtómű: Shimano FC-M391
A csapágy a hajtóműben: Shimano BB-UN26, BSA 68x122,5 mmA BSA az angolmenet? Ezeket sosem bírtam megjegyezni.
A vázban a helye kábé 68 mm, azt lemértem még régen collstockkal, mert a pontos mérés fontos.Ilyen hajtóművet terveztem bele.
A menet BSA, a mérete 68 mm. Ez elvileg plug and play. Ha a régit ki tudom imádkozni belőle.
Use: Road
Gruppe: Ultegra
Model: SM-BBR60
BB-Type: HOLLOWTECH II
Threaded: BSA
Threaded BB shell width: 68mmVan még valami woodoo, amit tudni kellene? Vagy csak kicsavar, takarít, zsír, becsavar?
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #65190 üzenetére
Ez a legrosszabb motiváció. Állni a fingszagban a buszon, ami áll a dugóban. Tudom, csináltam sokáig...
Az Őrsről induló 45-ös haláljárat. Minden autó IS megelőz. Te meg zötykölődsz a hátuljában kapaszkodva, mert ott legalább be lehet állni a sarokba és van kilátás. Nyáron is jó volt, amikor a metrót újították fel még 2003 körül. Befutott a metró, aztán annyi embert átrakni csuklós buszokra.....
-
npera
újonc
Hifisták. A belvárosban árulnak 500-ért egy ilyet.
Magzatpóz...
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #65203 üzenetére
Attól függ. Ez a melóba járós bringára menne. A mostani 3-as hajtómű 48/38/28T. A kazetta pedig 12-28T. Ez túl hosszú melóba. Tipikusan 25-35 km/h között haladok "vízszintesen".
Amíg még a két gyereket húztam a dupla utánfutóban addig használtam a kis kereket elöl. De amióta kinőtték a futót már nincs szükség a kis kerékre.
A 48T elöl egy országútihoz képest biztosan harmatos, de a zötyögős kerékpárúton a többi kerékpáros között haladva a kazettáról az utolsó 4 fogaskereket csak erős lejtőn hátszélben tudnám használni kivételes esetben.
Eredetileg közepes kanalas Tiagra hátsó váltó volt a gépen, most Deore hosszú kanalas van rajta. Tehát tudok játszani a hajtómű fogaival és mehet rá elvileg talán 32T kazetta is. Függ persze az első lánckerék méretétől.
A terv az, hogy a ténylegesen használt végsebesség (kábé 45 km/h felett nem szoktam menni) legyen közelebb a hajtáslánc végéhez. Ezért a 48T-ről 46T-re ugrás és a nagyobb kazetta gyakorlatilag pont jó is lenne szerintem.
Az edzős gépen 53/39T a hajtómű, az nem annyira "lányos", jelentsen bármit is a lányos
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #65210 üzenetére
Az a vicc, hogy volt egy osztálytársam általánosban, akinek a szülei a külügynél dolgoztak és több évet éltek Franciaországban. Amikor hazaköltöztek hoztak magukkal egy Sony tornyot. Meg nem mondom milyen típus, de teljesen motorizált dupla kazettás deck, olyan lemezjátszó, hogy gombnyomásra ereszkedik a tű a lemezre. Sci-fi akkoriban.
Azóta is ilyenről álmodom. Persze se helyem, se időm nincs rá. Mostanra az 500 SEK-es kategóriára van pénzem ugyan, de még csak tenni se tudnám sehova.
Szóval el lesz engedve ez is, szép emlék. És never meet your childhood heroes, ugyebár.
És most valami teljesen más. Ez instant get. Városi rohangászós.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #65215 üzenetére
Ja, maximum 13"-os felnivel, mert túl nagy fék tutira nem kell rá. A Caterham árul is ilyesmit.
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #65219 üzenetére
Az edzős elöl 53/39T, hátul 12-25T. Azzal még "simán" lehet tekerni bőven 60 felett is, egyszer megküldtem utolsó fokozatban egy hosszú lejtőn. Persze szemüveg nélkül, így lehetett hunyorítani, mint az expert level hegesztőmunkások.
Az első fokozat 39-25, azzal viszont meredek emelkedőn kell tartani egy bizonyos tempót, máskülönben szinte megszűnik a pedál fordulatszám. Volt olyan futam, ahol kellett kiabáljak az egyesbe leváltó MTB-s illetőknek, hogy húzódjanak le oldalra, mert én nem tudok ilyen lassan menni. Aztán akkor eltekertem mellettük a meredek emelkedőn.
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #65221 üzenetére
Ja, 13"-os felni, aztán sok gumi. Akkor kényelmes lesz.
Igazából szeretnék olyan jó sofőr lenni, hogy ki tudjam használni a peres gumik előnyét. Lehet, hogy csirke vagyok, de még sosem tudtam olyan gyorsan menni tesztpályán, hogy egyértelműen rá tudjak mutatni: csak a gumiabroncs túlságosan ballonos mivolta miatt nem tudok jobb időt futni.
Amikor nézem a 22"-os felniken guruló SUV gépkocsikat akkor csendben vinnyogok a röhögéstől. Magas súlypont, de süllyesztett és keményített futómű. Maximális rugózatlan tömeg és minimális csillapítás a gumik révén. És ezért fizetnek is. Mindegy, nekem csak jobb lesz ha drágábban veszik a kocsit, szóval hajrá.
Aztán amikor a fekvőrendőrön 3 km/h-val óvatoskodnak, akkor a másik sávban én mondjuk 20-al tudok elrobogni a ballonos 16"-os kerekekkel és nem süllyesztett futóművel. Ha pedig pöcsméregetésről lenne szó, akkor a 28"-os bringa kerekeimet úgysem tudják túlszárnyalni a vacak SUV-ok....
-
npera
újonc
Kijött egy új Master Boot Record album. Most ízlelgetem, a floppy drive moduláció még mindig megvan...
-
npera
újonc
Na!
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/06/11/kiderult_mi_hianyzik_a_vw_villanyautojabol/
„A szoftver 256 funkciójából kettő lesz, amely csak később készül el.” - mondta Frank Welsch, a Volkswagen fejlesztési igazgatója. Azt is elárulta, hogy az ablakra vetítő kijelző egyes funkciói nem működnek majd, illetve az Apple Carplay és az Android Auto kompatibilitást biztosító modulok.
Ez tetszik. Kettő a nyolcadikon funkció. Remélem ez a szám HW-limitált és nem lehet több funkciót belerakni. Csak vicceltem.
Igazából mindegy, a kocsi formája állatira bejön még mindig.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #65229 üzenetére
Én nem tudom megmondani, hogy mekkora pedálfordulatnál (cadence), de az országúti bringán tapasztaltam egy jelenséget. Ha elég magas lesz a pedálfordulatszám és erőből tekerek (miből másból), akkor elkezd ugrálni a hátsó része a bringának fel-le. Lehet, hogy túl puha a hátsó kerék, mert csak 9 bar nyomás van benne. Vagy én vagyok túl nehéz. Ez mondjuk sanszos. Onnan tudom, hogy túl magas a pedálfordulatszám, hogy elkezd a hátsó kerék elkönnyülni periódikusan. Olyankor váltani kell. Mondjuk ezt érezni ugrálás nélkül is, az ugrálás a végső figyelmeztetés.
Lehet nekem is kellene fixizni? Vagy inkább fogyni???
Most megint elkezdtem vágyakozni egy Dafne Fixed bringa iránt. Az 56-os méret éppen pici lenne és nincs nagyobb belőle. Nem tudom hova tenni a sufniban. És nincs semmi racionális indokom, hogy vegyek.
Hmmmmm....
-
npera
újonc
Asszony vicces volt. Kapott egy csomagtartót a bringájára és egy olyan vízhatlan oldaltáskát, amit fel lehet csiptetni a csomagtartóra oldalról. Nem egy Vaude, hanem a helyi Biltema vasedény saját márkás olcsó táskája. Esőt bírja ez is, bevásárolni könnyebb vele, mint egy sima hátizsákkal, ami már félig tele van a gyerekek cuccaival.
A csomagtartó egy univerzális cucc, ami az üléscsőre és a hátsó támvillákra csatlakozik. Asszony bringája elég sokat dől el. Vagy zakózik vele vagy feldől vagy a gyerekek feldöntik.
Tegnap jön haza a gyerekekkel az oviból és panaszkodik, hogy a hátsó kerékkel valami baj van. Megnézem és tényleg baj van. Feldőlt a bringa megint és ráesett a csomagtartóra. Ami elferdült és a bal oldali tartója rányomult a hátsó kerékre. De rendesen. Ez mondjuk asszonyt nem zavarta, elég erős ő. Elkezdte tekerni így. Lemunkált egy adag festéket és aztán alumóniumot a tartóból. Aztán elfáradt és elkezdte tolni. Mire hazaért tele volt gumitörmelékkel a hátsó fék, meg a bringa odala és picit égett gumiszag volt. Van erő az asszonykában, nem semmi…
Visszaegyenesítettem a csomagtartót és mutattam neki a hiba mechanizmusát. És bíztattam, hogy legközelebb végezzen egy alap működési feasibility studyt a bringán, ha elfekteti. Pár alapvető dolgot meg kell tanulni, hogy tudja üzemeltetni a drótszamarat. De lelkes és ez a lényeg… -
npera
újonc
válasz blueboi69 #65249 üzenetére
Ilyenkor félek picit. Ha lenne autója vagy a családit elvinné, akkor tényleg addig hajtaná ameddig a hajtott kerekek el tudják húzni a hason a kocsit, ha kitört az egész futómű.
Ennyire nem lehetne nulla műszaki érzékkel lenni, de látható lehet. A gond az, hogy ha láthatóan nem megy, akkor megoldják erőből. És ha egy autóval műveled ezt (erőből), akkor bizony nagy bajt lehet csinálni.
-
npera
újonc
Nagyon jó. Annyira "jól megy" a korona kezelése Svédországban, hogy most a hatóságok kijöttek egy új ajánlással. Hétfőtől ne utazzon senki olyan járművön, ahol nem lehet dedikált helyet foglalni. Tehát busz és villamos és hajó kiesett.
Menjél inkább autóval vagy kerékpárral vagy gyalogoljál.
Ez jó vicc, ha valaki értelmes időn belül oda tud gyalogolni vagy kerékpározni a munkahelyére, de elég sokan használják a tömegközlekedést, mivel nincs kocsijuk vagy túl messze van máshogy.
-
npera
újonc
Nova, azért Kabab sem teljesen normális. TinyCock névre nevezte a TinyHawk quadot.....
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #65263 üzenetére
Én egy ilyesmi táskát vettem, mármint ennek a másolatát.
Ezek a csomagtartó hosszanti csövére kapcsolódnak és egy átlós merevítő csővel stabilizálják magukat.
Asszony táskája ilyen, csak sárga és kisebb. Egy éppen kifutó terméket vettem meg, már nincs a katalógusban.
-
npera
újonc
válasz eattila #65267 üzenetére
Június 15 után asszem lazítanak a korlátozásokon. A gond az, hogy Svédországban most a vírus elég kaotikusan terjed.
A göteborgi déli szigetvilágon például volt egy ökomenikus templomi kórusgyűlés, ahol a vénasszonyok összegyűltek. Elvileg betartották a gyülekezési szabályokat (elvileg!), de most a szigeten tombol a korona. Elvégeztek random 15 tesztet, abból 11 pozitív. Közben a jóidő miatt a kompok dugig tömve mennek ki a szigetekre, ahol fürdenek, döglenek és zabálnak a városlakók. Meg köbméterszám szórják a szemetet.
Elemzik a csatornába jutó vizeletből is a vírus terjedését és most Göteborg nem áll túl jól.
Vicces lesz ez a nyár...
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #65275 üzenetére
Asszonynak 10-literes van, nem tud sokat pakolni bele. És emlékezz, hogy ez kerékpár, tehát a működési alapelve, hogy kiegyensúlyozod és úgy haladsz. Ha sok terhet raksz bele, akkor legrosszabb esetben nem a kerékpár lesz függőleges, hanem a szerelvény tömegközéppontját egyensúlyozod be a kerekek tapadási pontjai közötti egyenes fölé. Mármint egyenes vonalú egyenletes haladás esetén. Dinamikus manőver közben ez változik.
Kapisch?
Röviden: ha egyenesen megy, akkor is dönti picit és nem dől el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- RAM topik
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Kingston Fury HyperX DDR4 memória 2x8GB 3200mhz Alza Garanciával
- 8DB DDR4 3200 Kingston Fury 120 Hónap Garanciával
- Honor 50 - 5G - Posta az árban
- Microsoft Surface Pro 4 12" Touch i5-6300U/8GB/256GB NVME SSD/webcam/2736x1824
- Új! - Garmin Venu 3S - kijelző védő fólia - 18mm Quick Release textil óraszíj
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest