- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz cyberde #59014 üzenetére
Ja, gondolom. Csinálni még sosem csináltam, de néztem sok motoros videót. Hamar történnek a dolgok, ha történik valami.
Volt egy csóka, már tutira nem él. Pascal néven futott. Ő körbement Párizs körül asszem 10 perc alatt forgalomban. Még réges-régen.
-
npera
újonc
válasz cyberde #59025 üzenetére
Lehet nekem sem egy életbiztosítás lenne a motorozás. Ahogy kerékpározom az nem sugalmaz semmi jót.
Szeretem dönteni a bringát. Az abszolút sebesség nem érdekel annyira, inkább relatív. Közel menni el dolgok mellett gyorsan. Meg szűk helyeken gyorsan. Hogy legyen sebességérzet. Kanyarban gyorsan.
Szóval lehet legjobb, ha nem motorozom inkább
Motorral egyébként az erdei ösvényeken felfedezgetés érdekel. Technikás ösvények. Nem gyorsan menni feltétlenül, inkább lassan. Két keréken a lassan néha trükkösebb, mint a gyorsan. Ebben sem vagyok jó, csak mint boldog amatőr művelem...
-
npera
újonc
Nova, good news!
Megvolt az első FPV-szemüveges repülés. Nem toltam túl, mivel az akksik kábé üresek. Kimentem a garázsok mögötti kis füves placcra.
Eachine FPV monitor ment a fűbe, onnan vette fel a saját jelét. 2 db bot antennával.
A szemüveget felvettem bátran és az meg a fejemről vette a cuccot.Próbáltam nem "fejlógatós" állást felvenni, de valahogy egy idő után leereszti az ember a fejét, láttam a saját képemet magam előtt lebegve.
Elsőre kábé 10 méter repülés után inkább leraktam a gépet, mivel a kontraszt és a fényerő valami furcsa értéken volt és a fű teljesen egybefüggő fekete massza volt. Azon állítottam és utána jött a képanyag, amit már lehetett használni.
Most fut a render, egymás mellé raktam Vegas alatt a Fatshark és az Eachine képét.
Valami miatt nem lett ugyanakkora, ezt majd még vizsgálom. Ki kell lessem a fájlokból, hogy milyen az eredeti méret, a codec, a framerate és hasonlók.
A monitorhoz képest az élmény ég és föld. Most ténylegesen úgy éreztem, hogy "repülök" és nem egy bélyeg méretű képet próbálok nézni az erős fényben, miközben körülöttem minden megpróbálja elvonni a figyelmemet. A gyomrom nem kavarodott fel, nem szédültem. Kanyarban mondjuk nem kell elkezdeni testtel beledőlni a kanyarba, elsőre azt majdnem eljátszottam....
-
npera
újonc
válasz cyberde #59189 üzenetére
Értem a mondandódat és abszolút másra gondoltam. Nem a negatív sztereotípia erdőben motorozásra gondolok, amikor csak széterodálom bütykös gumival a hegyoldalt és teljesen nyitott kipufogóval üvöltetem a gépet.
Itt lehet. Persze szabályok betartásával. Kempingezni is lehet "bárhol", egy éjszakát bárhol ahol nem privát telek.
ROUTE OVERVIEW
The Swedish route uses small tarmac and gravel roads though the beautiful landscape. Half way you will cross over to Norway for a while. Then you head back into Sweden again further north. For most of the Swedish TET you will be traveling in the forest without any contact with other humans. You will notice how long Sweden is and how sparsely populated.
Due to Allemansrätten you can camp everywhere as long as you don´t disturb anyone and make sure to leave no sign of your stay. -
npera
újonc
Ez eszetlen nagy királyság volt.
Még amikor bedájolt a 8 db-os 18650-es bringalámpa akksipakk, akkor levágtam a dugóját, hogy valamire csak jó lesz.
És most jó lett.
A Fatshark akksikon ilyen "hordó dugó" (barrel connector) van, 5,5 mm-es belső átmérőjű. És pont ilyen volt a lámpáé is.
Most forrasztottam XT60 csatiba AWG14-es szilikonos drautot, ment rá sok zsugorcső és összeforrasztottam a dugasszal. Jó sok törésvédő zsugorcső rá, aztán hadd szóljon. Most sikerült feltölteni a pakkot, öröm és bódottá.....
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #59312 üzenetére
Én térdig érő BIB shortban megyek melóba és van alatta kán-kános lábmelegítő is....
Hazafelé a neoprén fejvédő helyett finom hálós bandana van a sisak alatt. És most már jó lenne a kabát helyett egy mellény is.Reggel még 5 fok van, de délutánra durván bedurran az idő és van 17 fok is.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #59324 üzenetére
Ha a gyerekek kinőnek az éppen aktuális nagyon durván húzós időszakukból, akkor meg lehet próbálni. Stockholm az speshul hely, ott tényleg nem teljesen normálisak. A szindróma miatt.
Ha a családi állapotok lenyugodnak és nem kell állandóan kékfénnyel vonulnom, akkor visszatérünk erre. Én egy Sintesi Morzine géppel tudok felvonulni, azon egy gramm titán nincsen. De annál több alumónium
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #59337 üzenetére
Én télen -10 körül hordtam ilyen csősálat vagy minel mondják. A kábé 8,4 km-es út felénél már nedvesre lélegeztem, aztán utána csak egy egyre terjedő nedves folt volt a szám előtt. Közben a borostámra meg ráfagyott a dér.
Nekem ez nem működik.
Arra gondoltam, hogy majd veszek olyan mintás csősálat, amin halálfejes (koponyás) motívum van és néha felveszem autózás közben, aztán akkor át lehet nézni más autókba a városban és lehúzott ablaknál lehet üdvözölni a nyugdíjasokat. Vagy valami hasonló. Még nem dolgoztam ki a koncepciót. Lehet bringáról egyszerűbb lenne, mert azon nincs rendszám. Bár a kék bringa sárga markolatokkal, narancs kabát és sárga hátizsák kábé egy rendszámmal egyenlő. Így inkább lenyugszom és nem hülyéskedek....
-
npera
újonc
válasz NauTiLUS_HUN #59345 üzenetére
A svéd rutin szerint régi kenyéren (egybe egész, nem szeletelt) kell átcsorgatni a löttyöt, utána iható. Az íze nem lesz jó, de beb*szni lehet tőle.
-
npera
újonc
Ma 4:50-kor keltem, 5:28-ra benn voltam. Transzport kocsit felvettem, aztán irány a tesztpálya, ahol meg kellett újítani a licenszemet. Ebédre értem haza, aztán 13:30-ra elkészültem a heti 24 órámmal és mehettem haza. Most maximum 24 órát dolgozhatunk egy héten, egy percet sem többet.
Hazaérve elkezdtem terápiás forrasztással foglalkozni. Az lenyugtat.
Csináltam egy rendes csatlakozót a töltőre. Eddig úgy bohóckodtam, hogy volt 2 db banándugó bedugva a töltőbe, amin volt krokodil csipesz. Még 2009-ben rittyentettem egy olyan kábelvéget, aminek az egyik fele XT60, a másik fele pedig egy eltérő hosszúságú fekete és piros draut. A rövidzárt elkerülendő. És rá volt csiptetve a krokodil a kábelvégre....
Most akkor levágtam a krokodilt a kábelről és forraszottam rá közvetlenül XT60-at.
Aztán csináltam egy olyan kábelt is, amivel az ISDT Q8-at lehet majd tápláni. Arra ment olyan banándugó, amibe bele lehet dugni keresztben egy másik banánt. A másik vége pedig XT60-as, ami az ISDT Q8 DC-in csatijába megy. Ugyanaz, mint egy Li-Po kontakt, mert elvileg arról is lehet táplálni.
A terv az volt, hogy egy harmadik kábelt is csinálok, egy XT30-as kábelvéget a kis akksikra. Volt itthon 1 db XT30-as csatim, így óvatosan próbáltam forrasztani. Hát, nem sikerült. A hőtől elferdült az egyik láb, pedig próbáltam módjával melegíteni. Alighanem ott hibáztam, hogy a beforrasztott kábel lelógott és a tömege elhúzta a felforrósodott csatlakozóban a tüskét oldalra. Ezt hazavágtam....
A terv az, hogy az Avant X3 EVO-hoz veszek kábé 850 mAh akksikat, aztán ha csak XT30 lenne, akkor forrasztok egy olyan pigtailt a gépre. Akkor mehet akár JST vagy XT30 bele.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #59390 üzenetére
Szerintem te még nem dolgoztál nagyobb cégnél. Abszolút nem állnak a feltételezések. Csinálod amit mondanak vagy mész. Lehetsz Master Black Belt vagy akármilyen tótumfaktum expert. Nem számít. Ha az éppen aktuális céges politikai helyzetben széllel szemben próbálsz hugyálni, akkor úgy raknak ki, mint a macskát.... Olyankor a tudásod vagy a tapasztalatod hirtelen sokadrangú faktor lesz. A fő faktor az, hogy visszapofáztál és szálka vagy valamelyik nagyfőnök szemében. Onnan már veszett fejsze nyele.....
És akkor meg lesz oldva, hogy nem fogsz semmiféle végkielégítést kapni, mert te leszel a feketeseggű.
A végén már te akarsz majd menni, aztán egy kegyes közös megegyezéssel mehetsz isten hírével.
Láttam már sok ilyet. Nagyon komoly tapasztaltú emberek mentek a levesbe. És senkit nem érdekelt a főnökök között, hogy a többiek mit fognak szopni utána. Oldják meg. Ha pofáznak, akkor mennek ők is. Empower the teams, be proud.
-
npera
újonc
válasz Samott #59474 üzenetére
Ha kijön a következő generációs Tesla hajtáslánc, akkor majd sok helyen megy a fejvakarás. Mert még kábé sehol nincs a nagy többség a jelenlegi Model 3 hajtáslánc utolérésében. Az integráció, a hatékonyság, a felhasznált technológia tartalom és a teljes csomag együtt nem alapfokon ütős.
Vicces lesz a következő 5 év az autóipar számára. A mosolyos majd mindenki, csak a könnyek lesznek igaziak
-
npera
újonc
Nova, megyek végig az új Igorr albumon. Egyre több számot jelöltem be kedvencnek, akkor majd kocsiban is lehet nyomatni, amikor asszony nincs ott. A gyerekek többnyire élvezik a minőségi zenét, nekik nem gond
-
npera
újonc
Én még sosem kaptam maszkot. De tegnap is láttam egy maszkos embert. Ez volt a 4. vagy 5. maszkos illető asszem amióta maszkolnak....
-
-
npera
újonc
Nova, ez érdekes volt. A teljesen sima non-diversity modul egy omnival simán végigvitte a garázst. És bónusz: közben az Eachine átment hangyák háborújába és eldobta a DVR-jelet...
-
npera
újonc
válasz Phülöp #59555 üzenetére
Pedig az az igazi kihívás. Amikor van egy szépen berendezett lakás (ház) ahol nincs gyerek. Aztán jön egy-kettő vendégségbe. És hirtelen elég sokmindenről kiderül, hogy törékeny.
Agglegény cimbora járt így. Gyerekek benyomták a nagyon nem olcsó limitált szériás hangszóró tweeterét, mert olyan, mint egy gomb. Meg leborult pár dolog, ami szépen ki volt rakva dekorációnak.
Nálunk a lányom a TV-t verte be lapáttal, az eléggé megmaradt. Meg amikor a fiam leszedte a hangszóró "rácsát" és a földön tologatta. Jó mókák ezek, és akkor még a folyadékos dolgok még nem történtek meg
Tutira nem kell gyerek? Egy új dimenzió mindenben
Ma például a lányom önállóan felfejlesztette a kerékpáros elindulást. Eddig én löktem meg a kezdeti sebesség elérése érdekében, aztán tekert magától. Ma elkezdett lábbal gyorsítani picit, aztán nagyon szépen belelép a pedálba és hajt. Apa nagyon büszke
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #59556 üzenetére
A feleségem megmondja. Emlékszem, amikor együtt elmentünk valami outletbe és kábé 3 másodperc alatt talált leértékelt nadrágot a méretemben. Elkezdtem okoskodni, hogy ekkora nadrág minek, ez egy sátor. Aztán felpróbáltam, és mintha rám öntötték volna....
Így van ez....
Én ruhavásárlástól teljesen zombi leszek. Amikor asszony ruhákat néz, akkor az valami agyhalál közeli állapotba taszít. Nem tudom miért, de egyszerűen olyankor nem bírok létezni sem.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #59625 üzenetére
Nekem erős szélben tekerésből ez az emlékem van. Csak úgy kimentem edzeni és a kompnál már éreztem, hogy ez durva lesz. A kompon túl a szárazföldön (mi lakunk a szigeten) teljesen nyílt terep volt és amikor telibe megkaptam a szelet, akkor erősen elgondolkodtam az élet értelmén.
Eltekertem egy faluig, ahol meg szoktam fordulni egy másik kört tekerve, aztán onnan majdnem optimális hátszél volt visszafelé. Az út kanyargásától függően többnyire a hátsó +/- 45-fokos kúpból fújt a szél. Így lehetett döngetni rendesen. A komp felé volt egy hosszú egyenes minimális lejtővel, ott megküldtem rendesen, ott kezdődött 5-el a sebesség.
Közben persze muszáj volt elővenni a mobilt filmezni, de erősen fogtam, mert alá akart kapni a szél is kicsavarni a kezemből. A 2-ujjas fogás nem lett volna elég.
-
npera
újonc
Azt olvastátok, hogy Kim Jong Un utódja Dennis Rodman lesz?
-
npera
újonc
Ha van fordulatszámmérő, akkor tudod tartani kábé 2000-2500/min között a fordulatot. Akkor már tölt eléggé. Mondjuk fárasztó 10-15 percen át úgy tartani (én már csináltam ilyet teljesen más okból a vágóhídon), meg néznek az emberek.
Menni nem opció vele? Akkor a váltó és a motorolaj is jobban fel tud melegedni és regenerálódni.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz FőDudu #59713 üzenetére
Van olyan is, amiben nincs visszatérő ág. Annyit nyom előre, ami kell és kész. Fogalmam sincs, hogy az éppen milyen.
Ha áll a kocsi sokat, akkor egy idő után nem lesz jó neki. Van követelmény arra nézve, hogy mennyi ideig kell panasz nélkül induljon és mennyi idő után lehet kisebb (!) zavar a működésben. Persze OEM válogatja mi a megengedett. És 1000 paramétertől függ ez is.
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #59743 üzenetére
Az 1 tonna körül van menetkészen?
A miénk egy Verso, az gondolom magasabb és szélesebb és nehezebb. 1560 kg a menetkész tömege. Városban nehéz "meglendíteni", városon kívül meg nagy a légellenállás.
Mondjuk ameddig 10 liter alatt van a fogyasztás addig igazából kábé mindegy. Úgyis bringázok szinte mindenhova.
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #59746 üzenetére
Megnéztem, a svéd oldal szerint az 1,2-literes Ignis 972 kg. Az majdnem annyi, mint a Wartburg 353W Tourist volt. Ez mondjuk tényleg eléggé fürge lehet. A 90-lovas motor leforgatva gondolom úgy viszi, mint Floki a lábtörlőt. Ebben az a legjobb, hogy nincs sok tömeg, amit meg kell lódítani. Szóval városban sem lesz tragikus a fogyasztás. Meg fekvőrendőrön nem szenved úgy a futómű, mint egy bitang nagy SUV a rettenetes 22"-os felnikkel.
Jók ezek a kisautók, városba ilyen kell.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #59704 üzenetére
Nova, nem sikerült tovább visszafogni a buy now ujjamat. Megnyomtam a gombot. Akkor majd 3 hónap múlva vélhetően jön a pakét...
GEPRC PX2.5 váz
GEPRC F7 stable stack
GEPRC 1206 4500 kv motor (legyen nyomaték és ne visítson, mint egy malac)
CaddX Ratel 2.1 mm sárga kamera (nem villog úgy, mint a Micro Swift)
FrSky XM+ RX
Mindenféle Gemfan és Emax 2,5" prop (sok)
3S 550 mAh XT30 GNB akksiból 5 db
Pro58 modul szemüvegbe, hozzá Achilles programozó és printelt tok
MenaceRC patch antenna
Foxeer Lollipop 3 omni antennaAz Avant X3 EVO-hoz meg helyi boltból rendeltem 4 db 3S 850-es Tattut. Ez kábé 3-4 nap alatt ideér. XT60 volt csak, de akkor forrasztok rá egy olyan malacfarkat is. Aztán akkor lehet JST vagy XT60....
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #59751 üzenetére
Még egy ilyen "FPV"-hátizsákot is pattintottam, mert akkor nem egy kupacban karcolja egymást a rádió és a szemüveg, meg a sok akksi.
A cikkben 13-dodósnak mondják, ez elvileg mindennek a legalja. De szerintem ők még nem látták az én hátizsákomat korábban, mert szerintem az volt mindennek a legalja inkább....
-
npera
újonc
Ebbe nem mennének nehéz dolgok. Csak külön akarom rakni a viszonylag érzékeny rádiót (van rajta minden kis vékony kapcsoló, meg a 2 gimbal), valamint a szemüveget és akksikat. Most egy szimpla 1-rekeszes zsákba tudok beborítani mindent, ami nem optimális. A quad meg lóghat rajta kívül. Bringával ki tudok menni valami lokációra vagy extrém esetben kocsival.
-
npera
újonc
Holland dashcam. Az elején még van egy ködös rész. Simán rongyol tovább a ködben kábé mindenki. Aztán meglepődés
-
npera
újonc
Na, lányom lázas.
Most akkor kíváncsi vagyok, hogy sima megfázás vagy the real deal?
Tegnap kinn rohangásztak egész délután a barátnőjével és körbebringázták a falut. Elvileg volt rajta elég ruha, de lehet mégis megfázott. -
npera
újonc
válasz -NoVa- #59767 üzenetére
Főnököt megkerestem SMS-ben, az első mondás az, hogy ha a gyerek tünetmentes, akkor még 48 órát maradjak otthon én is.
És megint benn van az irodában az a nyűves HDMI-DP konverter. Szerintem veszek egyet itthonra. A rettenetes G3-as HP laptopon csak DP van és a HDMI kábel nem működik. Viszont az én asztali gépem már foglalja a DP-csatit a monitoron, így csak a HDMI maradt.
Tudom-tudom, eléggé 1st world problem, be is fogom a pofámat...
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Horgász topik
- Vicces képek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Kingston Fury HyperX CL 16 DDR4 memória 2x8GB 3200mhz Alza Garanciával
- Kingston Fury Beast Black CL16 DDR4 memória 8GB 3200mhz Alza Garancia
- Honor 50 - 5G - Posta az árban
- Microsoft Surface Pro 4 12" Touch i5-6300U/8GB/256GB NVME SSD/webcam/2736x1824
- Új! - Garmin Venu 3S - kijelző védő fólia - 18mm Quick Release textil óraszíj
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest