- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Eladatnák az Ubisoftot
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #39225 üzenetére
Van a csoportban 2 gyerek, akik "hiperaktívak" (magyarul neveletlen tahógyerek a kifejezés, azt hiszem), velük különösen sok probléma volt, amíg nem jött egy svéd mércével keménykezű idős óvónő és egy speciális pedagógus.
Sajnos van 2-3 család, ahol a gyerekek alapvető higiéniája sem szempont és akkor is viszik őket oviba, ha a gyerekből ömlik a takony vagy elkapta a hányós-fosós vírust és erősen fertőző (a szabály szerint az utolsó hányás után még 48 óra karantén van). Ezek a kölykök voltak tetvesek, de ezt sem vették figyelembe, így kábé hónapok óta megy körbe a tetű. Mi mossuk a gyerekeket, kapnak friss ruhát és fésültem is a hajukat tetűfésűvel rendszeresen. A tetvet két ilyen fésülési ellenőrzés között kapták el, nem volt sok szerencsére.
Érteni vélem, amit írsz
-
npera
újonc
Használt állapotú iPhone X valakinek? A kedves fiatalember olcsón felszámítja....
Az állítása szerint bár hibás, de nincs szolgáltatóhoz kötve. Csak 1000 SEK. Valaki?
Az eladó vonzódik a motoros meghajtású járművekhez, amint a profilképe is bizonyítja.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #39230 üzenetére
Nem ismerem a koperi börit, de amikor én a Borås RISE kutatási és fejlesztési központhoz navigáltam Google segítségével, akkor az egy kerékpáros- és gyalogösvényt autó által járható útnak vélt és odanavigált a böri bejáratához, majd bedobta a törölközőt.
A "kaput" (elég durva erődítményről van szó, a kapu kifejezés kicsit gyenge ebben az esetben), a kerítés magasságát, a rajta levő szögesdrót mennyiségét, a látható és nem látható spektrumban működő fényszórók mennyiségét és a kamerák özönét megtekintve egyből levágtam, hogy nem a jó kapun próbálok behajtani.
Lehet ez valami kis könnyebb fokozatú intézmény, mert egy rendes börit azért még egy magamfajta amatőr is felismer elég jól.
Itt egy street view link, elvileg oda tudod fordítani a kamerát a kapura.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Nekem múltkor feljött valami svéd munkáspárti reklám. Azonnal bejelentettem, hogy fake news és, hogy sértő tartalom
Itt a helyi adok-veszek fórumok vannak tele ilyen spambot izékkel. Valami kép vagy videó és alatta scammer link, amire lehet bátran kattintani.
Egy ideig szexhírdetésre vivő link jelent meg olyan animált kép alatt, ami durván sértett minden szokásos határt, de a nagyon lassú folyású animáció miatt az automata filtereken simán átcsúszott. Azóta gondolom megtanulta az algoritmus azt is, de addig ment simán.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz Grillo #39254 üzenetére
Igen, értem a referenciát
Ebben a rivjúban elmesélik, hogy mit műveltek a márkával. Mondjuk úgy, hogy volt fejlődés rendesen. 2:12-től mesél a fejlesztésekről.
- Egy fiatal srác lesz a CEO 2014-ben.
- Harris Performance céget felvásárolták 2015-ben. Ők tudnak vázat csinálni.
- Átvettek a Suzukitól befecskendezéshez értő mérnököket.
- 2017-ben építettek egy R&D központot Leiceshire megyében, közel a Triumph főhadiszállásához, aztán átcsábítottak mérnököket és tesztpilótákat.Az első modell, amin a fentiek elkezdtek látszódni a Continental GT és a testvérmodellje az Interceptor.
-
npera
újonc
Bloodhound 550 mph-ra tolta a tesztelés közben. Remélem lesz ebből még Mach 1 feletti sebesség is.
-
npera
újonc
Nova, good news!
Bekapcsoltam a rádiót és 7,4V-on van a feszültség az IKEA Ladda barna cellákban még mindig. Ez tényleg nem sül ki magától olyan gyorsan. Most már van 2 db TJUGO töltőm is, így egy menetben fel tudom tölteni a 6 akksit igény esetén.
-
npera
újonc
Nagyon szépen szétfúrt felni XC60-ra. Vegyétek bátran
Egy helyi makákó árulja. Bámulatos. -
npera
újonc
válasz ncc1701 #39270 üzenetére
Technikailag megoldható, hogy egy kis teljesítményű szivattyű rohadt lassan csepegteti bele a benzint éjszaka. Reggelre készen lesz.
Este rádugod, aztán reggelre belemegy maximum 20 liter mondjuk. Sosem kell benzinkútra gondolnod többet, mindig teli tankkal indulsz otthonról.
Ha nagyon akarod, akkor megoldható, hogy 80%-os tanknál megálljon a szivattyú....
-
npera
újonc
Néztem a posztokat. Van ahol valami 17 kW-on tölt a "gyorstöltő". Ez lassan már beleesik az OBC-k sebességébe, így mondjuk aztán lehet nézni a szürke betonfalat elég sokáig a parkolóban.
Én ekkora utat úgy terveznék, hogy lehetőleg iOnity vagy hasonló nagysebességű töltők között haladnék csak. Akkor valamennyire tervezhető a dolog, mivel látod a neten mennyi töltőfej szabad és nem lutri, hogy az 1 db töltőn lóg-e valaki.
Most terveztem egy Lyon-Göteborg szakaszt az A Better Routeplanner tervezővel, amit talán Wizard mutatott. Az Ioniq kábé 80-110 km-es szakaszokat kívánt és 14-32 perces töltéseket jósolt a rendszer.
Egy iOnity töltőfejes töltés 8 EUR mondjuk, tehát pénzbe kerül. A LIDL lehet még ingyen van Németországban, az úgy persze olcsóbb.
-
npera
újonc
A végén egy
lyenőhülyenő szembeforgalommal hajt egy ML telekjáróban, aztán ráparkol a villamos vonalára. De sebaj. Az utazóközönség lerángatja a kocsit a sínpályáról, aztán a villamos haladhat. Arra tudok gondolni, hogy a kerékjárati íveknél a lemez kicsit hupás lett... -
npera
újonc
Én most kicsit ördög ügyvédje leszek.
Nálunk van a nappaliban egy sztereó cucc, amin főleg asszony és a gyerekek hallgatnak zenét vagy táncikálnak. Én az esetek 1%-ban használom csak, amikor nincs itthon senki.
A számítógépen lóg egy mini DAC, azon egy mini erősítő és azon egy pár nagyon büdzsé hangszóró. És valami elképesztően jól szól ez is, főleg az árához képest.
Kedvelem a minőségi zenét, kedvelem a minőségi berendezéseket. De arra a pici időre, amíg ténylegesen tudok zenét hallgatni ez is tökéletes.
A helyi Hifi Klubben nevű boltban meghallgattam hasonló méretű cuccokat egy kapcsolható falon, ahol a kiscsaj gombnyomásra váltott ide-oda a hangfalpárak között. Vittem saját zenét, amit ismerek és leteszteltem.
Dali, Bower and Wilkins és Cerwin-Wega cuccokat vetettem össze a bolt saját márkás Argon cuccával. Azon belül van 4"-os és 5"-os hangszórós is. A 4"-os is egész jól adja a közepet és mélyet, az 5" már-már túl soknak tűnt.
A vicc az, hogy kisebb szobába ezek a büdzsé hangszórók is elegek lehetnek, hacsak nincsenek nagyon komoly igényeid. Erősítőből azt érdemes kitalálni, hogy akarsz-e távirányítani vagy elég-e a tekerős hangerő.
Sztereó erősítőből lehet hagyományos deckes cuccokat választani, de ezek a kis SMSL (Shenzen Audio) cuccok is eléggé jól szólnak ám. Kábé akkora, mint egy margarinos doboz és olyat szól, hogy csak nézel.
-
npera
újonc
Nagyobb Cerwin egy klubban nyomott olyan hangnyomást egyszer, hogy haza is kellett menjek, mert nem bírtam tovább. Még 2007-ben afterwork volt a Hard Rock Café nevű létesítményben és este 6-tól emelték a hangerőt szépen folytonosan. Kábé 9-re már túllépte a fájdalomküszöböt nekem, de ettől függetlenül impresszív volt a sok Cerwin hangláda.
Az XLS-15 szerintem nálunk a falat is kinyomná a nappaliban.
Amikor még nem volt plexi az erősítő előtt, akkor a fiam még 2-évesen talán odamászott az erősítőhöz és rátekerte a hangerőt kábé 2/3-ra talán. A nappaliban volt a cucc meg a fiam, mi meg a konyhában. Szépen nyugodtan szólt valami zene, amit asszony szeret, aztán hirtelen k*rva hangot lett.
A fiam teljesen bepánikolt és a hasán fekve vergődött és üvöltött, csak éppen nem hallatszott a zenétől. Gyorsan letekertem a cuccot, utána nem is piszkálta egy ideig. Aztán felraktam rá plexit.
-
npera
újonc
Még egy ötlet. Kisebb szobába néha zenét sztrímelni Sonos sem rossz. Bővíthető elég erősen. És az tényleg streamre van. El lehet kezdni egy egységgel. Ha kevés, akkor lehet kettőt összerakni sztereónak.
Van erősítőre köthető egységük, amivel egy akármilyen régi sima sztereó erősítőből is lehet sztrímelős cucc.
A lakásba akárhova lehet rakni a hangszórókat, aztán "zónánként" lehet vezérelni.
Ha a konyhában szól mondjuk Hammerfall krumplipucoláshoz, akkor a nappaliban mehet még Madonna akár. Mindenki sztrímelhet a saját mobiljáról.
Új IKEA hangszórók és lámpás hangszórók is érdekesek lehetnek. Kompatibilisek a Sonosszal elvileg.
Azt hiszem egy "hibájuk" van, nincsen benne mikrofon, így az automata Sonos kalibrációt nem lehet vele megcsinálni, valamint a különféle netes asszisztensek sem mennek vele. De mióta Nova linkelte a csodás netes asszisztens támadási lehetőséget talán nem is olyan nagy hiba ez.
-
npera
újonc
Ruszkik. Van benne pár látványos mozzanat.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #39497 üzenetére
Itt egy Model 3 Standard Range Plus (RWD csak) 549,9k SEK.
És akkor arra jön még a téli kerék 22,2k SEK, valamint a vonóhorog 12,1k SEK. Valamint a "kötelező" 66k SEK-es autopilot kiegészítő.A totál így már 650,2k SEK.
Akkor van egy lebutított térképes (nincs szatelit nézet) és lebutított zenés sztrímes olcsó rádiós autód még mindig elég jó beltérrel (de nem Performance vagy Long Range minőségben).
Ekkor van 409km WLTP range nyáron. Télen mondjuk 300. És még mindig elég jó gyorsulás, bár azt a valóságban kábé pont letojom, ha kevesebb, mint 10 sec 100-ra.
A töltés nem tudom le van-e butítva vagy a későbbi upgrade lesz-e lebutítva mondjuk sebességben. Talán még a frissítések sem ugyanolyan ütemben jönnek az olcsóra, ha jól emlékszem.
Oké, még így is kábé kenterbe ver mindent, ezzel nehéz érvelni. De nekem nem 45k-ból jönne ki egy realisztikus Model 3.
-
npera
újonc
Angol lordok és lordnők. Van benne pár erősebb részlet.
-
npera
újonc
Nálam is beindult a daráló.
Van egy probléma egy meg nem nevezett elektromos géppel egy meg nem nevezett projektben. Most mindenféle experttel megy a brainstorming és workshop, tesztelési terv és különféle scenariók.
Közben én vagyok a product owner a csoportban a következő 3 hétre, mivel a rendes PO most egy beszállítónál van és egy protó széria építését menedzseli. Most jön az IP-hét, aztán a következő 12-hetes PI-periódus megszervezése. Ezt most én menedzselem, van vele meló.
Mellette 3 ember felmondott a csoportban, így elég sok feladatot át kellett szervezni és rám is fröccsent a matériából
Viszont vannak jó hírek is: ma reggel 96,8 kg-nál jártam már
Találtam egy érdekes álláshirdetést is, még azt is megpályázom esetlegesen. Zajlik az élet…. -
npera
újonc
válasz WiZARD #39692 üzenetére
Állat. Kábé ilyen kellene legyen a jövő autója, csak a legömbölyítést kellene még picit jobban elengedni. Túl sok a rádiusz. Ha picit szögletesebb lenne, akkor szercsizném és lávcsiznám.
Gyereket oviba vinni pont ilyen kell. Vagy a nagyvárosi dzsungel kihívásait legyőzendő. Autópályán egy bizonyos mennyiségű szélzajt vízionálok, de ha elég erős a hifi benne, akkor az sem gond.
Kicsit olyan, mintha a 90-es években megpróbálta volna valaki elképzelni, hogy milyen lesz a jövő. És a Suzuki Baleno vagy a Prius+ ellenében sikerült is nekik.
Az egésznek alighanem az a háttere, hogy annyira kezd egyenesben lenni a Model 3 és a Model Y gyártása, hogy Musk agyi kapacitásának egy jelentős része szabad és megint tud alkotni
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #39703 üzenetére
Én alapvetően egy modellt szeretek az Auditól, a már kifutott első generációs Audi R8-ból a V10-est. Az összes többi dizájnja picit túl sok nekem. Nehéz megfogni, mert Star Trek alapvetően az összes, de az MMI-től hülyét kapok.
Q5-ből egy hibridet próbáltam. Elképesztően nyomorúságos hatást keltett a powertrain, csak felidegesített az egész autó. Túl nagy, túl nehéz, túl van tolva az egész dizájn.
A most aktuális A6-ból a V6 dízel tetszett, az egy letűnt kor feltöltését hozta. Elképesztően nagy turbo lag, aztán elképesztően kulturálatlan boost és lefújás. Igazi paraszt kocsi, az bejött. Kivéve a beltér dizájnja, a teljes műszerfal, középkonzol, az összes kezelőszerv, a navigáció, a gombok és a tekerők. Az elképesztően pocsék, de ahogy lenyomod a hosszú pedált, aztán 2 másodperc múlva felépül a turbónyomás és elkezd igazi paraszt módon fújva tolni, aztán gázt felengedve lefúj, na az parádés. Maga a kocsi egy silány portéka, de az a motor egy 90-es évekből szalajtott relíkvia, csodás
-
npera
újonc
Ma van a Black Friday? Mert akkor megint nem veszek semmit
-
npera
újonc
Majd megnézem a Tesla pickup videót és megpróbálok visszaolvasni.
Most péntek délután jött a kiscsaj legjobb barátnője itt aludni. Úgy volt, hogy szombat délután jönnek érte a szülők. Aztán szombat késő este, aztán inkább mondtuk, hogy akkor maradjon még ma éjjel is. Aztán majd délelőtt visszakapják.
Reggel volt minibalett, közben előkészítettem az ebédet, aztán elhoztam őket és csináltam sörös tésztában rántott tőkehalat krumplipürével. Utána úszás a lányoknak, a feleségem meg addig szaunázott a kiscsávóval. Aztán palacsinta, majd újabb adag játék és foglalkozás.
Aztán este vásárlás, mert megitták az összes tejet és holnap reggelre kell melegszendvicshez alapanyag.
Most van talán egy óra nyugalom, aztán jön az esti "műszak".
Holnap reggel a fiam úszik, aztán meg jön egy cimbora vendégségbe és arra fogok főzni. Vélhetően rántott csirkecombot (a lányom kívánja) és rántott gombát (azt meg én).
Majd visszaolvasok...
-
npera
újonc
válasz FőDudu #39929 üzenetére
WTCP-51 nem jobb?
Mert akkor olyan kéne.
Én a drónokat egy 199 SEK-es nem túl márkás cuccal forrasztom. Dibotech 48W.
Van rajta be- és kikapcsológomb, ami egy extra korábbi pákámhoz képest. Azt csak be kellett dugni, aztán ment. Nem túl jól, de ment.
-
npera
újonc
válasz Grillo #39879 üzenetére
Egy kiscsajnál szerintem kevesebb macera van vele,d meg nem is öltözöl át különféle királykisasszony ruhákba naponta 3x, szóval felőlem....
Most vittem vissza a kiscsajt a szülőkhöz, aztán nagybevásárlás. Most pihengetek a kis póksarkomban egy fél órát, aztán kaja, aztán kezdhetem is előkészíteni a vacsorát.
Ma reggel 96,3 kg voltam már csak, de vacsorára lesz rántott csirkecomb, rántott gomba, pityóka és saláta. Majd megpróbálok kevés pityókát enni. Süti nem lesz. De lesz bor. Megpróbálom nem meginni az egész bag-in-boxot. Ha csak egy üvegnyit iszom, akkor az egész jó a korábbi tempómhoz képest.
-
npera
újonc
Ja. Vásárlással éppen végeztem, a parkoló másik végében egy savanyúboszorka (svéd kifejezés: surkärring) elindult egy Nissan Micra gépkocsival. A bal-hátsó ajtó csak be volt hajtva, amikor nincs még egy kattintásra sem becsukva, csak odahajtva. A parkolóból kihajtva jobbra kanyarodva az ajtó kitárult teljes szélességben, de a feminista észre sem vette, hanem ment tovább. Következő kanyar újra jobbra, ajtó továbbra is tárva-nyitva, mivel bekattant a határoló neki és nem ment elég gyorsan, hogy a szél benyomja. Aztán átment egy körforgalmon és elhajtott a belváros felé nyitott ajtóval. Később lehet felgyorsult annyira, hogy a szél benyomta az ajtót, azt már nem láttam.
Az egyenjogúság Svédországban fontos dolog, nők is vezethetnek autót....
(nem minden kerültben, ahol a sharia rohamosztagok őrködnek, ott nem történhet ilyesmi....)
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #39942 üzenetére
A megfelelő sharia kerületekben csadorban ülnek az anyósülésen és kussolnak erősen. Amelyiken nem full nindzsa csador van (csak a szeme látszik), hanem fej körül kendő ott látszik, hogy szerencsétleneket úgy szétvegzálják a szerető férjük, hogy kábé egy generációval idősebbnek tűnnek. Hiába a felesége, mert úgy néz ki, mint az anyja.
Amikor a gettóban laktam és bringáztam keresztül egy másik gettón melóba menet, akkor a bringából tökéletesen belátni a szembejövő kocsikba és volt lehetőségem megfigyelni.
Iszonyatos, hogy miként "tartják" a nőket, a sok megaláztatás és kegyetlenség miatt kábé duplán öregszenek. De persze erről beszélni is rasszizmus....
-
npera
újonc
Pár éve volt egyszer 4 napos óra egész november hónapban. Most is közel járunk, eddig novemberben összesen volt 10 napos óra. Hétvégén állítólag jön a napsütés, de vele a hideg is. Ugyanis most 7-9 fok körül van a hőmérséklet, vagyis túl meleg van. Akkor lassan át kell rakjam a szöges gumit a bringára.
-
npera
újonc
válasz #09908736 #40064 üzenetére
Nekem van két nem közvetlen kollégám aki átment nővé férfiből. Az egyiket nem ismertem előtte, csak utána. Az ő esetében arra reagáltam, hogy mennyire durván jó vádlija van a nőnek, ahhoz képest, hogy nő. Biztos bringázik. Én már csak ilyen beszűkült vagyok
A másik illetőt ismertem korábbról, de csak felületesen. Ő eltűnt fél évre, aztán amikor megjelent, akkor lépésenként ment egyre tovább a műtétekkel. Egy idő után minden látható testi elemet átvarratott, a nem láthatót nem firtattam. Vele kapcsolatban volt egy kissé kellemetlen élményem, hogy amikor nyáron a könnyű bringás mezben járkáltam reggel és délután az öltöző és bejárat között, akkor ha látott akkor nagyon nézett és csillogott a szeme, ami nekem picit kényelmetlen volt. De egyébként azóta is látom néha, köszönök is neki meg beszélgetünk KV-gépnél ha éppen úgy jön a véletlen.
Ezek elég komoly döntések, mert kábé minden más lesz utána.
Ha csak hülyéskedésből írtad, akkor mondjuk át is ugorhatod a hozzászólásomat persze....
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #40071 üzenetére
Ma majdnem vettem egy Marshall BT-hangszórót, hogy legyen mit hallgatni a bringa karbantartása közben.
Acton II lett volna 600-ért (1600 körül van egyébként), de a csávó csak beígérte, hogy eljön a találkozóra egy térre de nem jött. Az üzenetekre nem válaszolt, fél órát vártam rá, aztán hazajöttem.
-
npera
újonc
Ez is jó. Marlon Kawa W650-et támaszt fel.
-
npera
újonc
Még Marlon. Gabibácsi nézze meg amikor anyu segít a polírozásban, mert érdemes.
-
npera
újonc
A középkonzol pianólakkjától és hülye vékony gombjaitól eltekintve nem tudom mi a baj.
Az, hogy sok a műnyag nem újdonság, mivel ez egy Toyota. Ha jobb műanyag kell, akkor van Lexus jóval drágábban.
De a kocsi fogyasztása azokban a tesztekben amit néztem parádés. A bégetést állandóan felhozzák a Toyota tesztekben, de ha értelmesen közlekedsz akkor abszolút nem béget. Ha totál fogalmatlanul padlógáz/padlófék üzemben közlekedsz, akkor biztos zavaró a fittipaldiknak. Nekem még a Yaris sem bégetett, pedig abban sem erő, sem hangszigetelés. De értelmesen közlekedve egyszerűen csak csinálja a dolgát.
-
npera
újonc
Nézem a Tesla Cybertruck videóját Karotta tolmácsolásában. Még nem néztem végig, lehet ma sem jutok a végére.
Eddig a következőkre figyeltem fel.
- ez egy nagyon-nagyon korai mockup. Minden panel lötyög, csak oda van taknyolva konyhai kredenc zsanérral ami nyitható panel.
- valamelyik hozzászólásban írtátok, hogy ilyet senki más nem tud, hogy ennyi idő alatt összedob egy ilyen prototípust. De, tudnak. Csak azokat nem kürtölik nagyra. Hanem tesztelik tovább. Zárt tesztpályán futnak ilyenek, csak legfeljebb nem ennyire drasztikus a kaszni. Pont ez az autófejlesztés lényege, hogy vannak jövő generációs hajtásláncok valamilyen prototípusban vagy teljesen specifikus öszvérben. Ha esetleg kimegy róla egy lesifotós kép akkor sem nagyon tudja senki, hogy mi van benne.
- a 3 mm-es rozsdamentes acél kaszni jól hangzik, de ezt így nehéz lesz piacra dobni elég sok piacon. Ha ezt valami erőhatás éri, akkor kábé úgy viselkedik egy ideig, mint az üvegtábla, vagyis síkban mozdul el. Aztán utána teljesen kontrollálatlanul deformálódik, vagyis inkább összeomlik a sík lemez és közben kontrollálatlanul türemkedik ki oldalirányban és az energiát megjósolhatatlanul adja tovább más irányokba.
- a 9 mm-es lövedéket megfogja? Azt megnézném élesben. Mert nem hiszem.Depends greatly on the angle of impact. 3/16 mild steel will deflect 9mm and 40S&W without a significant dent when placed at 45 degrees. With 1/10 thickness an FMJ 9mm will penetrate at 90 degrees so you need about 3/16 of steel to protect against 9mm FMJ. This would permit significant denting.
3/16" kábé 4,7 mm
- nincsenek lekerekítések, csak durva élek mindenhol. Ahol minimális gyalogosvédelmi előírások vannak, ott ez -17 csillagot kap.
- láttátok a frunk fedelét? Sík az is. Ütközéskor valamilyen irányba elrepül és lefejez/csonkol.
- amikor az ajtót veri kalapáccsal, akkor majdnem leesik az ajtó, ott nyeli el az energiát elég jól a mockup.
- a belsőtér konkrétan megöli az utasokat, ha baleset van. Minden éles, ez így nem megy.Ez egy vicces koncepció, de inkább marketingre való mint konkrétan megvalósítható kész terméket tükrözne. Nem kétlem, hogy még a végleges modell is nagyon ütős lesz, de ennyire extrém a legtöbb piacon nem lehet. Ha ezt mondjuk Kínában vagy EU-ban vagy USA-ban akarkák forgalmazni, akkor erősen kell közelíteni a valóság felé nagyon sok fontos szempont tekintetében, aminek nagy része törvényi előírással megtámogatott követelmény.
Drukkolok, hogy maradjon benne spiritusz majd a végleges modellig is.
-
npera
újonc
válasz #09908736 #40143 üzenetére
Gondolkodtam rajta, hogy hülyéskedsz-e vagy tényleg. Úgy látom tényleg.
Ez egy elég komoly döntés, mert finoman szólva nehéz félúton nyomni egy CTRL-Z kombót. Gondolom család is fontos tényező, házasság lehet megnyekken tőle. De ha viszont te nyekkensz meg a bezártság érzéstől, akkor az sem jó. Beszélgettem pár alkalommal kollégákkal erről és a visszatérő minta az, hogy bezárva érzik magukat a testükben, mert úgy élik meg, hogy rossz testben élnek. Szóval megértem, hogy ha valami belül birizgál folyamatosan, akkor az energia ki akar törni.
Mivel ehhez sem (nem IS) értek, ezért csak belepofázós szinten tudok nyilatkozni. Szerintem a következőket gondold át:
Mi lesz asszonnyal és hogy tudsz utána vele kapcsolatban lenni Mi lesz a gyerekkel (gyerekekkel), ők hogyan élik meg az apa-anya szerep megváltozását és miként lehet őket ezen átsegíteni Szüleid igazából másodlagos tényezők szerintem, már felnőtt vagy, a saját életedet te éled, nem ők. Barátok megmaradnak, ha tényleg barátok. Ha valaki emiatt hátat fordít, akkor az nem volt igazi barát vélhetően. Kollégák ismét másodlagos tényezők, legfeljebb melót kell váltanod, hogy úgymond tiszta lappal indulj.
Nem ijesztgetni akarlak, de lehet kapsz elég sok savazást és tudatlanságból eredő előítéletet. Ezt nehéz elkerülni.
Viszont ha tényleg oda jutsz, hogy eldöntötted magad és nem opció maradni ahogy most vagy, akkor igazából már mindegy ki mit szól.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen