- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- ASUS routerek
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- DIGI internet
- Milyen switch-et vegyek?
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
npera
újonc
válasz Samott #76363 üzenetére
Ebben az a vicces, hogy a Senna az kábé azon a szinten van, mint egy GT3-as versenyautó. Csak rendszámmal. És 2 ülés van benne, minden IS karbon vagy titán vagy szilikon-karbid. És nincs túl sok csomagtér vagy 5 ülés.
Vicces egy dolog ez, hogy itt tart egy "személyautó".
Nálunk is érdekes dolgok jönnek majd pár év múlva. Amilyen vert helyzetből indult a vágóhíd ahhoz képest eléggé rohamléptekkel mennek a jövőbe.
2006-ban a legsötétebb FORD-idők alatt kezdték el a koncepciós tervezését a VEA-motorcsaládnak, ami egy 2-literes moduláris motorcsalád volt. Benzin és öngyulladós. Ez 2013-ban tudták piacra dobni, már a FORD-korszak után, a Geely alatt. Erre épült a 2015-ban megjelent PHEV-kínálat.
Aztán jött évekkel elcsúszva a tervezetthez képest a Polestar brand, az 1-es és a 2-es. Jóval korábban akarták, de pár elég komplex faktor miatt borult a terv.Most jön az XC40 Recharge (Polestar 2 hajtáslánccal), az ICE-részleg saját cég lesz és fejleszt másoknak is. A kóser vágóhíd pedig csak BEV-et csinál már. Most erősen készül egy következő generációs platform, egy következő generációs moduláris elektromos hajtáslánc, egy következő generációs BEV-sorozat. És már most fut a kábé 5 év múlva jövő még utána következő hajtáslánc koncepciós tervezése. Nem tudom, hogy hol lesz addigra a Tesla, de addigra mi sem akarunk annyira lemaradva pislogni, mint most. A felső vezetőség nagyon durván tolja át a prioritásokat és forrásokat a BEV-irányra, nem teljesen hülye emberek fejlesztik a koncepciót és egyre több dolog készül inhouse. Ez nagyon durva átrendezést jelent mind HW, mind SW területen. Nem lesz egy könnyű menet, de szerintem érdekes jövő előtt állunk.
-
Jahno
őstag
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #76637 üzenetére
BMW X5 45e: 24 kWh akku van benne, szóval a 100km akár meglehetne (átlag EV ennyiből még autópályán is elmegy 100at)
gyári adat szerint 97 km a max elektromos hatótáv
gyári fogyasztás adat: 1.2-1.7 l/100km(280 lovas 3 literes benzines motorral)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Sipi-
tag
válasz Samott #76637 üzenetére
Nálunk asszonynak kellene egy elektromos a Yaris helyett. Egy hét alatt a sulijárat miatt megy bele 140 km és akkor sehol máshol nem voltunk kocsival (bár nem is szoktunk mostanában). Egy 80-100 km-es hatótávos pont elég lenne, hétvégén és szerdán felraknám töltőre (akár bevásárlás közben a Lidl-nél), tökéletesen lenne. Csak ne volna ilyen drága...
Peugeot ION/Citroen C-Zero/Mitshubish i-Miev kicsi, annál kicsit nagyobb kellene, Zoe/Fluence/Leaf méretű (250+ literes csomagtér, nem 3 ajtós, 4 ülés).[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-
-
blueboi69
csendes tag
-
blueboi69
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Kövér kagyló lehet a Honor Magic Flip
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Nyaralás topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- IBM Lenovo ThinkPad 20V 4.5A 65 és 90W gyári töltő
- HP laptop töltő, eredeti, 65W
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs