Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
Female punk, Váci úti bányák balladája: [link]
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #143118 üzenetére
Már ki is fizettem rég.
No de mi legyen ha elengedném, fel tudod vázolni egy 6 soros Ekcel táblázatban? Azon kívül, hogy konkrétan rákérdeztem a Dacia várható kötelező szervízköltségeire, és nem nagyon akartak számot mondani az aktuális értékén, csak "hát igen vannak olyanok, de nem ennyire sűrűn".
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #143123 üzenetére
Daciának magas az alja, ez kb. csak a Seatnál szopolás másnál semmi pánik. Lecsukva a csomagtartót nem lennék benne biztos, hogy mennyire lesz tartós.Ezért lenne jó egy 8 soros Ekcel táblázat, hogy most mi az aktuális költsége egy 30 és 90ezres szervíznek, vagy hosszabb távon mivel lehet számolni.
A 4 évesre most mennyit kellene költeni, mi várható az első évben és 30ezrenként? Mert az a 4 éves 3-4 év után ugyanitt fog tartani és akkor az havi 100ezres amortizációt jelent, ami most nagyon nincs meg, igaz a kettő műszaki tartalma is nehezen mérhető össze. +szopószorzó ugye, mikor elmegy az ABS borért, vagy a szervó (:-
-
-
Jahno
őstag
válasz npera #143126 üzenetére
Lassan már ez is teherautó, de ha regisztrálva van, akkor adó/útdíj meg hasonlók zűrösek bírnak lenni. Amúgy annó Rönó kengurut nézegettem, de pont nem tudtam volna kifizetni meg mostani kocsit is vissza kellene kalapálni, mert valamikor fél éve ideiglenesen kicsit széthajtogattam a hátsóülést és azóta nem nagyon van benne... Első Jimny még tetszett is, akadt 1-2 ismerősnek, csak az sem a fizetésemhez van mérve (ez van, valamit mindig elbaszok, főleg tegnap mondta ex-kolléga, hogy kapott egy Teslát céges autónak hátvaze) legtöbb júzer nem is tudja, hogy van ilyen kategóriás autója a Suzukinak. Amin meglepődtem, hogy az újakat is viszik, mint a cukrot, meg népautó és minden, de az is túl árazott. Egyszerűen akármerre nézem, 6-8 milliós autókkal pér év alatt ugyanitt lennék.
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #143130 üzenetére
Eddig is sejtettem, hogy néha legjobb a céges autó, de azért azzal is akadtak problémák. Sok havernak van benya kártyás, akár külföldi korlátlan futással is, vagy olyan korláttal, ami bőven vállalható mert minden belefér. Írtam is, hogy ott is állt sokat az autó vagy hülye helyre kellett volna szervízbe vinni és ment a logisztika.
Akadt akinél nézik a menetírót és csak munkába járásra használhatja az otthona és a cég közt. Semmi másra, de van (vissza is adta). Másik havernál pld. most lenne csere, mert "öreg" az autó lejárt a lízing és kicsit hümmög, hogy nincs a flottában olyan amibe család + bicajok beleférnek, de Ő van olyan alkupozícióban, hogy ezen kerekíthet mondván "nem tetszik, oldjuk meg". Nekem most max. kuss van és nem alkupozíció :-D Mindketten megállíthatjuk a fél országot és benne lesz a Híradóban, nem az a különbség.
Ígéret kb. teljesen mindegy, másnapra már változik a szabály, vagy csak "legközelebb" ésnem adja ki. Azért Systemaxtöbbinélnél meg itt-ott elérték azt a szintet, hogy bármit ígérhetnek, legszívesebben megmondanám a csoda rekruiternek, hogy úgyis fasság az egész, haladjunk inkább mással. Legjobb az volt, mikor ígértek valamit, nem akarták teljesíteni de legalább számon kérték Evonál nem lett volna vele túl sok baj, mondjuk mostani munkahely az első ahol valóban foglalkoznak oktatásokkal és finanszíroztak tanfolyamot is. Előadva mindenhol nagy rózsasín maszlag az egész, közben megy az ipari méretű szarpaskolás, hazugság hazugság hátán, de a céges kihelyezett "csapatépítő" tréning az fontos, attól biztos jobb lesz és kapunk rendes autót a vidéki utakhoz. Janem.
Nekem cégnél nem kell autózni, eddig volt egy jó lízingelt flottánk, vész esetén abból kellett válogatni de elég rendesen öregszik, havi 20ezer kilométeres futások is vannak, csúcsidőben akad némi szombatvasárnapos meló és egyik-másik részlegnek ez a csúcsidő egyre gyakoribb lett. Most flotta amortizálódott, fizuemelés nyilván sehol nincs, kaptunk más részlegtől egy autót, amire ránéztek és önkéntdalolva azt mondták, hogy elmúlt hónapokban kicsit rezgett a léc, de akkor el is dőlt egy másik melóhely.
Ide meg legalább nem úgy jön be az ember, hogy könyörög a portásnak, ne engedje be és inkább lője le a kecibe, ha meg nem akkor megyek az üzemorvoshoz hátha vállal akciós eutanáziát.
-
Jahno
őstag
válasz eattila #143132 üzenetére
" Meg szimering itt-ott, mert az is kopik. Klíma hűtő, stb. "
Pont ezt költöttem rá, amúgy már túl sokat nem veszek, de mennyiért mérnek egy olyat? Ha ezen felül nagyobb baja lesz akkor nem reklamálhatok, így könnyű :-D
A szimmering most kerül szerintem 200-300ezer pénzbe. A hűtőnél elment egy cső, az volt 40ezer. Hűtőre legyintettem, hogy ha már áll a kocsi és bontanak, akkor 17ezer pénz nem tétel, inkább ne álljon meg később,ennyi belefér. Mindennel együtt az lett majdnem 100ezres tétel, mert hozzányúltak. A stb. az meg a legkeményebb.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #143140 üzenetére
Fesztiválozós hipszter autó Vagy van saját aknád és szerelős kattanásod, vagy nem vagyok előbbre, de legalább édespofa egy dög az biztos. Pénz nem számítana úgyis Pinzgauerem lenne, azzal legalább nehéz gyorshajtani. Hummer nehezen fér el erdei utakon, bár narancssárgában bejön.
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #143142 üzenetére
"Már megszokhattam volna, hogy mindenben a negatív dolgot, buktatókat keresed. "
Mert a buktató buktat be (:- Jött sorban a szervó, generátor, ABS hiba a kocsiban? Nyilván ilyen a világon soha senkivel nem fog történni és magasröptű fikció az egész.
Amíg olyan céges ajánlatok vannak, hogy autó, telefon, laptop, távmunka, céges parkoló az irodaházban, amiből nagy nehezen egy laptop valami 4-5 éves lestrapált telefonnal együtt megvalósul, aztán be kell járni és a parkoló 2 km-re van, úgy még nehezebb kinézni bárkiből, hogy az elsődleges Linkedines ajánlatokat mennyivel osszam el egy 5-15 közt szabadon választott számmal.
Az, hogy cégessel mennyit spórolsz, az mindegy, hisz legjobb autó a céges autó, de ezt megírtam 1-2szer, csak nekem nem opció mert nincs.
-
Jahno
őstag
válasz eattila #143144 üzenetére
Első 5 évben én sem biztos, bár meg kellene nézni, asszem akkor már a hátsó kerékcsapágy, gumiharangok, féltengely és egyéb szokásosak elmentek rendesen. És 5 évbe legalább 5 kötelező körnek bele kellett férnie, még kevés futással is. Másikban autóban a váltó/kuplungot garival intézték, csak a harmadik után már kezdett unalmas lenni, akkor cseréltem Seatra.
[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #143153 üzenetére
Mondjuk 50 euróból egy rendes olajcsere sincs meg, de majd megnézzük 2 év múlva, mert lehet akkor esik nagyot a színvonal, ha kijönnek belőle a múmiák. Persze ha abba a 2.5%-ba esel, akinek éppen nem rohad meg a generátora vagy egyéb nehezebb cucca, azt nehezen veszi a maradék 97.5%. Majd írjad táblázatba, ha eszedbe jut.
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #143166 üzenetére
Az tuti, hogy alapos, de nem is adja vissza fék hibával a kocsit. Minimál dolgot cserélhet indokolatlanul, az meg olyan, mint nálam mikor egy laptopból kicsapom a 6 éves hűtőventit, mert ha már nálam járt akkor fél év múlva ne zörögjön. Mondjuk indokolás hosszú lenne és bonyolult, más szerelőkkel összevetni nehéz, mi legyen? Anyám is megtartotta a szentbeszédet, sógor jobb is, hogy ha nem hozza szóba mert abból múltkor már majdnem üvöltözés volt, így inkább felálltam és átnéztem a szomszédba fánkot zabálni.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143169 üzenetére
Indokold meg, mindenről van papírom meg miazmás.
Mire gondolsz a "más típusú" vagy "felhasználású" alatt?
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143174 üzenetére
Ok, az alja alacsony, ezzel a vásárlás után már szembesültem. Az igaz, hogy néha átmegy teherautóba, de ez még kb. havonta sincs, a kisebb pakolódások meg annyi teherrel járnak, mint egy ember a hátsó ülésen némi csomaggal. Ha kell ezt kb. kilóra ki tudom számolni.
" egy használt valami fullra átvizsgálva/minden hibáját feltárva és mindent felújítva/kicserélve is kijött volna belőle."
Vakaróztam én néha nem keveset, azon kívül sokat nem tudom hozzátenni, hogy bemegyek a közértbe és veszek egy újat. Kereskedéseket ismerjük, szemük sem áll jó, most max. megidézem lantos szellemét ugye :-D
Kereshetünk egyet, ilyenkor jön az első hahus talált (Dudu is linkelt nekem munkát uyge aztán besértődött, mikor rájött, hogy teljesen másról beszélünk mert Ő sem gondolkozott 2 percet) egyet. Amennyit erre ráköltöttem abból új is kijönne, de van mögötte év és kilométer. Az a gyanús, hogy másnál nem csak a generátor, de semmi más nem akar elhullani. Általában ez marad ki a számításból. Ezt kérdeztem volna tegnap, hogy utána abban milyen opciók jönnek ki vagy ki keresi meg azt a használtat ami tartósabb lesz? NKE megpróbálkozott vele, majd hirtelen hülye lett a Mazdatoyota gyártója is, meg hulladék fos mert rossz gyertyát vett bele
Én max. azt látom benne, hogy kapok valami fiatalabb állapotút jobbműszaki tartalommal, amire eladás előtt biztos nem költöttek, meg kicsit itt köhög az a baja és akkor vakarózhatok évekig, meg lehet sokkal többet költök rá. De lehet kevesebbet. 300-400ezrest egy alap használtra abban a pillanatban el lehet költeni, ahogy megvettem mert az még kb. olajcsere/szűrők alapok, máshova nem jutottunk. Xezer kilométer után ki tudja eldönteni elmegy-e a generátor a használtban borért vagy mi egyéb múmiába futok bele, ahogy nálam a szervó/ABS hagyta el a haját meg szép sorban minden is?
Pár havernak volt nagy szája, harmadik autó után újragondolta, ahogy írtad akad aki az újjal is szív, ez most ilyen közepesen rossz döntés, vagy csak félig jó, ha inkább a mostanra költenék? Inkább az a bajom, hogy ezek a dolgok elviszik a lóvét, és akkor az ülésekre meg ajtó zárakra is azt mondanám, hozzuk rendbe, nézzen már ki valahogy és ezek se amortizálódjanak nullára.
Itt van, hogy pár évente láttok egyben egy nagyobb számlát, ki tudja ki mennyire nézi meg, hogy mi van rajta, csak "sok" aztán kapok a fejemre.
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #143176 üzenetére
Van az úgy is, de ki kellene számolni. Mármint miben nincs igazam? Hogy a másik szerelő futómű- és fékhibásan adta vissza kocsit vagy csak úgy elromlott a generátor és a lambda szonda? Azok ilyenek, sosem romlanak el semmiben és nem ezért állít ki egy kisebb autóalkatrész kereskedés is évi 20-30ezer számlát :-D
Ha nagyon felszívnám magam, akkor össze lehetne írni /életkor ésvagy futott kilométerre az anyagot és költséget, kb. pár hónapos korától az autónak csak ezt nem merem akár egy újhoz sem hasonlítani, mert nagyon szar arányok jönnek ki, hogy nem elég azt a banknak fizetni, még jönnek ezek is majd sorban.
1-2szer megpróbáltam alternatívát keresni szerelőben, meg ide-oda beestem, na az volt a szép történet egytől-egyig. Azok is szívesen adtak volna tanácsot, hogy mit kellene venni, meg volt némi "jóvanezígy" és gányolás meg mindenféle félreértés.
Azt nyilván senki nem mondja, hogy tessék, itt ez az X forintos autó, ebben biztosan nem megy el borért a generátor 73 hónapon belül, sem a lambdaszonda, de következő 3 év/47ezer kilométeren belül nem kell gumiharangot sem cserélni, mert az olyan. Generátoron kívül az utolsó nagyobb számla kb. ilyen frutti vackokból jött össze. De már én sem tudom, meg kell nézni (:- Elfelejtettem a nevét tagunk is azon akadt fent, hogy minek cseréltettem szélvédőt, mert milyen hülyeség és mert mert. Hát mert kavicsot kaptam és keresztbe repedt, azt is rágtuk fél évig, el vagyok én :-D
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143179 üzenetére
Mondom én, hogy beszólni könnyű, hogy cserélj keresőt, meg lehúznak, ha gondolkozni kell rajta akkor zavarosabb a történet. Egy kapott számlát nem 2 perc alatt vetsz össze Unixos árakkal, ha árakat nézünk. Vagy beszéljük át a kórtörténetet, hogy mivel tudott volna lehúzni a szerelő, amivel nem tette. Lehet így ügyes csaló, de ha másik esetben azt mondom csinálja meg és ügyeskedés nélkül is pénzénél van, vagy csalás nélkül többet tud rajtam akasztani, akkor ott meg azért lesz hibás az elméletünk. Mostaninál egyedül a munkadíjat nem tudom betájolni, /órában még lehet olcsó is, csak összességébe tűnik soknak.
Míg pár dolog jóval olcsóbban oldódik meg a vártnál, vagy betervezem a költséget és nem is az volt a hiba, teljesen másképp kellett vele foglalkozni, addig nehéz benne az átverést meg a lehúzást keresni és erre van jópár tételem a múltból. Meg mostanról is Viszont 5 perces ránézés után teljesen tökéletesen jellemezte a másik szerelőt akinél volt a kocsi és egyszer azt is felajánlotta, hogy erős a sztori de ha kell akkor ír egy cégszerű jegyzőkönyvet mindenről tételesen és nyugodtan jelentsem fel... Az ott erős kezdés volt :-D
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143186 üzenetére
A hibátlannak minősített autónál mennyire biztonságos kimondani, hogy 1.5X jó lesz, Seathoz viszonyítva mennyire hasra ütött a 2.5X és mekkora százalék esély lesz rá, hogy a 11. hónapban nem esik be rá újabb 0.46X költség, csak úgy a derül égből? Tippelni lehet, meg lehel olvasni 87 autós csoportot, ahova sokszor szívásokkal esnek be, jönnek a svejci importok, egy ideig jók aztán nem, vagy megy a szakértés, kókányolás, de összességében ott is nehezen lehet előbbre jutni, sokan szerelnek maguknak, vagy nincs ennyire egyben költségük, ha van is akkor a kisebb javítanivalókat fel sem írják összesítve, csak mindenkinek volt okosban ismerőse aki occsón hoz a Unixból és a szerelő meg úgyis lehúz :-D Én meg jó, hogy hirtelen felindulásból nem vettem szervót, mert most menne a vakarózás.
Tied nem eladó 3Y-ért és soha semmi baja nem lesz? Kár
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #143188 üzenetére
Egy finanszírozott gépjármű bruttó vételára 6.800.000 jó magyar forint, ha leteszek 2 milliót, akkor a 4 év 5 hónap után egy integrált Cascoval együtt 5.456.351 forintot kellett volna visszafizetnem és hátra lenne még 716.164 pénz. (ez is érdekes, hogy weben lévő árak sokszor közel sincsenek ahhoz, ami a szalonban van vagy határidőre át tudják adni és létezik de akad olcsóbb vagy drágább is +/- felszereltség vagy ami weben van az alap modell de azt nem lehet megvenni, csak beetetés)
Erőteljes indítás, arról nincs információm, hogy az eltelt 4 év 5 hónapban mekkora szervízköltség várható. Futást meg tudom mondani, az 80ezer km alatt, ami legalább 2 kis szervíz (+ szopószorzó, ezt szeretem :-P) hamarosan jön a 90ezres (erre jó lett volna árat találni, de a kereskedő elsőre meg sem hallotta, aztán kikerülte amiben kis sunnyogást érzek de lehet kérek be ajánlatot csak úgy)
Vasra költöttél 8.172.515 forintot, üzembe helyezés, sallang, nyilvántartásba vétel most aprólék, felét nem is tudom mennyibe kerül. És pont lesz egy kicsit jobb állapotú autó, és műszakilag jobban felszerelt mint a Seat, nem tudjuk mekkora szervíz költséggel. Szerintem nem is lenne tartós, de nehéz indokolni (5 év múlva megmondom) .
Nem lettem sokkal vidámabb. Ha már belementünk, akkor megpróbálom kideríteni a szervízköltséget, az nem lehet olyan nagy kihívás.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143189 üzenetére
"Mondjuk veszel 500E Forintért valami rozsdamentes "szart""
Ennél szerintem jobb van most, nem? És azért üttök, hogy miért költök rá 1.5 milliót 3 darabban.
Hasonló autóm ráadásul volt már kettő a Seat mellett az elvileg jobb állapotú szar volt, míg el nem kezdte vinni a lóvét. Másik mindegy, mert ezer éves kicsi, minimálban nyakamon maradt, ott közel 300ezret úgy vitt el a szervíz, hogy semmit nem csináltunk vele, kb. egy akku kellett hozzá és "jóvanazúgy", mert akkor még haversrác is bedolgozott nekem és kettőnkre az 1-2 autó kevés volt.
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #143191 üzenetére
Ezt havercaj játszotta el egy Golffal, hogy occsó volt, occsó volt, nem költött rá, aztán kapott 600ezres meg egy hasonlóan nagy számlát, de még utána is köhögött, akkor odatolta a szerelőnek az meg mondta, hogy jobb ha nem megy ki vele az ajtón. Valami Toyotába beruházott, most már el mer menni vele vidékebbre is.
Nekem feladná. Másnak nem szokta
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143193 üzenetére
Használt már van Na jó, nyilván öregebb és lehetne fiatalítani, de ott az arányok is olyanok, hogy veszek 2-4 millióért (egyáltalán mit nézzek ha meglepődök, hogy Suzuki a legdrágább a piacon?) és ugyanezt végigjátszom. Ezért írtam az életutat, tudom mikor mit fizettem a mostanira, bár nem kötelező abból extrapolálni. De akkor mi várható és ki teszi szét a kezét ha elmegy borért a generátor?
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143195 üzenetére
És ezt a mostanival nem lehet megcsinálni, hogy "faszán rendbehozott"? Ami ellen tiltakozunk, mert sokba kerül :-)
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143199 üzenetére
És mégsem az miatt költöm rá a legtöbbet, de összeadhatom.
A motorvédő mondjuk érdekes költség lett, az is most derült ki, hogy gyárilag járt volna az autóhoz de annó külön fizettem érte, most meg valóban elég rendesen letéptem. Ha azt nézem, hogy az ilyen odaverésekkel mennyi költségem van, akkor (meg is néztem 1-2 papírt) kb. 11-13ezer/év környékére jött ki az átlag. Végén még kiderül, hogy nem ez a mérvadó.
-
Jahno
őstag
válasz ezittketto #143201 üzenetére
Valamiért persze, de abból miképpen jön ki egy rossz konstrukció ha adott gyártmányú lambdaszonda vagy generátor döglik el, ami sok más autóban is ugyanaz a típus? Vagy ha máshol nem romlik el, akkor miből élnek a generátor/szervó felújítós cégek és Bosch szervízek?
Elvileg a gumiharang is öregszik, egyéb cuccok kopófogyók, csak az a fura, ha másnak nem kopik el 100ezer kilométer alatt semmi vagy nem lukad ki a kipufogó. Valami trükk biztos van.
-
Jahno
őstag
válasz npera #143203 üzenetére
Nekem olyan aprólék lesz még, hogy a fűtő venti kezdett el ciripelni. Azt eléggé hátra írtam az Ekcel táblázatba. Többit meg kellene oldani, először most majd lesz egy kulcsmásolás, legyen 2. rendes KP zárat nyitós immos kulcsom, mert jobb későn, mint soha.
Aztán javíttatok pár zárat, az is szép kerek történet lesz. 55ezer még nem olyan vészes, bár akkor már egy hátsó kerékcsapágyon túl voltam. Ott nagyon vissza kellene emlékezni, hogy mi volt még kvázi új korában és gariidőn belül, de nekem a 100ezer kb. belement jó 1 év alatt, utána már cunami sorban. Kipufogó pld. előbb volt (120-140ezer körül), mint lengéscsillapítók, rugókat pontosan meg tudom mondani mert akkor jöttünk a reptérről és mondhatják, hogy terepezek meg nem kímélem, meg satöbbi, pont ott nem jellemző a nagy kiadás, hogy hetente futóműfelújítás, rugó vagy lengéscsillapító csere. Csak így alattomosan összeadódnak, most pld, az akkutartó keret és doboz is esik szét, azt simán megeszi az idő. Kuplungon meg mindenki meglepődik, hogy még a gyári van benne. Váltónál kopik valami műanyag basz, de lassan írok a szerelőnek, hogy adja össze és bejelentkezem.
-
Jahno
őstag
válasz npera #143206 üzenetére
Két szerelő is mondta, hogy így még nem látta eltörni, hogy működik és nem kókad le, szakad szét, csak mikor olyan szögben van akkor kattan egyet és alapvetően műxik. Kétszer cseréltük, mert ebben az esetben is kipróbáltam egy nagyon megbízható alternatív szerelőt aki ezer éve csinálja és hurrá. Kicserélte a rugót, de csak egyik oldalt, az álmoskönyv szerint meg ezt nem árt párban tenni. Bepattintotta a másik oldalra is, csak éppen nem bele valót volt, de azért erőből mindent meg lehet oldani ugye, mert nem volt elég, hogy nem egyformák ha már párban cseréltettem, még a típus sem stimmelt
-
Jahno
őstag
válasz A. Crowley #143212 üzenetére
A miből én sem, mert jobban élünk, mint 4 éve :-D
Úgyis csak fikció, mert nem szeretnék és nem is tudok ennyit autóra költeni, de bankok pld. elég lazák, arányaiban simán adtak volna akkora hitelt, amit teljesen reménytelen lenne visszafizetnem. Akár ha hitelre is, bőven többe kerül a vas és leamortizálódik, mire kifizetném, szóval nem csak ugyanott vagyok, de előre kiöntöttem még több pénzt. Jó, lenne klíma meg színes műszerfal.
-
Jahno
őstag
-
Jahno
őstag
Nesztek timelapse. kb. 1.5 óra eredménye. Ha már körbeautóztam a fél világot, találtam helyeket, kicsit utómunkára kell még gyúrni aztán nyáron 5-6 csillagkarikázós kép a terv, 1-2 tejút, meg hosszabb timelapse aztán jól is vagyok:
Yt is túlzottan tömörít 1-2 csillagot, meg alapban nem túl nagy felbontásban raktam ki.
Összefűzve:
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #143232 üzenetére
Ráadásul haverok eddig nem tartottak velem, most ezen fellelkesültek és tegnap este 9 után megfejtették, hogy lehet kellene még valamit csinálni, ha többen ráérnek. Mire észbe kaptam arra tőlem 10 km-re lévő helyet kinéztek a dossziémból, így majdnem éjfél volt, mire összekaptam magam és mentünk. Gyors volt, 1 órányi fotó, hajnal 2re hazaértem. Aztán idővel más koncepciót találok ki, mert unalmas lesz a sok karikázás, szóval jöhet tejút tó felett, vagy Dolomitoknál
Itt nem voltak turisták, nyugis környék semmi utáni bekötőút végén dombtető, csak madarak meg békák nyomták a háttérzenét. Néha elhallgattak és lehetett bámulni a sötétséget. Hosszabb távon lehet olcsóbb, mint pszichiáterhez járni.
Szomszéd utcából meglátta a képet egy srác, már kérdezte, hogy ma este is megyek-e mert akkor csatlakozna. Ahogy látom haladó arc, ért is hozzá, van mindenféle ilyen nagy kályhacsöve és egyéb felszerelése, amit cipelhetünk:
Végén még valami lesz belőle
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #143244 üzenetére
Nahallod, haversrác az osztrák-svájci határon lakik, hegyek kastélyok és jó környék, oszt most mondja, hogy jó fejnek és megbízhatónak tűnik a kölcsöngyerek, mi lenne ha nyáron meginvitálná valami "nyaralás-félére", mert párszor 5-10 napra lelépnek és van odahaza nyúl meg macska amit etetni kellene, vigyázni a házra, estébé. Eddig csak a fejét vakarta, de nem nagyon ismer megbízható alanyt.
Utazás költségét fizeti, zsebpénz jár, hozhat magával havercsajt, pasit, akárkiket, mert házban elférnek, hűtőben van sör, kb. ennyi. Erre gyerök húzza a száját, hogy ez nem motiválja, meg minek, meg amúgy is sok a dolga. Én most dumálok asszonnyal, hogy tetszetősek a paraméterek és ha egybevág a céges szabikkal, akkor igazából menjünk és kész, még zsebpénz sem kell.
Közös haversrácnak szintén tetszik az opció, mindjárt be is osztjuk az évet
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Formula-1
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Energiaital topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest