Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Atti777 #14331 üzenetére
Én úgy nézem, hogy a srác nagyon komolyan felkészült előtte. Mivel rákészült ezért nem 17 iteráció volt minden lépés, hanem "csak be kellett szerelni" a megfelelő alkatrészt. A másik dolog, hogy nem az első projektje, van gyakorlata. És jó műhely, komoly szerszámokkal. És Amerika, ahol ez a fajta átépítős móka gyakori, ezért van hozzá sok-sok fórum és beszerzési pont.
(bónusz: az elcseszéseket simán ki is tudta vágni, aztán csak a sikereket mutatni. Bár ameddig néztem eddig elég kevés helyen kellett javítani a saját hibáját)
-
npera
újonc
válasz FőDudu #14337 üzenetére
Szerintem majd akkorra, amikor a Johnny Mnemonic jellegű módon fogsz internetezni.
A mobilos effekteken túl elég sok réteg van egy komolyabban elkészített fotó irányába haladva. Nem egy gombot megnyomok megoldások vannak, hanem elég komoly technika és tudás a világításban és a fényképezőgépen is kell tekergetni egy picit mielőtt azt az egy nagy gombot megnyomod rajta.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #14338 üzenetére
Minden tagállamnak más törvényei vannak. Egyes helyeken lehet pirosnál jobbra kanyarodni. Máshol nem kell elöl rendszám. Vannak italos államok és vannak teljesen "száraz" helyek is. Dry county.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #14338 üzenetére
Bezzeg oket nem szorongatja a katalizator meg a kornyezetvedelmi vizsga
Az USA támasztja a legnehezebben elérhető emissziós normákat, csak szólok. A kaliforniai spéci korlátozásokat és diagnosztikai követelményeket nem móka és kacagás teljesíteni.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #14350 üzenetére
Ami szót keresel az a robosztus vagy valami szinonímája. Tutira vannak próbaüzemben ilyen megoldások, de a találati arány még igen tág szórásban futhat. A szinkronfordítás nem véletlenül megy élő ember tolmácsokkal és nem egy számítógéppel. Ha számít, hogy milyen megbízhatóságú a cucc, akkor az még odébb van. Az, hogy a fiad egy mobillal bohóckodik az nem ugyanaz, mintha ASIL-D szintű megbízhatóság kell.
Nem véletlenül nincs még publikus üzemben level-2 AD megoldásnál jobb. Protó van jobb, de nem merik még kiadni. A Teslát most ne keverjük ide, hogy volt pofájuk az alfa kódos szarjukat kiadni Autopilot néven.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #14365 üzenetére
Tanner told us the V8-powered ND Miata uses a Chevrolet Performance LS376/525 crate engine, a 6.3-liter LS3 with an upgraded cam that pumps out 525 crank horses at 6300 RPM along with 489 lb.-ft. of torque.
What's the weight penalty? This exact Miata weighs in at 2592 lbs. ready to drive with a full tank of gas, with 53.4-percent front, 46.6-percent rear weight distribution. For comparison, the same car weighed 2328 lbs with 52:48 distribution when it was stock.
119 kg plusz ha nem rontottam el a számítást. 0,92%-al több tömeg jut előre a V8-al. Szerintem nekem nincs több kérdésem....
-
npera
újonc
válasz FőDudu #14356 üzenetére
Akkor ezekbe a 40-50 eves romokba hogyan raknak LS3 motort?
Ott tuti nincs katalizator
Az mar nem megy el OT-nek sem a kicserelt motorral...All emission-related components and settings must conform in all material respects to those of one previously certified configuration. Therefore, all part numbers for the emission-related components of a fully assembled kit vehicle or complete kit car package must match or be traceable to the numbers specified in the application for certification of a previously certified configuration.
valamint
All catalytic converters, oxygen sensors, and charcoal canisters must be new, original equipment parts.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #14390 üzenetére
Hát nem egyfolytában 525 lóerő, hanem az a csúcsa a görbének. Lehet 30 lóerő is, ha picit adsz gázt és alacsony a fordulatszám. Azt pedig simán le lehet vinni. Hacsak nem a csúcsteljesítményhez tartozó fordulatszámon teljesen nyitott fojtószeleppel indulsz el (ami lássuk be ritka eset), akkor jóval kevesebb a teljesítmény és azt még le lehet vinni. Mire eljutsz arra a fordulatszámra, ahol már jár az 525 paci addigra talán már lesz tapadás is.
Vannak ennél jóval erősebb RWD autók is és elég szépen be tudnak tapadni. Mint Démon Hill szegény.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #14407 üzenetére
Ezt sosem lehet megúnni
Amikor először eltörtem (mind bringa által vész, aki bringát ragad.... ahogy egy bölcs fórumtárs írta), akkor még elég fiatal voltam. De a beton erősebb volt. Egy Münchenből kukázott rettentő pici ősrégi versenybringát adott a szomszéd aki a BMW-nél dolgozott mint építész, de aztán elitta az életét. Azon gyakran elment a hátsó fék, mivel elnyíródott a bowden közvetlenül a fékkar felett. Éppen új sebességi rekordot döntöttem az utcánkban és maximális optimizmussal közelítettem a vízszintes szakasz felől a lejtősre, ahol a ház állt. Ha a lejtőn kezdett el fékezni az ember, akkor még éppen le lehetett annyira lassulni, hogy utána be tudjak kanyarodni a kapu elé elég agresszív döntéssel.
Amikor elkezdtem az eleve kései fékezést akkor a hátsó fék adott egy vicces hangot (funny noise), aztán az eleve szar első fék maradt csak. Itt kellett volna szépen túlgurulni a beállón és mék a lígül jútörn, aztán simán bekanyarodni. Tehát nem egy bal, hanem 3 db jobb kanyar. De itt a büszkeség volt a tét, már eleve dedikáltan érkeztem, nem volt opció, hogy túlfutok a beállón. Így kábé dupla sebességgel érkeztem és rettentő nagyon Rossis döntéssel kezdtem meg a picit poros beton beállón a kanyarodást még mindig fékezve az első kereket. És itt úgy döntött a teljesen gatya abroncs, hogy ő inkább feladja és nem tapad tovább. Lett egy csinos low-sider, aztán úgy megfejeltem a betont, mint a vasorrú bába a mágnesasztalt. Tökéletes fejelés volt, az orrom ért le először és az kezdett el deformálódni.
Öcsém egy haverjával beszélgetett a kapunál és csak néztek. Mondtam öcsémnek, hogy vigye majd be a bringát, aztán bementem a lemosni az arcomat. Állati sok vér folyt, nem akart elállni sehogy. Végül nem tudom mennyi papírzsepi orrba feltolásával megállt a vérzés.
Anyám ott aggódott, hogy menjek orvoshoz, de engem nem olyan fából faragtak, hogy semmiségekkel orvoshoz menjek.
A következő durva téma az volt amikor a lányom elég keményen belefejelt az orromba. Utána egy hónapig nem tudtam fájdalom nélkül arcot mosni, valamint orrot sem tudtam fújni a fájdalomtól. Jó volt, megálltam mosolygás nélkül.
A lényeg az, hogy a szaglásom nem károsodott. Elég érzékeny a műszer, ez nem is orr, hanem egy sniffer....
-
npera
újonc
Még mindig az LS3-as NB Miata videókat nézem. Ebben az epizódban (és az előzőben) látszik, hogy mekkora meló volt csak a kipufogó "összelegózása". Nem semmi.
-
npera
újonc
Az AI megőrült a fekete doboztól és a világos háttértől. A telefon default HDR megoldása, amikor megpróbál több képből magas dinamikatartományt varázsolni. Aztán a mobil kijelzőjén nem látszanak a ronda vonalak. De a rendes monitoron igen. Mondjuk instára tökéletes, a sok
csíradrága követő hadd irigykedjen az XT cuccokra. Ami igazából a plebejusoknak való, mert komolyabb helyeken úgyis Campagnolo és SRAM fut. Melóba menet makettkodni jó a Shimano Deore XT is..... -
npera
újonc
-
-
npera
újonc
Ma fantasztikus lépést hajtottam végre IT-területen. A felső szintre egy powernet adapterrel jön fel a net. Abból egy elképesztő medúzafő nőtt ki, mivel egy 5-portos switchbe ment a kanóc, abból pedig ment tovább a cucc a printerbe és a gépembe és az AP-be.
Mára már jobban van annyira a hátam, hogy neki tudtam állni a szerelésnek. Kapott az AP egy hosszabb kanócot, hogy felérjen a könyvespolc tetejéig, aztán szépen levezettem a drautot a könyvespolc mögött és kötegelővel rögzítettem. Mivel a polc new england style, ezért fehér kábel és fehér kötegelő ment rá. Álomszép lett, elégedetetten csettintettem a marhanyelvemmel.
Az íróasztal lábára duplaoldalú ragaccsal feltapasztottam az elosztót, majd kötegelővel ráhúztam. Jó magasra raktam, így a drautok nem lógnak le a földre (padlóla!!!), tehát tudok majd porszínyózni alatta. A kis 5-ös switchet szintén felkötegeltem a polcra, így kis helyet foglal, nem porosodik annyira és nem fog beleakadni a porszívó sem.
A következő manőver az lesz, hogy kipakolom a maradék 3 kartonomat és megy minden a már lepucolt polcokra. Az egyik ládában egy csomó DVD van a régi szép időkből, azok szerintem mennek a szemétbe.
Ezután pedig leköltöztetem a gépet az íróasztal alá egy kis kerekes állványra, így tudok majd porszívózni alatta és nem az asztalon áll a masina. Egy fekete gépház antracit előlappal, szépen meg tudja majd húzni magát az asztal alatt. Dudu inkább ne nézze meg a videót, mert fényképezőgéppel fotóztam és a képek nem olyan jók, mint mobillal.
Túl kicsi zaj, nincs eléggé szétmosva és nem szétkent vízfestékes minden átmenetfotóbuzisak a képek.... -
npera
újonc
válasz Gabibácsi #14555 üzenetére
Ha zselés táp kell, akkor le tudnám önteni a szárazat kis zselatinos vízzel, aztán lehet zabálni. Vagy el lehet tolni a kerékpárt a p*csába. Macska, vadásszon és ne házikaján hízzon, mint egy disznó. Volt macskánk, én etettem, almoztam, körmöztem és fésültem őket. Meg takarítottam utánuk. Semmi romantikát nem érzékeltem a macskatartásban, csak végtelen meló volt velük. Biztos velem van a gond, mert sok ember teljesen boldog tud lenni a kis szőrös mókamesterekkel. Nem első eset lenne, hogy csak én vagyok elképesztően antiszociális
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #14556 üzenetére
Rákerestem és kicsit beborzongtam. Nekem is volt hasonló Oly, de nem az f1.8-as, hanem a sima plebsz verzió talán f2.8-al. Én ráadásul nem is Hamával nyomtam, hanem ükapám állványával, ami valami elképesztően törékeny és instabil cucc volt. Semmiféle határolás nem volt a lábakon, csak a megfelelő kis egyenetlenségekbe "beakasztással" lehetett megakadályozni a "spárgázást". A fej egy kábé borsó méretű gömböcre alapuló gömbfej volt, eléggé esetleges rögzítési lehetőséggel.
Amikor váltottam saját spórolt pénzből vett tükörreflex cuccra (nem egy fizu volt, nem is 3...), akkor egyből vettem hozzá egy Manfrotto 190DB állványt és valami Cullman gömbfejet. 2003-ban asszem. Akkor voltam fiatal....
-
npera
újonc
válasz FőDudu #14567 üzenetére
A naivitásod mindig elgyönyörködtet. A hangszóró védőhálóján és a függönyön karmoltak. Meg a szófán. Meg a szekrényen.
Aztán elkezdtem vágni a körmüket. Érzéssel lehet, csak figyelni kell nagyon hogy nehogy túlvágja az ember. Mert nem megkínozni akartam őket, hanem ápolni.
A bundájukat is lehet kifésülni, akkor kevesebb hullik a lakásban.
Volt kaparófa, de leszarták. Mármint nem úgy ténylegesen, mondjuk mindenhova oda is szartak, ha éppen büntetni akartak. Aztán amikor jött a gyerek akkor mondtam asszonynak, hogy ennyi volt az állatokkal. A macskák mentek a lokális aprónetre, egy fiatal pár elvitte őket boldogan. Soha többet nem akarok állatot. Semmilyet. Növényt sem. Se kintre, se bentre.
Képen lehet nézegetni a macskát, bár mindegyik róka amióta az AI generálja őket.
-
-
npera
újonc
Hong és Kong. Ott is van elég specifikus szubkultúra, úgy nézem.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Hong kongi ruszkik. Ezek be vannak oltva vezetés ellen, fantasztikus.
-
npera
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
- Új 4K Gamer PC Ryzen 7 5800X/RTX 4060 8gb/Asus B550M/2x16Gb Fury/1Tb NV2 SSD/750W 2-3 Év gari
- ASUS Rog Falchion Ace Gamer billentyűzet
- Új 4K Gamer PC Ryzen 7 5800X/RTX 4060 Ti 8gb/Asus B550M/2x16Gb Fury/1Tb NV2 SSD/750W 2-3 Év gari
- Új 4K Gamer PC R7 5800X/RTX 4070 Super 12Gb (RTX 3090 szin)/2x16Gb Fury/1Tb NV2 SSD/750W 2-3 Év gari
- Lian Li O11 dynamic Számítógép ház
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest