- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Mindenki üljön le, támassza ki magát és harapjon rá valamire, mert ez fájni fog:
A Toyota Svédországban kivette a kínálatból a Prius és Prius+, valamint Prius PHEV kocsikat....
-
npera
újonc
Nova, van egy kérdésem, amin nem igazodom el teljesen. Egy kis bevezető kell hozzá, aztán jön a kifejtés.
Bevezető:
Jelenleg van 3 quadom. Egy Eachine E010S, amin egy cloverleaf antenna van. Van a 3"-os rettenet és az 5"-os rettenet, mindkettőn az olcsó Eachine VTX van a kis dipól draut antennával.
Most az Eachine 7"-os FPV monitorral nyomom, amiben van egy diversity modul és rajta két full alap dipól bot antenna. Azokat 90-fokkal elforgatom és reménykedek a legjobb eredményben.
A close-range terv:
Ha áprilisban jön a bónusz, akkor vélhetően megvenném a Dominator V3-at, amiben egy ősrégi szimpla modul van és rajta egy olyan kis gomba alakú antenna, ami vélhetően egy cloverleaf.
A medium-range terv:
Ha a originál modul kevésnek bizonyulna, akkor 99%, hogy egy OWL RC modult vennék, ami kábé a Rapidfire szintjét hozza, csak fele annyiba kerül kábé. Menne rá 2 db Foxxeer Lolipop antenna. Ha nagyon megőrülök, akkor AXII hasonló.
A kérdés:
Ebben az esetben viszont gyanítom, hogy a quadra is kellene CP antenna. Vagy tévedek és a dipól továbbra is elég a quadra?
-
npera
újonc
válasz Samott #48507 üzenetére
Fogalmam sincsen, de gyanakszom, hogy a legtöbb modell már létezik hibridben és a Prius állati drága volt.
Amin csodálkozom, hogy a GT86-ot is kinyírták amikor megjelent a Supra. Pedig nagyon nem egy árkategória. Lehet a motorját nehéz áttolni a certifikáción.
Az Avensis és Verso kinyírása logikus, a nép SUV-ot akar, bármennyire is használhatatlan családi autónak.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #48510 üzenetére
Én Södertäljében beszéltem Prius+ kocsival hajtó taxissal. Neki 350k km után a Toyota cserélte a motort, pedig baja nem volt. Viszont mondták neki, hogy a következő motort már nem cserélik, az már zsebből megy.
Azt nem tudta megmondani, hogy melyik motort (mert több van) és miért.
-
FőDudu
addikt
A nagy hideg nem tesz jot az akkupakknak.
Svedeknel meg tud hideg is lenni.Deli orszagokban ez kevesbe jellemzo.
Igy logikus, hogy bizonyos tipusokat mar ebbol a.megfontolasbol is kivesz a palettarol.Amugy a Prius valoban draga. 13 millio korul van egy uj, annyiert mar egy eleg jol kinezo Stelvio is bekonfiguralhato peldaul.
Nyilvan almat a kortevel, de az arcimke megegyezik.
FőDudu
-
npera
újonc
válasz Phülöp #48517 üzenetére
Küzdöttem be 3 gyereket XC60-ba, ami egy drabális nagy SUV, aztán csak nagyon komoly koreográfiával a beszállás és övcsatolás sorrendjében sikerült berakni a gyerekeket. A csomagtartó oké, de a kabin szánalmasan kicsi egy ekkora dög kocsihoz képest.
Gyakorlatilag megszűnt a Renault Megane és Fiat Multipla által megteremtett kategória, amikor van ténylegesen használható 3 ülésed hátul, amiket tudsz előre-hátra tologatni és befér 3 gyerekülés kompromisszum nélkül. Egy felnőtt is simán elfér két gyerekülés között, ha úgy adódik. Sík padló, oda teszed a lábad, ahova akarod.
Ezen kívül feleslegesen nagy kerék van rajta (rugózatlan tömeg, kerékdobok óriásiak, drága gumi kell rá), feleslegesen magas aszfaltozott útra és zabálja az üzemanyagot.
Ha sosem próbáltál rendes családi autót, akkor persze jónak tűnik. Egy szedánhoz képest a SUV egy csoda. Csak van sokkal jobb eszköz is családi közlekedésre, ami olcsóbb és hatékonyabb.
-
-
Phülöp
addikt
Ja, hát vannak családok gyerek nélkül is.
Nem érzem feleslegesen magasnak, nagyjából kényelmesen tudok beülni. És így 50 felé már nem leszek hajlékonyabb.
Az indokolatlan fogyasztást se látom, 6L alatt vagyok közel fél évnyi tapasztalat alapján. Lehet, hogy a Qashqai nem is rendes suv?[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #48527 üzenetére
Ma kóstoltam nyers malátát, komlót és ezt-azt.
Valamelyik összetevőre a néni azt mondta, hogy ehető, de nem ajánlott mert keserű és egyéb, nem lesz az finomjó. Megnyugattam, hogy mostanában finnektől kaptam mindenféle "ehető" cuccot, szóval edzett vagyok jöjjön minden is :-D
Majd következő lendülettel mellé nyúltam és benyomtam egy adag fürdősót Gyorsan tompítottam pár sörrel. Tényleg sós volt, de mellé az a parfüm íz, meg illócuccok az gondolom nem túl egészséges. Leküzdöttem, végül ittam rá sört
-
Phülöp
addikt
Én ma kóstoltam gombás káposztalevest, szarvashússal töltött pelmenit, körtekrémlevest pirított libamellel, káposztalevélbe töltött nyúlhúst, meg persze csapolt kvászt hozzá.
Egyiknek se volt parfümös íze.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #48531 üzenetére
Sógor hülye volt és kocsival jött, így meg kellett innom a részét. Azért megoldottam ám Nekem a kb. 45 perc éppen kicsit kevés volt, de jóféle lazulás. Kellene ilyen tanyára. Isten biz, még fával is felfűteném :-D El vagy, mint a befőtt, mondod a nagy bölcsességeket aztán lapítás, hümmögés, majd hallgatod a nagy bölcsességeket. Hibátlan
-
npera
újonc
válasz Phülöp #48527 üzenetére
A SUV az többnyire nélkülözi a klasszikus terepjárós funkciókat (diffizár, felező, nagy szögekben mozgó futómű). Közúton viszonylag jól mozognak és jó sofőrrel könnyű terepen is meglepően ügyesek. De komolyabb terepen azonnal elvéreznek.
A crossover az a jelen kor családi autója, miután a kombikat és praktikus öszvéreket (Verso, Multipla és hasonló gépek) kinyírták. Egy crossover nem túl magas hasú és többnyire nem túl nagy kerekeken gurul. Olcsó hajtáslánc, leginkább a modern nagyváros dzsungelének kihívásait lehet velük keresni, hogy marketinges dumát is nyomjak.
Ezekben is megküzdesz a 3 gyereküléssel.
Jelenleg a leginkább családi kocsi a kisfurgonból átalakított többnyire tolóajtós gép. Mint a Peugeot Rifter és társai. Ezek kegyetlen jók. Van benne iszonyatos raktér, ha arra van igény, a tolóajtóval a gyereket berakni és kivenni egy álom. Ezeket imádom, legjobb kategória, ha nem akarsz gyorsan menni. Mert akkor a dobozos forma miatt nem túl gazdaságos a fogyasztása.
Ha én lennék valami OEM feje, akkor ilyenekből hibridet és BEV-et nyomnék erősen.
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #48533 üzenetére
Nezelodok mi legyen az Alfa (vagy epp a Suzuki) utodja. Ki kap elobb autot, en vagy a nejem. Nehez ugy.
Tegnap pl. SX4 S-cross hibridet is neztem.
Egesz pofas ha megfelelo szinben van, adatokba meg nem bujtam bele. Bar az 1.3L motor nem tunik nagynak, de elvileg van valami 48 Voltos rendszer mellette. Lehet full atveres, egyelore csak szalonban megneztuk.Meretben eleg is lenne.
Aztan lattam egy csinosnak tuno Stelviot is.
Csak az plusz 10 millio. Es nem hibrid.Az a nagy kerdes, kell-e nekem hibrid/elektromos. Ugyanis a Stelviohoz mar alig kell(ene) tenni es akkor belefer a Tesla is.
FőDudu
-
Samott
addikt
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #48545 üzenetére
Működik már? Nem. Membárnos üzemanyagcella igen, de nem ekkora méretben. Sós vízből még senkinek nem sikerült ennyi energiát kinyerni, de lehet rá marketinget építeni, startupkodni, baromkodni, majd 4.5 év múlva eltűnni. Ennyi erővel ott az óceán, aztán terawatt-számra vehetnénk ki belőle az energiát. Miért nem az, miért kell ~400 kilogrammnyi extra tömeget hurcolni az erőhöz és hol is tudom megtankolni, vagy mivel? Jahh, ezekért a kérdésekért 5 órát kuglizol és nem leszel előbbre :-D
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...