Új hozzászólás Aktív témák

  • WiZARD

    addikt

    válasz npera #38853 üzenetére

    Tök kiváncsi lennék, hogy miért baszta el ezt ennyire a Nissan. Mi a magyarázat rá, tényleg csak annyi, hogy spóroltak autónként pár dollárt? Nem nagyobb bukó a rossz hír, és hogy inkább mást vesznek?

    e-NV200-ba tettek hűtést, tehát tudják hogy kell. A működését máshogy megoldani csak software kérdés, de max pár drót átkötése (nyilván hajszállal bonyolultabb, de azért nem lehetetlen talán). Leaf-ből meg teljesen kihagyták, jött valami software update ami szimplán magasabb hőfokot enged meg, így kevésbé lassul a töltés. Majd kiadták ugyanígy a 64kWh változatot, mindenféle upgrade nélkül.

    (még azt is csodálom, hogy nincs valami aftermarket megoldás)

    Amúgy rájöttem, hogy ha az ülésfűtés hightech billenőkapcsolóját bekapcsolva hagyom, akkor az időzített/távirányított fűtés bekapcsoláskor az ülésfűtés is kap áramot :)

    [ Szerkesztve ]

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Új hozzászólás Aktív témák