Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #89 üzenetére

    Ő, izé? Nem úgy érted, hogy egy második accounttal jó salvagelni (meg akkor már gondolom lootolni is). Csak mert egy alttal nem mész sokra, ugyanannyi altot váltani, mint hajót váltani, szerintem.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #93 üzenetére

    Altnak az ugyanazon az accon levő többi karaktert hívják ahogy én észleltem (valamikor 2007-ben kezdtem EVE-ezni, de azóta voltak nagyobb szünetek), és nem túl népszerűek, mert ugye egyszerre csak egy skill training mehet egy acc-on.
    Amiről te beszélsz az a második acc. Én még nem láttam, hogy a klasszikus "alt" szóval illették volna ezt, persze lehet, hogy van olyan aki megteszi. De csak kukacoskodom, értem miről beszélsz. ;)

    Remélem miután megírtam a diplomám tudok újra EVE-ezni, hiányzik a 'rox, és persze a rigged Harpy meg a többiek is, és oly közel egy Rokh vagy esetleg egy :B (egy Caldari, aki nem hisz a rakétákban, és sose lesz se Drake-je se Raven-je :DDD)

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #96 üzenetére

    Sose léptem be corpba, magányosan játszogattam üres óráim elütésére, esetleg pár arccal akivel összetalálkoztunk (noobcorp chat főleg) elmentünk erre-arra.
    Főleg PvE mega-carebear üzemmódban: mission, ratting, DED. Bár azért néhány deadspace komplexben elveszett ez-az. Ja és persze minimális scanning és néha ninja-salvaging :D
    Az a char, amit meg is tartottam 9 hónapig (előtte korábban lement egy mini és amarr trial), plusz utána a néha jelentkező ingyenes játéknapokig volt/van használva. Olyan ~10 millió SP-s. Spaceship controllra és Gunneryre fókuszálva erősen. A Harpy pl full T2 (remek comlpex runner 2/10-hez), a Feroxon is csak a med railek T1-ek (nem sok kellene T2-höz) meg a shield boost amp. BS alatt elég sok mindennel tud repülni (persze csak Caldari), de azért erősen fókuszáltam. Frig, cruiser, AF, HAC és BC a fő osztályok (persze sok mellékvágánnyal, desi, industrial vagy a logistichez is minden megvan kvázi)

    Azt sajnálom, hogy a noob-frigate-rushokból kimaradtam, pedig 2008-ban egész jól önszerveződött a dolog a Caldari noobcorpban, és volt, hogy összeszedtek majd' 30 Kestrelt max dmg-re (meg némi tackle) fittelve, és kimentek lowsecbe, sőt volt, hogy 0.0-ba is, és egész sok killt sikerült összevadászni. Azt hiszem akkor még nem volt jumpcloneom és féltettem az implantokat.
    Nade majd diploma után lehúzok legalább egy hónapot, már hiányzik :K

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #100 üzenetére

    Dehogynem tudok róla. Nem is tudom melyik expansionnel jött be (asszem valami a Trinity után nem sokkal), de már előtte is játszottam. 2 éves biztosan nincs.
    Az a 10% nekem önmagában bőven nem volt elég motiváció, hogy belépjek corpba. Főleg azért nem léptem be, mert nem akartam szerveződni, fix dolgokban részt venni, kötelező feladatokat végrehajtani, és így még több időt EVE-zni, mert szerintem azért egy MMO csúnyán be bírja húzni az embert. Nekem munka utáni szórakozás volt (és lesz?), főleg a külföldön töltött évemben, amikor a barátok és a család távol voltak, na meg agyon se fizettek, hogy mindennap eljárhassak valahová :)
    Egy nagyon laza corpnak meg nem látom értelmét, ennyi erővel összehaverkodsz pár arccal valamilyen módon (pl a noobcorpban, vagy csak úgy az űr közepén) és velük mész közösen csinálni valamit (akármit). Akár még egy kis gang PvP-re, ami persze veszélyes, mert ki tudja nem csalnak-e csapdába. De ez a szépsége is...

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #103 üzenetére

    Hát azon se lehetett valami erős a fitting, ha több pénze maradt a biztosítás bezsebelése után. Én nem biztosítom a hajóimat, felesleges, a ~20 mill ISK-es Feroxon több, mint 40 milla a fitting és a rig. Azt meg soha senki nem fizeti ki, akkor meg minek költsek biztosításra. Amikor pukkant a 65 millás Ferox egy 3/10-es DED-ben (valami Gallente contested comet, masszívan a saját hülyeségem miatt), akkor sem az a 20 milla érdekelt amiben került a hull...
    Persze szigorúan T1 PvP-nél esetleg suicide high-secben más, ott látom némi értelmét a biztosításnak.

    Amúgy a 'cain-t hogy pukkantotta el? PvP-ben? Csak mert az egy eszement jó BC, igen komoly tűzerővel (főleg AC-vel), és egész emberes tankal. Mondjuk egy hónapos skillekkel lehet, hogy annyira nem emberes még :D
    Én egy hónapos koromban nem mertem volna egy 30+ millás hajóval repkedni, elég volt nekem a Cormorant meg a Caracal, néha az Osprey (jesszus, akkor még bányásztam is...). Akkor még egy Moa is drágának tűnt...

    Amúgy is: "don't fly a ship that you can't afford to lose" meg a "don't fly it until you can fit it" ;)
    Egyébként mostanában ahogy olvasom jó nagy biznic a "biztosítási csalás". Akárcsak anno a shuttle reprocessing, ami fixen tartotta az alap ásványok árát, de legalább olcsó volt a shuttle, nem úgy mint mostanában...

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #106 üzenetére

    A shuttle régen fix 3,5k volt (vagy 5k már nem emlékszem pontosan) és NPC corp gyártotta szinte korlátlan mennyiségben. Ezért ment a reprocess. Amikor megjött az egyik patch-el az, hogy kivették az NPC gyártotta shuttle-t az első pár hétben bőven 30-50k között mozgott az ára, és az elején felment a trit ára is nagyon.

    Durva fittet fel lehet rakni egy hónaposan, ha telerakod a hajód meta lvl 4-es named cuccokkal, az drágább lesz, mint a full T2... ez nem csak skill függő (persze PvE-re ez talán felesleges). Nem nagyon volt olyan hajóm, ahol olcsóbb volt a fitt mint a hajó, mondjuk én mindig sokat tökölök rajta, maximalista vagyok, nekem a legjobb metagame mindig is a fitting volt (mire összehoztam a mostani Feroxot, ami 130 általános, de dmg specifikusan akár 250-450-es tankkal rendelkezik és most T2 droneokkal [de még T2 railek nélkül] max ~200 dps-nél van).
    Bár azt hiszen és nem vagyok jó példa. Képes voltam egy Merlinre 6 millányi riget rakni csak azért, hogy tudjak vígan 2/10-es Guristas DED complexet tolni (akkor még nem tudtam AF-el repülni). Igaz egy Pithii C v. B Small Shield Boosterrel (amit azért szoktak dobni, 6 v 20 millió), visszajön az ára.

    Amit te mondasz, olyan felhasználásra logikus a biztosítás. De sajnos csak ilyen korlátok mellett... egy reformot már nagyon megérdemelne a biztosítási rendszer. Nem hiába minden 5. komment az a különböző patch és expansion announcementeknél, hogy "fix T2 insurance!".

    Lvl 3 missionökből én mindegyiket szólóban csináltam, csinálom. Sőt, az összes missionömet mindig szólóban csináltam. Egyedül valami ronda (most nem ugrik be a neve) NOS tornyos+scrammes (perma aktív tank van a 'roxon) küldetés szivatott meg, de ott is csak ki-be kellett warpolnom. De egy hónapos szkillekkel egy BC-ben nem lehet valami hatékony a lvl 3. Kb olyan, mint amikor én 2-3 hónaposan elkezdtem lvl 3-akat csinálni a Caracallal. Na az fájdalmas volt...
    Nem lenne jobb lvl 2-özni egy crusierben? A Rupture például egy brutális kis hajó, legalább is régi mini napjaim emlékei szerint. Úgy értem valószínűleg befejezne 2-3-at annyi idő alatt, mint most egy lvl 3-at, ami szvsz ugyanannyi plusz standing.
    A jumpclone-os grindolás meg szívás, nekem is megvolt...

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #108 üzenetére

    Ja 0.0-ba én is max T1 cruiserrel mennék ki (jelen állapotomban), esetleg nagyobb gangben egy jól fittelt HAC-ban (ha van külön pár tackler), de hát az ugye már igen drága, és alapszabály, hogy bármit el lehet veszteni, főleg ha többen vannak az ellenfelek (márpedig bármikor beeshet erősítés, vagy bármi).
    Hát igen a lvl 3 nem könnyű kezdő skillekkel, sőt tulajdonképpen egyik lvl sem könnyű, amikor elkezded, de a végére odáig fejlődsz, hogy már gyakorlatilag AFK tudod őket teljesíteni (persze túlzott a példa, mert targetelni kell, anélkül max egy Domi tudná drone-okkal).

    A Drake meg nem hajó, hanem egy repülő erőd - nagyon helyesen írtad, hogy egy 5 éves is tudná "vezetni" - , mondjuk dmg oldalon nem produkál olyan iszonyatosan, max ha feláldozol a megatankból, meg HAM fitt van rajta (erről a lvl 4-en Drake-kel szenvedők jutnak eszembe, még full raktérnyi rakétával is van, amikor a mission vége előtt elfogy a muníció, meg mire végeznek, már kezdenek eltűnni az első wreckkek :DDD). Egyébként meg a Draketől egyenes ág vezet a Raven - CNR - Nighthawk - Golem - Tengu vonalra (Nigthawk - Golem felcserélhető). Mondjuk egy Tengu már megállja a helyét PvP-re is (szó se róla egy torp Raven is), de inkább a WH-ok Drake-je :P
    Mert valljuk be, ha már a Caldari hajók ölni nem annyira tudnak, legalább "nem meghalni" egész jól megy nekik.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz v.tom #110 üzenetére

    Hát azért a tavalyi Hulkageddonok után :DDD
    Én meg egy Ospreyvel toltam majd nulla skillel high-secben. Szóval az nem exhumer kategória ;)

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #119 üzenetére

    Ha jól olvasom a távolság is nagyon számít, így messzebbről kell nekik kezdeni és a kis ellenekkel kezdeni. Azt írják 15 km-nél lesz a legnagyobb gond, gondolom azon belül lézerrel is lőnek, ahhoz meg EM resist kell, ugye. A rakéták mind kineticet sebeznek EVE-survival szerint (Bloodclaw, Scourge, BS-t nem írják), így tulajdonképpen - a lézeren kis részén kívül - nem értem minek a therm resist, inkább EM-et tennék fel helyette, mert a lézer inkább EM heavy (általában). Kivéve ha armor tankolsz (nem ismerem a Tempestet).

    Mindenféleképpen crusierek és frigek kiírtása az első, amíg távol vannak, az egy-két volley egy BS-el. Vedd fel overviewra a sebességüket, és a leggyorsabb/legközelebbivel kezd a gyilkolást. És az sem elhanyagolható ugye, hogy a web/scram is csak 20 km-en belül megy. Illetve nem árt ha vannak jó dronejaid. Ja, és haladj elfelé tőlük folyamatosan, miközben egy állomás felé alignoltál, így ha szívás van azonnal ki tudsz warpolni.

    Egyik comment szerint srác majdnem elvesztett egy 350 omni rps-es Tengut. Szóval nem lehet könnyű ez a küldetés, az fix (még nem volt ehhez szerencsém, de a Merceket utálom alapból...). Amúgy mini űrben merc-ek mini hajókkal repülnek? :F

    EFT szerint mennyi a resistje és az effektív HP-ja a hajódnak?

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #121 üzenetére

    T2 drone-ok komoly minőségi javulást hoznak, kb. +25% dps T1-hez képest, nem annyira drágák, és még a skill se annyira vészesen hosszú hozzájuk. Mindenképpen must have kategória. Főleg BS-nél, mert fájdalmas lehet egy-egy kisebb célpont eltalálása, főleg, ha közel jön.
    Jelenlegi skilljeimmel nekem 5xmed scout drone 107, 5x light scout drone 67 dps-t produkál, pedig nem gyúrtam olyan sokat rá. Már a lightok is nagyon gyorsan megesznek 1-1 kisebb hajót, hát még a mediumok. Vagy 3 heavy, ami befér a Tempestbe (bár én inkább 5+5-öt használnék), komoly pusztítást tud végezni.
    (Amúgy most, hogy megnéztem Tempest inkább egy armor tank hajó, akkor az EM-es resist dolog amit mondtam az előző hsz-ben nem áll).

    Azért az egyébként nagyon kemény, ha 70k effektív HP-t olyan gyorsan elpukkantanak, hogy nincs időd lelépni.

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz D1Rect #123 üzenetére

    Mindegy, mennyibe kerül a drone (amúgy T2 med olyan 120k, azért az nem vészes). Figyelni kell rá, és akkor nem fogod elveszteni, így csak egyszer kell megvenni ;)

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #139 üzenetére

    LOL, íratlan törvény. Ez vicces. Főleg EVE-ben, ahol még az "írott törvényeket" is folyamatosan áthágják.
    Egyébként én a srácot egy ilyen convo után sírva röhögve és válasz nélkül raktam volna tiltólistára. Meg BS-el frigate ellen jönni, hahaha, főleg 0,9-ben. Komoly fenyegetés.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #151 üzenetére

    Ja, és akkor 4-5 hónap alatt kitermelsz egy karaktert, ami csak mission runnernek jó, így megunod és abbahagyod ;] (az én karakterem a végén 9 hónapos volt, és hát, sokat kellett volna szenvednem, hogy meglegyen a PLEX ára, és akkor még nem is vettem mást abban a hónapban).

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #153 üzenetére

    A legtöbb "pénz" kétségtelenül a kereskedelemben van, viszont ehhez össze kell vakarni az indulótőkét.
    Második talán a gyártás, harmadik a bányászát, de az utóbbi kettőt már inkább csak corpban éri meg igazán csinálni, és mind a kettő elég skill intenzív (a kereskedelem kevésbé).
    Ha úgy akarsz pénzt keresni, hogy undockolsz is, akkor pedig a mission running a legjobb vagy WH running. Utána complexek, ratting, ez mind PvE.
    A PvP is lehet jövedelmező, de a bevétel hektikus. Ha bandába verődve kalózkodtok és zsaroltok (utána meg szemét módon mégis szétlövitek szegény áldozatot), akkor végül is lehet abban is egész jó pénz, de ez már tényleg kockázatos.

    Egyébként az elmondható, hogy a nagy pénz bizony coprban van (durva manufacturing, moon mining, stb.).

    A downtime azért kell, hogy kipucoljon a rendszerből mindenféle dolgokat, és valamennyire tiszta lappal induljon. Mivel sandbox rendszerű a játékvilág, és mindenki egy számítástechnikai rendszerben van, az a 300.000 ember aki egy nap alatt bejelentkezik, majd garázdálkodik eléggé tele tud szemetelni mindent.
    Minimális patcheket, változtatásokat is szoktak ekkor végrehajtani, de a picit is komolyabbak mindig extended dowtime-al járnak (amit sose tudnak rendesen betartani és kicsúsznak belőle).
    A 24/7 macrózóknak is betesznek valamennyire vele, illetve mivel nem tudsz 36-40 órát egyhuzamban játszani vele, így garantáltan nem fog olyan hír jönni, hogy a koreai vérpisitike meghalt kiszáradásban EVE-ezés közben. Szerintem nem akkora gond a DT. Legtöbben vagy dolgoznak vagy iskolában vannak napközben DT alatt, talán csak hétvégén zavaró (na meg az amcsiknak fájhat, akik éjjel még játszanának, de jön a DT).

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #155 üzenetére

    És akkor 53 napig a noobshipedben repkedhetsz ;]
    Nem azt mondom, hogy hülyeség a learning skill, sőt, én is lenyomtam sokat, igaz lvl 4-re a simákat, lvl3-ra az advanceded ha jól emlékszem. Ha végig is csinálja ezt valaki, azért előbb tanuljon meg legalább cruiserrel repkedni, akkor már élvezhető a játék valamennyire (persze most így belegondolva, a learning skillel vannak annyira drágák, hogy muszáj legyen valahogy olyan hajót szerezni előtte, amivel ki bírja termelni az árukat)

    Látom szerkesztettél. Abszolút egyetértek mindkettővel. +2-k (esetleg +3-ak is később) és lvl4+adv lvl3 egy elég optimális párosítás. :K

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #158 üzenetére

    A betűméretre sokan panaszkodnak egy ideje, de úgy tűnik, hogy egyelőre nem lehet nagyobbra állítani (ha jól emlékszem).
    Majd talán a Tyrannissal...

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #160 üzenetére

    Túlhajtani az adott slottípusban (low, med, high) lévő összes modult. Ez azt jelenti, hogy vagy a cycle time lesz kisebb, vagy a bónusza nő meg.
    Ez azt jelenti, hogy olyan 10-15%-al többet tudsz kihozni a modulokból (mondjuk shield booster, de akár fegyverek is), de közben azok elkezdenek túlmelegedni (ilyen kis piros köralakú vonal nő a modul ikonja körül), és rongálódni, egy idő után, pedig annyira megrongálódnak, hogy lekapcsolnak.
    Az egész cucc viszonylag skill intenzív, és nem nagyon lesz rá szükséged az elején, de később esetleg életet is menthet az a hajszálnyi különbség. Egyébként sok finomság van. A heat a szomszédos modulokat is rongálja, viszont ha minden igaz a passzív modulok (mivel azok nem túlhajthatóak) elvonnak némi hőt. Stb.

    Elkéstem :)

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #173 üzenetére

    Egyébként a legegyszerűbb az lett volna, ha a probe-okkal a cargoholdban undockolsz, és az űrben jobb klikk a launcheren után nyomsz egy load ammo-t, vagy csak simán egy reloadot. Elvileg ennek működnie kell, és nem kell a fittingben szenvedni ;)
    Egyébként ha jól emlékszem nem a launcherre kell magára húzni (régebbi EVE verziókban úgy volt még) a töltényt, hanem van neki egy ilyen kis koralakú ikonja, amiben látható az aktuális lőszer piktogrammja. Na abba kell belehúzni.

    Nem akarok bunkónak tűnni meg ilyesmi, de ugye csinálod szépen a tutorialokat? Csak mert bizony elég hasznosak egy kezdőnek, nagyon informatívak és már gyakorlatilag minden területhez léteznek (anno nem volt gyártás, meg exploration meg ilyenek tutorial). És azt is elmagyarázzak, hogy hogyan lesz a veldsparból tritanium :K

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Pörp #184 üzenetére

    A PLEX vásárlás valós pénzért miért lenne illegális? Amire te gondolsz az az ISK vásárlás valós pénzért. Vagy arra gondolsz, hogy veszel ISK-et és abból PLEX-et? Mert azt felejtsd el. Az, hogy veszel valakitől játékon kívül PLEX-et, és azt utána megcontractoljátok, vagy csak odaadja giftbe vagy eltradeli állomáson belül, abban nincs semmi illegális tudomáson szerint, és belegondolva miért is lenne, illetve hogyan lehetne lebukni? Simán adhat neked valaki ajándékba totál legálisan PLEX-et, és ez annyira nem is feltűnő, mint mondjuk átutalni indok nélkül 2 milliárd ISK-et.
    Bár, most így belegondolva lehet, hogy mondasz valamit, mivel PLEX-en keresztül legalizálható lenne a real money trading akkor...
    Hát, most megfogtál, de szerintem a PLEX-et lehet úgy csinálni, hogy ne bukjál le, mivel ez ha jól tudom item, így simán ejectelheti egy canben, és annyi.

    Egyébként meg úgy lehet lebukni, ha az eladó rosszul csinálja az ilyet, azaz gyanúsan sok PLEX megy rajta keresztül mindenféle embereknek, felfedezhető minta nélkül.

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Hugo85 #185 üzenetére

    Öhm, oké, utánaolvasva egyszerűen illegális minden in-game item pénzért adásvétele. De ezt meg lehet oldani úgy, hogy ne legyen illegális, vagy hát az legyen, csak nagyon nehezen legyen követhető.

    Szerezz ez megbízható embert - nem hackerek és satöbbi akik nagyüzemben csinálják - beszéld le vele, és bizniszeljétek le élőben. Aztán ő meg ad neked ajándékba plexet a játékban.
    Ha ezt nem csinálja senki mással, csak veled, akkor nulla a lebukás esélye, és végül is ha úgy nézed nem is illegális, hiszen te csak sörpénzt adtál neki ajándékba, amiért volt olyan kedves, hogy adott PLEX-et ajándékba :)
    Ha játszanék, és lenne most időm meg is csinálnám veled. Amúgy meg szerezz akárkit akinek van Paypal-ja és kérd meg vegyen neked GTC-t, aztán fizesd ki forintban, még kevésbé bonyolult, mint a fent vázolt gondolatmenet.

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Pörp #187 üzenetére

    Én anno itt vettem többször is GTC-t. Sose volt velük gondom, csak az, hogy túlságosan buzognak és kell hozzájuk angolul tudni. Hiába Paypal-on keresztül vettem, ezek amerikaiak és paráznak, úgyhogy képesek voltak telefonon felhívni és elbeszélgetni velem, hogy tényleg én vettem-e time code-ot, egyeztették az adataimat. Ez mondjuk csak első alkalommal volt, de amikor éppen külföldön voltam és ott vettem a megint csak Paypalon keresztül tőlük valamit, akkor azonnal írtak e-mailt, hogy muszáj beszélniük velem. Aztán meg is mondták, hogy aggódtak, mert IP alapján látták, hogy külföldön vagyok, és csak meg akarták kérdezni, hogy valóban én indítottam-e a tranzakciót, mert gyanús.
    Szóval TÖBB MINT KORREKTEK.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #188 üzenetére

    Azért azzal a résszel vitatkoznék, hogy a CCP nem lát belőle pénzt. Ugyanis a plex életútja a következő:
    GTC-t megvesz egyszeri user PÉNZÉRT (aminek jó része CCP-hez megy) -> egyszeri user csinál belőle két PLEX-et -> egyiket macrominerek megveszik 300 millió összebotolt ISK-ért -> másik egyszeri user PÉNZÉRT megveszi a hackerektől a PLEX-et.

    Ha játékelméletileg közelítjük meg a dolgot, akkor az ISK pénzé tételének nem legális mivoltán túl ez egy win-win-win-win szituáció.
    CCP keresett egy GTC-nyi pénzt, egyszeri user legálisan vett magának pénzért ISK-et, macrominerek sikeresen eladtak 300 millió ISK-et pénzért, másik egyszeri user pénzért vett magának PLEX-et, amivel ki tudta kerülni azt, hogy csak 60 napos előfizetés kapható legálisan.
    Ennek csak egy negatívuma van, a botterek, makrósok potyautasok a CCP architektúráján és a semmiből játszanak és csinálnak pénzt. De a PLEX alapú módszer nem működik GTC vásárlása nélkül, ami bizony a CCP-nek bevétel.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #192 üzenetére

    Öhm, azt hiszem itt alapvető problémák vannak információügyileg :)
    Ugye tudod hogyan lesz a PLEX? Játékosok vesznek GTC-t és azt konvertálhatják a játékon belül PLEX-é. Nem a CCP teszi bele a rendszerbe. Tehát ha a plex létezik, azt valaki anno megcsinálta, tehát kifizette a GTC-t ami hozzá kell. Az egész anno az RMT legális kikerülésére jött létre, azaz, hogy valaki legálisan kaphassan pénzért ISK-et.
    Ez a kezdő lépés, hogy utána mi történik vele az nem befolyásolja, hogy a CCP keresett rajta pénzt.

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #199 üzenetére

    Annyira használatosak amennyire használod őket. Ha nem akarsz explorationnel foglalkozni, akkor nem kell, ennyi. Értelme meg van, mint körülbelül minden tevékenységnek EVE-ben.

    A bonyolultságról meg. Eddig mégis mi tűnt neked egyszerűnek EVE-ben? :D Tele van olyan bonyolultságú részekkel amelyek önálló játékként is megállnák a helyüket (fitting, market, exploration, corp managment, stb.).

    Ezt tudom még hozzáfűzni ;]

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #240 üzenetére

    Ja már level 3-akkal is megvan a 10 mill ISK per óra körül. Mert egy óra alatt megvagy mondjuk 3 missionnel. Ha szerencséd van lehet picit több.
    Lvl 4-el esélyes a 20. De, a nagy pénz a kereskedésben van. (csak ahhoz nagy pénz kell hogy el tudd kezdeni) Vannak akik simán keresnek havi milliárd ISK-eket.
    De lehet legális is csinálni pénzt miközben nem is jászol. Mondjuk nem sokat :)

    Permatank Domival kimész egy 0,5-ös systemben. Leülsz egy beltben. Droneok ki, és maradhat is ott az idők végezetéig. Az, hogy megöli NPC esélytelen. Aki Domi-t suicide gankel, az egy idióta (és ha ott vagy is megtehetné) mert kemény dió tud lenni (főleg hogy csak tankra kell fittelni, mert droneokoat használsz AFK).
    Nem valami magas kereset, de tök "ingyen" van. És még egy domi sem olyan drága, illetve csak értelmes drone skill kell. (és hogy - pfújj - Gallente legyél)

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz velizare #243 üzenetére

    Jó system (low sec határán kevés gate-tel, vagyis nem nagyon visz a mission más rendszerbe), magas quality-jú agent és magas standing. Lvl4-et nem tudtam csinálni, mert "don't fly it until you can fit it" illetve Caldari voltam, de hybrid turretes, így a Raven kilőve, Rokh meg kicsit skill intenzívebb (és drága). Így maradt a Ferox, de az durva fittel sem tud rendesen lvl 4-ezni, ellentétben egy passzív drake-kel (azzal is szenvedés, de nem halsz meg feltétlenül). Így maradt a lvl 3. Óránként 10 mill az pörgetve van meg.
    2-3 mission óránként megvan gyors salvage-gel és loot-tal (MWD, exp cargohold II, 4 salvager/4 tractor a Cormoranton). Ez már csak reward+bountyból 6-8 milla.

    Ja, annak meg aki szerint a Thorax nem jó klikk.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #251 üzenetére

    Együtt bányászunk. LOL :DDD

    #232: Sose értettem ezt az adó rinyát, főleg mióta NPC coprnál is van. Juj 10%-al kevesebb pénz, hát úristen hogy veszek így titánt..

    Egyébként addig tűnik minden olyan drágának meg soknak, amíg el nem jutsz BC-BS-ig lvl 3-4-es missionig. Onnan már viszonylag jön a pénz. Persze egy CS még akkor sem fog olcsónak tűnni, vagy bármelyik HAC, de simán vehetsz pl egy AF-et (mint én) és megengedheted magadnak, hogy elveszítsd. És azzal mókás dolog tud repülni. Mondjuk elmenni DED komplexeket látogatni. Aztán otthagyni a 65 milliós Ferox darabkáit, mert miközben fogyott szépen lassan a pajzsom valami BloodRaider BS és egy-két cruiser miatt, és éppen úgy voltam, hogy na jó, akkor menjünk innen, akkor vettem észre, hogy az egyik cruiser warp scramble-t nyomott rám... leizzadtam, droneok nagy nehezen kinyírták, de közben nem volt annyi eszem, hogy align-t nyomjak, így automata align közben pukkant el a 'rox pedig még kb. 2 sec hiányzott warpig. Ja, és újként meg Merlinnel járkáltam 2/10-es DED-ekben. Túl lehetett élni, ha jól felkészülték, és néha dobott 20 millás modult, néha öt millást, legtöbbször semmit. És ez mind csak PvE, annak is egy kis része. Ne mondd, hogy EVE-ben nincs izgalom. Csak nem overkill ship kell. Próbálj cruiserrel lvl 3-azni, na AZ izgalmas, vagyis inkább rémisztő. Vagy ne használj EVE-survivalt lvl 3-4-es missionökhöz. Vicces tud lenni, ha active tankolt hajóval beugrassz az insta közepére, erre két frig elkezd scrammelni és rádcupan 2-3 NOS/neut tower. Na ilyen megáll az emberben az ütő... (van ilyen lvl 3-ban is, vagyis biztosan volt, ma már nem tudom).

    Igen, lvl 2-ig kibekkelni unalmas, könnyű és baromira nem jövedelmező. De megteheted azt is, hogy fogsz egy olcsó frig-et, és kimész low-secbe ratting-re vagy csak szétnézni. Emlékszem amikor valamelyik trialon, azt hiszem pont az ammar-on, majd' beszartam amikor lowsecben egy belt mellett POS volt, és életem első cyno-ját nyitotta meg mellette valaki :D

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #255 üzenetére

    Több? Mennyire sok? Ha effektíve szaggat és nem laggol (mondjuk Jita 4/4 vagy Rens csúcsidőben, vagy az a Gallente trade hub aminek a nevét sem vagyok hajlandó megjegyezni, bár manapság állítólag már Jita is okés... annak idején halomra írtam a stuck petition-öket amikor a "Jumping" feliratot kellett néznem pár óráig vagy az "Undocking"-ot) akkor csak a konfigoddal lehet valami. Mint jelent az hogy megugorja a szintet? Melyik szintet? A minimumot vagy az ajánlottat? Meg aztán a felbontás sem mindegy.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #257 üzenetére

    Úgy érted asrock m3a785gmh/128m? ;)
    Nos, ezzel nem kellene különösebb gondnak lennie, esetleg ha minden maxom van a játékban és tényleg sok hajó jön össze. De úgy sok, hogy mondjuk 50. Nincs személyes tapasztalatom HD4650-ekkel, de azért ha jól emlékszem nem kellene gondnak lennie EVE-vel, bár, a Trinity-vel bevezetett grafikai motor azért nem annyira buta, de közel sem a legújabb csoda, mondjuk mostanában a modelleket is cserélgetik egyre bonyolultabbra.

    Esetleg próbáld meg visszavenni totál aljára a grafikát, és megnézni hogy akkor is tapasztalod-e.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #259 üzenetére

    Öcsémnek 4850-e van. Azzal még mindig eldöcög minden 1280x1024-ben, a 4650 ez alatt van azért, de az EVE-hez nem kell erőmű. Egy átlagos "gamer" gépnél korábban szokott azért szerver side lag-be ütközni a dolog. De az nem szaggatás, hanem késlekedésben érzékelhető, meg néha képregényben :)

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #265 üzenetére

    Nem akarok okoskodni sem bunkó lenni, de lehet hogy az EVE egyszerűen nem neked való játék. Ha nem élvezed, akkor szerintem ne erőltesd. Ízlések és pofonok. Nem mindenkinek jön be minden játék, és ez így van rendjén. Én például a WOWban nem látok semmi fantáziát, öcsémnek pedig az a mindene, az EVE meg nem jött be neki. Ez van.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz Hugo85 #266 üzenetére

    Viszont én visszatértem halottaimból. Reaktiváltam, így most 60 napig számolni kell velem :P

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz K3NZO #269 üzenetére

    Erre két megoldás van jelenleg. Az egyik ha csinálsz egy contractot az összes cuccal egy bizonyos árért, de ugyanúgy ki kellene számolnod mennyi a reális érte - ami hosszú idő lenne - illetve valószínű senki nem venné meg.
    A másik, amivel viszont sokat lehet bukni - főleg most hogy az ásványok árai alacsonyan vannak - az a "reprocess" használata. Ez azt jelenti, hogy az összes modult csoportosan gyakorlatilag újrahasznosítod, lesz belőle kb. 5-6-féle ásvány, és azt adod el. De ezt kezdőként nem ajánlom, amíg nem tudod ránézésre egy-egy modulról, hogy az high meta (vagy csak nem csekkolod le), addig ezzel a módszerrel sokat lehet bukni. De kétségtelenül gyors. Nagy corp-ok tipikusan ezt csinálják a nagy tömegű T1 loot-tal.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #273 üzenetére

    2. -> carebears FTW :DDD

    Tegnap rámuszult egy Ishkur lowsecben, Harpyval voltam, de PvE fitben, DED-et mentem csekkolni. Azt hittem összekakkantom magam, de nem nagyon tudott megölni, mert nagyon durva tank van rajta. Írtam is neki, hogy ha elenged - web+scram - fizetnék neki (Harpy olyan 40 mill körül érhet a fitt-el, de Ő ezt valószínű nem tudta) mondjuk 10 millát... erre fogta magát, és ott hagyott. Eddig a pillanatig nem tudom, hogy miért, de hálás vagyok Istennek, és olyan gyorsan húztam vissza high secbe, ahogy csak tudtam... A PvP-t még tanulni kell... :B

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #276 üzenetére

    Illetőleg ha nincs rig a hajón, és elég kicsit, illetve nem trialon vagy, vagyis tudsz Insdustriallal repülni, akkor egy tier 2-3 Indybe már befér több frigate és destroyer is, én is így vittem át pár hajót költözésnél. Persze amelyiken rig van, azt nem lehet repackage-elni, és így sajnos csak "lábom" lehet szállítani.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #284 üzenetére

    Kivéve Hulkageddonok idején, amikor egyszer csak feltűnik 4-5 Minmatar BS, esetleg egy pár full smartbomb Raven a beltben, és csak annyit láttok, hogy boom-boom-boom. ;]

    Ja és igen, szerintem Tyrannis előtt vásároljatok be, állítólag a hajók árai fel fognak menni az insurance nerf miatt. Vagy lemenni? Tudja a fene. Minden esetre változni fognak (most vettem 104 millért Rokhot, ha felrobbantanám fullos biztosítás után, akkor 11 millát kereshetnék... :( )

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #286 üzenetére

    Ez igaz, de nem is a Hulk-ra gondoltam, hanem a "legyen mindenkinek egy BS-e" részre. Egyébként meg változhatnak az árak T2-es hajóknál, ugyanis az insurance rebalance terv része a régóta rossz T2 insurance rendszer megjavítása is. De ezt természetesen nem biztos, hogy hatással lesz az árakra. Amúgy a Hulkok árát leginkább a Hulkageddonok szokták befolyásolni. Utána mindig felmegy, nem is értem miért ;] (az okosabbak és pénzesebbek előre be is vásárolnak ilyenkor).

    Valaki amúgy részt vesz a Sansha invasion live eventben? Csak képeket láttam meg videókat. Elég jó csatának tűnik, már csak azt nem értem, hogy ezek ugye mind NPC-k igaz?

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #300 üzenetére

    Most hogy átálltam lvl 4-re, azt kell hogy mondjam, hogy szerintem nem reális a 30 mill/óra. A hosszabb küldetések amelyek adnak 30-35 millát (loottal) azok 1,5-2 órásak (pl a tegnapi Guristas Extravaganza 4, csak a bounty 20 mill+ volt ugyanakkor vagy 16 wave volt összesen). Szóval szerintem lvl 4-el valahol 20 mill/óra lehet az abszolút plafon. Lvl 5 meg nem igazán szólózható, de ott talán több is kijöhet. Ha sok pénz kell gyorsan marad a trade/manufacture...

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #305 üzenetére

    Aszondja, hogy 11 mill SP Missile skills. Azaz Caldari vagy vagy crosstraineltél. CNR vagy Golem? Azért nem az az alaphelyzet, hogy mindenki Caldari, így a te példád nem "átlagos", főleg, hogy ha jól értem, akkor szinte csak PvE-re tanulsz sikkeleket, hiszen egyáltalán nem PvP-zel. Ugyanakkor, amit én írtam 1,5-2 órát, az loottal és salvaggel együtt annyi, azt ne mond nekem, hogy te egy Extravaganzával (lvl 4) MINDENNEL együtt megvagy 30-40 perc alatt, mert azt nem fogom elhinni. Ez még akkor is necces lenne, ha in-mission lootolsz és salvagelsz egy Golemmel. Azt ajánlom, hogy egyszer mérd csak le mennyi pontosan, és ne csak saccold, ugyanis sokkal gyorsabban telik az idő, mint azt éreznéd. A dps és a drone skillek fejlesztése természetesen gyorsítja a missionoket, de 10 millió missilie SP-vel nem leszel 5x gyorsabban kész, mint 2 millióval, inkább csak 15%-al. A tank skillek meg nem gyorsítanak semmit. Két lehetőség van, vagy elég jók ahhoz, hogy végig tankold a missiont és akkor nincs semmi gond vagy nem elég jók, de akkor meg a hajó elvesztését kockáztatod folyamatosan, illetve ha ki-be kell warpolni, akkor tényleg nagyon lassan leszel kész. De egy szint fölött elég, és ez kész. Nem tudom, hogy lvl 4-ben van-e heavy NOS tower, de ha van, akkor azért megnézném egy-egy aktív tanker arcát olyankor... (én is az vagyok, felreértés ne essen).

    Egyébként az értékesebb loot érdekes kérdés, ugyanis csak azért ér valamivel többet az, amit az Angel carter dob, mert tizedannyi Minmatar játékos van, mint Caldari, és így túlkínálat van Caldari modokból. A salvage tényleg inbalanced, de őszintén szólva - főleg amilyen árai vannak most - lehet hogy lassan nem is nagyon éri meg salvagelni, mert elég időigényes, és amikor közel 1 millió bountys BS-eket szedsz le néhány perc alatt, akkor sokkal jobban megéri gyilkolni már. Egy shiled tanked hajóval a Sansa küldetések pedig igencsak fájdalmasak tudnak lenni a heavy EM dmg miatt...

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #313 üzenetére

    Hmmm, a Tengu eszembe sem jutott, mint lvl 4 runner. Mondjuk a T3 cruiserek még nagyon újak nekem, egyelőre még nem nagyon tudom őket hova tenni... Csak azt tudom, hogy félelmetes áruk, tankjuk van, de látom akkor, hogy komoly DPS-t is ki lehet hozni belőlük. Ha nekem egyszer T3 cruiser jön, akkor előtte crosstrainelnem kell, mert biztosan nem fogok Tenguval repülni :N

    #314: mivel a bevétel sokkal nagyobb részét teszik ki a bountyk lvl 4-nél (1-2 BS-é magasabb, mint a teljes reward), mint a mission reward, így a hosszabb küldetések szkippelése egyértelműen nem jó döntés. Amúgy meg ne pukkanj el, ott van az EVE Survival, aki ezután is elpukkan azt csókoltatom ;)

    #308: hát ezzel a fittel nem ugyanolyan mint egy Domi. Mélyen 200 alatti DPS? Hosszú lehet egy-egy lvl 4, bár tény, hogy ez a tank bírja. Igaz a Feroxomé is bírta a lvl 3-at (4-et már nem igazán, de az egy tier 1 BC) csak közben 270 dps-t csinált...

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #317 üzenetére

    Ez gondolom cap stable. Nem járnál jobban egy Pithum B vagy C type med SB-vel, akkor lenne hely még egy invunak, bár azt ha jól tudom nehéz cap implantok/hardwiring nélkül stabillá tenni, de lehet megérné azt a 300 millát a CC8 és CR8. Igaz, ha így is jó a tank, minek piszkálni. :)
    Az a Pithi B-type egy zseniális modul, kár, hogy már sokkal drágább, mint pár éve volt (20 mill volt, most 130 körül van).
    Azért, ahogy nézem nem egy olcsó fit, 2 bill körül saccolnám, de kétségtelen, hogy az egyik legjobb PvE hajó.

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #319 üzenetére

    Nem dob semmi Pithum B-typeot? Hmm... még jó, hogy azért van pár a rendszerben régebbről, meg ha az nem is, akkor A-type biztosan :) Nekem is van két Pithi B-type és két C-type régebbről, nagy részét saját magam szereztem be, de egy C-t asszem vettem anno, mert még 5,5 milla volt. A Harpy nagyon szereti őket :K

    Egyébként meg oké, hogy a CN modulokat LP-ből szedted össze (mindegyik onnan ered ugye, az én XL Boosterem meg EM hardenerem is :K ), de ha közgazdaságilag nézzük, akkor annyi az ára amennyit a piac beáraz, hiszen eladhattad volna ;)

    Egyébként azért lett ennyivel drágább a Pithi B és C, mert drasztikusan csökkentették az esélyét, hogy az 1/10 és 2/10 DED-ek dobjanak bármi hasznosat is. Most, hogy visszajöttem csináltam vagy 6-8-at és egyszer sem dobott semmit... régebben legalább B és C-type small shield transportereket dobott gyakran (ami se nem túl hasznos, se nem túl értékes sajnos), de most semmit. Bár múltkor egy srác lenyomott kettőt, és rögtön dobott neki egy Pithi B-type small SB-t. Hát, ilyen ez a szerencse...

    [ Szerkesztve ]

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz v.tom #321 üzenetére

    Sokat kell próbálkozni... Meg ezek Pith DED-ek Caldari űrben, nem ilyen "contested" valami, hanem rendes kulcsos respawnos cucc a végén overseer-el. Az persze nem jelenti azt, hogy általában nincsenek legyalulva, vagy ha nincsenek is, akkor sem feltétlenül dobnak valamit (sőt, azt mondanám 5% esély van).

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz v.tom #323 üzenetére

    Pontosan. Az mining dobja a C-type-ot (esetleg), a merchant depot meg a B-type-ot. Persze ez caldari űr, a mini féle Gisti cuccokkal nem vagyok tisztában :)

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #325 üzenetére

    Az odáig rendben van, de csak ennyit tudok én is, konkrét tapasztalatom viszont nincs velük. Lehet el kéne menni szétnézni Gallente és Minmatar űrbe is (már csak azért is, mert sokkal üresebb), a Harpy szerintem kiröhögi bármelyik 1-2-es szintű DED-et, még akkor is, ha főként Guristas ellen lett összeállítva a fit (na igen, a csak kinetic dmg elég könnyen tankolható...). Mondjuk múltkor szétnéztem vele 3-4-es DEDekben is, igaz valami contested DED volt mindkettő (a végén speckó technológia kell, hogy hozzáférj a "stash"-hez, ami nekem sajna nincs), és bár nem láttam BS-t (anno Gallente űrben egy ilyesmi DED-ben kapta szét egy BS a Feroxom) az összes többi hajó elég könnyen tankolható volt, és elég gyorsan haltak is. Egyetlen bajuk van ezeknek, 3-as felett szinte az összes DED-ben van warp scrambler frig...

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz butch3r #352 üzenetére

    A karaktered korlátlan ideig megmarad. Bármikor aktiválhatod.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz butch3r #356 üzenetére

    Ne tedd. Vizsgaidőszakban semmikép. Nagyon addiktív tud lenni és annyit egy játék sem ér, hogy nyolcat UV-z miatta. Várd meg a végét szerintem és akkor majd ki tudod élvezni rendesen.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz butch3r #358 üzenetére

    Szerintem megmarad, de ha nem max küldök egy másikat én. Ezen aztán marhára nem múlik.

  • Hugo85

    aktív tag

    válasz ollie #364 üzenetére

    Két dolog is eszembe jutott ebben a témában. Az első az, hogy leadni/teljesíteni általában le lehet a küldetéseket bármelyik állomáson, kivéve, ha valamit szállítani kell valami specifikus helyre vagy vissza kell vinni az ügynöknek. Felvenni ugyanakkor tényleg nem lehet új, rendes ügynökös küldetéseket.
    A másik dolog pedig: ha belépsz egy cégbe, nyugodtan hagyj egy jumpclone-t meg egy missionrunner hajót ott, ahol eddig is csináltad a küldetéseket, így ha unod a corp életet vissza bírsz ugrani egy napra csinálni a megszokott küldetésidet, illetve pénzt keresni. De úgyis át fogsz térni a corp közelében található küldetésekre mint PvE főtevékenysége, illetve mivel a corp jó eséllyel nullsec/lowsecben van így a complex running vagy ratting is fontos szerepet kaphat.

Új hozzászólás Aktív témák