Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orientcx

    őstag

    válasz wollnerd #36403 üzenetére

    Pedig csakis a dirty drive a nyerő. A te melegedési problémád nem valószínű, hogy a thrustertől eredt. Ha csak nem egy kivételesen kedvezőtlen hőtermelésű upgrade-t sikerült kipörgetned. Az új rendszerben az 5 maxosnál +76%-os ez a paraméter, ami nem számottevő.
    A te problémádat valószínűleg sokkal inkább a túltolt PP okozta. Minél magasabb osztályú a tuning, annál durvább a hőtermelés. Eleve csak annyira szabad feltolni, amennyire feltétlen szükséges. Az én fittemhez elég volt egy 3-as max. És még valami: Az új rendszerben sokkal jobbat lehet csinálni, mint amilyen egy közepesen sikerült régi fejlesztés volt. Nekem az új 3-as szintű azon felül, hogy jóval nagyobb a teljesítményt ad le, mint a régi, mindössze +3.5% a thermal load az alapverzióhoz képest, miközben a régi világban 4-esig kellett tuningolnom a PP-t ahhoz, hogy épp csak elbírja az igényeket, és +30(!)%-os volt rajta a thermal load. A PP milyensége meghatározó az alaphő tekintetében.
    Úgyhogy nyugodtan kifaraghatod azt az ötös dirty drive-t. Ha mégis nagy lenne a kánikula, akkor küld át a fejlesztéseid ezen adatát, és megnézem, mi a baj(az én Corvettem alaphője pl 36 fok)

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

Új hozzászólás Aktív témák