- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gs20
tag
válasz FBLLMAG #42562 üzenetére
Még egy kicsit offolok: Favoritom 2 volt, Feliciám régi skoda motorral szintén volt egy (bár utóbbi nem sokáig, gyorsan lecseréltem egy 1.6-os Feliciára). Tehát a skodri motoroknál az ékszíj a vízpumpát hajtotta, és a töltésjelző villant fel ha csúszott az ékszíj. Az elosztót kihúzva, és benézve a motorba látszott az olajszivattyú tengelye, benne egy fűrésztárcsával készült bemarás, ami az elosztótengelyhez kapcsolódott, arról kapta a hajtást. Az elosztótengelyt meg a rajta lévő ferde fogazású fogaskeréken keresztül hajtotta a vezérműtengely.
Képek:
Amúgy elvétve tényleg akadnak motorok ahol az olajszivattyút hosszbordás szíj (de nem ékszíj) hajtja. És amit mondasz, az olajszivattyú szállításának elektromos szabályzása/elektromos olajszivattyú jött be pár éve (pl ford 0.9 ecoboost) mint új irány, amit kb a turbós benzinesek magas alacsony fordulati nyomatéka, és emellett széles fordulatszám-tartománya indokol.E=MZ²
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen