Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezt már kivesézték elég sok helyen. A metanol előállítása is energiaigényes, az áramtól-meghajtásig hatásfoka lényegesen alacsonyabb a hidrogénnél. Kamionban egy nagy tartályt kell csak levédeni, azt már elég jól lehet. Ugyanígy nem gond a lassú diffúzió sem, mert tipikusan nem áll hetekig-hónapokig feltöltve.
És az üzemanyagcellás autó nem ugyanolyan rossz, mint egy PHEV, mert a cella és a tartály mégiscsak kisebb és kevésbé bonyolult (továbbá: nem tartalmaz mozgó alkatrészt), mint egy belsőégésű motor. Ja, és miért is kellene bele egy PHEV/EV méretű akku?
A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen