- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 11
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Milyen routert?
- Rendszergazda topic
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz chrome11 #85999 üzenetére
Kezdem azzal hogy sajnálom az ismerősődet hogy így járt hogy a sok csaló miatt ő is belesett az eladói védelem keretében a vevő reklamációjának korlátozásába. Mivel sokan sportot űznek abból hogy mondvacsinált okból kérjék vissza a pénzt erre is van védelmi mechanizmus. Az közel egy időben sok reklamációt veheti a vásárlói védelemmel történő visszaélésnek és korlátozzák az eBay használatát.
Komplexen kell nézni, nem csak a vevőnek van védelme hanem az eladóknak is és ezt kell valahogy megfelelően összehangolni. Ugyanúgy felháborodik az eladó hogy állandóan reklmáélnak visszakérik a pénzt, ha mindihóg a vevőnek adnának igazat, nem vizsgálnák az eladó érveit akkor ő panaszolná az eBay hozzáállást.
A szerződési feltételek tartalmazzák azt hogy ha visszaélés gyanús az eBay használat akár a vevő, akár az eladó részéről akkor korlátozhatják a hozzáférést, visszatarthatnak pénzt, jogi eljárást indíthatnak és akár végleg kitilthatják az érintett vevőt, eladót így azt kifogásolni hogy ezzel élnek is persze lehet, de nem sok haszna lesz.Az hogy közvetlen egymás után hat reklamáció indítva ez az a kategória hogy ez fog történni, akár jogos a reklamáció, akár nem, innen nem tudom megítélni konkrétumok nélkül.
Én azt sem tudom megítélni hogy a kapott üzenetekben mi volt a ledorongolás, nem szoktak sértegetni, persze azért az is elvárás hogy a vevő is megfelelően nyilvánuljon meg.Eleve ha ilyen kérdés felmerül hogy egyszerre kellene reklamálni és mit tegyen említettem volna hogy mi várható, azt is, hogy gondolja át a minőségi kifogását és azt is hogy lehet hogy visszaküldés után fogják kompenzálni és az nem szokott olcsó lenni, mert nem mindig az eladónak kell fizetni a szállítási költséget.
Egyébként ez nem egyedi dolog előszokott fordulni hogy így jár a vevő vagy az eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Autós topik
- Hardcore café
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- Milyen autót vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- iPhone topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest