-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve1207
veterán
Simán csak marketing és megkötés, hogy a majdani összevágott anyagban legyen külső nézet is a látvány/bemutatás miatt, mert nem csak az a pár százaléknyi kormánnyal rendelkező játéka lesz.
(#136) -Solt-: nekem kb mindenhol a motorháztető nézet a kedvenc a stock beállításokból sokszor vagy a hasonló kormány nélküli belső, de ha lehet állítani azt is inkább előrébb, mert nem az orromban van a kijelző és előtte meg ott van még minden fityfene. Egy alap belső nézet kb olyan, mintha hátsó ülésen ülnék.
.
-
Steve1207
veterán
Nincsen vész, szerintem sok függ a kijelző távolságától itt mindenkinek, hogy hogy kényelmesebb, így ez egyedi inkább. A legjobb, amikor állítható, mert alapból a motorházetős meg lentebb van kamerában, ami szintén nem a legjobb, bár én megszoktam, csak néha azért könnyebb "normális" magasságból nézve vezetni.
Amúgy (#141) snecy20-vel értek egyet, engem is zavar a sok kitakarás a teljes belsőben, szeretem rendesen látni az utat és hogy mi van körülöttem. VR-nál csúcs a belső, sima kijelzőnél nem jön be. Ralinál főleg zavar.
Szerintem amúgy a DR2-ben túl szélesek is voltak az utak sokszor, így lehett akár a belsőt is használni bátrabban (nem mindenhol, de sokszor egy fél-egy kocsi még elfért a valóságtól eltérően). Ez is egy pont, ami miatt jobban szerettem a WRC-t eddig. Nekem ez nagyobb beleélést ad, ha fél kocsival lemész és már büntet, DR2-ben meg ehhez képest is van még bő fél kocsi helyed korrigálni meg gépészkedni, amikor a valóságban már rég a sziklákat súrolnád vagy az árokban zötyögnél.
.
-
Steve1207
veterán
Nálam ment is a refund, ebben a formában még mindig többet nyújt a Klyotonn WRC és DR2 nekem.
Tearing és drop xboxon is volt, főleg nagyobb be nem látható szakaszoknál vagy pedig, amikor bedobná az időeredményeket. Fizika elmegy, ez szerintem lehet korrekt később eléggé, nekem semi vonalon megtenné, de tényleg nagy a tapadás és mintha visszalépés is lenne, ezért is preferáltam mindig a korábbi WRC szériát a DR2 helyett is, mert ott is túlzásnak éreztem sokszor, amilyen lendületből 1m alatt be tud néha tapadni néha még hóban is.A legnagyobb bajom a grafika egyébként, egy mondhatni zárt térben, mert egy nyomvonalat követsz egyszerűen csúnya volt a távoli elmosás és butítás. Nem is nagyon hiszem, hogy ezen tudnak javítani itt valaha is, max megnézem pc-n milyen.
A többi apróság, újdonság, felépítés stb jó lenne egyébként, de a fentebbi miatt lehet még egy későbbi leárazáskor se érdemes konzolon nekem, pedig nem lenne indokolt az a megkövetelt teljesítménytöbblet. FFB amúgy ok, clippinget nem igazán tapasztaltam 5Nm-rel sem, de WRCG-ben mintha nagyobb lenne az erő (DR2-ben pedig annál is kicsit, bár lehet csak adott szakasz miatt emlkészem úgy).
[ Szerkesztve ]
.
-
Steve1207
veterán
Annyira nem lehet még alapozni semmire, sokszor olvasni, hogy high-ról low-ra leveéve mindent vagy ugyanannyi vagy van 5 fps előnyöd, szóval bőven van mit csinálni pc-n is.
Konzolon meg kíváncsi leszek, hogy a 2 autó távolságban lévő olajfestményekkel tudnak-e valamit csinálni, mert bőven szebb ott a DR2 és WRCG is, élességben meg hűha.
-
Steve1207
veterán
Konzolon az egész egy olajfestmény 1-2m-re előtted. Igaz ez egy WRCG összehasonlítás, de én kb egyben kezelem látványban a DR2-vel, egyik egyik ponton, más másikon jobb, de összképre mindkettő ok. Ezt az élességet azért elvárta volna bárki mindenesetre. A végén belsőnél jól látni, hogy kb az autó orra előtt kezd el kiélesedni, de tele van rettenetes textúrákkal is, van, amikor egy kanyart nem látsz be élesen, vagy külső nézetből nézve az autó mellett! vált élesre a graf erről a mosottról
Lehet javítható, meg most nem figyeltem a patch dobott-e valamit (vagy él-e már), de ebben a formában a felét se éri meg se Xboxon, se PS-en és ezért zavar sokakat, mert már egy előző generációs 5 éves cím is szebb volt.(#602) Zoolee1976: szerintem hülyeség, ugyanúgy a codi dolgozik rajta, hogy most ki alatt futnak név alapján lényegtelen. Sok felvásárlás van és a kutya nem szól hozzájuk utána se és csinálják, amit korábban. Emellett a szériák követelik meg inkább, hogy évente legyen egy cím belőle, nem is a kiadók elvárása. Szerintem a WRC-nél is ez lesz, hogy jobban a köztudatba szeretnék dobni, ahogy a KT alatt is futott, csak itt kérdés, hogy EA részről ebbe akarnak-e ennyi erőforrást fektetni évente.
A többit lényegtelennek érzem, hogy milyen időket mennek, mindenhol vannak gyors emberkék, mert ezt szeretik, de sose zavart, ha le voltam maradva 5-8mp-el bárhol, mert ők napi 10-12 órát játszanak már a 2000-es évektől szemben egy hobbijátékossal..
-
Steve1207
veterán
WD Blue-nál ismert hiba, hogy rettentően belassul steam alatt, csak az mondhatni és az írási gyorsítótárat kell kilőni talán, onnantól meg minden hasít, ahogy kell, patchelési eljárástól függetlenül. Én az SN570-nel nem tapasztaltam soha bekapcsolva se, de erre is írták. Mindenesetre ilyen fél-órákra leáll tétlenül még egy sima letöltésnél is, amikor nem kell patchelni vagy mást elvégezni.
1.3 patch stream-ek alapján eddig konzolon talán javulást hozott (ps5), pc-nél vegyes, de többnyire észrevehető volt a stuttering még mindig. Sokkal kisebbnek tűntek a döccenések, mint eddigi a videók alapján, de vagy ugyanannyi vagy több (ezt streamere válogatta), de összességében javult. Konzolon a graf minőség biztos alig javult, ugyanolyan moslék pár méterre minden (stream minőségtől függetlenül).
.
-
Steve1207
veterán
-
Steve1207
veterán
Már a loginos résznél felidegesített, aztán az UI meglátásairól még percekig azon nyavajogva (volt benne jó meglátás is, de nagyon egy rendszerben gondolkodik). Jobban örültem volna amúgy, ha megy egy offline versenyt a kezdeti szöszölés helyett, hogy lássuk mit hozott a patch, az online-t meg ráért volna huzamosan később, de így nem derült ki, hogy alapjaiban min reszeltek. Lehet simán az online rész okozza az olyan mértékű stutteringet, ami nála is volt (nála láttam a legnagyobb akadásokat).
.
-
Steve1207
veterán
Xboxon 40%-os akciót kapott a WRC, bár nem csoda a konzolos minőségproblémák miatt. Mindenestre ennyiért már elfogadható ár, remélem steam-re is kap ennyit a hetekben a csúcs rajt után.
.
-
Steve1207
veterán
Nincs vész, múltkor én is néztem AMS2-nél, hogy miért ad kedvezményt a teljes bundle-ra pl, annyira nem vagyok nagy steam-es Plusz ez itt figyel a napi könyvjelzők között.
Amúgy nagy köcsögség, hogy a decemberi patch-ig se húzza ki az akció boxon, mert csak 3 napos akció (pedig simán vártam ott a karácsonyiba, igaz az még pár nap onnantól, szóval vissza is kerülhet). Ilyen megjelenési minőségek után azért jobb biztosra menni.
.
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #1015 üzenetére
Máshol is ez van a piacon, a felhasználó javarészt a teszter, addig ott se tudnak sokszor a hibáról (nyilván van, amit látnak és ki kell adni időre), de a többség, amíg nem jelzik és nem lesz listás nem hiba, szóval húzódhatott volna ez a hibalistányi javítás egy évig is, ha nem agyonhypeolt címről van szó és nekik kell felfedezni mindent. Szerintem
visszabe kellene hozni a publi bétateszteket, ahogy máshol már alkalmazzák. Ahol volt 2-3 ilyen kör manapság teljesen vállalható minőségben jelent meg minden platformra az adott cím (mondhatni az 5-10 évvel ezelőtti, "van hiba, de korrektül játszható" szint).Engem az zavar, hogy ezek többségéről a streamerek egy mukkot se mondtak, pedig sokakhoz kikerült minden platformra, egy nem streamelt minőség mellett elég sok kibukott itt is pár óra alatt (még akár eszköz szintű is). Nyilván nem fél éves buildet kapnak tesztre és a maradék három hétben se fognak nagyobb javításokat már véghezvinni ilyenkor. Nemhogy preview-t meg rendes kulcsot se adnék nekik marketing részről, mert az adott cég ebben látja manapság, hogy hoz a konyhára, ha nagy név mutat pár dolgot belőle (most nem pont itt, mert csak preview volt). Csak magukat égetik cég szinten is, a streamerek meg rendeljék elő, ha úgy gondolják hoz a konyhára vagy ne ingyenjátékként gondoljanak rá a teszt alatt és végezzenek rendes munkát. A többség letudta annyiban, hogy van egy új videója megjelenés előtt és felkapottabb lesz...
.
-
Steve1207
veterán
Júliusra volt a megjelenés belőve, aztán eltolták, az kb a májusi preview-nak felel meg. Csak a megszokott megjelenés előtti kb 1 hónapból csináltak bő 2-t a reszeléséhez. Érdemi munkavégzés nyáron kb kuka a szabadságok miatt és még lemezre is kellett kerülnie megjelenés előtt konzoloknál, szimpla tűzoltó időszak a preview-hoz. A többi csak patch pár aktuálisan kibukott hotfix-szel. Mindenesetre szép munkát végeztek azért az utolsó két patch changelogja alapján.
.
-
Steve1207
veterán
válasz ProEvoFan #1111 üzenetére
Szerintem ez konzolon nem sűrűn lesz "szebb" már, ha eddig is így küszködtek vele. 1.4-es videók alatt yt-on elég sok a panasz mindkét konzol oldalról továbbra is. Egy fokot javult a környezet videók alapján, de az útszakaszon ugyanúgy 1-2m-en belül jelennek meg előtted a dolgok. Ha "összerakjuk" a ténylegesen megjelenítettet, hogy mutatna pont előttünk, akkor kb úgy nézne ki az egész útszakasz itt is fentebb pl 1:23-tól a videóban (plusz itt lejtős is a szakasz kicsit), mint nálunk falun a bekötőút, hogy lépten nyomon kátyúzott foldozások vannak Inkább vicces, hogy lefelé csapatunk a nagy szürke árnyékos úton, amin hirtelen sok-sok minden megjelenik.
.
-
Steve1207
veterán
Az Epic meghívja az a EA appot és az telepíti majd a játékot, valamint listázza is az EA app-ban a saját játékoknál. SW BF2-re és Squadronsra most ránéztem, egyből indul az EA és ott akarja telepíteni és listázza is az Epic játékokat a launcherben. (Steam-es játékokat viszont nekem nem, csak a progress-t menti, mint pl egy konzolról).
.
-
Steve1207
veterán
Lehet, ha nem lenne fent az EA app, akkor nem hívná meg és csak simán telepítené. Onnantól meg szinkronizálhatja az achikat keresztbe meg ugyanúgy elláthatja a linkelt EA acc a dolgát, ahogy szokás és csak indítás után kérné a kis felugróban, hogy lépj be stb a megszokottak szerint.
.
-
Steve1207
veterán
Másodlagos kijelzőn használja valaki a játékot? Nálam kb minden így menne pc-ről. Lényegében primary-n rendben van mindenhogy, fps bőven, stutter minimális, pont ennyit néztem meg vásárláskor, hogy javult. Viszont amint átkerül secondary-ra, irdatlan stuttering minden kanyarban (egyenes szakaszokon is visszaeső fps mellett), felbontást, minőséget visszavéve is. Ami érdekesebb, hogy amikor látszatra beröccen ilyen 15 fps-re akár a stutterrel együtt, az fps számláló közben emelkedik, de bőven 60 fölött van (itt már a megkurtított graffal).
Nem igazán akarok egyetlen játék miatt átalakítani display beállításokat vagy átköltöztetni dolgokat, amikor máshol megy minden problémamentesen..
-
Steve1207
veterán
Na ránéztem én is, kb ismeritek a problémámat, hogy mindig zavart az ennyire erőteljes lod (még a DR2-es is, pedig ott jóval nagyobb teret engedtek neki).Ez javulgatott a patchekkel is apránként, de még most se tartottam az igazinak, szóval csak kipróbáltam az ini módosításokat. Emellett a gammát se, mert csak WRC alatt van jelen, hogy kiég az ég vagy a havas részek nem az igaziak.
Nekem így perfekt lesz végre, szinte minden javult, nincs pop in, élesedés előbb kezd, árnyékok se úgy kerülnek oda közeledve, felfestések szintén. Árnyékok lágyabbak ugyan, de látszik, hogy végre ott van xy objektum mögött is a tartalom (hiába éles az első objektum, maga az összkép egy fokkal lágyabbnak hat, hogy több árnyékolás, más elemek is akadnak mögötte). Ill. nem csak egy főbb fényforrásból származik.
Állóképek alapján tennék rá nagy ívben amúgy, de mozgás közben sokat számít, hogy már ott van, ami majd csak megjelenne, hiába magam elé bámulok. Plusz lehet VR-nál érdemesebb lesz vele foglalkozni, ott jobban észrevehetőek akár.
1440p, ultra, motion off:
Jelenlegi patch (amit amúgy már elfogadhatónak tartok):Engine ini mod:
Gammával még lehet kicsit kell szöszölni, ez már inkább alulexponáltabb, mint elvárnék.
Szerk.: na hát így nehézkesebb, hogy visszavette a felbontást is a feltöltő
[ Szerkesztve ]
.
-
Steve1207
veterán
válasz PapírVilla #1376 üzenetére
Én ezeket szedtem össze steam-es leírások alapján gyorstesztre, még kell szöszölni azért (tonemappergamma túlzás, azt szerintem simán kiszedhető, meg a color.mid, ha színnel, kontrasszttal nincs baj). Még ezt találtam (desc ben-paraméterek, csak át kell nézni mi mit csinál, mert név alapján még vannak érdekes paraméterek. RaceDepartmenten lehet vannak jobb beállítások is hozzá.
Users\userName\AppData\Local\WRC\Saved\Config\WindowsNoEditor-ban az Engine.ini-be kell bedobni pluszba, utána meg egy írásvédettet rányomni, ne írja felül.
[SystemSettings]
r.ViewDistanceScale=2.0
foliage.LODDistanceScale=2.0
grass.CullDistanceScale=4.0
groundCover.CullDistanceScale=8.0
groundCover.CullMaxDistance=40000.0
r.Shadow.DistanceScale=2.0
r.DFDistanceScale=2.0
r.StaticMeshLODDistanceScale=2.0
r.StaticMeshLODDistanceScale=2.0
r.DefaultFeature.Bloom=0
r.BloomQuality=0
r.Color.Mid=0.32
r.TonemapperGamma=2.4
r.MipMapLodBias=-2Még ezt találtam
.
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #1434 üzenetére
EA SPORTS™ WRC - FullHUN teszt !!! Regularity Rally - Magyar navigátor, magyar feliratok Part II. - jött ki új tegnap, egész korrekt ez már.
.
-
Steve1207
veterán
Holnap 1.6-os patch, changelog.
.
-
Steve1207
veterán
válasz PapírVilla #1484 üzenetére
Anno ez megoldotta, de van sok fixálási javaslat hozzá, google dobálja, yt-os tutorialokat is (kérdés, hogy ugyanaz-e a baj, mint a kezdetekben).
.
-
Steve1207
veterán
1.7.0, hó végére mondták a VR-t hivatalosan is már.
.
-
Steve1207
veterán
válasz Gomez86 #1761 üzenetére
Telefonnal? Megnyomod a win+g-t, aztán rögzítés, ennél alapabb nincs (hacsak nem linuxon vagy). Vagy nvidia-nál is képes a vezérlőpultja felvenni (alt+z, ami alt+y, most passz, ott hülyén írta ki mindig angol billentyűre, nem tudom én átállítottam vagy úgyhagytam épp). Még előfelvételt is be tudsz állítani, ha elfelejted elindítani és akkor is menthető 5-20 perc akár visszamenőleg. Radeon-nál is biztos van valami ilyesmi évek óta. Vannak persze képernyőfelvevők, de ezen alapvető cuccok mellett teljesen fölösleges.
.
-
Steve1207
veterán
-
-
Steve1207
veterán
válasz Gomez86 #2512 üzenetére
10 bár a lábam 7-8 hónapja tropa, de összvissz két eseményen vettem részt (a fun race elég jó volt, ott látszott is a stagek között, hogy kezdek hozzászokni, ahogy haladunk előre, míg a vb-n két stage-ig állítgattam a beállításokat, aztán véletlen leküldtem a domboldalon). Magamtól kb 4-5 stage-et teljesítettem, amúgy meg az ini-ket babráltam az elejében vagy 6-7 órán keresztül a fsts lag-ok és lod miatt, amit nem voltak képesek fél évig fixálni. El is vette a kedvem, csak az eseményekbe nézek be, amiket létrehoztok.
.
-
Steve1207
veterán
Na lenyomtam a fun-t együltőben megint, remek volt ez is. Most szerencsére nem 30-40 mp-ig álltam az első stage-en, hogy miért nem indul, aztán nem volt beállítva a kormány hozzá Azért ebben benti 28 fokban elég szenvedés 8nm-en, de most felcsaptam a wrc kormányt is már, nem csak az f1-el szánkáztam végig. Mindenesetre kellene ezt gyakorolni többet.
[ Szerkesztve ]
.
-
Steve1207
veterán
Hibaüzis crash volt vagy csak szimplán kilépett? Esetleg nézz rá úgy, ha jelenleg az xmp be van kapcsolva, hogy kilövöd. Jellemzően, ha csak szimplán kilépne, sokszor a ram-ra utal, de nem kimondottan hardver jellegű hiba. Nálam pl szimplán a lap nem ad annyi feszt, amennyit megkövetelne a stabilitáshoz xmp mellett (1,35V helyett csak 1,344-1,348V között) és már ez a pár ezred elég ahhoz, hogy kidobjon egy-egy játék, pedig 90%-ban alapon se szokott baja lenni. Nálam egy Giga lap van, Asus fórumban találtam ugyanezt a megoldást külföldön, de utána már itt is láttam valamelyik nv topikban, hogy lőjjék ki az xmpt (ott meg ddr5-ös konfig volt már) és egyből megoldotta ott is. Hátha.
(#2924) Chris1983107: nekem is microlagozik, jellemzően a nagyobb visszafordítóknál, amikor teljesen más irányba fordulunk. Én ugyan a fun raceken kívül nem mentem többet 4-5 szakaznál az egészben, de sokat javult anno elméletileg, ahogy jártad a szakaszokat. Viszont redditen írnak megoldásokat, esetleg próbálkozhatsz vele [link], érdekes, hogy többeknek szimplán a vsync-el való variálás vagy pedig indulásnál be a menübe, átállítod a presetet másra, visszalépsz, vissza menü, visszaállítod és akkor nem produkálja. Nem teszteltem, mert annyira nem tolom, majd a következő fun race előtt viszont így indítom és kiderül.
.
-
Steve1207
veterán
válasz heryy21 #3198 üzenetére
Új konfigokon se fenékig tejfel sokszor azért, de itt [link] van egy 1050 Ti teszt 1080p-n, viszont jóval újabb proci mellett, így ezek az értékek is kérdésesek bőven. Megvenni ettől függetlenül meg tudod, meg kérhetsz visszatérítést, de nem fűznék hozzá sok reményt. (8GB ram is határeset, igaz az a minimum, plusz illik neki az ssd,100GB környéke a játék jelenleg).
.
-
Steve1207
veterán
Na lement valamelyik nap az RWD, most meg a Fun, jó móka volt megint. Attól eltekintve, hogy 31 fok van a panelban most is
.
-
Steve1207
veterán
RWD lepörgött most így este, stage 4, de főleg az 5 állat volt, magamhoz képest, mint kés a vajon, hiába vagyok lassú, piszkosul élveztem. S1-S2-S3 is élvezetes, de mindben bennemaradt 10mp alaphangon, mire visszaevickéltem a pályára, főleg pár hülye ívem miatt inkább, 3-4 lesodródás és 2-3 pörgés.
A Lancia amúgy kezes volt, csak szokni kellett, minden túlvállalásból adódott. Javítás így is minimális, talán egyszer volt egy közepes sérülés, de még a kishibára is mehetett az alkatrészcsere abban a 3 esetben az egész alatt. Király volt nagyon, BMW-től féltem azért, az ilyen 400 lovas szörnyekkel sose bírtam Holnap lezörgetem a Fun-t is..
-
Steve1207
veterán
válasz JulesTS #3744 üzenetére
Én csak abban hiszek, amit látok, ha nyílt egyenesen a határon tolom, de nem látni be az enyhe balt már nyomom a féket, hiába lehetne amúgy simán bevenni. Kellenének a szakaszismeretek amúgy erősen , eléggé lfsz nekem így, hogy még 15 óra került bele cakpak, abból is a fun meg az rwd a tényleges játék, mert csak tesztelgettem a graf dolgait meg a lagokat. (Amúgy így háromnegyed évnél most először nem röccent be a játék menet közben, pedig driverfrissítés és játékfrissítés óta el se indítottam és minden szakasz új nekem indításra. Viszont azt a minimális progressemet teljesen kukázta az 1.9, amit jelöl a név mellett).
.
-
Steve1207
veterán
Kivételesen kedvet kaptam a vb-hez, annyian irkáltok. Tegnap lenyomtam egyben az S12-ig, ma folyt. köv aztán meglátjuk mi lesz, mert elég tropa volt az autó, hiába van szerviz. Kérdés, a valóságban is ennyire kevés gumit használhatnak? Azért az alap szett mellett az a 3 nem egy életbiztosítás, főleg, hogy 50km-es bontások vannak többnyire.
.
-
Steve1207
veterán
Na végigtoltam. Alapjaiban úgy indultam neki, hogy elég taktikás lesz, főleg a kevés gumi miatt, meg zavart, hogy még nem volt 20 órám se a játékban és a vb-t csak hardver tesztre használtam, aztán 2 szakasz után lezúgattam valahol és nem is toltam utána a következőket.
Szóval az első stageket lenyomtam a közepessel szép nyugisan, szoktam a pályát, utána S5-től S12-ig bezárólag a második szimpla pack közepessel toltam végig, hogy a 2 kemény megmaradjon. Ami elméletben szép és annyira nem is lett volna rossz, cserébe ebből 3,5 szakaszt defekttel kellett végigvinni.
A köztes szervizponttól S9-től S12-ig viszont meglepően jó volt ahhoz képest a teljesen elhasznált is, csúszkált, mint a fene, de élveztem. És itt jött a bökkenő, S13-ra csak fő fixeket csináltam, de pár kanyar után az új szetten egyből defekt (teljesen tropa kaszni?), szóval itt is vergődés a szakaszokon. Fék már nem volt és elszállt pár fokozat is 2 szakaszra, aztán meg teljesen a váltó is és szervizpont.
S17-től már egy tragacs, elment a motorerő is, S20-on meg emelkedőre menet elfogyott a sebesség és vége, megtorpant. Szenvedtem pár percig, hogy hátha felevickél, de meg se moccant, aztán ott feladtam.
S21-et élveztem, hogy az előző sok-sok 40-50km/h-ás átlag stage helyett lehetett haladni. Amit a gumin spórolni próbáltam a feléig igazából elvesztegettem, hogy menni se ment a kocsi, szóval itt megmaradt az új. Javításokból csak a végstádimosakat javítottam, turbo, radi, fék és többi 4-5 maradt a narancson és piroson, de az evickélés után egész patentnek éreztem az autót.
Szóval élvezetes volt a taktika miatt az első fele, majd az utolsó szakasz, de a közepe egyáltalán. Pedig én kerülöm a levágást, még a enyhe balnál is fékezek sokszor, ha beláthatlan, nem ismerem a szakaszokat amúgy se és a naviban se bízok
.
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #3957 üzenetére
Anno egy darabig vittem, de az összes fun, rwd alatt egyiken se kellett. Most is vittem az első szakaszon, nem tűnt maga a pálya gyilkosnak. De javarészt két véglet van úgyis, vagy végigmegyek viszonylag gond nélkül vagy lezúgok valahol a fenébe.
Jaja, jól mondta, talán a visszafordítók voltak túl késeiek néhol, a kigyorsítós, visszafordító szakaszokon (először be is bambultam, mentem tovább egyenesen, hogy nem tudtam befordulni, 18 sec bünti )(#3959) Gomez86: thx, annyira nem rajongok a vb-ért, szeretem egyben lenyomni az egészet 1-2 óra alatt egyhuzamban, de itt S12 után feladtam hajnal 2-kor az egész nap után. Amúgy is 45-50 perc után már erőltetni kell nagyon, hogy ne kezdjek el más dolgokon gondolkodni, az meg nem vezet jóra A látszólagos hosszú etapok és kevesebb gumi miatt voltam rá nagyon kíváncsi, hogy szóbakerült, mert így egész fun-nak tűnt.
.
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #4023 üzenetére
Köszi, már le is csapattam így látatlanban. Jó kanyargós, visszafordítós, itiner is pontos. Az egész alatt volt 3 könnyű sérülésem a csiga tempómhoz.
.
-
Steve1207
veterán
Nem hagyott nyugodni, hogy hogy mentek olyan gyors időket. Belőttem az rwd event alapján Parnassós-t, mentem két gyakorlókört és egyből több, mint 20 mp-et javítottam ahhoz képest, ahogy látatlanban nekikezdtem a hivatalosnak.
Az időt nem fogom továbbra se ezzel rabolni, hogy csekkolom a videókat meg gyakorlok előtte szerintem, de eléggé megdöbbentő. Feltoltam ide, ha már úgyis annyi vid van manapság: Parnassós RWD teszt (ja, minden stock settings, nem állítok semmit az autón)Jules érdekesség: amióta láttam, hogy jobban a szélekig használod a pályát és kitereled az autót, azóta olyan "szögletesen" megyek, mint a fene Lassabban, a biztonságra menve persze jobban kijönnek az ívek és a dinamika, de rettentően zavart a vezetésem most (mondjuk inkább úgy, hogy nem annyira élveztem, mint lassan), hogy így vettem a kanyarokat (attól a 4 nagyobb hibától függetlenül).
[ Szerkesztve ]
.
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #4079 üzenetére
Jó volt, tegnap lenyomtam, amint létrejött. Jók a szakaszok, lehet pattogni, forogni nyugisan: [link] És nem olyan nyugisan is, S1-et elkezdve még babráltam csak fél szemmel figyelve, kivágódtam egyből, defeket (legalább megtanultam, hogyan kell kereket cserélni, de sajnáltam érte a 90 mp-et, mert amúgy kezelhető volt a verda). S2-n hasonlóképp, csak most nagyobb gázzal, defeket ugyanúgy, rövid szakasz, szóval annyira nem volt vész. Harmadik-negyedik szakasztól már kezdtem megszokni az autót és élvezetes volt a pár benézéstől függetlenül is.
.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Google Pixel topik
- Gyors microSD kártyák a PNY-től
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest