- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
IT café
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kazmerr
aktív tag
válasz marciart11 #3027 üzenetére
Titkom nincs
Amiben máshogy csinálhatom mint az átlag :
- Bejárattam a szénkefés motort a legelső bekapcsolásnál. (Egy teljes akksi töltést járattam őket emelés határon.) Ennek ellenére vannak példányok amik nagyobb tömeget emelnek (vagy nem pontos az a tömeg amit mondanak hogy rajta van).
- Minden repülés előtt a hideg motorokat járatom kb. fél percig. Ennek az az oka, hogy én sem értem még miért, ha teher van rajta akkor az első 15-20 sec-ben nincs meg az az emelő erő ami "bemelegedve van". Lehet hogy a kenőanyag ami benne van? A vezérlő elektronikában van elmenve valami ami a melegedés miatt áll helyre? (Erre megköszönném a magyarázatot, mert jó lenne érteni...)
- Kiegyensúlyoztam a propellereket hogy ne rázzanak. Így 60 fps-el ha szépen úsztatom a drónt, vagy kis kitéréssel mozgatom akkor nem látszik remegés... (ez utóbbin igen, de sok port szedett össze)
- Nincs rajta semmi plusz rezgéscsillapítás, mert az is 30g lenne
- Rendszeresen karbantartom (kb. 10 repóra van benne az utolsó karbantartás óta, és ez tűnik a kötelezőszervízes időtartamnak is hacsak nem repülök vele nagyonporos helyen )
- Sokat játszogattam a megfelelő felfüggesztés/terhelés tesztelésével. A mostani sem jó, de legalább használható (nagyon elől van a kamera, és emiatt nem tökéletes az irányíthatósága).
- lehet nagyképűnek hangzik de sokat olvastam utána és kommunikáltam hozzáértőkkel/tulajdonosokkal. Próbálom megérteni, megtanulni mi miért és hogyan működik. Így tudom hogy mennyire van túlterhelve, mennyire szabad hajtani, milyenek a repülési jellemzői és ennek megfelelően használom. (Az X8C rcgroups fóruma például nagyon segítőkész és sokan barkácsolnak, így mindig van valami ötlet/megoldás/segíség ha kérdés van)
- 1x sem nyomtam vele flipet, ki is kötöttem a gombotEddig egyetlen motor vagy prop cserém sem volt, annak ellenére hogy ez az első quadom. Esni már esett nagyot hála kollégámnak, és kétszer én is kicsit odavertem (átkozott legyen a wifi és a mobil/kamera szétkapcsolódás utáni egymáskeresés...) , de mind három esetben puha talajra esett így komolyabb sérülés nélkül megúszta. VRS-re a terhelés miatt nagyon hajlamos, de ennek tudatában irányítom, így nincs vele baj.
Nem mondom hogy nem örülnék nagyobbnak, de jelenleg még tanulgatom a dolgokat, és anyagilag most nem fér bele.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen