Új hozzászólás Aktív témák
-
ZS3NI
őstag
"- If you hook a unit onto an unpathable ledge, the unit gains free pathing for 5 seconds", ebből én arra következtetek hogyha valami kamu helyre hookolsz vagy swappolsz valakit az batrider firefly , spectre daggerré (persze nem a sebzésre gondolok) válik 5 mpre szóval nem fog beragadni.
az 50 gold pedig ÁLDÁS. Köszönöm iceforg
legjobb amúgy a BS buff... spiritbreaker 2.0, alig várom hogy fussanak egymás után.
[ Szerkesztve ]
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
-
rt06
veterán
bloodseeker valtozasok:
- Base movement speed reduced from 305 to 300
- Thirst is now global instead of 6000 range
- Thirst bonus now stacks for each unit that is low HP
- Thirst HP threshold increased from 20/30/40/50% to 50%
- Thirst movement speed bonus reduced from 15/25/35/45% to 7/14/21/28%
- When Thirst is active, movement speed cap is removed on your hero
- Thirst no longer provides armor bonus
- Thirst provides bonus 7/14/21/28 damage
- Thirst no longer grants full hero vision around low HP targets, it only shows their model
- Thirst no longer lasts for an extra 3 seconds when the target is deada kiemelt pontok azt irjak, hogy:
- a thirst globalis, tehat barhol a palyan van olyan hos, akinek hianyzik a fele elete, aktivalodik
- ha tobb ilyen hos is van, a bonusz osszeadodik
- a bonusz 7/14/21/28% (minden egyes fel elet alatti hosre)
- ha a thirst aktiv, nincs felso kuszobje a mozgasi sebessegnekez azt jelenti, hogy ha az ellenfel csapatbol mindenki 50% alatt van, akkor kapsz 5x28% (140%) mozgasi sebesseg bonuszt
emelle a kepen ott van meg egy posthaste (+100) sage and yasha (+16%), egy aktiv drum (+10%) es egy aktiv mom (+30%)
ez az alap 300-as sebesseghez hozzaad 100-at(a cipo), majd erre jon 140+16+10+30%, azaz 196% bonusz, ami 1184 (meg valahol van meg 20 ms, amit nem tudok)ZS3NI: ez nem volt tiszta, nem tudtam, hogy pudge es venge nem vehetett dagger-t
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
xuldar
őstag
Nagyon egyszerű, olyan helyre blinkelnek, ahonnan nincs kiút, majd behúznak. Persze ezt force staffal is el lehetett játszani egy ideje. A blink dagger évekig ezért volt tiltott, mert ha nincs tp-d, akkor ott maradsz egy ideig. Ezért is tették bele, hogy ha ilyen helyre húznak, akkor 5mp-ig szabadon átmehetsz minden akadályon (fák, szakadék, stb).
Bocsi, sokáig bámészkodtam másik topikban és mások már megírták addig.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
rt06
veterán
pont ezert nem volt tiszta, mert force staffal eddig is mukodott a dolog (bar kicsit nehezebben), es meg sem fordult a fejemben, hogy valoban nem hasznalhattak eddig, azt hittem megint valami poenrol van szo
a masik reszet, hogy tori a fat, illetve atsetal mindenen ertettem elsore (az okat is)
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
goodboy007
senior tag
Ja csak, ha Pudge behúz, rádharap marad 1,5 seced elmenekülni, aztán megint visszahookol, ha nem sikerül, ha lejárt a cd
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
xuldar
őstag
válasz goodboy007 #6711 üzenetére
És hogy tolsz el 2 hookot 5mp-en belül? Veszel neki refreshert? Meg nem tudjuk, honnan indul az 5 sec. Beleszámít-e a husiulti, stb. Az biztos, hogy csak akkor mehet a placecheck, ha már ott vagy, tehát a kampón "utazási" időd tuti nincs benne. 2mp alatt meg le lehet futni bárhonnan, 300 ms-sel számolva is 600 távolságra jutsz.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
xuldar
őstag
Értem a logikát, de ha csak az a cél, hogy felhúzza pudge, akkor azonnal el fog onnan blinkelni, így az áldozatnak 5mp-e van, hogy elhúzzon. Ha felhúzza, és megpróbálja megölni, akkor biztosan bekapcsolja a rotot, ami viszont tiltja a blinket. Ha megöli az áldozatot, akkor tökmindegy, hány mp-e volt. Ha kiderül, hogy az áldozat mégis erősebb és levágja, akkor viszont nem érte meg felhúzni, főleg, hogy normál esetben mindenkinél van tp.
Következésképpen pudge-nak továbbra is alap a force staff, emellé még jöhet a blink. Staffal ezt eddig is meg lehetett csinálni, most még a korábbinál is több esély van a menekülésre. A blink szerintem csak egy hook-hosszabbítóként, illetve néha menekülőeszközként fog funkcionálni.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
D4nte
csendes tag
Szerintem nem is annyira az előbb említett szívatások miatt volt a tiltásra szükség. A két hős játékmenetére a dagger nagyon nagy hatással van. Pudge-t annyira nem kell bemutatni szerintem, jöhet majd a dagger ulti, vagy az ezzel már baromi nagy távolságokból megtervezhető hook. Elég nagy buff.
Venge meg a másik, aminek az ultija abszolút úgy balanced (és értelmes), ha dagger nem használható, mivel most jöhet a swap visszablinkelés mondjuk támadásindítónak/mentésnek, ami eddig nagy esélyű önfeláldozással járt.
Nyilván lehet erre mondani, hogy már azért így is vannak itemek, amelyek a fentiekhez közelítő segítséget adnak, de számomra a dagger akkor is túlzás. Ha buffolni akarták ezt a két herot, akkor találtak volna ki valami kisebb változtatást a skillekben, nem az, hogy az eddig szigorúan tartott tilalmat oldják fel.
[ Szerkesztve ]
-
ZS3NI
őstag
IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
goodboy007
senior tag
Úgy értettem, hogy behúz az erdőbe, 1,5 sec alatt nem tudsz hook range-en kívül kerülni, akkor beragadsz a fák közé és ráér megvárni, míg újra lesz neki.
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
xuldar
őstag
válasz goodboy007 #6717 üzenetére
Szerintem le kellene tesztelni, mert én pl. úgy értettem a leírást, hogy ha olyan helyre ragadsz be, ahonnan normálisan nincs kiút, pl. a "szemes" wardhelyek, sziklák teteje, Roshan fölötti rész, stb. Ha csak pudge elállja az utat, onnan még ki lehet jönni mondjuk egy phase boots-szal.
Zs3ni: komolyan mondom, egyre sz@rabb a dota. Ok, ez szélsőséges példa, de ilyen tápokat adni, mint a remove speed cap... 13,5 sec alatt ért kúttól kútig. No comment.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Иван
őstag
IceFrog confirmed rendszeres LSD és/vagy fű használó.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
Ez szerintetek elég nerf Huskar-nak?
- Agility reduced from 20 + 2.4 to 15 + 1.4„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
szilva01
őstag
Huskart azzal nerfeltek hogy nem tud ghost scepter kozben tamadni. mas: szerintem a junglet ertelmetlenul nerfelte szarra, az hogy kevesebbet er a deny es tobb aranyat kapsz alapbol ....... a kovetkezo patchtol nem veszit az ember aranyat ha meghal, aztan kapunk egy ingyen 5. manacost nelkuli skillt amivel haza tudunk teleportalni, vevul pedig a vegleges 6.80-ban fizetni kell majd hogy unlockoljunk egy host
-
Szerintem ez a patch, felgyorsítja a játékot. Darálósabb meccsek lesznek.
Külföldi fórumon nagyon sokan azt írják, hogy ez így nagyban hasonlít lassan a LoL-ra. Nem tudom, hogy ez jót jelent e, mert azzal nem játszottam. Nemrég kezdtem a játékot, szóval én könnyebben le fogok nyelni egy ekkora változást, mint ti akik nagyon rég óta játszotok. De remélem, nem csorbul ez által a játék népszerűsége.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Иван
őstag
válasz szilva01 #6723 üzenetére
A gyorsabb gold áramlást én se értem, de hogy a junglet meg a laneket reworkölte, még elmegy. Már évek óta változatlan volt ez a trilane rendszer.
Azért azt nem mondanám, hogy lolosodna, mert a dota játékmenete kb 4-5 éve tudatosan egyre gyorsítva van, és még így is (ez a patch is hozott be) sok benne a wtf mechanic. Pl az új buyout rendszer semmiképpen sem butítás, sőt.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
Jó, én csak a véleményetekre vagyok/voltam kíváncsi, mert a magam 100órájával nem tudom objektívan értékelni még ezeket a változásokat. Próbálok minél eredményesebben fejlődni, és ebben sokat segít a ti meglátásotok is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Lacccca87
őstag
Nem nagyon volt most időm megnézegetni de ez a patch már live vagy még csak a beta-ban van vagy hogy?
[ Szerkesztve ]
-
-
la_cc
addikt
Ennek mi értelme lenne?
Axe
"Culling Blade no longer goes on cooldown if it successfully kills a hero."
Death Prophet
"Exorcism Spirit damage increased from 43-48 to 53-58."
Itt abba is hagytam az idézgetést, lenne még jó pár, aminek nem látom értelmét.
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
tikshow
addikt
Ennek meg úgy az egésznek semmi. Easy modera mennek, ez már ott látszik, hogy a gold folyás megnövelték 0,6-ról 0,8-ra másodpercenként. Easy modeba asszem 1.0...
Nem tudják, hogy miért ragadt meg vagy csökkent az állandó játékosbázis, de nem pont azért ami ebbe a changelogba van...
[ Szerkesztve ]
-
Иван
őstag
válasz tikshow #6730 üzenetére
Gyorsabb és aktívabb játékot akarnak. Mint írtam, a játék aktívabbá tétele és gyorsítása évek óta folyik (még a LoL előtt elkezdődött.
Amivel én nem értek amúgy egyet.
Ez az egész patch lényegében egy teljesen új metát fog eredményezni, de nem a hős reworkok miatt. Az új meta jó, az hogy milyen lesz, azt meglátjuk.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
D4v3
őstag
válasz tikshow #6733 üzenetére
Annyira szerintem azért nem fog begyorsulni, majd ha a killekért járó xp-t is átvariálják, akkor lesz kb. a játék ott, ahol a HoN most, ha ott most early összejön 10-0 kill, akkor kb. nem fordítod meg a meccset soha.
De nekem eddig a dotában az nem tetszett nagyon, hogy túlságosan is lassú és meg tudnám számolni két kezemen, hogy hány gamem tartott kevesebb ideig, mint 35-40 perc.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
Most kedvet kaptam, hogy kipróbáljam az régebben emlegetett Razor build-ot aga+scepter.
22 perc alatt lett meg, bár jelzem nem vagyok carry, inkább support a fő profilom, bár a jungle-be se tévedek el.Szerk.: Kép lemaradt...
[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
őstag
válasz ígyvanferi #6736 üzenetére
Hát ha nagyon elcseszerintik akkor még reménykedhetünk a Blizzard saját "dota"-já ban
-
Csontoshun
tag
válasz ígyvanferi #6736 üzenetére
egyet értek. Vannak olyan variálások az új patchbe ami eléggé abba az irányba tolta el hogy 1 hős le tudja hozni a játékot 30 perc alatt. ami szerintem nem lenne a legjobb döntés. és most szerintem hiába nerfelték jungle-t ha lane-en sokkal gyorsabb lesz az egész
"->, *, & "
-
válasz Csontoshun #6738 üzenetére
De mivel a legtöbb hős buffot kap, akkor "mindenki" erősebb lesz, így nem biztos, hogy egy hőssel lehozható lesz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Csontoshun
tag
hát reméljük azért nem az a cél hogy egy hőssel lehozható legyen. mondjuk amit szerintem nem a legjobb az a jungle nerf. aminek viszont örülök hogy végre nerfelték shadow blade-t szerintem azzal a +10 s elég lesz hogy sniper meg viper meg drow végre ne legyen má olyan imba. meg azt nemtom hová tenni hogy viper elsőjén nem lesz cd.
"->, *, & "
-
válasz Csontoshun #6740 üzenetére
Sniperre szerintem ráfért volna egy marha nagy nerf! Legfőképp egy attack range csökkentés. Noob hero, de ha valaki jó, akkor nagyon erős. Utálom
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ezt elmagyarázná nekem valaki úgy rendesen mert nem értem mit jelent:
"Can no longer orb-attack while attack restricted (such as Ethereal or Frostbite)"
Huskar Nerf-nél jött szóba.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
bookninja
tag
válasz Csontoshun #6742 üzenetére
ja, ugy kellene a sniper nerf, mint egy falat kenyer. unom mar, hogy mindig elso ban/pick az osszes versenyen.
-
ígyvanferi
addikt
Ha nem jobbklikkelhettél, mert mondjuk elnyomtad a ghost sceptert vagy frostbite-ot kaptál, az orb-attackok attól még használhatóak maradtak. Ezt leginkább huskarral és OD-val használták ki. Előbbinél volt különösen mókás az előző patchben változtatott 3. skillje miatt: meg se karcolod magic dmg-dzsel, hiába kap extrát a ghostform miatt, ráadásul jobbklikkelni sem lehet, ő viszont vígan szétdobál a fenébe a tüzesdárdával.
Én simán hozok néha midre snipert, ha cimborákkal együtt játszom, és adottak a feltételek. Az extra range + a shrapnel elég könnyűvé teszi a dolgot. Egy-egy jobb SF vagy storm tud csak kifogni a kis puskáson.
-
válasz ígyvanferi #6747 üzenetére
Azon a szinten ahol én tartok, ott teljesen mindegy az ez. Mert ha valaki picit is ért Huskarhoz az így is ölhetetlen (kis túlzással). Hiába stunolod, annyira nagy az attack speed, mikor kijön pár sec és ledarál. Nyilván magasabb szinten jobban kordába tudják mások tartani Huskar-t. De én akár mikor találkozok vele ellenfélként, nincs menekvés ha nincs stun-ba tartva, folyamatosan. Én elvettem volna tőle Burning Spear időarányos sebzését, és még egy kis dmg csökkentés is ráférne ezen felül. Ezekután puffogtatthatna a Berserker's Blood révén vaktöltényekkel kb.
Sniper pedig attack range csökkentés mellett, a Headshot minibénításra való esélyét drasztikusan csökkenteném.
Lehet hülyeségeket írok, ha igen mondjátok meg nyugodtan
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ígyvanferi
addikt
Nem hülyeségek, viszont nem az alacsonyabb szintű pub meccsekre balance-olják a játékot. Gondolom ritkán találkozól menő Io-val, Treanttal, Battal esetleg Visage-dzsel, mégis őket nerfelték. A jó kis pubstomperek meg kapták a buffot, hátha egyszer-egyszer valaki bepróbálkozik velük competitive meccsen. Most biztos lesz majd pár brood, BS, traxi (a Speed gaming valamelyik nap nyert vele épp) vagy axe pick.
Az elder titan spiritjét is nerfelték, ami mióta bekerült a cm heropoolba, meccsenként átlagosan a hősöket legtöbbet sebző skill, mégis ritkán találkozni vele pubban. -
válasz ígyvanferi #6749 üzenetére
Igen igaz, de sok hős nincs is benne Captain mode-ba. Szóval felesleges buffolni őket nem?
Elder Titan-t rendszeresen pickelik azt látom, ki is akarom próbálni pub-on. Mert még nem nyomtam vele. De jó, hogy látom mert így is tanulok róla„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- További aktív témák...
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED