Új hozzászólás Aktív témák

  • domi007

    őstag

    Ezen technológia lényege az lenne, hogy tetszőleges 3D forrást rákötvén a DLP-3Dt használó megjelenítőeszközünkre (pl. projektor vagy DLP-tv) DLP-3D szemüvegekkel nézhetjük a térbeli tartalmat. A szinkronjelet ugyanis egy szabványosított, a DLP chipbe épített jeladó biztosítja, ezáltal nincs szükség drágább, másfajta szemüvegekre, vagy külön jeladókra.

    A DLP 3D szemüvegek jóval olcsóbbak mint a többi aktív shutteres 3D szemüveg, de ugyanakkor ugyanolyan jók, ha nem jobbak többi társuknál.

    Bennem azonban sok kérdés felmerült, amelyekre nem tudom a választ, nézzük csak sorban:
    -3D-s tartalmat jelenleg nagyjából csak számítógépről tudnék a rendszerbe küldeni (tegyük fel, hogy van egy 3D-s DLP projektorom), de ezt milyen kábelekkel, csatlakozókkal tudom megtenni? Elméletileg a HDMI nem jó, csak a HDMI 1.4 ami támogatja a HDMI3D kiegészítést. De működne-e az egész miskulancia egy nem nVidia rendszerről, az nVidia 3D Vision változtat-e a dolgokon itt (mondhatni hogy jön a képbe? :DD)?
    Elméletileg megfelelő film és Steroscopic Player csak a lényeg a VGA nem játszik bele (főleg, hogy nem is ő adja a szinkronjelet)

    -2D-s tartalom 3D-sbe való konvertálása valós időben milyen hardvert igényel? Pl. egy kétmagos Atom + nVidia ION megbirkózhat vele?

    Az egész azért érdekes, mert relatíve (3D HDTV-khez képest) olcsón lehet 3D DLP 720p projektorhoz jutni, és az olcsóbb szemüvegekkel meg 5.1-el kombinálva igazi otthoni bestbuy 3D mozit lehetne csinálni, ami azért mégiscsak faja lenne :DDD :DDD

    Akinek van valami információja/jobban Googlezik mint én, az kérem ne fojtsa magába :))

    Kösz,
    DOMy

    "̶d̶e̶ ̶a̶ ̶t̶u̶d̶o̶m̶á̶n̶y̶ ̶m̶a̶i̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶s̶z̶e̶r̶i̶n̶t̶ ̶a̶z̶ ̶i̶p̶a̶r̶i̶ ̶m̶é̶r̶e̶t̶e̶k̶b̶e̶n̶ ̶i̶s̶ ̶h̶a̶s̶z̶n̶á̶l̶h̶a̶t̶ó̶ ̶S̶H̶A̶1̶ ̶c̶o̶l̶l̶i̶s̶i̶o̶n̶t̶ ̶g̶e̶n̶e̶r̶á̶l̶ó̶ ̶e̶s̶z̶k̶ö̶z̶..." - 2017. február 23. óta már létezik

Új hozzászólás Aktív témák