Új hozzászólás Aktív témák
-
dellkereső
csendes tag
válasz Muerte #20531 üzenetére
Pl. azt, hogy a Lenovo gépemet meghatározott helyre kellett vinni. (háromszor járt ott, egy hétnél egyik sem tartott tovább)
Van egy darab szerviz, van fix kapcsolattartójuk, akivel meg lehet beszélni, ha valami bajom van és pontosan tudom, hol a gépem, ha szervizbe kerül.
A Dellnél, ha jól értem, ez valahogy úgy működik, hogy kijön a sok szerződött partnercég közül az egyiktől valaki, elviszi a gépet valahova, majd valamikor visszahozza.
Ez egészen addig szép és jó, amíg nem Magyarországon vagyunk. Ebben az országban nagyon nem szeretem, ha csak egy megfoghatatlan telefonos support van és nincs hol reklamálni, ha valamit elcsesznek a szervizben. Ráadásul, ha jól értem, nincs olyan, hogy "a szerviz", mert nem csak a szállítást, a szerelést is alvállalkozókra bízzák.Sajnos nagyon rossz tapasztalataim vannak e téren. Például az egyik nagy cég költségcsökkentés címén előbb a hazai nagykert számolta fel a raktárral együtt, majd a supportot is. Azóta olyan, magyarul is alig beszélő alakok veszik fel a telefont, akik semmit sem értenek az általuk úgymond támogatott eszközökhöz. A szerviznek nincs túl jó híre, de bármi gond volt velük, csak az említett tudatlan és tehetetlen supporthoz lehetett fordulni, akikről természetesen mindenki lepattant és nem volt tovább.
Kb. ilyesmitől tartok a Dell esetében is. Lehet, hogy most még működik normálisan, de vannak félelmeim.
(és most - ha működik a szokásos menetrend, jönnek a Dell-imádók, hogy "akkor keress mást!" )Ugyan mást kerestem, de épp ebben a pillanatban találtam egy Latitude-del kapcsolatban:
Elképesztően szép és designos gép, minden a helyén van benne – amíg valami el nem romlik, mert akkor csőstül jön a baj, és hiába jófejek a szervizesek, ha maga a Dell elutasítja a garanciális javítást, lásd zsanérok.-------------------
ui: talált valaki konkrét infót arról, hogy a Dell laptopok fullHD-s kijelzői lefedik a teljes AdobeRGB színteret?[ Szerkesztve ]
-
mghltm
addikt
válasz Muerte #20531 üzenetére
pontosan igy megy az ugyintezes. egy tobb mint 3 eves "legalja" inspiron 1525-nel tapasztaltuk: elromlott tavasszal a billentyuzet, telefon, ra 2 napra hazhoz jott a szerelo az uj billentyuzettel, mosolyogva beszerelte. bravo dell! ( teszem hozza a "legalja" inspironnak ez volt az egyetlen gondja a megvasarlas ota... )
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest