- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Windows 11
- Asustor NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz twelvvy #68041 üzenetére
Sajnos jól mondták, a Dell úgy veszi, hogy ha 30 napon belül volt legalább 2-3 fődarabcsere és még mindig hibás, akkor hajlandó visszatérítést adni. Ha havonta 1 javítás van az szerintük tök oké. Sajnos ez van. El kell adni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz gaborn1 #68052 üzenetére
ha adsz service tag-et megnézzük a support oldalon (te is meg tudod amúgy), ez a leírás az NBD garanciának felel meg. A carry in -nél van az, hogy be kell vinni a szervizbe.
Amúgy Inspironoknál a megszokott valóban a carry in, de minden géphez lehet venni NBD és egyéb garanciákat is (prosupport, extended battery, stb).Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Atomgeszi #68083 üzenetére
A képed alapjául szolgáló Disassembly and reassembly note-ot nézem éppen, szerintem a méretéből fakadólag alapból tudja a készüléked az m.2 SSD + 2,5" HDD kombót. Az adott akkuval együtt, a képen is 68Wh-s van.
Ha lecsavarozod az alját, magad is ellenőrizheted. Nyugodtan, gari nem ugrik.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz egykori #68115 üzenetére
Szia!
Jó esetben ehhez a zsanérnak annyi köze van, hogy az LCD kábel ott megy, és esetleg húzza valamerre. A hiba tipikusan LCD kábel illetve csatlakozó hiba, ha még garanciális a gép, én bejelenteném ezzel a hibával, ha szerencsés vagy kijelzőt és kábelt is cserélnek. (én lehet azt tenném)[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Soderes #68283 üzenetére
Izé ilyet a PC-m csinált nagyon ritkán, de olyankor nem win boot végén, hanem a bekapcs után rögtön ilyen fura karaktereket írt, és nem bootolt tovább. Mintha rossz helyről akarna bootolni. Nem jöttem rá mi okozza, de manapság (legalább 1 éve kb.) nem csinálta.
Van az SSD-n kívül másik tároló is a gépben? Azon esetleg volt korábban Windows?Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Rénszarvas24 #68362 üzenetére
Szia! A gyártó az akkura 1 évet vállal. Ezt külön díj ellenében lehet 3 évre tolni de annak vagy a support oldalon kell jelezve lennie vagy számlával kell igazolnod. Latitude és a fölé pozícionált gépek esetében azok 3 éves koráig cserélik a púpos akkukat. Kb. ennyi lehetőséged van. A leírásod alapján akár alaplap hiba is lehet. Én gariztatnám a gépet elsőnek.
Ha a support oldalon még garisnak írja szervizszám alapján akkor nem kell számla a javításhoz.Mate1396: Félek ez nem lehetséges. Nem csak a kábel számít, az alaplap is, a tápkör is, főleg azért, mert ha nem volt FullHd panel a kínálatban, akkor egy másik panel méretben vagy rögzítési pontokban is eltérhet.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Rénszarvas24 #68365 üzenetére
Nem hiszem hogy emiatt garivesztés lenne, ráadásul a Dell nem is szokott matricázni. Amíg a gépből/gépről kiolvasható a szervizszám addig nincs gond. Nem szükséges a HDD-t sem visszatenni, vélhetően nem az SSD okozza a nem töltést
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Szia, Ezen a linken meg tudod nézni a géped garanciális státuszát.
Mivel 7577, nagy valószínűséggel szervizgaranciás (Carry-in), azaz be kell vinned egy szervizbe, de sok szerviz nyújt futárszolgálatos szolgáltatást térítés ellenében.
A Carry-in garancia nagyjából 2-3 hetes javítási idővel jár sajnos (1-2 hét míg megjön az alkatrész a gyártótól). Szerviz és hibafüggő, hogy elhozhatod-e a gépet a javítás idejére, vagy sem. A mysoft itt max közvetítő lehet szerintem, mindenképp egyetess velük, vagy mondjanak elérhető szervizpartnereket. Vagy felhívhatod a Dell telefonszámát: 0680016157 és ők segítenek szervizt találni. Carry-in gépet náluk sajnos nem lehet bejelenteni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz erahurka #68379 üzenetére
Ami elég gyakran fals infót ad
Az elmúlt 2 hónapban 3x jártunk úgy, hogy vagy nem volt jó/meg az adott gép specifikációja a support oldalon, vagy nem jól voltak benne az alkatrészek. Volt, hogy rosszat küldtek, de DOA kérésre is csak ugyanazt tudod kérni, fkin logic
Magyarán Lenovoéknál sem fenékig tejfel az élet.
A Dell most frissített az alkatrészkérő részén a rendszerének, többé-kevésbé pontosan megadja milyen alkatrész van a gépben, le tudod csekkolni.
És a support oldalon is van system config fül ami egy nagyjából pontos lista.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz #85163776 #68386 üzenetére
Hát elsőnek azt mondanám, hogy a Quadro kártya nem erre lett kitalálva és nem biztos hogy erőltetném. Amúgy driverek a legfrissebbek? Neten mások nem panaszkodtak ezekre a kártyákra az említett játékok alatt?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz Girmin93 #68447 üzenetére
Akit tudtam volna mondani és megbízható, az a cég most jelenleg nem csinál külsős megrendeléseket, így passz sajnos. Egy újrapasztázástól bajos lenne, ha a BGA sérülne szvsz, én másra tippelnék. Ha még garis a gép, irány egy szerviz. Ha nem, akkor is.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Girmin93 #68450 üzenetére
Hehe szokott ilyen lenni, hogy az úton megjavulnak
A púpos akkut NBD típusú garancia és Latitute szériától kezdve gariban cseréli a Dell. A Vostro passz, ezt a Dell telefonszámán meg tudják mondani szerintem. Ha CIS (szervizbe vivős) a garija, akkor sajnos neked kell újat venned.
És igen, a púpos akku simán tud ilyesmi hibát generálni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz VANESSZA1 #68460 üzenetére
A hangkártya tudtommal 99%-ban alaplapra integrált. Nem jellemző, hogy elromlik, inkább a hangszóró-mikrofon szokott gajra menni.
#68461Mr. Teddy: Hali! Érdemes tenni egy próbát, billentyűzet csere nem szokott nagy probléma lenni a gyártó részéről, de érdemes lenne bevinni azért is, hogy egy technikus ránézzen, lehet nem a billentyűzet hibája okozza!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Gergosz2 #68490 üzenetére
Előfordulhat, hogy a Dell visszadobja a szerviz kérését külföldi desztinációs gép esetében, illetve kérik a migrációt/honosítást, azaz be kell küldeni nekik a vásárlás számláját és az új tulaj adatait, címét, majd átírják magyarra a garit svédről.
De pl. a Lenovo-t nem izgatja ez, viszont svéd géphez svéd billentyűzet jár. De azt hiszem a Dell is ezt csinálja.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Hát ez ilyen. Szerintem a mai napig nem kimondottan játékra való egy laptop. Pedig ennek még a házkialakítása is segítene a hűtésen, úgy látszik kevés volt...
A 95 fok sok. Alaplap és hűtés csere kellene, és reménykedj hogy a következő darabok jobbak lesznek.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Mexildos #68653 üzenetére
Szia, monitorozni kéne a hőfokokat, random kikapcsolni főleg amiatt szokott a készülék, egyéb hiba esetén inkább lefagy vagy kékhalálozik.
Ha a hőfokok rendben vannak, akkor alaplap vagy SSD/HDD hiba lehetséges.
A leállás azonnali, vagy olyan mintha te kapcsolnád ki?
Akkuról csinálja, vagy tápról is?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Mexildos #68657 üzenetére
Ez pl. [link]
A hiba érdekes, alaplapi vagy SSD gyanús továbbra is. És nem lehet hőfok, mert a bekapcs után még nem lehet annyira meleg, hogy azonnal lelőjje magát.
Eseteg másik SSD/HDD-vel is kipróbálnám ha van rá lehetőség.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Gear S3 - második kör
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- FULL HD Carbon DELL Latitude 7400/7490(Touch) Core I7-8665U 8x4.8GHz 256/512Gb SSD WIN11 Gar Laptop
- FULL HD Lenovo Thinkpad T490/Touch Core I5/I7 256/512Gb M.2 SSD Nvidia MX 250 WIN11 Gar Laptop
- Dell Precision 7530,15.6",4K UHD,i9-8950H,64GB DDR4,512GB SSD,6GB VGA,WIN11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs