Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Igen, 9 és 15 között hétköznap, egyszerre 1 ember lehet bent az "eladótérben". Technikus srácok járnak ki ügyfelekhez (nem irigylem őket de sajnos kell). Mi akik nem vagyunk helyhez kötve már lassan 2 hónapja home office-ban vagyunk.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Narxis #66740 üzenetére
Nem értem az egészet, ráadásul a support az ilyen drága gépeknél sokkal rugalmasabb szokott lenni. Itt valaki valamit elhallgat vagy kamuzik. Ha a support intézte neki a csereigényt, akkor arról kapnia kellett volna tőlük levelet, akár elutasítják, akár elfogadják. Ráadásul elsőre alaplap és SSD, majd memóriacsere lenne egy ilyen gépnél, ezek általában megoldják az ilyen jellegű fantom BSOD hibákat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz laca891 #66779 üzenetére
Régebbi gépeken sokkal több volt belőle, maiakon alig látni. Bevallom nem tudom pontosan mire szolgált igazából, rögzítésre is és elképzelhető, hogy arra is amit írtál. Leszedni és visszatenni is nehéz volt, mert sokadjára már nem akart ragadni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Girmin93 #66787 üzenetére
Nem tudom minek neked Smart Card?!
Ez azért van a készülékben, mert business kategóriás gép, és elég sok cég Smart Card-os azonosítást vagy belépést használ. Neked ez a mindennapi otthoni életben tök felesleges szvsz.
Hiányzó driver: Link
szerintem itt meg tudod nézni device id vagy vendor id alapján (a device manager-ből kinézve) hogy mihez hiányolja a drivert.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Hi!King #66841 üzenetére
Szia!
Sajnos ha Inspiron, akkor nagy eséllyel szervizgaris.
A leírtak alapján lehet DC-in kábel és/vagy tápegységhiba is, de akár alaplap is.
Kiesni nem esik ki a gép, csak mindenképp be kell vinni a szervizbe, mert az ilyen garis gépeket PPID azonosítókkal lehet a gyártónak bejelenteni, ahhoz pedig ha minimálisan is, de szét kell szedni a gépet.
Én a helyedben egy garanciás szervizzel egyeztetnék, simán lehet olyat, hogy beviszed, bevizsgálják, megrendelik az alkatrészt, addig elviszed a gépet, és ennél a garanciatípusnál kb. 10 nap alatt megjön az alkatrész, újra beviszed és cserélik, nem kell otthagyni a gépet ha nem akarod.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz takyka77 #66867 üzenetére
Szia!
A garis kérdésre a Digiprime tud választ adni, illetve rögtön a fizetés után ellenőrizni tudod a serialt a Dell support oldalán. Érvényes számlával amúgy nem szokott gond lenni a javítás.
Memóriát és SSD-t cserélhetsz otthon, de óvatosan, mert ha a csere során más alkatrész megsérül, arra a gyártó nem vállal garanciát.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz smilix #66879 üzenetére
Szia!
Szerintem van rá mód, hivatalos szervizzel kell egyeztetned, ők adnak árajánlatot (ha jól tudom), vagy pedig a Dell-t hívd fel a 068 0016157 telefonszámon, ők is el tudnak igazítani a megfelelő szerviz felé.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nem fogja gyorsabban tölteni Több áramot tud adni, a 130W-os táp a dokkolókhoz jár, ami tölti a készüléked is, plusz rádughatsz ezer-egy egyéb perifériát, azért kell neki a nagyobb Táp. Ha gyárilag 65-ös a tápod, az elég lesz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Tudtommal az akkutöltést nem befolyásolja, mármint olyan szempontból nem, hogy a készülék áramfelvétele nem indokolta a 90W-os tápot, mert a 65W-os ki kiszolgálja a max akkutöltést és mellé a készülék áramfelvételét. A 90W-os tápok a dedikált GPU-s gépekhez szoktak járni általában. Ha esetleg gyorsabban is töltené a 90W-ossal, az talán max 10 perc lenne (szerintem!).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz animatrix11 #66915 üzenetére
Ha akku és töltő jó (tuti?) akkor alaplap gyanús lehet. Live Linux alatt is rossz? BIOS-ban mit ír az akku és a töltő státuszra? És windows alatt?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Ugye hogy milyen jól össze van pattintva, hogy rohadnának meg? Én harmadik nekifutásra mertem csak szétszedni az 5400-át, pedig előtte azért sok éven át sokféle gépet szétszedtem, csak akkor még nem volt ennyire divat a karmos pattintós buli, mindent csavarok fogtak.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz 1stVikman #66988 üzenetére
Teljesen felesleges, ezek nagyon jó értékek, a mostani 5400-ások nagy része 70-95 fok között mozog, és a gyár szerint 101 körül van a max amit még bírnia kéne... El vannak az új típusok gyárilag cseszerintve. A Tieddel semmi baj nincs, én nem nyúlnék hozzá.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Krisztián980 #67018 üzenetére
Csak annyit fűznék hozzá, hogy a Quadro kártya tudtommal nem igazán játékra van, az kimondottan tervezésre való.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz salvo90 #67064 üzenetére
Simám lehet szar az utángyártott töltő, ami kinyírja a gépet vagy az akksit is. A Dell-nél mindig javasolt az eredeti töltő, mert eléggé komolyan kommunikál a töltővel is a készülék. Kár volt ezen spórolni (vagy getszi volt az eladó hogy nem eredeti töltőt adott hozzá).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz kromatika #67109 üzenetére
Alaplapi szinten szerintem 2 fontos tényező van:
1. Szerencse, azaz Miss Mázli mikor dönt úgy, hogy hátat fordít neked és valami alaplapi hiba keletkezik.
2. Hűtés hatékonysága, ami befolyásolhatja Miss Mázli hozzáállását az alaplapodhoz. Azaz minél jobb egy alaplap illetve készülék hűtése, annál kisebb esélyel pukkan el rajta valami.Vol-van-lesz olyan, hogy egy Inspiron sorozat hűtése kaka egy adott évben, a latitude-oké pedig jó, aztán a következő évi generációval fordul a szerencse. Vagy mindkettőé rossz lesz, vagy csak a 7xxx-es sorozaté lesz jó. Nem lehet előre megjósolni, csak utólag:
"Mindannyian Isten kezében vagyunk"[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
Második után? Mondjuk előfordul DOA alaplap, de hogy pont az is HDMI hibás legyen...
Nem tudok hibás szériáról nyilatkozni, nincsenek erről adataim, számaim sajnos.
Döntően a legtöbb gépnél (szériától függetlenül) alaplaphiba (BSOD, VGA, USB-C, tápáramkör), zajos vagy rossz hűtés, foltos/csíkos vagy vibráló LCD, billentyűzethiba, DC-in kábel hiba szokott lenni. Ja meg púposodó akksi.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
nagyúr
válasz kiralytom #67212 üzenetére
Igen, de mivel Carry in-es, be kell vinned egy szervizbe, nem kiszállós garanciás, jelen esetben a telefonon csak azt tudják megmondani, hogy a címedhez képest melyik a legközelebbi szervizpont.
Van lehetőség futáros beküldésre is pár szerviznél, de annak költsége van, és ilyenkor nem teheted meg, hogy beviszed, bevizsgálják, majd elviszed és amikor megjön az alkatrész (kb. 10 nap) visszamész, beszerelik.
Ja és a telefonszám azt hiszem 9-17.30 között hívható csak, hétköznap.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz kiralytom #67218 üzenetére
Nem kell, épp azért írtam, hogy a Carry in előnye az, hogy ha személyesen viszed be nem kell ott hagyni, csak bevizsgálják, elviszed, megjön az alkatrész, visszamész, beteszik, kész. Ha beküldöd futárral, akkor persze várni kell rá.
(#67217) twelvvy: Szia, sajnálattal hallom Viszont a Dell jelenleg azt a politikát vallja, hogy csak akkor engedélyez cserét vagy visszatérítést, ha 1 hónapon belül kb. 3 javítás van fődarabcserével (alaplap, LCD, ilyesmik) és ismét hibás a készülék.
Egyéb esetekben pl. 2 év alatt 2 alaplapcsere, 1 LCD az még semmi nekik.
Nem a szerviz bírálja el, hanem beküldjük véleményeztetésre a központnak, ott dönti el egy ipse/körömlakkmanci
Próbát megérhet, de nem kecsegtetlek sok jóval. Lehet telefonon is jelezni a hibát, akkor közvetlen a régiós "központ" indítja a kérvényed, ha jól rémlik, és jelez neked vissza, hogy mi a döntés. Érdemesebb a visszatérítésre hajtani, gyorsabb szokott lenni az ügymenet.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus Zephyrus G16 laptop i9-11900H 8 mag 16 szál 40Gb RAM RTX 3070 8Gb 1Tb Samsung NVME SSD
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- --200.000 Ft eredeti árából Bontatlan 2024 kiadás Predator gamer laptop feltöltés alatt
- HP ZBook 15 G3, I7-6700HQ, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (52)
- Új HP Victus 15 FHD IPS 144Hz i5-12500H 4.8Ghz 12mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Spirit Of Gamer AIRBLADE 600 laptop notebook hűtőpad
- HP ProBook 650 G1 (i5-4210m, 16Gb ram, 256Gb SSD)
- DELL G7 7790 Gamer erőmű, hibátlan állapotban eladó RTX2060 6GB, 144HZ
- Új HP Omen 16 FHD IPS 144Hz Ryzen7 7840HS 5.1Ghz 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen