Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Zola007 #89801 üzenetére

    Ezt a mentalitást én is látom, szerintem írtam is már, bár főleg kereskedőkkel kapcsolatban. Digivel nekem sem volt érdemben bajom soha.

    Anno a T (akor még Axelero) már érdekesebb volt. Két év hűséggel kötöttem náluk szerződést, erre első hónapban kiküldtek egy 83k-s csekket. A számlán volt minden, bekötési díj, létesítési díj, modemdíj és a szerződött havidíj 2x-ese. Az sem öt perc volt, mire ezt sikerült tisztázni. Laza két hónap telt el, mire sikerült rendberakniuk. Azt sem értettem miért kellett nekik küldenem szerződésmásolatot, elvégre náluk ugyanúgy meg kellett volna lennie a szerződésnek. Ja, és azt is postán kellett, az ügyfélszolgálatukon nem lehetett elintézni. Utána meg küldtek ki egy -50000 HUF-os csekket. Mikor lemondtam meg két hét volt, mire sikerült kiiktatniuk a hálózatukból. És persze ki akarták fizettetni a teljes havidíjat. Igaz, hogy a lemondási nyilatkozaton meg kellett jelölnöm a szolgáltatás utolsó napját, ami értelemszerűen az előző hónap utolsó napja volt. Mondjuk az is érdekes volt, hogy a T-ponton, a nagy digitális rendszer közepette az ügyféltérben a munkatárs által gépen kitöltött (pontosabban az előtte általam kitöltött formanyomtatványt írta be kézzel ugyanabba, a de már gépen levő digitális formanyomtatrványba) lemondási nyilatkozatot kinyomtatta, majd azt el kellett faxolnia a hátul levő irodába. És onnan nyolc munkanap az iktatás, ahogy mondta. És mindez egy internetszolgáltatónál. Nonszensz volt már akkor is.

Új hozzászólás Aktív témák