Új hozzászólás Aktív témák
-
#33253120
törölt tag
válasz #05304832 #118189 üzenetére
Volt az a régi vicc, ahol 15050 Ft a horpadás javítása mert 50Ft az ütés, 15000Ft pedig, hogy melyikkel, mekkorát, merről.
Jónesetben kb azt fizeted meg, hogy az autóban átlagos redőnyhöz általában a minden is van. Kimegy, behozza, beszereli, örülj. Az olcsó kijön, megnézi, megállapítja mi kell hozzá, és majd holnap hozza. Nincs kedvezménye, kb a Szivárványos alkatrészárra pakolja a hasznot, meg még lehet holnap is számol kiszállást, de mindenképpen 2x annyi idődet használja el. -
#33253120
törölt tag
válasz Ádám16 #118320 üzenetére
Nem túl magas, és majdnem annyi köbméter szatyra van mint önnönmaga? De szoktam látni. Buszon rendszeresen büntetik.
Simán nem értem, hogy lehet gazdaságilag életképes egyed. Azaz miből fizeti a kaját, lakhatást, és az azzal kapcsolatos dolgokat.... Vagy ha van valaki mögötte az vajon miért nem vigyáz rá. -
#33253120
törölt tag
válasz #77081088 #118384 üzenetére
Tudnak olyat. Illetve ha ők csinálják akkor megmarad a gari is.
S5Mini, és S7 lett náluk javíttatva. Mindkettőnek megmaradt a folyadékállósága is. S5 Minihez volt alkatrész, ha lett volna másfél-két órám, akkor meg is várhattam volna. Az S7-nél meg bevittem, rendeltek alkatrészt, és időpontra érkezve pár óra alatt kicserélték.
Szerk.: S7 beégett kijelzővel volt, kapott gariban új keretet, akkut, hátlapot is.[ Szerkesztve ]
-
#33253120
törölt tag
válasz zeon.hu #118549 üzenetére
Nem igazán. Ahány krimo, annyi routerbeállítás.
Itt viszont központilag egyformán beállított az összes router, de mindenhol a saját személyre szóló hitelesítésed enged be, (ami gyakorlatilag annyi, hogy az otthoni előfizetés My UPC usernevét/jelszavát kell megadnod az első kapcsolódásnál) míg egy krimo esetén mindenki aki az adott helyen van, az ugyanazzal a jelszóval kapcsolódik a hálózatra. És nem, a Wi-free esetén nincs átjárás a userek között, viszont az első login után az összes Wi-free pont beengedi az országban, míg a krimóban mindenki ugyanazzal csatlakozik, de területi korlát van. Az adott jelszó a szomszéd krimóban már nem jó, illetve beállításoktól függően vagy bele lehet nézni a másik fájljaiba, vagy nem.
Tisztelem a tudásod, de ennek szerintem olvass kicsit utána.Amúgy nem is értem miért aggódok ezen. Semmi ilyesmit nem használok, és kb 20 évig nem is fogok.
[ Szerkesztve ]
-
-
#33253120
törölt tag
Elfekvőben nincs valakinek egy Fitbit Alta töltője egy próbára?
-
#33253120
törölt tag
válasz Aryes #118775 üzenetére
Mindig ki van szárítva kikapcsoláskor, van rajta külön "evap. clean" gomb, kikapcsolás után még vagy 20 percig szárítja magát. És ezt minden alkalommal megteszem. ✔
A hőcserélőre fújtam a cuccot, nem is keveset, a szerelő is csak azt permetezte le, mégis jó volt. A csepptálcára minek fújjak, az egész oda folyik le úgyis a hőcserélőről. Hátul meg nem férek hozzá, azért szét nem szedem... A levegőszűrőt meg kimostam rendesen, ahogy 5 éve mindig. Mégis karfiol meg büdös lábszag jön belőle... A fura különben az, hogy nem mindig. Mikor éppen hideget fúj, akkor nem büdös, csak mikor átkapcsol ventilátor módra (inverteres klíma). Akkor ott viszont tényleg valami penészedés lesz. Lehet pont azért, mert a szerelő sem fújt máshova.
A szerelő egyébként, amivel lefújta a gépet, annak olyan csípős fertőtlenítő-szerű szaga volt, nem olyan, mint ennek. Az mi lehet vajon, tudja valaki? Bent a cégnél koncentrátumot használunk, amit vissza lehet higítani, és persze az illatintenzitás is ennek megfelelően változik. -
#33253120
törölt tag
-
#33253120
törölt tag
válasz Tothgera30 #118930 üzenetére
Mekkorát?
-
#33253120
törölt tag
válasz Csöves #118983 üzenetére
+1
A légköbmétert max akkor kell túllőni, ha nagyon rosszak a nyílászárók, és/vagy vékony a fal.
De szerintem kandalló helyett, jobban járna egy függőleges aknás kályhával. Teljesen máshogy működnek. Nálam egy Hosseven 9003 van a szobában, és én is túllőttem a légköbmétert, gyakorlatilag egy este, egy tűz. Másfél vödör száraz akác, alulra vastag, felfelé egyre véknyabbakkal megrakva, felülről gyújtva, a tűz felépülése után égéstermékszelep, légszelepek lezárva, és reggel még ad annyi parazsat, hogy akár folytatni is tudnám a tüzelést.
Ami a szívás, hogy ezeket a nehéz dögöket ( ha kandalló, ha kályha) nem kímélik szállításkor, és a samott az első év után cserés lesz akkor is ha nincs rajta repedés átvételkor.
Másik szívás, hogy ezek nem folytonégők. Elvben egy 5 órás tűz után hagyni kellene lehűlni, de ha úgyis cserés a samott, akkor kicsit vastagabbra cserélve lehet orvosolni a problémát. -
#33253120
törölt tag
válasz Atomantiii #119032 üzenetére
Ebben az esetben én megpróbálnám felújítani a régit. Menetet vagy fel lehet fúrni, vagy lehet rakni bele menetszegecset.
-
#33253120
törölt tag
válasz bob011 #119289 üzenetére
Malév néven fut itt egy srác, nekem egy X54H-t javított bontottból sok éve. Azon is töltőcsatit. Ügyeskezű, meg minden, de akkoriban megválasztotta, hogy figyelmetlen voltam, és benne hagytam a slotban egy microsd átalakítót. Két patenfül bánta a bódén.
Ahogy hallom, manapság már figyel erre is. -
#33253120
törölt tag
válasz Aryes #119375 üzenetére
Kivétel a Bartók Bélán, ahol a Töhötöm, és a Honvédtemető táblás, a körforgalomnál, másik négy utcánál az egyenesen haladó kerékpárosnak van elsőbbsége a Bartókra felhajtó autóssal szemben. Erre kiegészítőtábla is figyelmezteti az autóst az elsőbbségadás tábla alatt. A körforgalomnál kifejezetten a kerékpárút elé van téve az a tábla, így a kerékpárútnak is elsőbbsége lesz a Csigekert felől érkezőkkel szemben.
Kivétel a Hatvan utca, és Segner talákozása, ahol a Hatvan utca felől érkező kerékpáros megkeresztezheti a Nyugatira tartó jobbraforduló sávot, mert csak a szigeten van tábla, de az is csak a lámpamentes időszakban hatályos.
Meg van még pár, de ennyi jutott hirtelen eszembe. -
#33253120
törölt tag
válasz Peti78 #119425 üzenetére
Járdán akkor lehet kerékpározni, ha az úttest alkalmatlan a kerékpáros közlekedésre. A forgalom mértéke nem mérvadó ebből a szempontból. És pont. Erről nem kívánok vitát nyitni.
Viszont ott a legnagyobb probléma, hogy senki nem hajlandó megismerni a várost ahol közlekedik, és minden megszokásból történik. A gyalogos is úgy használja a kerékpárt mintha gyalogos lenne, és az autós is úgy használja a kerékpárt mintha autós lenne.
Sok esetben látom bicajjal tekerni a népet ott ahol forgalom van, de egy rendes útvonal megválasztással, kis kompromisszummal és ±5-20% távval majdnem üres mellékutcákon is tekerhetne. Ott az autósok is jobban tudnak figyelni rájuk, és nem kellene fosni a szélezéstől....
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Aspire A515-55 15.6" FHD IPS i5-1035G1 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ujjlolv gar
- Dell Latitude 5580,15.6",FHD,i5-7200U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Komplett "Gamer" PC eladó monitorral(Számlával és garival)
- Apple Watch 8, 45 mm, Midnight Aluminium Case, Midnight Sport Band - karcos!
- Dell Latitude 5420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs