- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- MinDig TV
- Milyen NAS-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- F-Secure termékek
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
Új hozzászólás Aktív témák
-
Salex1
őstag
Egy ilyen MESH-nél a dobozok egymással hogy kommunikálnak? Néztem róla videót, de ott vezeték nélkülinek látszik. Namost nálunk a WIFI jel nem megy át a födémen így az emeleten használhatatlan. Ha ez is WIFI-n kommunikál, akkor hogy lesz neki erősebb jele?
Gondolom kábelen is össze lehet kötni... na úgy már jó lenne. -
elfelejtette
veterán
válasz Salex1 #152551 üzenetére
A Vámospércsi úttól a Huszár Gál utcáig 30-as korlátozás van, és pont a Huszár Gál sarokra is rakni akarnak trafi boxot.
"Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
Dan-szan
senior tag
válasz SOAD19 #152554 üzenetére
Na erről beszéltem,időponttal sem végeztél volna hamarabb csak jó pár nappal később.
lappy : a Szabó Kálmánnál igazán tehetnének egy kiegészítő táblát, hogy csak iskola időben legyen érvényes a 30-s korlátozás, előtte-utána- éjszaka tök értelmetlen.
[ Szerkesztve ]
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Papaj x
senior tag
Topic 10% kedvezmény.
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
schulc99
aktív tag
LG 27MK400H-B Full HD 75 Hz-es monitor eladó [link]
Érdeklődni privátban lehet.
Sokaknak fáj az intelligencia. Akinek ilyen fájdalma van az kerüljön, ha kérhetem. (A 99 NE tévesszen meg, nem a születési évem!)
-
Cs1csó
félisten
válasz SOAD19 #152554 üzenetére
Ennek örülök!
Az időpont olyannak kellhet akinek mondjuk a napjában van egy kis "időablak" ami mondjuk fix: pl. ebédszünet, vagy munkaidő eleje/vége előtt-után egy kis idő pl. fél óra de el akarja érni a buszt, vonatot stb. és nem ér rá akár 1 órát várni vagy az ügyfélszolgálat nyitására odamenni.
Egy délután 2-ig tartó műszak után mondjuk oda tud érni valaki fél 3-ra neki jó. -
S-eye
senior tag
Gree klíma évi 2x -i garanciális karbantartásához mennyi a korrekt munkadíj? 2 x 15000 Forintot kicsit soknak érzem. Nálatok mennyiért csinálja a klímás?
-
Cs1csó
félisten
válasz S-eye #152560 üzenetére
Csak tipp de szerintem okés: a kiszállás - hiszen helyben kell takarítani, a szakértelem, a használt eszközök, szerek sajnos ennyi.
Más cégtől is lehet árajánlatot kérni. Esetleg ha az a cég aki szerelte előfordulhat, hogy kicsit "vastagabban" fog a ceruzájuk mondjuk 30%-al. -
robag93
aktív tag
Aki mostanában szervezett esküvőt: hol-merre-mennyi?
-
bul07
nagyúr
válasz Csöves #152563 üzenetére
Ha fűtés is arról megy akkor ajánlott 2x
Na meg vissza is élhetnek ezzel, mert a garancia miatt úgyis megcsináltatják így akkor meg már miért ne 2x évente
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
SOAD19
addikt
Esetleg nem küldött valaki vissza csomagot zalandonak, amit az egyik gls csomagponton adott fel?
Ha igen, akkor hol sikerült? Tegnap 2 helyen is, csak akkor adhattam volna fel, ha kifizetem a szállítási díjat, holott ingyenes a visszaküldés, ami a csomagra ragasztott matricán is olvasható. Tegnap a zalandoval is chateltem, és mondta a leányzó, hogy márpedig át kellett volna venniük a csomagot, és hogy tájékoztatják a gls-t a problémáról, hogy tudassa a vége leszerződött csomagpontokkal, hogy mi a szitu. -
szotyika77
aktív tag
válasz robag93 #152562 üzenetére
Sógoromék a Parkhilben szervezik az esküvőt, 2023 nyár elején lesz, és a vacsora 31500 ft/fő ár felé tendál, viszont hogy mi van benne az árban azt nemtudom.
Ismerősömék a Guthi erdőben szeretnék tartani 2023 tavaszán és kb fél éve a vacsora árán egyezkedik velük a rendezvényház tulaja, mert kb hetente/havonta akarja emelni az eredeti összeget. Kezdésnek valami 25-27 közötti vacsora árról volt szó/fő, mostmár 32-35 közé szeretné emelni, mert nemfog kijönni a költségeiből.Párom unokatestvérének a nyíradonyi Fekete Farmon volt most tavasszal egy 120fős lagzi szombati napon, és valami 2-2.5 millióból megúszták. Nekik valami 20-25 között volt a vacsora, ajándék zenekarral, vőféllyel, koktélsarokkal stb.
-
elfelejtette
veterán
válasz S-eye #152560 üzenetére
Én azzal csináltatom, akitől vettem, és akivel szereltettem. Ilyenkor ősszel van a karbantartási szezon, mivel aki csak hűtésre használja, annak így tisztán fog állni jövő tavaszig. Nemrég jött az email, az időpont foglaláshoz:
"Amennyiben az ütemezett időpontban veszi igénybe szolgáltatásunkat, jelentős kedvezményt biztosítunk 15.000 Ft helyett 10.000.- Ft / db.
Kettő készülék esetén 8.500.- Ft / db, ill. 3 vagy több készülék esetében 7.000.- Ft / db (azonos helyszín esetén)."
Ha nem az általuk jelzett héten akartam volna tisztíttatni a klímát, akkor maradt volna a teljes ár.[ Szerkesztve ]
"Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
S-eye
senior tag
válasz elfelejtette #152570 üzenetére
Akkor csak 1x évente?
-
elfelejtette
veterán
válasz S-eye #152571 üzenetére
A miénk C&H volt, ami Gree klón. Az 5 év gari feltétele évi 1 karbantartás volt, pedig tudták, hogy fűtésre lesz használva.
Már jópár éve, mikor a Fujitsu először kitalálta a 10 év garanciát, ők egyértelműen leírták, hogy a fűtésre is használt klímáknál évi 2 karbantartás a 10 év gari feltétele."Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
nagyúr
válasz elfelejtette #152573 üzenetére
Az a baj, hogy amit neked a klímás 8-10k-ért csinál, az nem szabályos karbantartás. Ahhoz ez az összeg túl olcsó, csak egy gyors felületes tisztítás fér bele.
A karbantartásnak tartalmaznia kellene a kalorikus kör nyomásainak ellenőrzését, a burkolatok leszerelését, teljes tisztítást - beleértve a kondenzátor és elpár takarítását, műszeres szivárgás vizsgálatot, kompresszor ellenőrzést stb. Ezt 20k-ért sem csinálja meg senki, mert több órás meló is lehet.
Viszont fontos lenne, mert pl egy szivárgás amellett hogy elsősorban környezet szennyező, még hatékonyság csökkentő is lehet, pl egy hőszivattyús klíma on-off kategóriás fogyasztást produkál.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
elfelejtette
veterán
válasz Williamgrant #152574 üzenetére
Az a baj, hogy az általad felsorolt dolgokat sokszot a 15000-es karbantartásért sem csinálják meg...
"Nem tudom, hogy Mamának vagy Dan hadnagynak volt-e igaza, hogy van-e rendeltetésünk, vagy csak ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de azt hiszem, kicsit mindkettő igaz." Forrest Gump
-
nagyúr
válasz elfelejtette #152575 üzenetére
Pontosan így van.
Két klíma van a családban, 10 év alatt a spriccelés+szűrő mosás kivételével semmi mást nem csináltak (két különböző cég). Miután ezt egyedül is el tudom végezni, pár éve nem is hívtam senkit.
Most 3 évig viszont muszáj leszek, mert új a klíma és kell a garancia miatt. -
nagyúr
válasz elfelejtette #152575 üzenetére
Ha megnézed alaposan a hozzászólásom, írtam is benne hogy 20kg-ért sem.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Vegyetek E-rollert! [link]
Topiklakóknak kedvezmény! -
nagyúr
válasz Aryes #152576 üzenetére
Hagyd a francba. Ha gond lesz vele, olcsóbb kamu karbantartást igazolni.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
S-eye
senior tag
válasz elfelejtette #152573 üzenetére
Most csak annyi a problémám, hogy alig használtam nyáron (előtte rendesen ki lett takarítva), nem nagyon van mit belőle kipucolni az őszi időszakra . Így sokallom, hogy karbantartásra egy havi gázszámlám árat ki kell fizetni, és az olcsóbb tisztítás a klímás szerint nem felel meg a Greenek.
-
Cs1csó
félisten
válasz Williamgrant #152574 üzenetére
+1 a melohelyen a kültéri egyseget már teljesen belepte a por, kosz erre jön a klimatakarito srác és csak a belterikkel "foglalkozott" : egy koszos ronggyal attorolte a klíma felnyitott része alatti felületet aztán spriccelt a sprayel párat majd bekapcsolta a klímát mondta hogy vagy 5 percet legalább menjen és kész. Ez szerintem lófax de volt. Egyolyan helyen ahol van legalább 3-4 klíma jobb ha vesz egy ilyen sprayt és évente 1-2x maga atfujkalj megtorli
-
bobace
addikt
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Papaj x
senior tag
Üdv mindenkinek!
Adott lenne egy monitor, gyártási időből számolva még kellene rajta legyen gyártói garancia. Elküldtem a termék minden azonosítóját a supportnak, hogy megkérdezzem, hogy ez meddig él esetlegesen.
A válasz az volt, hogy ha nincs meg a vásárlásról a papír, akkor nem él a garancia. Ez igaz, vagy esetleg nem akarnak segíteni(ebben az esetben felkeresek egy külföldi supportot)?
Nem tudom elhinni, hogy a mai világban minden azonosítóval van ellátva, s nincs esetleg nyoma ennek a gyártónál..Köszönöm előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
senior tag
válasz aldebaran #152584 üzenetére
Nem lett regelve gondolom én, én is használtan vásároltam anno.
Pyttawrx:
Sajnos ahogy írtam, nem én vásároltam újonnan..A terméket eladásra kínálom, csak próbálom elintézni azt, hogy a gyártói garancia valami úton módon éljen rá, s nem fér a fejembe, hogy ha nincs papírral igazolva, akkor minden bukó..
2020. 10.hó gyártás (nyilván pontos vásárlását így nem tudom), s 36 hónap gyártói garancia van rá, s ezt próbálom valahogyan megoldani, hogy ezt papír hiányában is lehessen esetleg értékesíteni, ha véletlen valami baj lenne majd vele.Anno pl. egy SSD-vel volt hasonló, felkerestem a gyártót, mondták, semmi nem kell, látják a rendszerben amit látnak, küldjem az általuk adott címre, s intézik, ezért nem értem..
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
senior tag
válasz sto1911 #152587 üzenetére
LG..
De esküszöm, ez nekem így ebben a formában új, avagy ennyire tudatlan vagyok..
Anno egy samsung monitort is úgy gariztattam, semmi nem volt meg, küldték érte a futárt miután elküldtem a címkéket, s azonosítókat (mellesleg kiderült, hogy az sem magyarországi vásárlás volt).. Így most vagy ők voltak jófejek, vagy változott a törvény, nem tudom..[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
mezis
félisten
válasz Papaj x #152588 üzenetére
Régen történt: Egy év kereskedő garancia lejárta után a Samsung HDD-m tönkrement. Interneten megtudtam, hogy pontosan erre a típusra 3 év (vagy 2 ?) garanciát ad a gyártó.
Samsung hazai márkaszervize: "Hologramos garancia levelem van?" No asztat nem kaptam hozzá.
E-mail a Samsung gyárnak. Bekérték a típus, SN-ert. Megkapták. Jött a válasz: Sajnos kívül esem az ő ellátási területükön....
Bementem egyik multihoz Samsung HDD-t venni. Kérdeztem hogy jár hozzá hologramos garancia levél? Néztek rám, mint aki a Holdról érkezett.Mi lehet e mögött? Gyanítom, hogy a gyárak tisztában vannak a kikerülő kevésbé megbízható sorozataikkal és azokat eladják nagykereskedőknek garancia nélkül, ócón, megveszik a kisebbek és árulják minimális"kereskedői" garanciával....
Ezekben a napokban meg fagyasztó szekrények között válogattam. Nem tudom honnan, de jött egy olyan infó is, hogy belefuthatok egy olyan eladóba, akinek a beszerzési forrása nem biztosítja a honi márkaszerviz garanciáját. Maradtam a márka által ajánlott kereskedőknél.
[ Szerkesztve ]
mezis
-
Papaj x
senior tag
válasz mezis #152589 üzenetére
Hm..
Itt igazából az az érdekes, hogy a support felületen beütve a monitor típust, azonnal hozza, hogy gyárilag van rá 36hó gyártói garancia, ami ahogyan írtad -gondolom én is- ez független attól, hogy az adott termék hol lett vásárolva, ha jól értelmezem.
Ergo jelen esetben, ha lejár a kereskedőtől kapott garancia, s van rá gyártói, akkor igazából teljesen mind1 is, hogy hol lett véve, s ki vette, az én értelmezésemben.."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
senior tag
válasz Pyttawrx #152591 üzenetére
Mégha loptam is volna, részemről valamiért nem tiszta sor az, hogy ezért miért ne lenne rá a gyártói garancia (az az adott termékre szól, ha lopott, ha nem- nyilván ezt szőrszálhasogatva, s értem a realitását).. Lehet akkor ténylegesen így van jogilag, hogy igazolni kell számlával, de eddig nem volt ilyen tapasztalatom az előző 2 garanciáztatás esetén, utalva akár ezzel a kereskedő és gyárói garancia "különbségéről".
[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
senior tag
válasz Pyttawrx #152593 üzenetére
Persze, nyilván nem, nem is így értettem.
Nyilván a kettő nem fér össze még most sem, főleg, hogy mindent látnak a rendszerben - gondolom én, de szerintem az utolsó kiskereskedőig mindent, az eladás dátumával együtt-.
Ergo egy papír meg nem léte miatt, simán eldobják a gyártói garit, ezt nem értem.Dolgoztam gyártósor vezetőjeként, több mint 10 éve, ott az adott munkásnak a kakálása is hozzá volt rendelve az adott termékhez..
Így ezt inkább "lesz@rom" felfogásnak tudom felvenni, mintsem bármi tényszerű dolognak..
Érdekes, Samsungéknál - bár lehet kivételesen jó ügyintézővel vettem fel a kapcsolatot -, minden gördülékeny volt.
Itt pedig a termék mégcsak nem is hibás, csak egy igazolást kértem a gyárói gari létéről..[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
senior tag
válasz Pyttawrx #152595 üzenetére
Nagyjából, akkor kifordítva.
Ha ilyen h@lye vagy, hogy papír nélkül vetted meg a termékünket, hiába látjuk a rendszerben, hogy még vállalnunk kellene rá garanciát, de így levettük a kezünket róla, ergo nem is mi gyártottuk.."A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
senior tag
válasz Aryes #152597 üzenetére
Nem akadékoskodnék semmin - ha igazam van, ha nem-, ha másik két gyártónak kérdés nélkül sikerült ugyan ezen feltételekkel a ténylegesen hibás terméket javítani is/cserélni-, itt meg erről még szó nincs.
Minden esetre felkeresem a külföldi supportot is, hátha rugalmasabbak lesznek, de egy biztos, hogy ezen márkát semmiből nem fogom választani, mindentől függetlenül..[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Papaj x
senior tag
válasz Papaj x #152598 üzenetére
Magyarán mondva, amit én kiállítok számlát, s garanciát vállalok rá, s nem hozzák a meghibásodott termékhez a számlát mert nincs meg (holott nekem minden infóm megvan), akkor nem vagyok köteles...?
Ugye, így más..
Minden esetre a magyar LG supportot hasonló írásokkal elküldtem a..., ha igazam van, ha nem.. Részemről nem releváns, ennyi..
Most próbálok egy Sapphire rx580at is gariztatni/sapphire gyártókkal konzultálni, parasztok, de próbálnak segíteni, sőtt, még ahova visszaküldtem kisker is normálisan áll a dologhoz - pedig mint kiderül, nem is hozzájuk szól a gari, de próbált segíteni-... Nekem nonsense..[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Renault, Dacia topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Politika
- Lexus, Toyota topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest