- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobace
őstag
válasz #05304832 #105148 üzenetére
+1.
Ismerősi körömben 10-ből kb 1-2 ember megy 15 ezernél többet egy évben. Viszont az is tény, hogy aki keveset megy, és karban tartja az autóját, nagyon ritkán adja el azt.
Aki sokat megy, mert vállalkozó v gazdag v csak úgy megteheti, stb, az hamarabb szokta eladni az autóját, és mivel az elmúlt 7-8 évben szinte csak ilyenek vettek új autót Magyarországon, így nem csoda az évi 25-40 e km sem.
Szóval valahol a kettő között van az igazság.
De aki 12+ éves autókat nézeget, ott azért még (elvileg) ki lehet fogni ezt a vágyott futásteljesítményt.Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Zola007
veterán
válasz #05304832 #105148 üzenetére
tesóm (tanár) 12 ezret megy évente (Switf), kollégája 6 ezer (G astra), de a másik évi 40 ezer (Vectra?, neki van panziója is), tehát nagy a szórás.
Az tény, hogy autó is van és volt több eladó is ismerősi körben, amit újonnan vettek 7-8 évesen bőven 100e alatt volt a futása.
Én nagyon kevés embert ismerek, aki évi 30ezer fölött rohangál, de nem is tudok olyat hirtelen közülük, aki ne a céges autóval tenné. Sajáttal alig mennek ők is.pár éve olvastam egy tanulmányt, az átlagos használat melletti családi autó éves futása 18 ezer km EU szinten.
KM ide vagy oda, nekem nem azzal van bajom, hanem azzal, hogy az emberek 95%-a szívbaj nélkül a szemembe hazudik, ha rákérdezek valamire az autóval kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
iscsu
tag
válasz #05304832 #105148 üzenetére
Nekem is volt ismerősöm aki egy 316ti-t adott el.
7 éves, 23e km, 21e-nél motorcsere gyár költségén (típushiba), karcmentes, női tulajtól, nem dohányzó, csak munkába járásra használt, fűtött garázsból, szervízkönyves, márkaszervízbe hordott... minden, amit az ilyen svájcibácsis hirdetésbe be szoktak írni, csak itt igaz volt.Nem mondom, hogy nem lehet kifogni, a valószínűségekben nem értünk egyet. Az is oké, hogy kerettől függően minél kevesebbet futott autót keres az ember. Én csak azt nem értem, aki ebből olyan szintű fetisizmust csinál, hogy - állapottól függetlenül! - 100/200/300e felett nem vesz autót, mert hű.
De különbözőek vagyunk.
@sto1911:
@Zola007: Pont 18e-t mentem eddig évente, jó tudni mennyire megfelelek az EU átlagnak.
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
-
iscsu
tag
válasz #05304832 #105156 üzenetére
Rendben, sok sikert. Szerinted gyakori az ilyen autó, szerintem ritka - ez van, nem értünk egyet.
Viszont ha harmadjára is kijelented, hogy nekem a fejembe verték, hogy ezt mondjam, akkor udvariasan nem válaszolok többet.Szerk.: nem kell éjjel-nappal autót vezetni. Én, mint mondtam, 18e körül raktam a Borába évente, és kicsit sem érzem úgy, hogy az autóban élnék. Átlag évi 23e km-et futott, és mégis mindenki olyan arcot vág a futására, mintha taxi lett volna. De tényleg felesleges magyarázni, nagyon máshogy látjuk.
[ Szerkesztve ]
-
sto1911
veterán
válasz #05304832 #105156 üzenetére
Tévedsz, ugyanis én 3.5 éves autót vettem 19x km-el, szóval pont, hogy téged etettek meg a km-el (ugye te nem veszel 170k felett) Csodálkoztak is rajta, hogy meg mertem venni
De mivel sem a futást sem a karbantartás minőségét nem tudod ellenőrizni onnantól kezdve mind zsákbamacska. A gond a nem reális elvárásokkal van.
-
iscsu
tag
válasz sto1911 #105158 üzenetére
Nem nem reális, csak kicsi valószínűséggel fut bele az ember ilyesmibe. Ha van türelme kivárni, lehet nagyon jókat találni, de azért pl. egy 120 ezres, 15 éves dízel A6 sok-sok-sok türelmet igényel.
És akkor részemről zárásként jegyzem meg, hogy gondosan őrizgetett családi Zsigulimban 36 évesen is csak 88e km van.
[ Szerkesztve ]
-
bobace
őstag
válasz #05304832 #105159 üzenetére
Itt meg ugye a tipikus cégautó napi szinten pályán használva esete. 3,5 éves tehát, ilyen korú autót magánszemély nem ad el, a cég meg pont cseréli újabbra általában. Magyarországon nem találsz gyakorlatilag mást ilyen idős korban vagy tekert minta állat. Hiába biztosan végig szervizelt márkaszervizben, én sem vettem volna meg, de nem vagyunk egyformák. Persze 1 városi km és 1 pálya km között óriási különbség van használódás tekintetében, tudom...
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
sto1911
veterán
válasz bobace #105161 üzenetére
Mit vettél volna akkor? Mindenkitől csak a sírást látom, ha sok a km az a baj; ha kevés akkor tekert; ha pályáztak vele akkor az a baj; ha magyar utakon mentek vele akkor azért szar; ha külföldi akkor azért; ha kereskedős akkor tuti átver; ha magánszemély akkor meg még jobban...
A múltkor hutchdb írta, hogy ő ismer megbízható kereskedőt, bezzeg egyet se ajánlott, gondolom hazugság az is.@local1: akkor világosíts fel, hátha megértem miért fikázod a km-vadászokat, miközben magad nem veszel 170 fölött... Főleg mióta nyomja mindenki, hogy állapotot kell venni nem km-et.
@iscsu: én egy évig kerestem autót végül. A Zsiga már kétszer körbe fordult?
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
-
bul07
nagyúr
Karbantartás kérdése az egész
Öcsém vett egy Kia Ceed-et, 2007-es volt de két évig szalon autó volt így formalomba 2009-be lett helyezve, ő 2013-vagy 14-be vette 210e Km-rel, most adta el 249E Km-rel, nem sokat használta mert buszozik és azzal járkál egész nap
De az autón meg se látszódott a 250e Km, az a 114LE motor úgy megy mint a golyó, olyan fékje van mint egy nagy Mercedesnek, mint egy beton, se rohadás se semmi
51l a tankaja, és volt hogy 1250Km ment egy tankolással, vegyes úthasználat mellet
Eszméletlen jó fogyasztása volt, 5l alattNagyon jól járt az a fiatal pár aki megvette most tavasszal
Km nem minden
2002 tavaszán kaptam egy Opel Astra kombit 6e Km volt benne, 2003 szeptemberébe volt benne 97500Km, ekkor kaptam egy Peugeot Expertet 2011-re tettem bele 259e Km-tert
Az opelt leadtam rá egy hétre volt benne 33e KmÉs mostanában is gyakori hogy felezik a szervizeket, elsőre elviszi, majd másodikat házi szerelő csinálja, órát visszatekerik, a következő megint szerviz, és így tovább
Egy órája szerint 70e Km autóba így van 140-160e és a szerviz könyv is rendben van, és a sok naiv meg besz&pja hogy kevés kilométer van kocsibaDe nemrég volt a NAV-os kocsik ügye, 5évesen eladták 300+ e Km-rel, rá egy hónapra 100e Km-re voltak meghirdetve, ugye adatokat lekérdezve ki is bukott ez
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bobace
őstag
válasz sto1911 #105162 üzenetére
Én nem akarok tanácsot adni senkinek, mert nem tudom mi a preferencia. Milyen extrák legyenek benne, mire kell stb.
Magamból kiindulva én vennék egy ugyanolyat mint ami most van nekem. Most 11 éves, 125e km valósan, 1,1 misit ér kb. ABS, szervó, klíma, faék benzines motor, meg ne rohadjon. Mikor vettem 4,5 éve, 70e km, 6,5 éves volt, 1,75 misi volt (igaz 0 Ft + hitelátvállalással hoztam el, de kb ennyire jött ki a vége). És ismerőstől sikerült. Amúgy nem vettem volna másképp francia (PUG 307 facelift) autót...
Ha egy évig keresgél az ember, akkor annyi idő alatt már ki lehet fogni azért jót. És bár nem tudom mit és mennyiért vettél, de azonos futásteljesítménnyel, mondjuk kétszer annyi idősen lehetett volna valamit kapni fél áron. De mondom, nem tudom, mik voltak az elvárások... Ha az, hogy minél újabb legyen, akkor már bukik is az ajánlásom, és így tovább.Hónapok óta keresek autót előbb 300, majd most már 400+e forintig 15-20 éves korosztályban, de olyan, hogy nem rohad+szervós+kis benzines és nem kamuszagú a hirdetés már magában, szinte nem létezik. Majd miután megnézem élőben a kevés maradékból a kiszemelt járművet, meg valahogy kiderül hogy mindig kell még rá 200+ e forint az eredetileg pöpecnek látszó járműre. Pedig szerelő sem vagyok, így ki tudja még mik lehetnek, amiket nem is látok...
Nehezebb használt autót venni, mint lakást, komolyan...
Rendes kereskedő? Na ilyet még én sem láttam, bocsánat és tisztelet a kivételnek. Akár melyikhez mentem még be, mind sumákol, nem mond semmit, ha esetleg valamire rákérdezel, hogy miért van úgy, ő azt nem látta.. Hogy a frászba ne látta volna. Az a leggázabb, mikor meg beszél, mert akkor a 3 mondat alatt kiderül, hogy gáz van, mert nem figyel az összefüggésekre rendesen..
De akkor most nem 190e km-rel vetted?
[ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Peti78
őstag
válasz iscsu #105143 üzenetére
Ezek az emberek szoktak beleszaladni a pénztemetőbe.
400 ezerrel vettem a volvo-t, a szerelőm azt mondta, egy darabig nem fogja megint látni. Persze, az ördög nem alszik.(#105148) local1 Én havi max 500 km-t megyek, ha szalonból vettem volna, és ezt a futást veszem alapul, kb 100 ezer lenne benne, senki sem hinné el, hogy nincs tekerve.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Zola007
veterán
válasz bobace #105171 üzenetére
az első hazugságnál / kamu mondatnál ott kell hagyni mindenkit
Sokszor az a gond, hogy az emberek látják, hogy átverés lesz ebből, de annyira ragaszkodnak a kinézett autóhoz, hogy benyelik. Utána persze megy a szitkozódás
Én úgy vagyok vele, hogy aki 1x hazudik, az miért ne hazudna többször?A kedvencem, mikor látja az ember, hogy egyértelműen törve volt és ezt a kérdést átugorva rákérdezek, hogy ki és hol, mivel javította, aztán jön a válasz, hogy "Háde ez nem volt törve". Oké, nem volt, viszlát.
Tavalyelőtt akartam autót venni körül, kb. mindenki hazudott már telefonban is, így hagytam inkább a fenébe, járok busszal.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
aktív tag
Vegyetek kocsit magánszemélytől, én nem hazudok senki szemébe, elmondom a hibákat, amiket tudok!
Ár. 699.999.- Ft
[ Szerkesztve ]
-
PLaci58
őstag
válasz bobace #105171 üzenetére
Azért nézz alá a PUG-nak, mert rohadnak rendesen. Én manapság ilyen rozsdatemetőt nem láttam.
Most adtam el 2002-es 1,4-es 8 szelepes Thaliát 115ekm-el 300-ért. A szembe szomszéd vette meg. Annak ellenére, hogy törtem kicsit az oldalát 13 éve, nem megy a klíma és gyenge már a szervó. Üzembiztos, ha van benne benzin megy.
ui. Én egy 2003-as PUG 307CC-t vettem, elvileg 145 ekm volt benne. Ennek az aljához képest a Thalia új autó 15 évesen. Mondjuk a vizsgára csak a kipufogót javíttattam, meg az első féktárcsát, betétet cseréltem. Simán átment.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
bobace
őstag
válasz SocketA #105174 üzenetére
Annyira a hibákra koncentrál a hirdetés, hogy a sok álomkergetőnek nehéz eladni
Azt a 20 ezer forintot megérné rákölteni, amiket írsz a rozsdán kivül, hogy 50-nel többért hibátlan műszaki állapotúként hirdethesd. Szerintem..
De szerettem volna mindig egy ilyet, Cobra 11 ugye
PLaci58: Szoktam nézegetni a rozsdát az alján, még nem kezdte el enni (láthatóan legalábbis)..Vizsgára még sosem kellett javítani semmit, ahogy be, úgy ki. (persze szervizelve van, amikor kell). De tudom azt is, hogy szerencsém volt vele...
[ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz bobace #105171 üzenetére
Én találtam rendes kereskedőt. Két éve a Your Car-tól vettük az autót a Böszörményi útról. Nekem kikötésem volt, hogy saját szervizes ismerőshöz elvitessem a megvásárolandó autót, had vizsgálják át. Itt az ügyvezető egyből azt mondta, hogy persze természetesen, de ne szedjék darabokra az autót és ott akar lenni mellette, látni akarja mit csinálnak. Így is volt, lefoglalóztam pénteken az autót 20 000Ft-tal, hétfőre megbeszéltem a szervizben egy időpontot, a kereskedő odavitte az ő költségén az autót, megnézte mit csinálnak vele. A kiadott szervizlapon mindent rajta volt, még a karcok is. Ennek fejében aludtuk ki a vételárat. De mivel nem volt rajta vonóhorog se műszaki, így még ő vonóhorgot is beszerezte, beszereltette és leműszakiztatta, meg meghatalmazással át is íratta.
213ezer km-rel vettül meg az akkor 8 éves autót. Nagyon korrekt volt és segítőkész..látszott, hogy tudatában van annak, hogy a vevőből él. Még amikor átvettem az autót, ott álltam egyedül és néztem mi hogy van benne. Nem volt vontatókötél benne, és az alkalmazottal nyitogatta ki a többi ott árult autót, amibe volt vontatókötél már tette is át hozzám.Sehol..jelzem..sehol nem mondták a debreceni kereskedők azt, amikor kértem vigyük el a szervizbe had nézessem a saját költségemen át, hogy persze elvisszük. Csak ez az egy kereskedő az első szóra rábólintott.
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
perge666
veterán
Jó itt olvasgatni az autós sztorikat, télen vagy legkésőbb tavasszal kocsit szeretnék venni és most be vagyok sózva a hozzászólásoktól.
Kár hogy itt legtöbben negatívan álltok hozzá ehhez a témához.
Én 2010 februárjában vettem meg az első kocsimat egy 99-es Seat Cordobát a Vámospércsi úti autókereskedésből és azóta is az van még. ( 1.4i)
104000km volt benne, most meg 141000,és nincs visszatekerve, nem rohad.
A bal hátsó ajtó meg van nyomva kicsit ami nem annyira feltűnő, ezt így vettem.
A jobb oldali visszapillantó tükröt megtörtem garázsból kiálláskor még az elején, azóta ilyen problémáim nem voltak vele.
Motorikusan is nagyon jó, most azt hittem hengerfejes lett, de csak a termosztát szivatott.
Jobb hátsó fékmunkahenger elpukkant 4 éve, meg valami rotort cseréltek benne nemrég, meg persze rendszeres olajcsere, meg szűrők,nemrég új gyertyát is kapott.
Egyszer volt kicsit zsebbenyúlósabb szervizem, amikor kuplungot cseréltek benne.Ezzel csak arra akartam kilyukadni hogy igenis lehet jó, megbízható autót venni használtan is kereskedésből!!
Persze ha nem vigyáz rá a gazdája lehet az akármilyen jó........Még el sem döntöttem mi lesz a sorsa ha veszek újabbat, lehet beszámoltatom kereskedésbe valami fiatalra.
Azért a kor már érződik rajta hiába vigyáztam rá,vannak dolgok amik nem működnek frankón benne ( központizár, rugózás, nyikorgó alkatrészek) meg klímás autót szeretnék, na meg egy kicsit magasabbat is.
-
balinyo
tag
Eladó Zyxel WAP3205 v2. AP/UR/CL módok, bővebben itt:
[link]
edigitalos beszerzés volt, de már nem garis, 3 nap próba van ráI.ár: 6k
-
csizs
aktív tag
Vettem én is egy nagy kereskedőtől egy kocsit, amit két év múlva egy vadi újba szintén annál a nagy kereskedőnél számoltattam be. A bevitel után pár órával már hívtak is, hogy feljelentenek, ha nem veszem vissza a régi kocsimat, mert nem jár egy nyomon. Szóltam nekik tegyék meg, de gyorsan, mert kártörténetem nem volt ők meg jelezték, hogy a kocsi nem volt törve. Kicsit később elnézést kértek és kivonták a forgalomból a verdát. Köszi 2 évig életveszélyes autóval levizsgázva jártam.
[ Szerkesztve ]
1x éve a prohardveren!
-
Salex1
senior tag
válasz perge666 #105178 üzenetére
Egyik kollégám meg úgy járt, hogy amikor megvette a kocsit, a kereskedő intézte az átírást, és a papírokkal oda adta neki a csekk igazoló részét, hogy befizette az átírási illetéket. Aztán több, mint egy év után jelentkezett a srácnál a NAV, hogy adótartozása van. Kiderült, hogy nem fizették be, és a csekket szétszedték és rányomtattak egy a postaival megegyező "pecsétet". Az adóhatóságot nem érdekelte, hogy ő már kifizette, be kellett fizetni kamatostól megint. A rendőrségen pedig kiderült, hogy már közel ötvenen jelentették, de a cég már megszűnt.
Amit én tanultam:
Nem csak a műszaki állapottal tudnak átverni, hanem minden részletre nagyon alaposan oda kell figyelni.
Én általam választott helyen történő eredetiség vizsga nélkül nem adok át pénzt!
Átvizsgálásra inkább egy sufni szerelőhöz, aki ismerős, mint szakszerviz.
Átírást, papírmunkát majd én intézem, az a biztos, még ha elmegy rá egy-két nap szabi is.A km álláshoz annyit, hogy 5 évesen vettem a focusomat 150eKm-el, ami minden tekintetében még most is reálisnak tűnik. De volt mellette egy csomó amit megnéztem azonos árkategóriában nagyjából hasonló km-el, amelyekről ordított, hogy 300 közelit futottak. Most 200e van 5 év használat után benne, de még most 9 évesen is különb, mint azok voltak. Illetve a vezetett szervizkönyv volt még nagy buktató. Több autóban is megfigyeltem, hogy olyan 100e-ig szépen egy-két helyen vezették, aztán hirtelen váltás és egy debreceni helyen vazették a többit, nagyon hasonló tollal és pecséttel bejegyezve, és éppen "most" aktuális a következő.
Zolának igaza van, az első gyanús jelre ott kell hagyni! Nem éri meg, még ha beleszeretett is az ember.
-
aktív tag
válasz bobace #105176 üzenetére
(#105176) bobace Tudom, de azért írtam őszintén a hirdetést, meg töltöttem fel több, mint 100 nagyméretű fotót, hogy ne raboljuk egymás idejét.
Viszont így is rengetegen hívnak, írnak, de már telefonban mondják az árakat, meg sem nézik a képeket. Sőt, legtöbben, még a leírást sem olvassák el...
De megpróbálom burkoltabban meghirdetni, hátha... köszönöm a tippet!
-
mghltm
addikt
válasz PindurAnna #105177 üzenetére
ez az eljaras az alomszeru kategoria, pedig ennek kellene az atlagosnak / normalisnak lennie. amig bizonyos markak / tipusok jelentos resze ( 80-90% ) nemet / osztrak / olasz / svajci / francia import, es az emberek almokat kergetve inkabb vesznek egy kulfoldi felig halott dizelt ( audi / bmw / mercedes / etc ), mint egy hazai opel astra-t, suzuki swift-et, skoda octavia-t, dacia duster-t, addig lesz tekeres es atveres.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
customer114
senior tag
válasz PindurAnna #105184 üzenetére
És nem áll 180 fokban a tekeréstől?
-
nagyúr
-
mghltm
addikt
válasz PindurAnna #105184 üzenetére
benzines modell digit klimaval.
a masodik mondatom nem is neked szolt...
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
sto1911
veterán
válasz bobace #105171 üzenetére
De, 190-el vettem, olyan 193-al, ha jól emlékszem. Mondeo, 2.0 td, fűtött, eső- és fényérzékelős szélvédő, fűtött első ülések, tempomat meg limiter, digi klíma, ami így eszembe jut, 3M volt.
Én nagy és frissebb, újabb autót kerestem, az előzőt 10 évesen vettem, 5 évig használtam, lényegében hibátlan állapotban volt. Vehettem volna 2M-ért 8-10 évest is, de úgy gondoltam megéri az újabb a felárat. -
embe
nagyúr
Hali!
Eladó komplett Raspberry Pi3 extrákkal.
Érdeklődni privátban. Nyíregyi átvétellel ( ha valaki járna erre ) 20eFt.
Köszi!Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
-
nagyúr
Ha már pont autókról van szó!
Felnőtt roller eladó!
Topiklakóknak alkuképes! -
PLaci58
őstag
válasz sto1911 #105191 üzenetére
Most nem azért, de az én 14 éves PUG 307-esem, 2.0 benzines 177 lovacskás motorral is elmegy 7 körül. Most 7,5-et mutat (1200 km), de dolgozom a 7 alatti fogyasztáson
Már 6,9 volt, de ki kellett vennem a kijelzőt izzócsere miatt és lenulláztam.
Városban simán elmegy 5,5-el.
Ja és ez is 1,5 tonna."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
erik365
aktív tag
2003-as PUG 206-os 1.1 benzin városban 6 körül kajál.
Szerintem az előttem lévő értékek teljesen korrektek1.4 T-jet M32
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Renault, Dacia topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...