Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MageRG

    addikt

    válasz MageRG #3210 üzenetére

    A másik, hogy az irányítás miatt nem lehet össze-vissza csapkodni.
    Minden támadásnak indítási és feltöltési ideje van (amíg le nem játssza az animációt, nem csinálhatsz mást).
    Ez nagyon sok olyan helyzetet ad, ami hasonlít a valódi küzdelmekhez:
    meg kell várni, amíg az ellenfél rést nyit a védelmén (vagyis épp befejezte a támadást, és feltöltési fázisban van) és akkor büntetlenül lehet ütni. Ehhez meg ki kell provokálni egy támadást...

    Az ellenfelek 90%-a amúgy is jó előre mutatja, mit fog csinálni. Így van időd kitalálni, mit lépsz (felemeled a pajzsot, kihátrálsz, félreugrasz, stb.)
    Ha meg az ellenfélnek hosszabb a fegyvere, érdemes közel maradni, mert akkor nem tud ebből előnyt szerezni.
    Pl. a nagy dagi démonnál ha közel vagy, akkor gyorsan a hátába kerülhetsz, ahol meg nem ér el a bunkója. Persze ilyenkor fel fog repülni hogy agyonnyomjon. Ekkor kell kihátrálni.

    Remélem sikerült kedvet csinálnom. :)

    "What is bravery, without a dash of recklessness!"

Új hozzászólás Aktív témák