Új hozzászólás Aktív témák
-
Šolaire
veterán
válasz AMD Power #123 üzenetére
Tavaly júniusba vettem. Keveset járok vele melóhely 2 km, szüleim 20, anyósék 10. Most lesz benne 3000 km. A fogyasztás 6L körül alakul. Arctic felszereltségű, nézegettem én is a sanderot de nekem a szedán jön be így logan lett belőle. Nagyon szeretem, sce viszonylag új motor sok tapasztalat nincs vele. Ha van rá pénz lehet érdemesebb a 900-ast turbóst venni az egy kiforrott kipróbált motor nagyon dicsérik. Az sce picit lomhább ha nem taposod szét akkor azzal sincs gond, én túlnyomó részt városba használom azért választottam az sce motorral. Összességébe nem bántam meg kényelmes szerethető autó.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #132 üzenetére
"2020 Dacia" youtubeon. Sok videó van fent.
Egyébként a mi februárra ígért autónk, ami decemberben előre láthatóan hamarabb jön, az most márciusra várható. És állítólag az ülésfűtés az egyik ok, merthogy a beszállítóval valami baj van, és a legtöbb új autó megrendelés ellenére is nélküle érkezik, mert hiánycikk.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #149 üzenetére
Természetesen állami támogatásosat, ezért is várunk sokat gondolom,. Stepway, bézs, mindent bele kivéve a bővített térkép (az eladó azt mondta, letölthető netről legálban a térkép, akármelyik, frissíteni is így kell, úgyhogy az kb. pénzkidobás, aztán ha tévedett, én is hülyeséget írtam), plusz egy garnitúra kerék gumival, kutyarács, tetőbox, szélfogó, sárfogó, vonóhorog, gumi és textilszőnyegek, kalaptartó és csomagtértálca... Asszem ennyi. Ja? És sötétített ablakok "B" oszloptól hátra. Lehet, volt még valami, ilyen távlatból már nem emlékszem. A szerződésben úgyis benne van, átvételkor csekkolok úgyis. Remélem ülésfűtés is lesz benne, mert azt is kértünk, de jelen helyzetben nem lehet tudni.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #153 üzenetére
Hát... pont most konfigoltam ki weboldal szerint kérhető extrákkal (teljes értékű pótkerék, navi, hátsó elektromos ablak, parkolóradírral (ugye ülésfűtés most nem kérhető például, az már -30.000 ahhoz képest, amennyiért mi rendeltük)), 5.620.000 JMF. És ebben nem foglaltanak benne a pdf-ből válogatható kutyarács és társai, meg a sötétítés és a négy teljes értékű ellenkező évszakos gumi felnivel. Mi meg valami 4.8 misiért vettük úgy konfigolva, ahogy most 5.6, plusz extrák amiket írtam, úgy lett 5.2 a vége. Mindennel. Mondhatnám, jackpot. Csak kapjuk már meg...
-
válasz AMD Power #153 üzenetére
Szia, hát itt is találkozunk, örülök?!
Egyetértek #155) Šolaire hozzászólásával. Igaz az elején a kiadás soknak tűnik ,főleg hogy maga az autóvételára az ami igazán megnyomja a vételárat. És ilyenkor nem szeretjük azt látni hogy az extrákkal szinte elszáll a kitűzött ár felé is.
De ha többi márkához hasonlítom az extrákat például Fiat Tipo szedánhoz, akkor igen is nagyon jónak mondható. Utána meg bánkodhatunk hogy de jó is lett volna,mert a katalógus ára sem volt olyan vészes, főleg ha azt nézzük hogy az utólagos beépítés drágább ,mert ugye garanciális autót nem piszkálunk,mert el is köszönhetünk tőle. Három évet meg bánkodással töltjük , Megéri? Nem! Persze ez én vagyok. Ugyanis :A Tipoban egy tolatóradar kerül annyiba mint a Logan Szedán esetében a hátsó tolatóradar és kamera. Tiponál Uconnect 7" érintőképernyős rádió navigációs rendszer, TomTom
Európa térképpel, bluetooth kihangosítóval, USB csatlakozóval kerül 130-ba míg a Logan esetében a media nav evolution 7" színes, érintőképernyős multimédia rendszer és navigáció + okos telefon tükrözés
TMC szolgáltatáshoz való hozzáférés 75E ,
Vagy egy utolsó példa a hátsó elektromos ablakok Tipo 60E vs Logan 25E ,
Automata Klíma Tipo 80E vs Logan 50E.Erre csak arra szeretnék célozni hogy maga a Tipo is egy igen jó ár/érték bajnok a maga kis piacán , tudom azt is hogy almát körtével ne hasonlítsam össze. De direkt nem hoztam ide az Opelt vagy bármi mást mert azok még drágábbak és nem hinném hogy annyival jobbak lennének.
Milyen autót vegyek topicban anno összefoglaltam hogy a cégnél lévő autók között az egyik legmegbízhatóbb autó közé sorolnám. Hajtva boldog boldogtalan ezeket az autókat, nincsenek kímélve egyáltalán.
Amit én hajtok ezzel is van hiba nem azt mondom mert vagy kettő világítás kapcsolót megevett az évek során, meg az izzókat úgy eszi mint én a zserbót, de még mindig jobb mint a Ford Focusok, amik többet vannak a szervizben mint munkában motor és elektronikai problémákkal. De ebbe nem is mélyülnék bele.Visszatérve a dologhoz a mostani autód után ez nagy előre lépés lesz és ez egy őszinte autónak titulálnám be. Nem akarja elrejteni hogy hol vannak a csavarjai, kábelei, ragasztásai.
De majd az évek úgy is igazolják hogy az őszinteség mire is volt elég.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Šolaire
veterán
válasz AMD Power #158 üzenetére
Mindenkinek más az igénye. Én pl a vonóhorgot hagytam le. Nem használnám úgyse. Navigációt se kértem nekem bőven elég a kékfogas rádió ami benne van. Ár döntött nálam is. Olcsón fentartható keveset fogyaszt. Elég magas vagyok de tágas kényelmes.
“Praise The Sun” \[T]/
-
-
válasz AMD Power #167 üzenetére
Igen van itt [olvasható] Ha baj van az autóval , fel kell hívni a mellékletet és jön a tréler és elviszi a legelső szakszervízbe.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ati05
aktív tag
válasz AMD Power #170 üzenetére
Szia!
A hivatalos árlistában benne van, de kimásoltam neked:
Dacia Garancia+ (60 hó és 100/150/200 000 km)
60 000 / 90 000 / 140 000 Ft
Dacia EASY SERVICE karbantartás kedvezményes ára (60 hó és 80/100/150/200 000 km)
185 000 / 225 000 / 390 000 / 580 000 FtNekem azt mondták hogy az autó átvétele után 3 hó áll rendelkezésre hogy eldöntse az ember hogy kér-e.
Még én is vacillálok hogy kell-eüdv
-
válasz AMD Power #170 üzenetére
Bár a garancia hosszabbítás nem rossz dolog , de én a helyedben EASY SERVICE szerződést kötnék ami egy szervizszerződés, mely garanciakiterjesztést, karbantartás
csomagot és Assistance szolgáltatást tartalmaz egy adott időre vagy megtett
távolságra. Ha ilyenben gondolkozol.Ebben benne van az 5 év kiterjesztett garancia, 200,000-Km .
Plusz az Assistant annyival bővül az ügyfél kártyát kapsz amivel jogosult leszel Assistance
Dacia Assistance támogatás napi 24 órában, a hét mindennapján Európa szerte. ● ●
Elvontatás a legközelebbi Dacia Márkaszervizbe (ha helyszíni javításra nincs mód). ● ●
Csereautó biztosítása a javítás ideje alatt. ● ●
Ha lakóhelyétől 50km-nél távolabb történik az Assistance esemény,
a következők közül választhat:
- haza vagy továbbutazás biztosítása
- csereautó biztosítása
- a visszautazás megtérítése.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ati05
aktív tag
-
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #179 üzenetére
Hát... első körben lehetne gyengébb a Dacia, vagy bármi egyéb ok, pl. a régi autó sportautó, épített vagy egyedi darab, de mivel nem így van, nem is értem, mitől lehet ez így. Vagy elszámoltál valamit, vagy régen kötötted újra az Astra biztosítását.
Egyébként a Casco lesz a sok, nem a kötelező. Vagy már nem kell mindenképpen Casco-t kötni új autóra? Én vagyok eltévedve valahol? Elég arra is a kötelező?
-
-
-
-
válasz AMD Power #207 üzenetére
Az érdekes az hogy 2012-ben kezdték meg a forgalmazását és mai napig gyártják, vajon mikor jöhet az új kiadása? Mert erről egy csepp információt sem olvastam. Csak az új Logan & Sandero párosról.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz AMD Power #218 üzenetére
Ez megnyugtató, bár már a neves márkáknak sem hiszek, főleg mikor a Varta prémium akkumulátort megnyílt és a nitrit folyadék Niagaraként a fél motortérben eluralkodott. Pedig még egy éves sem volt a gondozás mentes csoda bogár.
Akkor kiakadtam.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #221 üzenetére
"Ha a Bardinal rákeresek a Dacia-ra akkor itt pl sehol nem látom ,hogy SS-e vagy sem az aksi."
Sajnos ezt neked kell tudnod. Az a biztos. :)Logan esetében ha jól rémlik , mindegyik motor esetében azaz, 1.0-0.9T- 1.5D jobbos akkumulátor kell.
Az 1.0 esetében szerintem bőven elegendőnek kell lennie a 350-400A vagy a feletti 50-55Ah akkumulátornak.
De meg merném kockáztatni hogy 0.9T motorhoz is elegendő.Persze nem vagyok jós, csak valamilyen szinten próbálok következtetni a tapasztalataimból.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #224 üzenetére
Akkor ezt a leírást neked készítette a szerző. Itt mindenről megkapod a választ.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #226 üzenetére
Ha tényleg ilyen sokat használod városon belül akkor szívó motorral tessék venni inkább.
Bár nem hinném hogy 0.9T is sok baj lenne. Néha meg kell járatni, na meg ami a legfontosabb indulás előtt és leállítás után az egy perc kivárásra a turbó miatt.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #230 üzenetére
Arra számítanod kell hogy azért nem egy Bugatti. Az egész egy nagy műanyag bölcső. Látszódnak a csavarok olyan helyen ahol alapból más autóknál ez takarva van. Illesztések sem futnak olyan szépen egyes pontokon. De ahogyan régebben írtam én ezt úgy fogom fel hogy ez egy őszinte autó akar velem lenni. Nem rejt el semmit.
Avagy egyszerű de nagyszerű.Eleinte én is vakartam a fejem hogy Dacia... Mert ugye szülők, nagyszülők jaj a mi korunkban megvettük és újra össze kellett szerelni meg tudom is én hogy még milyen történetek keringtek eme márkáról és az ember akarja vagy sem ez bele ivódik az ember agyába.
De aztán használat során rá kellett jönnöm hogy ezek már annyira alaptalan .
Egy szó mint száz, az embernek vagy tetszik vagy sem.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #235 üzenetére
Csak ott az 1.0SCE 65LE motoros Cliot kapod. Tízzel kevesebb, megéri?
Nem.Šolaire
Nos az élet fintora.
Én mondhatni volt pár autóhoz szerencsém és meglepő vissza gondolva hogy amire azt hittem hogy jó az nem, amire meg nem is gondoltam volna az meg nagyon bejött. Ezt nagyon kifejteném , de nem teszem. Mert rá koppintanak az orromra hogy ez már nagyon off.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #239 üzenetére
Ott nem úgy van hogy kifutnak a sima benzines kínálat és csak a hybrid konstrukciók maradnak meg, ezáltal az új árakkal kell számolni az autó vásárlást?
Šolaire
Röviden ,most ha autóvásárlás előtt állnék egyetlen egy német márkát sem választanám, plusz a Fordot is erősen kerülném.
Első helyeken lenne Toyota HBR & PSA HSN.
De a Renault új E-TECH is érdekes lehet.Ezeket a leszűréseket flottában futó járművek adták.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen