- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cray Tyler
senior tag
Nem teszem spoilerbe, mert szerintem nem az, de ha magad akarod felfedezni a buildeket, akkor ne olvasd el.
A különböző buildekről: 133 óránál járok, próbálgattam elég sok stílust, és messze a full hacker build a legdurvábban OP. Az öl a leggyorsabban és a legkevesebb fáradsággal. Másképpen szólva, az a legunalmasabb. Csináltam egy videót, ahol LVL20 intelligence és majdnem fullra gyúrt quickhack perkekkel gyakorlatilag az előszobában állva kiírtok egy épületet. Ez épp normal, de itt még csak a contagion és a ping hackem legendary. Amikor megvan a rövidzárlat és a túlhevülés (legendary-ban), onnan a very hard is közel hasonló.
Bemész és megállsz az ajtóban vagy elmész a budira (vagy ha látszik kívülről is egy enemy legalább, akkor megállsz az épület előtt), hack, ping, contagion, a maradékkal meg lehet mókázni: suicide, pscyho, ami tetszik.
Nekem ez a tökéletes build, mert így very hardon is tudok figyelni a sztorira meg a többi tartalomra. És az ölés is jó móka ezzel.
Ja, és abszolút lopakodó is, gyakorlatilag soha senki sem vesz észre.[ Szerkesztve ]
-
FingR86
őstag
válasz Cray Tyler #16951 üzenetére
ha egy sniper rommá van fejlesztve az épületen kívülről pingelsz egyet és a falon keresztül szana szét lehet lőni őket anélkül h tudnák miről is van szó, az talán még ettől is könnyebb
-
Cray Tyler
senior tag
válasz Cray Tyler #16951 üzenetére
Még annyit ehhez, hogy ha nincs meg a LVL20 quickhack skill (bal lent), illetve a Master RAM liberator (az a quickhack meta-perk, legalul), akkor a bossfightok tudnak kínosak lenni, mert
elfogy a RAM, és meghalsz (illetve futsz az életedért). Ha viszont a RAM is kellő sebességgel jön vissza, akkor azok is is egyszerűbbek. Adam Smasher pl egy headshottal egyszerűbb persze, itt nyer a gunslinger build, de nekem sem tartott tovább 1-2 percnél. További hasznos infó, ha ilyen "csak egyvalamihez értek, de ahhoz nagyon" embert épít valaki:
a videón azért nem maxos még a szükséges quickhack skill (ami kell a megaimba meta-perkhez), mert valamikor LVL 30 körül döntöttem el, hogy felhagyok a tech-puskás karrieremmel, és überhekker leszek (addig nem is különösebben hackeltem, quickhackjeim se nagyon voltak). Így onnantól már hiába toltam only-hackben a game-et, alig lett meg lvl50-re a 20-as quickhack (és akkor már túl sok pontot sem tudsz ugye rárakni, csak tabula rasával).
Tehát konkrétan a hasznos infó: ha csak egyvalamiben jó karit építesz, akkor konzekvensen már egyes szinttől arra és csak arra érdemes gyúrni, úgy lesz igazán OP. Ez a mostani nehézségen nem feltétlenül létszükséglet, de ha állítanak (nehezítenek) a difficulty-n, vagy jön jó nehéz DLC, akkor fontos lehet. -
abéla
senior tag
válasz CJ4567 #16908 üzenetére
Jut eszembe, RT-46:
ezt a Burya -t (a kék) a játék elején (kb 25-30. óra) környékén dobta egy ellen(most vagyok 98h-n), azóta is tunkolom az upgrdet, most már kb írtózat matterigénnyel, de megéri, mert hiába "csupasz" kb minden téren, mégiscsak duplashot, de úgy hogy közben meg marad az alap 4x tár: majd'sniper dmg, revolver reload(minimálisan lassabb defaultnál) ... op, nnaEgyébként volt szó a item-upgrd logikátlanság/átláthatatlanságról; hát bizony azt mondom, ez így sokkal jobban működik: mert ugye ha ragaszkodsz vlmi régi sz*rhoz -merthogy drva mod van rajta pl- akkor annak egy idő után egyre komolyabb ára van. Persze próbáltam én kraftolni jópárszor, de az istennek se adja ezt a duplashot modot (nyilván nem véletlen).
De kell a kék és lila EMP gránát tervrajza és nincs gond a fejlesztéssel:
ezeket fehér/zöld alapmatterből lehet craftolni és elbontva adja a ritka kék/lila mattert (csak győzze az ember katingatással )[ Szerkesztve ]
hootka!
-
FingR86
őstag
-
CJ4567
veterán
válasz S e t h #16947 üzenetére
Én very hardon kezdtem el, és azon kívül, hogy tényleg jelentősen gyorsabban tudsz meghalni, túlzott taktikázás nem kellett, lopakodva a revolver mindent is visz.
Más: a bunyózáson úgy lehet könnyíteni, hogy
a harc előtt az arénába ledobod a legjobb kardod, és a harc legelején egyből így veszed fel, hogy elő is veszed, PC-n az R gombbal. No Sana No Life
-
abéla
senior tag
válasz FingR86 #16957 üzenetére
uhh, hát ez így tényleg ízi, (szerk: azért ezt a 5 rétegnyi falon/ betonon/virágágyáson keresztűl-kasult kicsit nerfelhetnék)
csak nehogy vlki reload alatt rádfussonmás: a játéknehézség-állítást kivették a már futó játékból? (tolnám hard --> v.hardra) szval csak újrajátszás játszik, ha ezt szeretném?
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
abéla
senior tag
válasz m0h0senator #16960 üzenetére
lehet hülye kérdés, de ezt hol tehetem meg? (játék-beállítások(játékmenet, de a többit is) végigbogarásztam, ott nincsjahh, játékindításkor, főmenüből nem lehet, csak ha betöltöd és játék közben kilépve állítod
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
hombre[EU]
veterán
CP77 NPC behaviour
a többi sem rossz pl. ezLife, Uh, Finds A Way
-
Tibro5
senior tag
az a csávó megvolt
akinek gránát van az orra helyén, később bunyózni is kell ellene, elég vicces [ Szerkesztve ]
-
Peace
nagyúr
válasz heihachi #16918 üzenetére
Én szívem szerint nem venném elő akkor sem, de tuti nem bírok majd magammal és feltelepítem. Pedig jó lenne megvárni egy Enchanced Edition-t, amibe minden benne van. De az tuti legalább 1,5 év.....ha túléli a CDPR és hajlandóak lesznek kiadni egy ilyen változatot.......Én is rettenetesen sajnálom, hogy ilyen állapotban érkezett és ennyi előre beharangozott fícsör volt tömény hazugság. Mert maga a hangulat és a gameplay meg a story az fergeteges! Én is csak kóvályogtam a világban a végigjátszás után és csak ürességet éreztem. És csak az igazán jó játékélmények képesek ilyesmit kiváltani belőlem. De az A.I. állapota és a többi megbotránkoztató részlet kimondottan illúzióromboló.
-
Mopar426
tag
Pont egy pohár piát itattam V-vel mikor elkezdtem kicsit szédülni. Huhh mondom nagyon interaktív a játék.. Nem csak a képernyő hullámzik de én is érzem.. Mint kiderült pont a földmozgás közben történt... Fasza érzés volt
Hope for the best, plan for the worst!
-
Peace
nagyúr
válasz cyberkind #16976 üzenetére
Én nagyon remélem, hogy tudnak valamit kezdeni a gépjárművek és járókelők viselkedésével, mert az vágta gallyra nekem leginkább a játékélményt. Amiket ígértek és amit kaptam.....te jó ég! Tényleg az lenne a legjobb, ha ki tudnám bírni a felpimpelt verzió megjelenéséig, amiben már benne lesz az összes megjelenő story DLC. Már ha lesznek ilyenek. Az életben maradásért és a renoméjuk minimális visszaszerzéséért küzdenek, mi meg itt már story DLC-ről álmodozunk.......
[ Szerkesztve ]
-
LK
addikt
Két karakterrel vagyok a játék 30%-ánál, és csak most jött elő az első komoly bug. Leestem a térkép alá, amikor beszálltam egy kocsiba.
Egy tapasztalatot megosztok, hátha nem mindenki tudja. A célzás közben ha nem tud tüzelni, vagy gránát dobás gomb nem működik, nálam bevált, hogy fegyvert cserélek a fegyverslotba, majd visszarakom. Illetve gránátot cserélek ugyanígy. Vagy megesrősítem a gránát dobás gombot, csata közben. Így nem kell mentést visszatöltögetni.[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
cyberkind
félisten
Te tényleg azt gondolod, hogy írnak ai-t az npc tömegnek, meg visszakerül ezernyi dolog, amivel ismét megborulna a grafmotor és társai? Ez a része ennyi volt, marad a folytatásra, hülyék lennének a bugokon és az optimalizáción kívül mást javítani. Az ai meg a kivágott dolgok 1 év múlva se változtak volna, ez a gond.
Ezt mind csak maguknak köszönhetik, ahogy a fenyegető üziknél is, de majd lecsesznek ezért is mint anno, de akkor se gondolom máshogy. cdPR az új nevük.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Cray Tyler
senior tag
válasz cyberkind #16976 üzenetére
Ez van amikor üzleti döntés nyomán jelenik meg valami, és nem akkor, amikor az alkotók szerint készen van.
Nem kellett volna pl. induláskor 4. generációs konzol port. Ez nyilván üzletileg elfogadhatatlan, mert az is pénz, még ha szar is lesz. A 4th gen konzol portok sziszifuszi debuggolása helyett lehetett volna a kapacitásokat a tartalomra fordítani.
De hát az üzlet az üzlet. A CDPR volt az egyik olyan cég, aki még nyomta a "when its done" szöveget, és állami támogatással a háta mögött ezt meg is tehette. Én örültem ennek, bíztam benne, hogy az a pénz és a hozzáállás lehetővé teszi egy kész game kiadását. Hogy ne kelljen rohanni. Ez pár éve volt. Most meg azt olvasom mindenhol, hogy befektetők így meg úgy. Nem értem feltétlen, hogy hirtelen honnan lettek ekkora befolyással a befektetők a cégre (utána kéne olvasnom).
Én 30 éve vagyok gamer, láttam sok nagy stúdiót szétrohadni (nem csak az EA által), és ezen esetek jelentős százalékában akkor kezdődtek a bajok, amikor ambíciózus fejlesztésbe fognak egy önerőből elért komoly siker UTÁN, és ehhez tőkét vonnak be.
Nekem a CDPR is ennyivót, beállt a sorba. A CP2077 zseniális, többszáz órát fogok vele játszani, de a következő címüket már fenntartásokkal fogom kezelni. Maradt a Paradox meg a Firaxis, akikben még bízok.
-
Peace
nagyúr
válasz Cray Tyler #16980 üzenetére
Nekem még a Larian Studios ilyen.
-
RubbishBin
senior tag
Szvsz nem fognak itt már új A.I.-t írni. De majd meglátjuk. Nekem az nem fér a fejembe, hogy hogyan maradhatott ilyen puritán a játék ezen része Nem fejlesztettem még játékot, de valahogy úgy képzelem el, hogy az A.I. programozásnak valahol a fejlesztés első negyedében kell megtörténnie. Amikor még a játékból szinte semmi nincs, és szürke, textúrázatlan objectek között tesztelgetik/írják.
Ebben a fázisban még nem voltak siettetve a közönség által. A gond meg ugye nem is az, hogy csiszolni kéne rajta, hanem úgy alapvetően belerakni egyáltalán... Jelenleg ez tényleg pac-man A.I., és nem értem ez hogyan történhetett meg. Ok, ne lehessen velük beszélgetni, ok ne legyen napi rutinjuk, ok csak mászkáljanak. De ezek normálisan sétálni is hülyék, hogy legalább az élő város látszata megmaradjon.Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
zseko
veterán
válasz Cray Tyler #16951 üzenetére
És ahhoz melyik perk kell, hogy falakon keresztül is meg tudjam őket hekkelni? Már pár fűszál mellett sem tudom még megpingelni sem őket, nem hogy mást ráküldeni, fel sem adja a listát. Max annyit tudok, hogy pingelés után megjelölgetni őket, semmi egyebet. Vagy az is hiba volt, és az 1.04-es patchnél még nem működik?
HR24.hu
-
válasz Cray Tyler #16980 üzenetére
"Nem kellett volna pl. induláskor 4. generációs konzol port."
Megjelent SNES-re meg Mega Drive-ra is a CP2077? -
Peace
nagyúr
válasz RubbishBin #16986 üzenetére
Érthetetlen hol siklott félre ez az egész. Nem akarom elhinni, hogy nem voltak tisztában ezzel, hogy ez a része egy hulladék, hemzseg a bugoktól és játszhatatlan last-gen konzolokon.....és mégis világszintű reklámkampányt indítottak. Olyan, mintha direkt saját magukat akarták volna kivéreztetni. Még a Time Square-es és tv reklámok nélkül is óriási lett volna a várakozás a Witcher 3 miatt, de így......fel nem foghatom hogy jutottunk ide.
-
szTotyy
őstag
Valószínűleg a befektetők egyik fele siettette a megjelenést. A másik fele az, akik most perlik őket, mert a gyenge késztermék miatt esett a részvények ára. Viszont ha most nem adják ki, akkor meg azok perelték volna a fejlesztőket, akik siettették (esetleg kötbér a szerződésben lévő határidő miatt). 22-es csapdája. Nem látunk bele, de biztos, hogy olyan döntéshozatal előtt voltak, amikor nem lehetett jó döntést hozniuk. Azért ott sem agyatlan hülyék ülnek, biztos tudják már hol cseszték el, és később nem esnek ugyanebbe bele.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #16944 üzenetére
Én is cool / int karaktert csináltam, de azért sikerült 1800-2000 körüli armort összehozni 50-es szintre. Olyan ruci kell, aminek vannak slotjai, ahova tehetsz be páncélzatnövelőt. Kicsit faramuci, de a vége felé ezért jártam western kalapba (mert két slotja volt), igaz nem lógott ki nagyon a Corpo karakterem image-éből szeretncsére. Ha csak az alap rucikat nézed (fej-szemüveg-felső ruházat-alsó ruházat-nadrág-cipő) akkor is egy-egy slotos ruhákat használva ez önmagában már több, mint 600 armor (szinttől is függ persze). A plusz páncélzat addonokat ruhaboltokban tudod megvásárolni.
Úgy vettem észre, hogy a Cool Blood perkek jók ilyenkor, van olyan, ami páncélzatot növel és bekapott sebzést csökkent per Cool Blood stack.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
VágniValó
addikt
+1 ez engem is erdekelne, mert ezek szerint valami kimaradt az életemből. Pedig amióta láb implantátumot vásároltam és a spacet nyomva tartva felugrok épületek tetejére, azóta gyakorlatilag kaptam egy új játékot. Sam CyberFisher
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
-
WATERDACA
őstag
Armadillot egy helyen találtam a ruhásoknál azt hiszem Little Chinaban. Kellett a tárgykészítési terv amit szintén sehol nem tudtam megvenni, pedig már minden boltot átnéztem.
Úgyhogy maradt az az utolsó mentsvár hogy megnéztem neten hol lehet begyűjteni. Akkor megláttam hogy egy NCPD küldetésnél van elrejtve a ládában.Úgyhogy megszereztem, most már tudom craftolni. Bár kicsit csalás volt és utólag kicsit szarul érzem magam miatta, de tényleg nagyon peches voltam, sehol se tudtam megvenni se a tárgykészítését, se magát a modot (1 db pedig 8 slotra édeskevés).
Most már 1700 körüli armorom van. Bár sokat nem dob lopakodás mellett, max ha lebukok...
u wanted, i got it \o/
-
Alpi.
addikt
"óriási lett volna a várakozás a Witcher 3 miatt" ja, ez logikus lenne, de akkor miért pityeregne annyi mindenki az AI hiánya miatt, a passzív npck, stb., stb. miatt ??
Ok, az autó irányításával nem rémlik, hogy gond lett volna a Witcher 3-ban... Viszont a ló az aztán a világ összes beakadását tudta már csikó korától !
Witcher 3 pont ugyan ilyen. Mindez hova vezetett nálam az előddel kapcsolatban ?
Imádom ! Sajnos a Cyberpunk nem tudta megugrani, mert a Witcher annyira magasan van, de pont akkorát ugrott. Speciel amíg azt érzem, hogy "Figyi, adok még egyszer ennyi lóvét, nem tudnátok még egy 20-30 órát legalább adni ?! Nem akarom, hogy vége legyen !", addig részemről nem releváns "hiányosságokról" beszélni. Ha olyan felemás szájízzel jössz ki, na akkor igen Mindazon túl, ha azt nézzük, hogy a Witcher 3, az említett fostaliga felépítéssel is elbotorkált és még mindig teszi, nem hiszem, hogy annyira rá vannak feszülve a CP-nél is egy esetleges ilyen irányú fejlesztésre. A történet több helyen szinte sóvárog folytatásért, remélem az érkező Dlc olyan Witcheresen tartalmas lesz ! Számomra ennél több nem is kéne a jövőben !https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Topikgazda
válasz szTotyy #16991 üzenetére
Valószínűleg a befektetők egyik fele siettette a megjelenést.
A játékot eleve 2020-ban akarták megjelentetni, a Cyberpunk 2020 tiszteletére. Ez nem a befektetők siettetésének kérdése. 2019 augusztusában senki sem siettette a játékot. Egyszerűen ennyire nem volt képben a felsővezetés azzal, hogy mit kérnek a fejlesztő csapattól. Úgy vélték, hogy 8 hónap alatt befejezhető a játék. Óriásit tévedtek. Ez amatőr hiba volt, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
szTotyy
őstag
Nem akarom tovább húzni a témát, úgysem fogjuk megfejteni.
De a nyakamat teszem rá, hogy 2019-ben (sőt már '16-ban is bőven) befektetők sora kilincselt a fejlesztőknél és sokkal már meg is egyeztek. Szép summát ajánlva a csapatnak, akik erre ráharaptak, csak hiba volt tartani az előre bejelentett megjelenést. Nyilván amikor először elhangzott a 2020-as bejelentés, nem látták, hogy tarthatatlan lesz az időpont. Tökösnek kellett volna lenni most decemberben, és kiállni a világ elé, hogy: anyázás és fenyegetés ide vagy oda, a játék csúszik 21-re, a befektetők meg várjanak szépen, ha nagy lóvét akarnak kaszálni![ Szerkesztve ]
-
Alpi.
addikt
válasz cyberkind #16997 üzenetére
Pont ezt tudták. Aki nem volt érintett a story-ba, az egy darab mondatot nyomott ha ráköszöntél. Nem hasonló volt, hanem pont ilyen.
Mondom mindezeket úgy, hogy 4x toltam végig a 3-at és tényleg nem tudok hasonló élményt adó (részemre) játékot igazán említeni. Nem érdekes, hogy mit tud az npc, nem hiányzik, hogy 17 féle harcmodort kelljen egyszerre alkalmazni, hogy a napot túl élhessem. Nyílván minden plusz, plusz lenne és szeretném, de így is lehengerel, beszív, részemmé válik, én a részévé, tud valamit, ami miatt annyira azonosulni tudok a milliővel, mint semmi más játékban eddig. Számomra, amit anno többször is boncolgattunk, hogy mennyire lehet egyáltalán közel kerülni a Witcher 3 -hoz bármi másnak is a jövőben, az a válasz most, hogy baszki, megcsinálták !! A CDPR megcsinálta ! Leraktak még egy címet hasonló szinten !
Egy fillért nem adtam volna erre ! Tudom, hogy lehet én vagyok egyedül a világon, ez 110%-osan szubjektív, de ettől még így gondolom.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Politika
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Riasztó topik
- Autós topik
- Trollok komolyan
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen