Új hozzászólás Aktív témák

  • Benny21

    csendes tag

    Sziasztok! Általában mennyi ideig tart a support ügyintézés? Használom már egy ideje a Curve kártyámat gond nélkül. Feleségemnek is regeltünk egy fiókot. Digitális kártyát használtuk is 2x. Mögötte revo kari. Rákövetkező nap G.pay vásárlásnál elutasította a terminál a kártyát. Írtunk supportnak. Revo kártyát terhelte, de ez pár óra elteltével még support válasz előtt megoldódott-revo törölte a tranzakciót. Másnap Curve ír tiltotta a fiókot, képet kér a mögöttes kártán szereplő névről és pár adatot még kitakart karakterekkel. Létezne, hogy a revo kártyán szereplő név lenne a gond? Appban úgy lett megadva ahogy a kártyán szerepel. Két online vásárlás ment is. Gpay elutasítva. Névvel bajlódnak vajon. Sajnos férjezett neve a feleségem kártyáin annyi féle képpen szerepel ahány van neki. Esetleg ezekkel is gond lehet később a hozzáadásnál az appban? Dec 28 óta várjuk a választ. Vagy ne aggódjak ez a malom is lassan őröl... Név példák: Ikszné Ipszilon Zé, Ikszné I. Zé, Ikszné Zé.

Új hozzászólás Aktív témák