- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Rendszergazda topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Max
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A Crysis egy sci-fi FPS a díjnyertes Crytek fejlesztőcsapattól, a kritikusok által magasztalt Far Cry alkotóitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsóbácsi
aktív tag
válasz feka007 #11921 üzenetére
Hmm..torrentről szedtem le..de kódot kért a kibontásnál Már egy ideje figyelgetem ezt a fórumot és gondoltam megpróbálok némi időt és idegeskedést megspórolva "innen" szerezni egyet ..Lám sikerült..
Egyébként első benyomásra egész jópofa a játék..de sajna télleg zabálja a gépet
Egyébiránt jelenleg XP-re melyik a legajánlottabb DRIVER hozzá?.. -
Sirandrish
legenda
válasz feka007 #11928 üzenetére
LOL...digigép?
mondjuk aki 12-15K ér veszi a gamekat heti szinten...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
-
Sirandrish
legenda
válasz feka007 #11941 üzenetére
nem is adnám...csak vicceltem...ugyan a Telon is 2mpx-es de az telo
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
-
Sirandrish
legenda
válasz feka007 #11966 üzenetére
elfogatam volna persze...de attól még szidhatom
amugy a Crysisbe is csak neked nem volt töltényed az ellenek előttek 1000t is ha ugy volt
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ssolitude
őstag
válasz feka007 #11975 üzenetére
Szerintem nem feltétlen a grafikára gondol. Abba nem lehet belekötni. Ellenben a játékmenet, AI, stb az valóban szánalmas.
És ugye hol volt 7950 2003-2004-ben? Habár ki tudja....[ Szerkesztve ]
''If I could start again \ A million miles away \ I would keep myself \ I would find a way...'' from Hurt by Johnny Cash
-
ssolitude
őstag
válasz feka007 #11981 üzenetére
Háromszor vittem végig, legutóbb Deltán.Azért ezen a szinten legyen már kihívás egy ezrednyi koreait lekaszabolni egy bázison. De nem az.
Készítettem videokat, hogy pl. ellopódzom egy járőröző csapat mellé, aztán kilépek a bokorból, hogy "na mi van kispöcsök, mi kéne?" nem lövök, csak közéjük sétálok. Én olyan röhejes futkosást még nem láttam. Sok sok másodperc tellett el, mire lenyomtak. Közben belebámul a marha a képembe, aztán meg elfut. Nagyon funny
A véleményem most is az: egy grafikailag felturbózott FarCry, kb ugyanazzal a feelinggel. A nanoruha nagyon ott van, a tankcsata szintén jó lett, a dzsungeles részek élvezetesek. A Core pálya egy baromság, meg egyáltalán az egész alienes vonal. Nálam nem év játéka, de azért első háromban benn van.[ Szerkesztve ]
''If I could start again \ A million miles away \ I would keep myself \ I would find a way...'' from Hurt by Johnny Cash
-
Sirandrish
legenda
-
ssolitude
őstag
válasz feka007 #11984 üzenetére
Nem mondom, hogy COD-ban jobb az AI, de engem jobban magával ragadott. Profi munka.Mint tudjuk, bug meg hiba nélkül játék nincs.Nem is a bugokkal van bajom, hanem az enemy viselkedésével.
Igazán jó AI-t a FEAR-ben tapasztaltam, ha már a bekerítésnél tartunk.
Ez a Crysis játéknak kevés és rövid, techdemo-nak meg kurva nagy, a maga 7-8 Gigájával.''If I could start again \ A million miles away \ I would keep myself \ I would find a way...'' from Hurt by Johnny Cash
-
ssolitude
őstag
válasz feka007 #11992 üzenetére
Hogy lehet nem normálisan játszani,
Nem szeretek végigrohanni egy játékon, ha erre gondolsz.Nem a játékidő kevés, félreértés ne essék(lehet, hogy rosszul fogalmaztam), hanem a TÖRTÉNET. Nyomasztóak az egymás után sorjázó feladatok, iktasd ki, töltsd le, indítsd be, állítsd le, stb. Monotonná válik egy idő után, ezt némileg ellensúlyozza a látvány, és helyszínek adta lehetőségek, de nem tudta szinten tartani az érdeklődésemet. Menni kell pályáról pályára, mint a gép, a végén van a főmumus, abba kell 40 tonna ólom.The end.
Apophis: pl. ez sem tetszett a játékban, amellett, hogy a nanoruha jó móka.Még deltán sem okoz nehézséget a feladatok végrehajtása, köszönhetően a rucinak. Nagyon leegyszerűsíti a dolgokat.[ Szerkesztve ]
''If I could start again \ A million miles away \ I would keep myself \ I would find a way...'' from Hurt by Johnny Cash
-
ssolitude
őstag
válasz feka007 #11999 üzenetére
A véleményem, hogy magamat verem át, ha mindent és mindenkit kikerülök, csak hogy minél előbb lássam a végét. Sosem tartoztam azok közé, akik easybe (ha lenne lejjebb akkor még az alá) állítva végignyomulnak, aztán posztolnak, hogy 40 perc alatt kijátszotta a HL2-t, és egyszer sem halt.He-he.
A gondom az, hogy a nem dzsungeles pályákon nyomasztóvá válik a dolog. Kiélvezném minden percét, de elmúlik a varázs (főleg az alienek belépésekor) és azon kapom magam, hogy "mikor lesz már ennek vége".Ez kiemelten igaz a Core-ban bolyongós részre.( Ha már COD4, ott például ezt nem éreztem.)''If I could start again \ A million miles away \ I would keep myself \ I would find a way...'' from Hurt by Johnny Cash
-
Sirandrish
legenda
-
Apophis
őstag
válasz feka007 #12001 üzenetére
Ahogy te is mondtad: jól kitalálták. Aztán a megvalósítás már hagy maga után kívánnivalókat, a cloak irgalmatlanul erős, deltán is simán működik a megközelít-fejlövés-sunyul taktika, nagyobb csoportot is simán le lehet kaszáni 3 méterről, hogy az őrpost ostromokat ne is említsem. A strenght már alig használható (lehetne dobálni, de Deltán kilőnek 50 méterről), a pajzs aránytalanul keveset nyelt el realistic módban is, a speed meg megfelel a Stalker sprintjének. Kis balance ráférne. Ugynígy a fegyverek, hiába moddolhatók, ha egyszer felrakom rá a legjobb távcsövet, taktical kiegészítőt, az egyikre hangtompítót azt' kész. A pisztoly nevetségesen erős, a shotgun gyenge. Ott a túszejtés, 95%, hogy zokszó nélkül szitává lövik a társukat. Ezek csak kiragadott részletek, az egész játékról süt, hogy kiadói nyomásra nem jutott idő a finomhangolásra.
Viszont érdekel a patch, amiről beszéltek, esetleg a 2. részről infók.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Sirandrish
legenda
válasz feka007 #12010 üzenetére
a BF-ez én nemszeretem de lehet a multi részének majd adok egy esélyt
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz feka007 #12013 üzenetére
egyik srácnak megvan...állitólag...majd tőle elkérem aztán megskubizm bár nehezen hiszem hogy hosszu időre eltudna szakitani a CoD4től
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
pisti
őstag
válasz feka007 #12073 üzenetére
Gondolom az volt az elképzelés, hogy egy rendes nagy játék helyett inkább kiadnak egy ebből szétszabdalt 3 epizódos sorozatot, mer az sokkal nagyobb haszon (EA a profitgyár...). Meg így már fejlesztés közben elkezd befolyni a bevétel, merthogy ezt a játékot gyakorlatilag még fejlesztik...
Na ez kicsit visszafelé sült el, nem nagyon veszik az emberek, ezt a nagyon lerövidített, bugos, nagyon gépigényes verziót. Szerintem a maradék 2 rész már jobb lesz, hacsak nem kukázzák az egészet a gyenge eladások miatt.[ Szerkesztve ]
-
Apophis
őstag
válasz feka007 #12080 üzenetére
Szerintem meg csak grafikai, mert az AI gyenge, a pályadesign egy az egyben FarCry, a fegyverek között semmi extra nincs, a moddolhatóság sem új, ráadásul gyengén kidolgozott. Egy - gyengén balanceolt - nanosuit miatt meg nem lesz mérföldkő a játék. Ez egy grafikailag felturbózott, csiszolt FarCry egészen a Core-ig, onnantól gyenge shooter. Mérföldkő akkor lehetett volna, ha az EA nem rondít bele.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz feka007 #12083 üzenetére
Papíron függetlenek. Az EA meg szánalmas, undorító szekta, nem elég, hogy brilliánsnak ígérkező címeket fércművé alacsonyítanak, felezik-harmadolják a játékidőt, egy évvel korábban kiadják, még van képuk ezeket hónapokig 13k-ért vesztegetni. A rókabőr szériáikról nem is szólva. Egymaguk képesek kinyírni a PC-s játékipart.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12254 üzenetére
Hehe. Januárban jön a patch, de a Gef 9 sztem csak később...
Az az érdekes, hogy korábban annyira lassú volt a játék, hogy végig lopakodtam és igyekeztem kerülni a harcokat. Most meg valahogy megtáltosodott, pedig egy-két effektet még rá is dobtam ami nem volt korábban. Persze lehet hogy egyszerű a magyarázat: az FSP X3 amit múlt héten azért vettem hogy meghajtsa a karit, eleve hibás volt és visszafogta, most meg ez a gagyi kis Mercury kihajtja amennyire tudja... Nem tom, de ciki hogy pont szenteste halt be szegény táp. Az meg még cikibb hogy végignyomtam ezt a szerencsétlent, most meg sokkal jobban élvezem... Persze így is nagyon swappel, de jócskán élvezhetőbb mint idáig. És végre nem lövök mellé...A Far Cry mint kerek egész sztem sokkal jobb, ebben viszont maga a harc az ami zseniális. Partiban a Halo-val , jócskán beelőzve a F.E.A.R.-t (amit sose szerettem) meg a Half-Life 2-t. A többi név nem játszik, ha élvezetes harcról beszélünk. Ha valamit kihagytam szóljatok!
2 nagy bajom van: a grafika azért nem olyan elképesztő mint a trailerekben meg a shotokban láttuk. Kicsit rádolgoztak. Vagy nem maradt idő a dx10 mód megcsinálására? Ja, és ha láttátok a legújabb trailert: a játék helyenként még ott is riceg
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12259 üzenetére
Lehet csak a 0xAA meg az 1024x768 mondatja velem, de volt szó (és kép) pár plusz effektről, a fénypászmák a dzsungelekben látványosabbak lettek volna, a pára atmoszferikusabb... Mindez a játék eleji intróban benne is van, de magában a játékban már nem találtam. Élethűbb lett a grafika. Ez tény. De nem látványosabb. A core-részre gondolsz? Az tényleg kafa lett. És végre játszhattam jó magas részletességgel, azt szépen vitte. Viszont az anyahajón már kb. mediumon nyomultam. A képfrissítés most is 30-70 fps kb. high-on, de annyit swappel közben, hogy inkább csak 15...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
pisti
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Archívum I. - [link]
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt iPad Pro 11" cellular (1. gen) - 256GB + Logitech billentyűzetes tok + Apple Pencil (USB-C)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával